Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021 15:47

Το Ford Bronco Sport Coupe θα έδειχνε κάπως έτσι…

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Σύμφωνα με τον διευθυντή μάρκετινγκ για την αμερικανική αγορά Mark Grueber, η Ford «θα συνεχίσει να κοιτάζει πού υπάρχουν πελάτες που αποζητούν ένα διαφορετικό Bronco».

Στην καθομιλουμένη λοιπόν, το επονομαζόμενο και ως Blue Oval εξελίσσει νέες εκδόσεις και ολοκαίνουργια μοντέλα στο παρασκήνιο για το φημισμένο τζιποειδές.

Το ερώτημα είναι, μπορεί ένα SUV σε στυλ κουπέ να αξίζει την είσοδο του στην παραγωγή; Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Klever Silva έχει φανταστεί το Bronco Sport σε αυτή την εκδοχή, εσείς μπορείτε να διαπιστώσετε πόσο μεγάλη απήχηση πιθανόν να έχει στο κοινό συγκριτικά με το “αιχμηρό” Bronco Sport.

Ποιος όμως είναι ο αγοραστής του Bronco Sport; Εκτός από εκείνους που περιμένουν διακαώς να τηρήσει την παράδοση και να μπει επιτέλους στην παραγωγή, υπάρχουν και οι πελάτες οι οποίοι θεωρούν το Escape soft και ακριβό. Λαμβάνοντας υπόψη και τις δυο αυτές παραμέτρους, μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι δεν υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι θα απευθυνθούν σε μια έκδοση σε σχήμα κουπέ του Bronco Sport με βάση το Escape.

Επιπλέον, η Ford είναι πολύ κοντά στην αποκάλυψη του Evos. Ο βασικός ανταγωνιστής του Subaru Outback με διφορούμενες σχεδιαστικές ενδείξεις και διάδοχος του Fusion διαθέτει μια κομψή οροφή που συμπληρώνεται από ένα γλυκό τελείωμα τύπου hatchback. Τώρα δώστε στον εαυτό σας ένα λεπτό προκειμένου να φανταστεί πώς το Bronco Sport Coupe θα “κανιβαλίσει” το crosswagon που πρόκειται να έρθει σύντομα στη ζωή.

Τα οχήματα ελεύθερου χρόνου είναι πολύ προσοδοφόρα για την αυτοκινητοβιομηχανία
που εδρεύει στο Dearborn των Ηνωμένων Πολιτειών αλλά και πέρα από την Αμερική, ωστόσο η Ford δεν δείχνει ζεστή στην ιδέα ενός SUV coupe.

Σε μια τελική σημείωση, υπάρχει φυσικά και το μειονέκτημα της περιορισμένης πρακτικότητας που απορρέει από μια κεκλιμένη οροφή στο πίσω τμήμα προς όφελος της αισθητικής. Πάρτε, για παράδειγμα, την περίπτωση των Mercedes-Benz GLC και GLC Coupe, η πρώτη διαθέτει 549 λίτρα και η δεύτερη μετά βίας 498 ωφέλιμα λίτρα στο χώρο αποσκευών αντίστοιχα.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021 10:32

Σχετικά Άρθρα

  • Με κεραία τεχνολογίας 5G το Ford Puma
    Με κεραία τεχνολογίας 5G το Ford Puma

    Το Ford Puma εφοδιάζεται με τεχνολογία που συναντούμε μόνο σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.

    Το νέο Ford Puma ξεκίνησε ήδη να πωλείται στην ελληνική αγορά και είναι διαθέσιμο με ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο και τρεις εκδόσεις με απόδοση 125, 155 και 170 ίππους, ενώ παράλληλα εφοδιάζεται με υψηλή τεχνολογία.

    Μεταξύ άλλων το Puma διαθέτει, ακόμα και στην αρχική του έκδοση, στάνταρ μόντεμ 5G το οποίο προσφέρει πολύ γρήγορη συνδεσιμότητα ακόμα και το όταν το όχημα κινείται. Αυτό βέβαια εξαρτάται από το σήμα του εκάστοτε παρόχου, όμως είναι κάτι που το βλέπουμε μόνο σε πολύ ακριβά μοντέλα που ξεπερνούν ακόμα και τα 100.000 ευρώ.


