Auto Moto

Verge TS: Ένα ηλεκτρικό «αγρίμι» που γεννήθηκε στη Φινλανδία

Verge TS: Ένα ηλεκτρικό «αγρίμι» που γεννήθηκε στη Φινλανδία

Το roadster με τον καινοτόμο κινητήρα, που «χτυπά» 1.000 Nm ροπής

Μας συστήθηκε το 2019 στο σαλόνι του Μιλάνου (EICMA) ως Rmk E2. Η πανδημία, ωστόσο, πήγε πίσω τη διαδικασία λανσαρίσματος της μοτοσυκλέτας, την οποία παρουσιάζει το 2wo.gr.

Στο διάστημα αυτό η εταιρεία που δημιουργήθηκε σε ένα γκαράζ στο Turku, μετονομάστηκε σε Verge και τώρα επαναλανσάρει το αμιγώς ηλεκτρικό της roadster με την ονομασία TS -προκύπτει από τα αρχικά του δημιουργού της Teemu Saukkio.

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα με καινοτόμα τεχνολογία, καθώς ο κινητήρας δεν βρίσκεται τοποθετημένος ούτε στο πλαίσιο, ούτε στο κέντρο του πίσω τροχού, όπως συνήθως συμβαίνει. Στην περίπτωση της TS, ο πίσω τροχός αποτελεί στην ουσία τον κινητήρα, με τους μαγνήτες να ενσωματώνονται στη ζάντα και το λάστιχο να περιστρέφεται γύρω από αυτήν.

Μας συστήθηκε το 2019 στο σαλόνι του Μιλάνου (EICMA) ως Rmk E2. Η πανδημία, ωστόσο, πήγε πίσω τη διαδικασία λανσαρίσματος της μοτοσυκλέτας, την οποία παρουσιάζει το 2wo.gr.

Στο διάστημα αυτό η εταιρεία που δημιουργήθηκε σε ένα γκαράζ στο Turku, μετονομάστηκε σε Verge και τώρα επαναλανσάρει το αμιγώς ηλεκτρικό της roadster με την ονομασία TS -προκύπτει από τα αρχικά του δημιουργού της Teemu Saukkio.

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα με καινοτόμα τεχνολογία, καθώς ο κινητήρας δεν βρίσκεται τοποθετημένος ούτε στο πλαίσιο, ούτε στο κέντρο του πίσω τροχού, όπως συνήθως συμβαίνει. Στην περίπτωση της TS, ο πίσω τροχός αποτελεί στην ουσία τον κινητήρα, με τους μαγνήτες να ενσωματώνονται στη ζάντα και το λάστιχο να περιστρέφεται γύρω από αυτήν.

Πίσω φρένο δεν υπάρχει, αφού τον ρόλο έχει αναλάβει ο ίδιος τροχός/κινητήρας, ενώ μπροστά συναντάμε δύο μεγάλους δίσκους και δαγκάνες της Brembo. Οι αναρτήσεις, τόσο μπροστά όσο πίσω, είναι της Ohlins, με το θηριώδες upside-down μπροστινό να κλέβει την παράσταση.

Ακόμα πιο εντυπωσιακά βέβαια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η φινλανδική start-up για το προϊόν της.

Εικόνα στο ilialive.gr

Η μέγιστη ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στα 80 kW δηλαδή γύρω στους 108 hp, ενώ το ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η τιμή της ροπής που σύμφωνα με την εταιρεία ανέρχεται στα 1.000 Nm! Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει η μοτοσυκλέτα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h, ενώ χρειάζεται λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h.

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι αλουμινένιο και φιλοξενεί τη συστοιχία μπαταριών για την οποία δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Σύμφωνα με την Verge, για μια πλήρη φόρτιση σε συμβατική πρίζα απαιτούνται 4 ώρες, ενώ με χρήση ταχυφορτιστή οι χρόνοι μειώνονται σημαντικά. Συγκεκριμένα απαιτούνται μόλις 40 λεπτά για πλήρη φόρτιση, ενώ σε περίπτωση που ο αναβάτης βιάζεται μπορεί με 15λεπτη φόρτιση να εξασφαλίσει αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, η μοτοσυκλέτα μπορεί να πραγματοποιήσει από 200 έως 300 χιλιόμετρα, ανάλογα με το στυλ οδήγησης.

Εικόνα στο ilialive.gr
Γενικότερα, πάντως, η Verge δεν δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για τη μοτοσυκλέτα της. Πάντως, απ’ όσο μπορούμε να διακρίνουμε σε κάποιο από το υλικό που δημοσιεύει, στο ρεζερβουάρ υπάρχει μια αρκετά μεγάλη οθόνη η οποία το πιθανότερο είναι πως λειτουργεί ως πολυόργανο, προσφέροντας μεταξύ άλλων στον αναβάτη, δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Η τιμή της Verge TS ανέρχεται στα 24.990 ευρώ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν την προπαραγγελία τους μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της εταιρείας, καταβάλλοντας 2.000 ευρώ.

Η διαδικασία της παραγωγής αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2021 και αρχικά οι μονάδες που θα παραχθούν θα είναι περιορισμένες, όπως ενημερώνει η εταιρεία προσθέτοντας πως οι παραδόσεις θα γίνουν βάσει της σειράς των κρατήσεων.

Εικόνα στο ilialive.gr

Πηγή: ΝewsBeast.gr

TAGS:

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup