Τα τσιπς υπολογιστών έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού τα αυτοκίνητα σήμερα χρησιμοποιούν υψηλή τεχνολογία. Τι γίνεται όμως όταν αυτά βρίσκονται σε έλλειψη; Τρανό παράδειγμα η περίπτωση της GM.
Επίσης το Reuters αναφέρει πως η General Motors θα κατασκευάζει τα pick up της χωρίς το Active Fuel Management (AFM) ή πιο γνωστό ως σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου. Κάτι που επιβεβαίωσε και η εκπρόσωπος της εταιρείας Michelle Malcho, λέγοντας πως τα μοντέλα που χρησιμοποιούν τον κινητήρα EcoTec3 V8 5,3 λίτρων δεν θα έχουν το σύστημα AFM.
Εκτός από τον οικονομικό αντίκτυπο και στην απασχόληση, η παγκόσμια έλλειψη τσιπς και η σχετική διακοπή της παραγωγής αναμένεται να οδηγήσουν σε απώλεια περίπου 216.000 οχημάτων – ισοδύναμο με κέρδη 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Δεν είναι ακόμα σαφές εάν η βιομηχανία θα μπορέσει να ανακάμψει φέτος, αλλά η έλλειψη προσφοράς αναμένεται να συνεχιστεί και το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Το εργοστάσιο της General Motors Lansing Grand River Assembly αναγκάστηκε επίσης να θέσει την παραγωγή σε αναστολή, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Τo συγκεκριμένο εργοστάσιο είναι το τελευταίο που υποφέρει από το φαινόμενο της παγκόσμιας έλλειψης “τσιπς” που πλήττει πλέον πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες.
«Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε στενά με την αλυσίδα ανεφοδιασμού μας προκειμένου να βρούμε λύσεις για τις ανάγκες που δημιουργούνται και για να μετριάσουμε τον αντίκτυπο στη GM», δήλωσε εκπρόσωπος Τύπου στο The Detroit News. «Σκοπός μας είναι να αντισταθμίσουμε όσο το δυνατόν την παραγωγή σε αυτά τα εργοστάσια».
Πηγή: Protothema.gr