Πρόκειται για την πτυχιακή εργασία του φοιτητή που φέρνει την απλότητα ως βασικό γνώμονα για τη σχεδίαση ενός αυτοκινήτου.
Από την πρώτη κιόλας οπτική επαφή, το μόνο πράγμα που μπορεί να πει κανείς για το MonstAero είναι ότι πρόκειται για μια πολύ κομψή πρόταση, χωρίς γωνίες αλλά με στρογγυλεμένες επιφάνειες που διαχειρίζονται τον αέρα πάνω και γύρω από το αυτοκίνητο ιδανικά. Μια πιο προσεκτική ματιά, αποκαλύπτει πάνω στο αμάξωμα δύο «κανάλια», ένα μπροστά, ακριβώς μπροστά από το παρμπρίζ και ένα άλλο άνοιγμα πίσω από την καμπίνα. Αυτά τα δύο κανάλια διοχετεύουν τη ροή του αέρα και την κατευθύνουν πάνω από το αυτοκίνητο, αυξάνονται την κάθετη δύναμη που πιέζει το αυτοκίνητο στο έδαφος.
Ένα χαρακτηριστικό που ο σχεδιαστής έχει προβλέψει να διαθέτει το MonstAero, είναι η προσαρμοζόμενη ανάρτηση για να επηρεάζεται η διαδρομή του αέρα γύρω από το όχημα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Όταν για παράδειγμα το αυτοκίνητο κινείται στην ευθεία, η ανάρτηση είναι ανενεργή, ενώ στις στροφές η συμπεριφορά αλλάζει με βάση και την αεροδυναμική του αμαξώματος. Το MonstAero χειρίζεται την αεροδυναμική συμπεριφορά του αμαξώματος με τρία κύρια τμήματα εμπρός και πίσω. Η καμπίνα έχει χώρο για τον οδηγό και έναν συνεπιβάτη, ενώ από το πρωτόλειο σκίτσο για το εσωτερικό του, διακρίνεται η απουσία του πίνακα των οργάνων, το ρόλο του οποίου έχει αναλάβει να παίξει μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, με δυνατότητα προσαρμογής στις ανάγκες του ιδιοκτήτη.