Auto Moto

Δεν θα πιστεύετε ποιο μοντέλο κρύβεται κάτω από αυτό το ρετρό αγωνιστικό

Δεν θα πιστεύετε ποιο μοντέλο κρύβεται κάτω από αυτό το ρετρό αγωνιστικό

Η Alfa Romeo 158 ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα όλων των εποχών κερδίζοντας 47 από τα 54 Grand Prix που συμμετείχε.

Πίσω από τις περισσότερες επιτυχίες βέβαια κρύβεται ο Juan-Manuel Fangio, ενώ, να θυμίσουμε πως ήταν εξοπλισμένη με έναν υπερτροφοδοτούμενο 8κυλινδρο σε σειρά κινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 350 ίππους. Ουαου…

Και εννοείται πως αυτή την εποχή αξίζει εκατομμύρια ευρώ στις σπάνιες περιπτώσεις (κυρίως δημοπρασίες) που διατίθενται προς πώληση. Για το αυτοκίνητο που βλέπετε εδώ όμως, δεν θα χρειαστείτε περισσότερα από 24.000 ευρώ. Στη ζωή όλα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνονται…

Αυτό εδώ είναι το Tipo 184 και κάτω από το υπέροχο αμάξωμα κρύβεται στην πραγματικότητα ένα… Mazda MX-5 δεύτερης γενιάς για να είμαστε ακριβείς, το roadster που βρισκόταν στην παραγωγή από το 1998 έως το 2005. Όμως, σε σχέση με το υπέρογκο κόστος επένδυσης του πρωτότυπου, στη συγκεκριμένη περίπτωση έχετε ένα αυτοκίνητο που ξυπνά αρκετές “αγωνιστικές” μνήμες.

Το επόμενο έτος μάλιστα ενημερωθήκαμε πως θα υπάρξει και επίσημο πρωτάθλημα BRSCC Tipo 184 στο Ηνωμένο Βασίλειο (και ένα αντίστοιχο στις ΗΠΑ).

Απλώς μην περιμένετε ο ήχος να είναι τόσο άγριος όσο ήταν πριν από 70 χρόνια. Ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας του γνωστού μας MX-5 εννοείται πως ακούγεται πολύ πιο ήπια συγκριτικά πάντα με το “κτήνος” του πρωτότυπου.

Για την ιστορία, διατίθενται διάφορα πακέτα, αλλά στην παραπάνω τιμή αγοράζετε όλα όσα χρειάζεστε εκτός φυσικά από τον “δότη”, το MX-5 δηλαδή που χάρισε τα μηχανικά του μέρη προκειμένου να δημιουργηθεί αυτό το αριστούργημα.

Τα ανταλλακτικά περιλαμβάνουν τον κινητήρα, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, την εμπρός και πίσω ανάρτηση με υποπλαίσια, τα όργανα, τις καλωδιώσεις, το ECU, το πίσω διαφορικό, τα φρένα, τα πεντάλ, το χειρόφρενο και την κολόνα τιμονιού. Η υδραυλική υποβοήθηση αφαιρέθηκε εσκεμμένα προκειμένου η αίσθηση να γίνει ακόμη πιο αυθεντική.

Με μήκος 4,4 μέτρα και πλάτος 1,8, το Tipo 184 ζυγίζει περίπου 700 κιλά, η αναλογία είναι 55:45 εμπρός/πίσω. Και με 140 ίππους απόδοσης εισπράττετε ιδανική σχέση κιλών ανά ίππο. Κάτι που μεταφράζεται σε σχεδόν 6 δεύτερα για την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 km/h.


Η ομάδα πίσω από το Tipo 184 (με επικεφαλής τον Ant Anstead) εκτιμά ότι απαιτούνται 100-150 ώρες για να μετατρέψετε το MX-5 σας σε ένα υπέροχο ιστορικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Εάν παραγγείλετε το κιτ σας αυτές τις μέρες πρέπει να γνωρίζετε πως η παράδοση θα γίνει το ερχόμενο φθινόπωρο. Να είστε σίγουροι πως με αυτό τον τρόπο θα γίνετε εύκολα το επόμενο talk of the town, χωρίς ευτυχώς να έχετε ξοδέψει μια περιουσία.

Πηγή: Protothema.gr

TAGS:

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup