Σύμφωνα με τον διευθυντή μάρκετινγκ για την αμερικανική αγορά Mark Grueber, η Ford «θα συνεχίσει να κοιτάζει πού υπάρχουν πελάτες που αποζητούν ένα διαφορετικό Bronco».
Το ερώτημα είναι, μπορεί ένα SUV σε στυλ κουπέ να αξίζει την είσοδο του στην παραγωγή; Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Klever Silva έχει φανταστεί το Bronco Sport σε αυτή την εκδοχή, εσείς μπορείτε να διαπιστώσετε πόσο μεγάλη απήχηση πιθανόν να έχει στο κοινό συγκριτικά με το “αιχμηρό” Bronco Sport.
Ποιος όμως είναι ο αγοραστής του Bronco Sport; Εκτός από εκείνους που περιμένουν διακαώς να τηρήσει την παράδοση και να μπει επιτέλους στην παραγωγή, υπάρχουν και οι πελάτες οι οποίοι θεωρούν το Escape soft και ακριβό. Λαμβάνοντας υπόψη και τις δυο αυτές παραμέτρους, μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι δεν υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι θα απευθυνθούν σε μια έκδοση σε σχήμα κουπέ του Bronco Sport με βάση το Escape.
Επιπλέον, η Ford είναι πολύ κοντά στην αποκάλυψη του Evos. Ο βασικός ανταγωνιστής του Subaru Outback με διφορούμενες σχεδιαστικές ενδείξεις και διάδοχος του Fusion διαθέτει μια κομψή οροφή που συμπληρώνεται από ένα γλυκό τελείωμα τύπου hatchback. Τώρα δώστε στον εαυτό σας ένα λεπτό προκειμένου να φανταστεί πώς το Bronco Sport Coupe θα “κανιβαλίσει” το crosswagon που πρόκειται να έρθει σύντομα στη ζωή.
Τα οχήματα ελεύθερου χρόνου είναι πολύ προσοδοφόρα για την αυτοκινητοβιομηχανία που εδρεύει στο Dearborn των Ηνωμένων Πολιτειών αλλά και πέρα από την Αμερική, ωστόσο η Ford δεν δείχνει ζεστή στην ιδέα ενός SUV coupe.
Σε μια τελική σημείωση, υπάρχει φυσικά και το μειονέκτημα της περιορισμένης πρακτικότητας που απορρέει από μια κεκλιμένη οροφή στο πίσω τμήμα προς όφελος της αισθητικής. Πάρτε, για παράδειγμα, την περίπτωση των Mercedes-Benz GLC και GLC Coupe, η πρώτη διαθέτει 549 λίτρα και η δεύτερη μετά βίας 498 ωφέλιμα λίτρα στο χώρο αποσκευών αντίστοιχα.