Τρίτη, 18 Μαϊος 2021 15:05

Θα γίνει η BMW M5 η πρώτη τετράθυρη CSL;

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Το τμήμα BMW M θα γιορτάσει τα 50 χρόνια της ύπαρξής του το 2022 και είναι σίγουρο πως οι ορκισμένοι οπαδοί του θα εκπλαγούν ευχάριστα από μια σειρά νέες ειδικές εκδόσεις.

Εκτός από τη δεύτερη γενιά M2, η BMW ετοιμάζει επίσης μια περιορισμένη έκδοση της M4, η οποία θα φέρει πίσω το θρυλικό λογότυπο CSL (Coupe Sport Lightweight).

Η τελευταία φορά που είδαμε το φημισμένο logo CSL ήταν το 2004, όταν η BMW M3 CSL μονοπώλησε σχεδόν το ενδιαφέρον της σειράς E46 M3.

Η M4 CSL αναμένεται να αποδίδει 550 ίππους από μια αναθεωρημένη έκδοση του 3λιτρου straight-six βενζινοκινητήρα, αλλά και γενναία μείωση του βάρους χάρη στην αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και πολλών εξαρτημάτων CFRP.

Οι επόμενες M2 και M4 CSL μπορεί να μην είναι τα μόνα μοντέλα που θα γιορτάσουν τον μισό αιώνα της ύπαρξης της BMW M, αφού πρόσφατα εντοπίστηκε μια παράξενη M5 η οποία δημιουργεί περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις.

Το δοκιμαστικό όχημα δεν διέθετε καμουφλάζ έτσι έγινε ορατό το μεγαλύτερο πίσω άκρο, κάτι που ανάγκασε μάλιστα τους τεχνικούς να επεκτείνουν τα πίσω φτερά.
Όχι μόνο το πίσω τμήμα αυτής της ιδιαίτερης Μ5 είναι ευρύτερο, αλλά και τα πίσω ελαστικά είναι επίσης φαρδύτερα, περίπου 2 εκατοστά περισσότερο από τα αντίστοιχα της “κανονικής” M5 και 1 εκατοστό περισσότερο από εκείνα της hardcore M5 CS.



Ακόμα πιο περίεργη είναι η επιλογή των τροχών, οι οποίοι φαίνεται να έχουν δανειστεί από τον αιώνιο αντίπαλο την AMG για ειδικά μάλιστα πρωτότυπα, παρά από κάποιο άλλο μοντέλο της BMW M.

Μπορεί βέβαια να πρόκειται για την επόμενη γενιά M5, που χρησιμοποιεί ακόμη για ξεκάρφωμα το αμάξωμα του σημερινού μοντέλου, αλλά θεωρούμε πως είναι πολύ νωρίς για να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Η δική μας εικασία περιστρέφεται γύρω από την επέτειο της BMW M και δεδομένου ότι η M5 έχει ήδη στη γκάμα της εκδόσεις Competition και CS μέχρι στιγμής, η μόνη που λογικά λείπει θα ήταν η CSL.


Για όσους απορρίπτουν τη θεωρία της CSL λόγω του ότι το αυτοκίνητο είναι sedan, όχι κουπέ (θυμηθείτε, το C στη CSL σημαίνει Coupe), θέλουμε να τους υπενθυμίσουμε ότι παράξενα πράγματα έχουν συμβεί και στο παρελθόν.

Το 2009, το τμήμα M της BMW δημιούργησε μια ελαφριά έκδοση της E60 M5 ως μέρος των εορτασμών της 25ης επετείου των θρυλικών τετράθυρων.

Δεν ονομάστηκε επίσημα CSL, για προφανείς λόγους, το ειδικό πρωτότυπο M5 περιεγράφηκε από τον τότε επικεφαλής ανάπτυξης του τμήματος Μ, Albert Biermann, ως «η M5 CSL που δεν φτιάξαμε ποτέ».

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 18 Μαϊος 2021 15:42

Σχετικά Άρθρα

  • Ακόμα πιο ξεχωριστή η νέα BMW M5
    Ακόμα πιο ξεχωριστή η νέα BMW M5

    Η BMW παρουσίασε την καινούργια M5, η οποία αποτελεί την καλύτερη και πιο ισχυρή έκδοση στη μέχρι τώρα ιστορία της.

    Η σχεδίαση και η γενικότερη εμφάνιση της καινούργιας M5 έχει κάνει το μεγάλων διαστάσεων πολυτελές μοντέλο της BMW να είναι ένα από τα πιο σημαντικά που θα παρουσιαστούν εντός της χρονιάς.

    Η νέα M5 ξεπερνά σε μήκος τα 5 μέτρα και το μεταξόνιό της τα 3 μέτρα, διαστάσεις την κάνουν επιβλητική στον δρόμο. Φυσικά, η εμφάνισή της διαφέρει χάρη στη διαμόρφωση τόσο της μάσκας όσο και του πίσω μέρους του αμαξώματός της.

    Η αισθητική της, αναμφισβήτητα την κάνει να είναι δυναμική αλλά και να διαθέτει την επιβλητική μορφή που απαιτείται στο πολυτελές μοντέλο. Βεβαίως, πάντα υπάρχει η δυνατότητα για βελτίωση τόσο εμφανισιακά όσο και σε ό,τι αφορά στην πρακτική πλευρά των αλλαγών. Και οι άνθρωποι του τμήματος M Performance της BMW γνωρίζουν τη μέθοδο.
    Και για αυτό δημιούργησαν μια σειρά στοιχείων εξοπλισμού από ανθρακονήματα, τα οποία προορίζονται για το νέο μοντέλο με σκοπό να το κάνουν να δείχνει πιο σπορ, να συμβάλλουν περισσότερο στην αεροδυναμική του αλλά και να μειώνουν το βάρος του οχήματος, έστω και ελάχιστα. Θυμίζουμε ότι η νέα M5 ζυγίζει 2.435 κιλά, χωρίς οδηγό και αποσκευές.