    Όπως διακρίνεται στις φωτογραφίες, η κεραία στην οροφή, ή αλλιώς «καρχαρίας», δεν είναι διπλός όπως για παράδειγμα στο Ford Kuga ή ακόμα και στο τελευταίας γενιάς Range Rover, αλλά αρκετά μεγαλύτερος.

    Χωρίς να επηρεάζει την οπτική ακόμα και την αεροδυναμική, η νέα κεραία προσφέρει το κάτι παραπάνω που πολλές φορές αναζητούν οι επιβάτες, ιδίως στα νέα αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα με πολλά τεχνολογικά συστήματα.

    Να σημειώσουμε πως οι συνδεδεμένες υπηρεσίες δεν περιλαμβάνουν Wi-Fi hotspot καθώς το συγκεκριμένο απαιτεί ξεχωριστή συνδρομή. Σε κάθε περίπτωση πολλές εργασίες γίνονται ταχύτερα, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το 5G μόντεμ υποστηρίζει και το Alexa Built-in ως κινητό προσωπικό βοηθό που απαντά σε ερωτήματα ή μεταδίδει μουσική κατόπιν σχετικών αιτημάτων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Επαναστατική πατέντα από την Ford
    Επαναστατική πατέντα από την Ford

    Το νέο σύστημα τροχών και ανάρτησης της Ford είναι πραγματικά μοναδικό.

    Οι μηχανικοί της Ford φαίνεται ότι βλέπουν αρκετές κινηματογραφικές ταινίες επιστημονικής φαντασίας, καθώς πρόσφατα καταθέσαν έγγραφα πιστοποίησης μιας απίθανης πατέντας.

    Πρόκειται για ένα σύστημα ανάρτησης και τροχών που μέχρι τώρα δεν έχουμε συναντήσει ξανά και σίγουρα θα μας απασχολήσει στο μέλλον. Η πατέντα που σύμφωνα με την Ford έχει τον κωδικό «άκεντροι τροχοί» είναι ουσιαστικά ένα σύστημα hub τροχών που δεν έχουν το κλασικό σχεδιασμό με κεντρική σύνδεση. Μέσα στους τροχούς εδράζονται ηλεκτροκινητήρες hub όπως ακριβώς έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε scooter ή μοτοσικλέτες.


    Ο ηλεκτροκινητήρας συνδέει τον τροχό με το αυτοκίνητο μέσω δύο οπλισμών. Η ιδέα είναι ότι ο τροχός μπορεί να αρθρωθεί ανεξάρτητα από το σώμα του οχήματος ανά πάσα στιγμή, εφαρμόζοντας ανάστροφη δύναμη μέσω του ηλεκτροκινητήρα.

    Για να αποφευχθεί το φαινόμενο της μεταφοράς τυχόν κραδασμών από τους τροχούς στο αμάξωμα, η Ford έχει φροντίσει ο τροχός να περιστρέφεται γύρω από το φανταστικό του κέντρο με αποτέλεσμα να εξαλειφθεί ο κραδασμός ή η κρούση μετατρέποντάς την σε περιστροφική ενέργεια.

    Η προηγμένη τεχνολογία θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στις μεταφορές, αλλά μπορεί να μην είναι ακόμη πρακτική για μαζική παραγωγή. Άλλωστε η Ford αναφέρει ότι μια τέτοια τεχνολογία θα μπορούσε εύκολα να εφαρμοστεί σε κάθε είδος αυτοκινήτου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το Ford Fiesta περνά στην ιστορία
    Το Ford Fiesta περνά στην ιστορία

    Η ηλεκτροκίνηση έρχεται να ανατρέψει όλα τα μέχρι τώρα δεδομένα. Ακόμα και να οδηγήσει σε αποστρατεία ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Ευρώπης.

    H Ford βάζει τίτλους τέλους για το Fiesta για να κάνει χώρο ώστε να προχωρήσει στην παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων..
    Η εταιρία ανακοίνωσε και επίσημα πλέον ότι στις 7 Ιουλίου τα τελευταία δύο Fiesta θα αφήσουν την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στην Κολωνία.
    Τα δύο τελευταία Fiesta θα πάνε στο μουσείο της εταιρίας, ένα στην Γερμανία και ένα στην Αγγλία.

