Είναι το πρώτο υβριδικό που μπαίνει σε κανονική παραγωγής από τη McLaren, μια και το hypercar P1 του 2012, ήταν και αυτό υβριδικό αλλά η παραγωγή του ήταν περιορισμένη.
Το 2012, η McLaren έκανε ντεμπούτο με τα υβριδικά σύνολα, καθώς το P1 εμφάνιζε συνδυαστική απόδοση 916 ίππων και έφτανε τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ μπορούσε να κινηθεί μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών του για 31 χιλιόμετρα. Το Ρ1 όταν ήταν καινούργιο, κόστιζε πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια και η παραγωγή του ήταν περιορισμένη στα 375 κομμάτια. Τώρα η McLaren προσφέρει σχεδόν εξίσου υψηλή απόδοση και πάλι με υβριδικό μηχανικό σύνολο αλλά σε πολύ πιο λογική τιμή. Η McLaren Artura είναι το πρώτο υβριδικό υψηλής απόδοσης κανονικής παραγωγής και εφοδιάζεται με έναν twin turbo V6 3.0 λίτρων που από μόνος του παράγει 585 ίππους και Νm ροπής.
Το «E-Motor» που βρίσκεται στη μετάδοση και προσθέτει επιπλέον 95 ίππους και 225 Nm ροπής στη συνολική απόδοση, διαμορφώνοντας έτσι στους 680 ίππους και στα 804 Nm τις μέγιστες τιμές απόδοσης. Αυτή η ισχύς κάνει ικανό το Αrtura για επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα (μόνο 0,2 του δευτερολέπτου πιο αργός χρόνος από το P1) έχοντας τελική ταχύτητα ηλεκτρικά περιορισμένη στα 330 χλμ./ώρα. Η μετάδοση του αυτοκινήτου βασίζεται σε ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας χρησιμοποιεί μια μπαταρία που αποτελείται από πέντε μονάδες ιόντων λιθίου με συνδυασμένη χωρητικότητα 7,4 κιλοβατώρες. Όπως το P1, το Artura διαθέτει καθαρή ηλεκτρική γκάμα 31 χιλιομέτρων και δυνατότητα φόρτισης σε πρίζα. Χρησιμοποιώντας έναν τυπικό φορτιστή, οι μπαταρίες του αυτοκινήτου φτάνουν στο 80% της χωρητικότητάς τους μέσα σε 2,5 ώρες. Η Artura είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που χρησιμοποίησε την ολοκαίνουργια πλατφόρμα McLaren Carbon Lightweight Architecture (MCLA). Οι μηχανικοί σχεδίασαν αυτήν την πλατφόρμα ειδικά για να φιλοξενήσουν υβριδικούς κινητήρες όπως αυτό, χρησιμοποιώντας εκτενώς ανθρακόνημα και αλουμίνιο για να διατηρείται το βάρος περιορισμένο (1.498 κιλά).
Η νέα αρχιτεκτονική MCLA επιτρέπει επίσης στη McLaren να ενσωματώσει μια σειρά από ενεργά χαρακτηριστικά ασφαλείας για πρώτη φορά. Στον εξοπλισμό του νέου μοντέλου βρίσκουμε adaptive cruise control, προειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας, υποβοήθηση μεγάλης σκάλας και αναγνώριση πινακίδων, όλα σε συνδυασμό με δυνατότητα για ενημερώσεις του λογισμικού over the air που είναι πολύ της «μόδας», καθότι είναι μάλλον η τεχνολογία που θα επικρατήσει παντού. Το Artura είναι το πρώτο αυτοκίνητο της γκάμς με το νέο σύστημα ψυχαγωγίας της McLaren (που ονομάζεται MIS II), με οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας, Apple CarPlay και Android Auto και νέο λογισμικό τηλεμετρίας για αποκλειστική χρήση σε πίστα, όπως και το πρόγραμμα Variable Drift Control. Το κόστος για την αρχική έκδοση του νέου μοντέλου στις ΗΠΑ έχει οριστεί στα 225.000 δολάρια.
Πηγή: Protothema.gr