Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021 16:00

Αυτή είναι η νέα McLaren Artura

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Είναι το πρώτο υβριδικό που μπαίνει σε κανονική παραγωγής από τη McLaren, μια και το hypercar P1 του 2012, ήταν και αυτό υβριδικό αλλά η παραγωγή του ήταν περιορισμένη.

Το 2012, η ​​McLaren έκανε ντεμπούτο με τα υβριδικά σύνολα, καθώς το P1 εμφάνιζε συνδυαστική απόδοση 916 ίππων και έφτανε τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ μπορούσε να κινηθεί μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών του για 31 χιλιόμετρα. Το Ρ1 όταν ήταν καινούργιο, κόστιζε πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια και η παραγωγή του ήταν περιορισμένη στα 375 κομμάτια. Τώρα η McLaren προσφέρει σχεδόν εξίσου υψηλή απόδοση και πάλι με υβριδικό μηχανικό σύνολο αλλά σε πολύ πιο λογική τιμή. Η McLaren Artura είναι το πρώτο υβριδικό υψηλής απόδοσης κανονικής παραγωγής και εφοδιάζεται με έναν twin turbo V6 3.0 λίτρων που από μόνος του παράγει 585 ίππους και Νm ροπής.

Το «E-Motor» που βρίσκεται στη μετάδοση και προσθέτει επιπλέον 95 ίππους και 225 Nm ροπής στη συνολική απόδοση, διαμορφώνοντας έτσι στους 680 ίππους και στα 804 Nm τις μέγιστες τιμές απόδοσης. Αυτή η ισχύς κάνει ικανό το Αrtura για επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα (μόνο 0,2 του δευτερολέπτου πιο αργός χρόνος από το P1) έχοντας τελική ταχύτητα ηλεκτρικά περιορισμένη στα 330 χλμ./ώρα. Η μετάδοση του αυτοκινήτου βασίζεται σε ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.



Ο ηλεκτρικός κινητήρας χρησιμοποιεί μια μπαταρία που αποτελείται από πέντε μονάδες ιόντων λιθίου με συνδυασμένη χωρητικότητα 7,4 κιλοβατώρες. Όπως το P1, το Artura διαθέτει καθαρή ηλεκτρική γκάμα 31 χιλιομέτρων και δυνατότητα φόρτισης σε πρίζα. Χρησιμοποιώντας έναν τυπικό φορτιστή, οι μπαταρίες του αυτοκινήτου φτάνουν στο 80% της χωρητικότητάς τους μέσα σε 2,5 ώρες. Η Artura είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που χρησιμοποίησε την ολοκαίνουργια πλατφόρμα McLaren Carbon Lightweight Architecture (MCLA). Οι μηχανικοί σχεδίασαν αυτήν την πλατφόρμα ειδικά για να φιλοξενήσουν υβριδικούς κινητήρες όπως αυτό, χρησιμοποιώντας εκτενώς ανθρακόνημα και αλουμίνιο για να διατηρείται το βάρος περιορισμένο (1.498 κιλά).

Η νέα αρχιτεκτονική MCLA επιτρέπει επίσης στη McLaren να ενσωματώσει μια σειρά από ενεργά χαρακτηριστικά ασφαλείας για πρώτη φορά. Στον εξοπλισμό του νέου μοντέλου βρίσκουμε adaptive cruise control, προειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας, υποβοήθηση μεγάλης σκάλας και αναγνώριση πινακίδων, όλα σε συνδυασμό με δυνατότητα για ενημερώσεις του λογισμικού over the air που είναι πολύ της «μόδας», καθότι είναι μάλλον η τεχνολογία που θα επικρατήσει παντού. Το Artura είναι το πρώτο αυτοκίνητο της γκάμς με το νέο σύστημα ψυχαγωγίας της McLaren (που ονομάζεται MIS II), με οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας, Apple CarPlay και Android Auto και νέο λογισμικό τηλεμετρίας για αποκλειστική χρήση σε πίστα, όπως και το πρόγραμμα Variable Drift Control. Το κόστος για την αρχική έκδοση του νέου μοντέλου στις ΗΠΑ έχει οριστεί στα 225.000 δολάρια.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021 10:12

Σχετικά Άρθρα

  • Μία εξωτική McLaren Artura
    Μία εξωτική McLaren Artura

    Η Novitec παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα, μία αναβαθμισμένη εκδοχή της McLaren Artura.

    H McLaren Artura αποτελεί μία από τις πιο προσιτές επιλογές στη γκάμα μοντέλων του Βρετανού κατασκευαστή, χωρίς βέβαια να υπολείπεται ιπποδύναμης και επιδόσεων, που αποτελούν δύο από τα βασικά χαρακτηριστικά της.

    Ο βελτιωτικός οίκος της Novitec, ωστόσο, το πήγε ένα βήμα παραπέρα και προχώρησε σε ορισμένες υπερβολές πάνω στην Artura.


    Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει στο κιτ βελτίωσης της εταιρείας είναι η ευμεγέθης αεροτομή, σχεδιαστικής φιλοσοφίας whale-tail, που χαρίζει στην Artura αισθητική από hypercar.

    Το αμάξωμα είναι από ανθρακονήματα και περιλαμβάνει ένα έντονο splitter, νέο καπό, ασορτί flaps, μεγάλα και ενισχυμένα μαρσπιέ και έξτρα αεροδυναμικά βοηθήματα στον πίσω προφυλακτήρα.

    Το εσωτερικό είναι επίσης αναβαθμισμένο, με δερμάτινες επενδύσεις, με το ταμπλό να είναι από Alcantara, το χρώμα του οποίου επιλέγει ο πελάτης.
    Η βελτιωμένη McLaren Artura στέκεται πάνω σε ζάντες της Vossen, οι οποίες έχουν διάμετρο 19 ίντσες εμπρός και 20 πίσω. Επίσης, το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο κατά 20 χιλιοστά, χάρη στα σπορ ελατήρια της Novitec.

    Πέραν όμως της αισθητικής και της αεροδυναμικής απόδοσης, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος φρόντισε και για έναν πιο δυναμικό ήχο της εξάτμισης. Για αυτό, τοποθέτησε μία εξάτμιση υψηλής απόδοσης από ανοξείδωτο ατσάλι, ενώ προαιρετικά διατίθενται και χρυσές απολήξεις.

    Η αναβαθμισμένη εξάτμιση δεν κάνει μόνο πιο μπάσο και πιο δυναμικό τον ήχο, αλλά αυξάνει και την ιπποδύναμη του κινητήρα. Συγκεκριμένα, ο twin-turbo V6 των 3,0 λίτρων αποδίδει πλέον 35 ίππους παραπάνω, φτάνοντας συνδυαστικά με το plug-in υβριδικό σύστημα τους 735.

    Η Novitec διαθέτει το κιτ και κάθε μέρος ξεχωριστά για τη McLaren Artura, ωστόσο δεν έχει ακόμα ανακοινώσει τιμές.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς