Στη νόμιμη κυκλοφορία στους δρόμους των ΗΠΑ και την βελτίωση της πρακτικότητας στοχεύει η νέα ειδική έκδοση της McLaren Elva με κανονικό παρπρίζ.
Πάντως η αντικατάσταση του AAMS από παρπρίζ δεν είναι μια απλή υπόθεση καθώς η McLaren τόνισε πως με το συγκεκριμένο θέμα ασχολήθηκε μια ολόκληρη ομάδα τεχνικών ώστε να εξασφαλιστεί πως δεν θα υπάρχει καμία αρνητική επίπτωση στην αεροδυναμική και στον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Πέραν του παρπρίζ πάντως δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές σε σχεδιαστικό ή μηχανολογικό επίπεδο, πράγμα που σημαίνει πως εξακολουθούν να μην υπάρχουν οροφή, πλαϊνά παράθυρα και πίσω τζάμι. Η McLaren ισχυρίζεται πως η νέα έκδοση θα ζυγίζει μόλις 20 kg περισσότερο από την κανονική παρά το γεγονός πως μαζί με το παρπρίζ έχουν προστεθεί ο μηχανισμός για τους καθαριστήρες και το σύστημα πλύσης όπως και το σύστημα θέρμανσης. Σημαντικό ρόλο στο χαμηλό πρόσθετο βάρος έχει παίξει το ελαφρύ πλαίσιο του παρπρίζ που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Οι παραδώσεις των πρώτων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες τους αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη της χρονιάς.