    Έτσι, το τμήμα M Performance προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές της γνήσια αξεσουάρ τόσο για τον εμπρός προφυλακτήρα, όπως τα νέα σπόιλερ και splitter, προσθήκες στα μαρσπιέ και ένα νέο διαχύτη.

    Εκτός αυτών, διατίθενται οροφή από ανθρακονήματα, νέα κεραία, φρένα με κεραμικούς δίσκους, καπάκια βαλβίδων των ελαστικών με το σήμα της BMW M, ενώ αργότερα θα είναι διαθέσιμοι και νέας σχεδίασης τροχοί οι οποίοι θα είναι από ακόμα ελαφρύτερο κράμα, όπως ανακοινώθηκε. Επίσης, δεν θα λείπουν οι κατασκευασμένες από συνδυασμό τιτανίου και ανθρακονημάτων απολήξεις.


    Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η οροφή από ανθρακονήματα μειώνει το βάρος του οχήματος κατά σχεδόν 30 κιλά και τα κεραμικά φρένα κατά 25 κιλά, αντίστοιχα.
    H γενιά της M5 έχει αρχίσει να κατασκευάζεται ήδη και οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες της θα ξεκινήσουν από τον προσεχή Νοέμβριο, όπως έχει ανακοινωθεί.


    Θυμίζουμε ότι το νέο μοντέλο έχει έναν V8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με Plug-in Hybrid σύστημα, ο οποίος προσφέρει συνδυαζόμενη ισχύ 727 ίππους και ροπή 1.000 Nm.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πως θα δείχνει η επόμενη BMW M5;
    Πως θα δείχνει η επόμενη BMW M5;

    Τα έντονα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα με τα οποία η BMW κάνει δοκιμές εξέλιξης στην νέα M5 έχουν αρχίσει να εμφανίζονται συχνότερα στην περιοχή και την πίστα του Nürburgring-Nordschleife.

    Οι πληροφορίες για το αμάξωμα της νέας M5 είναι σχετικά λίγες και το καμουφλάζ των πρωτότυπων οχημάτων δεν επιτρέπει να αποκαλύπτονται οι λεπτομέρειές του.

    Ωστόσο, ο «X-Tomi» ο οποίος ειδικεύεται στη δημιουργία εικαστικών αποτυπώσεων των καινούργιων αυτοκινήτων, παρουσίασε το πως φαντάζεται ότι θα μοιάζει το νέο μοντέλο της BMW, βάσει των υπαρχόντων στοιχείων (αρχική φωτογραφία).

    Σύμφωνα με τη δημιουργία του, η μάσκα του αυτοκινήτου είναι ευρεία και η συνέχεια της προς τον προφυλακτήρα σχηματίζει μια κυματοειδή μορφοποίηση. Χαμηλά στο κέντρο αυτού είναι οι αισθητήρες ραντάρ του συστήματος προειδοποίησης και ενημέρωσης του οδηγού και στις άκρες του οι αεραγωγοί.



    Το καπό θυμίζει αυτό της M4 και οι θόλοι των τροχών είναι πιο εκτεταμένοι από αυτούς της Σειράς 5. Οι τροχοί του είναι μεγαλύτερης διάστασης και το σύστημα πέδησης δείχνει ενισχυμένο και ανάλογο της περίστασης.

    Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα του, η BMW δεν επιβεβαιώνει οτιδήποτε. Το αναμενόμενο είναι να διαθέτει αυτόν της XM. Θυμίζουμε ότι το SUV μοντέλο έχει υβριδικής διάταξης σύστημα το οποίο αποτελείται από τον χωρητικότητας 4,4 λίτρων V8 twin-turbo που αποδίδει 489 ίππους και ένα ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του είναι 653 ίπποι και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή φτάνει τα 800 Nm.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;
    To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;

    To Fiat Pulse έχει σύγχρονο, νεανικό στυλ εντός και εκτός και θα μπορούσε να έχει και ενδιαφέρουσα τιμή.

    Η Βραζιλία στο χώρο της αυτοκίνησης φαίνεται να παίρνει τα πάνω της. Έτσι μετά το VW Nivus που θα το δούμε σύντομα και στα μέρη μας ως Taigo θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με το Pulse της Fiat Brazil.

    Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα SUV που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει το ρόλο του εισαγωγικού και στην ευρωπαϊκή της γκάμα. Όχι μόνο από πλευράς εμφάνισης αλλά και τιμής, καθώς θα είναι εφικτό να απέχει αισθητά από το ορόσημο των 20.000 ευρώ.

    Αισθητικά το μοντέλο της Fiat Brazil έχει μοντέρνα εμφάνιση με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, μια αρκετά εμφατική μάσκα και μια αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Που μαζί με τα πλευρικά προστατευτικά, τις ποδιές αλλά και τους τονισμένους προβολείς ομίχλης και τις ράγες οροφής τονίζει το off road look.

    Αντίστοιχη είναι η λογική και στο εσωτερικό, με τη μεγάλη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών.

    Όσο για τους κινητήρες η βάση θα μπορούσε να είναι και στην Ευρώπη, όπως συμβαίνει και στη Βραζιλία, ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται ούτε η χρήση των γνωστών συνόλων της πρώην πια PSA ούτε και κάποια μορφή εξηλεκτρισμού.

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς