Η μια θα είναι για pick up και μεγάλα SUV, ενώ η άλλη για αυτοκίνητα μικρότερων κατηγοριών, με το ντεμπούτο και των δύο να γίνεται έως το 2025.
Τα ηλεκτρικά μοντέλα «πρώτης γενιάς» της αυτοκινητοβιομηχανίας στο σύνολό της βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε πλατφόρμες προσαρμοσμένες από μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης ή «δανεικές» από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ωστόσο, η επόμενη γενιά από τις πλατφόρμες για τα ηλεκτρικά θα είναι αρκετά διαφορετικές και θα δίνουν περισσότερες ελευθερίες στους κατασκευαστές. Εν προκειμένω, η Ford που επιβεβαίωσε την εξέλιξη δύο νέων πλατφορμών για ηλεκτρικά, το έκανε στο πλαίσιο της ανακοίνωσης για το ηλεκτρικό Explorer, μαζί με τη δυνατότητα παρουσίασης ενός ηλεκτρικού Bronco.
Οι αποκλειστικές πλατφόρμες EV θα βοηθήσουν την Ford να ευθυγραμμιστεί και να είναι περισσότερο ανταγωνιστική προς τις General Motors, Volkswagen και Hyundai- Kia, οι οποίες έχουν καταστήσει τέτοιες πλατφόρμες το επίκεντρο των εμπορικών στρατηγικών τους γύρω από τα ηλεκτρικά μοντέλα. Μία από τις πλατφόρμες της Ford θα είναι μια πλατφόρμα μεσαίου μεγέθους, που θα υποστηρίζει μια μεγάλη γκάμα μοντέλων, από crossover έως pick up, ενώ η άλλη μεγαλύτερη πλατφόρμα θα σχεδιαστεί για pickup επόμενης γενιάς και SUV. Ο εκσυγχρονισμός αυτός με τις νέες πλατφόρμες, συμπίπτει με τα σχέδια της Ford που είχαν ανακοινωθεί παλιότερα για την κατασκευή πέντε ηλεκτρικών μοντέλων σε καναδικό εργοστάσιο, ξεκινώντας από το 2025.