    Το Fiesta βρίσκεται στην παραγωγή από το 1976 και υπήρξε για πολλές δεκαετίες ένα από τα πιο χαρακτηριστικά μικρά μοντέλα. Αλλά και μία μεγάλη επιτυχία για την εταιρία σε πολλές αγορές της Ευρώπης. Τα τελευταία χρόνια όμως υπήρχε μία κάμψη. Και παράλληλα η Ford (όπως και οι άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες) στρέφονται σε πιο επικερδείς κατηγορίες.

    Tο Fiesta δεν είναι το μοναδικό Ford που ολοκληρώνει τον κύκλο του. Ήδη έχει σταματήσει το Mondeo, ενώ μετά τα πολυμορφικά S-Max και Galaxy που διέκοψαν και αυτά σειρά έχει και το Focus που αναμένεται να μην περάσει σε νέα γενιά μετά το 2025.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Άρωμα πίστας για την Ford Mustang
    Άρωμα πίστας για την Ford Mustang

    H Ford Performance παρουσίασε το νέο της αγωνιστικό μοντέλο, την Mustang GT4.

    H Ford Mustang αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στο αγωνιστικό στερέωμα και για το 2024 και πιο συγκεκριμένα στην κατηγορία SRO GT4 χάρη στην ομώνυμη έκδοση, η οποία βασίζεται στη σκληροπυρηνική Mustang Dark Horse.
    Όπως και ο προκάτοχός της, Mustang GT3, έτσι και η νέα γενιά διαθέτει μία τολμηρή αγωνιστική περιβολή, που για την περίσταση αποτελεί μια προσαρμογή των αντίστοιχων που δημιούργησε η Troy Lee Designs για λογαριασμό της Mustang GT3 αλλά και του SuperVan 4.2. Ο Troy Lee αναγνωρίζεται ως ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές αγωνιστικών περιβολών στο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε όλο τον κόσμο.


    «Η Mustang GT4 αποτελεί βασικό μέλος των προτάσεών μας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό», δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance Motorsports. «Η τοποθέτησή της ανάμεσα στη Mustang GT3 και την Mustang Dark Horse R που πρόκειται να παρουσιαστεί σύντομα, διατηρεί τη μάρκα ανταγωνιστική σε όλα τα επίπεδα απόδοσης στην πίστα και αποτελεί σημαντικό μέρος του αγωνιστικού μας προγράμματος πελατών. Με αυτή τη νέα έκδοση, που βασίζεται στο νέο μοντέλο Dark Horse έβδομης γενιάς, αναβαθμίσαμε την παρουσία μας και είμαστε έτοιμοι να προκαλέσουμε τους ανταγωνιστές μας παγκοσμίως».


    Με τη νέα Mustang GT4, η Ford Performance επεκτείνει περαιτέρω τη σταθερή της συνεργασία με τη Multimatic, η οποία θα κατασκευάσει κάθε αντίτυπό της. Οι αγωνιστικές μονάδες V8 της Mustang GT4, οι οποίες βασίζονται στον κινητήρα Ford Coyote, αναπτύχθηκαν εσωτερικά από τη Ford Performance και θα συναρμολογηθούν από τη Ford στο Dearborn, στο Μίσιγκαν.


    Η αγωνιστική Mustang GT4 διαθέτει επίσης αμορτισέρ Multimatic DSSV, κιβώτιο ταχυτήτων με τεχνολογία dog-ring της Holinger, paddles αλλαγής ταχυτήτων με πνευματικό σύστημα ενεργοποίησης, πάνελ αμαξώματος από φυσικές ίνες, καθώς και ένα μοναδικό αεροδυναμικό πακέτο που αναπτύχθηκε για την επίτευξη των στόχων στην κατηγορία GT4.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Με δύο εκδόσεις και τετρακίνηση το νέο Ford Explorer
    Με δύο εκδόσεις και τετρακίνηση το νέο Ford Explorer

    Το νέο Explorer ξεκινά εγκαινιάζει μια νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων της Ford εστιάζοντας στις απαιτήσεις του κοινού αλλά και στις παραδοσιακές αξίες της εταιρίας.

