Το χειμωνιάτικο λαχανικό που νικά τη φλεγμονή και βοηθά την πέψη
Μητσοτάκης στο υπουργικό: Θα τηρήσουμε τη δέσμευσή μας και ο κατώτατος μισθός θα φτάσει τα 950 ευρώ ...
6η ΥΠΕ: Rapid test στην Ηλεία στην 01/11
Προειδοποίηση Λέκκα - «Τα ακραία φαινόμενα θα είναι κανόνας και στη χώρα μας»
ΠΟΥ: Ρεκόρ κρουσμάτων φυματίωσης το 2023 - Έγινε ξανά η πιο θανατηφόρα μολυσματική ασθένεια στον κόσμο ...
Ζακυνθινό λάδι: Μολυσμένο από φυτοφάρμακα
Κλιματική αλλαγή: Η σύγκριση μεταξύ Dana και Daniel
Με το combo του 2.45 στο ΣΕΦ!
Βουλιαγμένη: Το κόλπο των ιδιοκτητών του κλαμπ για να μένει ανοιχτό και να ξεφεύγει από τους ελέγχους ...
Aγρίνιο: αναβολή λίγων ημερών στη δίκη του καταδικασθέντος ιερέα για βιασμούς και πορνογραφία ...
Το νέο Ford Puma ξεκίνησε ήδη να πωλείται στην ελληνική αγορά και είναι διαθέσιμο με ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο και τρεις εκδόσεις με απόδοση 125, 155 και 170 ίππους, ενώ παράλληλα εφοδιάζεται με υψηλή τεχνολογία.
Μεταξύ άλλων το Puma διαθέτει, ακόμα και στην αρχική του έκδοση, στάνταρ μόντεμ 5G το οποίο προσφέρει πολύ γρήγορη συνδεσιμότητα ακόμα και το όταν το όχημα κινείται. Αυτό βέβαια εξαρτάται από το σήμα του εκάστοτε παρόχου, όμως είναι κάτι που το βλέπουμε μόνο σε πολύ ακριβά μοντέλα που ξεπερνούν ακόμα και τα 100.000 ευρώ.
Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.
Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.
Οι μηχανικοί της Ford φαίνεται ότι βλέπουν αρκετές κινηματογραφικές ταινίες επιστημονικής φαντασίας, καθώς πρόσφατα καταθέσαν έγγραφα πιστοποίησης μιας απίθανης πατέντας.
Πρόκειται για ένα σύστημα ανάρτησης και τροχών που μέχρι τώρα δεν έχουμε συναντήσει ξανά και σίγουρα θα μας απασχολήσει στο μέλλον. Η πατέντα που σύμφωνα με την Ford έχει τον κωδικό «άκεντροι τροχοί» είναι ουσιαστικά ένα σύστημα hub τροχών που δεν έχουν το κλασικό σχεδιασμό με κεντρική σύνδεση. Μέσα στους τροχούς εδράζονται ηλεκτροκινητήρες hub όπως ακριβώς έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε scooter ή μοτοσικλέτες.
Το Fiesta βρίσκεται στην παραγωγή από το 1976 και υπήρξε για πολλές δεκαετίες ένα από τα πιο χαρακτηριστικά μικρά μοντέλα. Αλλά και μία μεγάλη επιτυχία για την εταιρία σε πολλές αγορές της Ευρώπης. Τα τελευταία χρόνια όμως υπήρχε μία κάμψη. Και παράλληλα η Ford (όπως και οι άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες) στρέφονται σε πιο επικερδείς κατηγορίες.
Tο Fiesta δεν είναι το μοναδικό Ford που ολοκληρώνει τον κύκλο του. Ήδη έχει σταματήσει το Mondeo, ενώ μετά τα πολυμορφικά S-Max και Galaxy που διέκοψαν και αυτά σειρά έχει και το Focus που αναμένεται να μην περάσει σε νέα γενιά μετά το 2025.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.