Η Czinger έχει έτοιμη την έκδοση παραγωγής του εξωπραγματικών επιδόσεων μοντέλου 21C.
Στις αρχές του 2020 η αμερικάνικη φίρμα με έδρα την Καλιφόρνια Czinger είχε δώσει στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία του παρθενικού της μοντέλου 21C, το οποίο ξεχώριζε από την εντυπωσιακή εμφάνισή του και τα πρωτοποριακά υλικά κατασκευής του.
Μετά από 12 μήνες επίπονης δουλειάς εκ μέρους των τεχνικών της εταιρείας, έφτασε η στιγμή που το 21C παίρνει τον δρόμο της παραγωγής, με ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το αρχικό μοντέλο. Αυτές επικεντρώνονται κυρίως στην αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, όπως και στην μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.
Σύμφωνα με το εργοστάσιο, το hypercar μοντέλο διαθέτει πλέον συνολικό πλάτος που ξεπερνά τα 2,0 μ. (2.050 χλστ.), ενώ κάτω από το αμάξωμα βρίσκεται ένας twin-turbo V8 κινητήρας, τύπου flat-plane, με χωρητικότητα 2,88 λίτρων που συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε εμπρός τροχό, προσφέροντας ένα είδος έξυπνης τετρακίνησης.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 1.268 PS, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα αναβάθμισης κατά 101 PS, με αποτέλεσμα την επίτευξη μίας ιπποδύναμης που αγγίζει τους 1.369 PS. Διόλου άσχημα, ένα αναλογιστούμε ότι το συνολικό βάρος του 21C φτάνει τα 1.240 κιλά, χάρη στη χρήση υλικών όπως αλουμίνιο, τιτάνιο και ανθρακονήματα.
Ανάλογες του χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι και οι επιδόσεις του, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ ακόμα πιο εκρηκτικοί είναι οι χρόνοι για το 0-300 χλμ./ώρα (13,8 δευτ.) και 0-400 χλμ./ώρα (21,3 δευτ.). Τέλος, η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι και τα 452 χλμ./ώρα, όταν έχει επιλεγεί η ρύθμιση «Vmax».
Επίσης, η εταιρεία ανακοινώνει ότι το Czinger 21C θα μπορεί να κινηθεί και με εναλλακτικά καύσιμα, όπως μεθανόλη. Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε ποια θα είναι η τιμή του Czinger 21C, παρά μόνο ότι η συνολική παραγωγή του θα περιοριστεί στα 80 μοντέλα.
Πηγή: Protothema.gr