    Το νέο Explorer είναι το πρώτο μιας νέας σειράς τολμηρών και εμβληματικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων που είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τις αμερικανικές ρίζες της Ford και έχουν σχεδιαστεί για την Ευρώπη. Σχεδιασμένο για καθημερινή χρήση αλλά και για μεγάλα ταξίδια περιπέτειας και εξερεύνησης, το νέο Ford Explorer θέτει νέα στάνταρ, παρέχοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να συνδέονται γρήγορα και εύκολα με οποιαδήποτε εξωτερική πηγή φόρτισης.
    Με σημείο αναφοράς την προηγμένη αρχιτεκτονική πάνω στην οποία βασίζεται, τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά ισχύος αλλά και το νέας γενιάς ηλεκτρικό κύκλωμα, το νέο Explorer εξασφαλίζει φόρτιση από το 10% στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίας ιόντων- λιθίου με την οποία εξοπλίζεται σε χρόνο που δεν ξεπερνά τα μόλις 25 λεπτά.

    Εκτός από φόρτιση επόμενης γενιάς και αυτονομία κίνησης που λύνει τα χεριά και βάζει τέλος στο άγχος αυτονομίας, το νέο Explorer διαθέτει την ίδια στιγμή και αντίστοιχα προηγμένα συστήματα μετάδοσης κίνησης, τα οποία εξασφαλίζουν με τη σειρά τους όχι μόνο κορυφαίες επιδόσεις αλλά και απαράμιλλα επίπεδα αποδοτικότητας.
    Διευρύνοντας έτσι τις επιλογές για τους πελάτες, το νέο Ford Explorer θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος ως προς το σύστημα μετάδοσης κίνησης, με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες και κίνηση στους πίσω ή στους τέσσερις τροχούς αντίστοιχα που υπόσχονται, εκτός από μηδενικές εκπομπές ρύπων, άμεσες επιταχύνσεις, περιορισμένη κατανάλωση ενέργειας και φυσικά αθόρυβη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες κυκλοφορίας.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Ford παρουσίασε το ηλεκτρικό E-Transit Courier
    Η Ford παρουσίασε το ηλεκτρικό E-Transit Courier

    Το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων της Ford διευρύνει περαιτέρω τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων με την προσθήκη του νέου E-Transit Courier

    Η Ford Pro έχει ένα βραχυμεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο πλαίσιο μιας συνολικής επένδυσης της τάξης των 15 δισεκατομμυρίων ευρώ. Μέρος αυτού του σχεδίου είναι και το νέο Ford E-Transit Courier το οποίο είναι η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Transit Courier και βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας που έχει δημιουργήσει η Ford και θα χρησιμοποιηθεί στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Puma.
    Στο νέο Transit Courier τα εμπρός φώτα και η μάσκα είναι χαρακτηριστικά και μεγάλων διαστάσεων ώστε να δημιουργούν μια έντονη εικόνα η οποία να είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακή και σχετικά κομψή. Στο E-Transit Courier μεταξύ των εμπρός φώτων θα υπάρχει μια LED λωρίδα.

    Το εσωτερικό του είναι διαμορφωμένο ώστε να προσφέρει άνεση και πρακτικότητα σε μεγάλο βαθμό, στοιχεία απαραίτητα για τον επαγγελματία. Το νέο μοντέλο δύναται να προσφέρει διαρκή ικανότητα διασυνδεσιμότητας στον οδηγό και τη δυνατότητα τοποθέτησης laptop σε προσιτή θέση για να μπορεί να πραγματοποιεί την εργασία του. Η κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής του E-Transit Courier θα είναι 12,0 ιντσών και θα υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων SYNC 4.
    Το E-Transit Courier θα έχει ωφέλιμο χώρο μεταφοράς με μήκος 1,8 μέτρα και θα μπορεί να δεχτεί εγκάρσια δύο ευρωπαλέτες, έναντι μίας ως τώρα. Το ωφέλιμο βάρος πλέον φτάνει τα 750 κιλά ενώ θα μπορεί να ρυμουλκεί έως και 1.100 κιλά. Ο μεγαλύτερος χώρος δεν προέκυψε μόνο από τις μεγαλύτερες διαστάσεις τού αυτοκινήτου αλλά οφείλεται και στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε νέα ανάρτηση πίσω.

