Μέχρι στιγμής, οι σχεδιαστές της Lynk & Co περιορίζονται στο να προσδίδουν στα μοντέλα της Volvo που βασίζονται στην πλατφόρμα CMA μια νέα εμφάνιση.
Και ποιο σουηδικό SUV θα μπορούσε να είναι καταλληλότερο ως βάση από το XC90 μήκους 4,95 μέτρων, πλάτους 1,96 μέτρων και ύψους 1,78 μέτρων;
Με την πρώτη ματιά, ο Κινέζος κατασκευαστής κατάφερε να δημιουργήσει ένα σχέδιο που δεν υποδεικνύει αμέσως τη στενή σχέση με το αμιγώς σουηδικό μοντέλο.
Ωστόσο, οι οπαδοί της Volvo αναγνωρίζουν γρήγορα ότι η γραμμή στους ώμους, καθώς και οι γραμμές οροφής καθώς και εκείνες των παραθύρων ταιριάζουν με τις αντίστοιχες του XC90.
Η Lynk & Co θα εισάγει το 09 στην Κίνα αργότερα μέσα στο έτος και θα το εφοδιάσει μάλιστα με ήπια υβριδική τεχνολογία. Ταυτόχρονα, ένα plug-in hybrid και μια κανονική υβριδική έκδοση πρόκειται να πλαισιώσουν προσεχώς τη γκάμα του 09.
Η πρώτη έκδοση θα παράγει 252 ίππους, ενώ η πιο ισχυρή έκδοση θα σκαρφαλώσει στους 431 ίππους.
Στην Κίνα το Lynk & Co 09 θα κυκλοφορήσει φέτος με ιπποδύναμη άνω των 430 ίππων και μπόλικη τεχνολογία. Η θυγατρική της Geely όπως φαίνεται, δοκιμάζει για τα καλά την τύχη της στη δημοφιλή κατηγορία των μεγάλων SUV.
Όσοι λοιπόν είναι αντίθετοι με τις “αντιγραφές” που επιχειρεί πολλές φορές η Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, να τους πούμε πως το κόστος κτήσης ενός “ίδιου” φαινομενικά αυτοκινήτου είναι αρκετά πιο προσιτό σε σχέση με το πρότυπο μοντέλο, που πολλές φορές δικαίως χαρακτηρίζεται υπερτιμημένο.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που αυτή η συγκεκριμένη – και κατακριτέα πολλές φορές – πολιτική έχει μέλλον στην άλλη πλευρά του πλανήτη.
Πηγή: Protothema.gr