    Η Ford δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμα στοιχεία που να αφορούν στις μπαταρίες τού E-Transit Courier. Ωστόσο, έγινε γνωστό ότι η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του θα φτάνει τα 310 χλμ., ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του θα αποδίδει 136 ίππους και μέγιστη ροπή 290 Nm. Σε ταχυφορτιστή DC έως 100 kW η φόρτιση για το 10%-80% της ενεργειακής χωρητικότητας σε λιγότερο από 35 λεπτά της ώρας. Τέλος, σε μια τέτοια παροχή σε 10 λεπτά της ώρας θα μπορεί να αποκτά ενέργεια για την κάλυψη μιας (θεωρητικής) απόστασης 87 χλμ.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία νέα έκδοση του Ford Ranger
    Μία νέα έκδοση του Ford Ranger

    Η Ford Pro εμπλουτίζει την γκάμα του νέου Ranger με την έκδοση Wildtrak X.

    Η εισαγωγή του Ford Ranger Wildtrak X έρχεται σε συνέχεια της περσινής χρονιάς κατά την οποία το δημοφιλές pickup μοντέλο κατέγραψε τις υψηλότερες πωλήσεις στην ιστορία του, με μερίδιο αγοράς που έφτασε το 44,9%.
    Το Ranger Wildtrak X προσφέρει το πρώτο στην κατηγορία Flexible Rack System, ένα σύστημα που μεγιστοποιεί την ικανότητα μεταφοράς αντικειμένων με μεγαλύτερο μήκος, χάρη στην αναδιπλούμενη σχάρα οροφής και τη ρυθμιζόμενη-συρόμενη στεφάνη φόρτωσης. Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα είναι επίσης διαθέσιμη προαιρετικά στις εκδόσεις Ranger Limited και Wildtrak.


    Το Ranger Wildtrak X βασίζεται στο Wildtrak διαθέτοντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 26 χλστ. και μεγαλύτερο μετατρόχιο κατά 30 χλστ., για καλύτερη συμπεριφορά σε ανώμαλα εδάφη. Τα στάνταρ αμορτισέρ υψηλής απόδοσης της Bilstein με τεχνολογία position sensitive που παρέχουν τη σωστή δύναμη απόσβεσης καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους ώστε να ενισχύονται οι εκτός δρόμου δυνατότητες χωρίς να διακυβεύεται η απόδοση στο δρόμο.


    Επίσης, ένα αναβαθμισμένο «heavy-duty» σύστημα υδραυλικού τιμονιού σε συνδυασμό με μια ατσάλινη προστατευτική ποδιά προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε συνθήκες off-road.


    Οι στάνταρ, νέες off-road τεχνολογίες περιλαμβάνουν το Trail Turn Assist, το οποίο χρησιμοποιεί ένα σύστημα torque vectoring με βάση τα φρένα για μείωση της ακτίνας στροφής μέχρι και 25% σε περιορισμένους χώρους. Το Trail Control λειτουργεί όπως το cruise control. Η λειτουργία Rock Crawl -που προηγουμένως ήταν διαθέσιμη μόνο στο Ranger Raptor- ρυθμίζει την απόκριση του γκαζιού, τον έλεγχο πρόσφυσης και το πρόγραμμα αλλαγής ταχυτήτων για βέλτιστο έλεγχο κατά την οδήγηση με πολύ χαμηλή ταχύτητα σε βραχώδη και κακοτράχαλα εδάφη.


    Ο δοκιμασμένος bi-turbo πετρελαιοκινητήρας 2.0L EcoBlue της Ford τροφοδοτεί την έκδοση Wildtrak X, αποδίδοντας ροπή 500 Nm και ισχύ 205 PS σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ένα προηγμένο, νέο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης που δεν απαιτεί παρέμβαση από τον οδηγό είναι σχεδιασμένο για να παρέχει δυνατότητες όταν και όπου οι πελάτες τις χρειάζονται.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς