Η εταιρεία Hennessey παρουσιάζει το Venom F5, που θέλει να κατακτήσει τον τίτλο του πιο γρήγορου αυτοκινήτου στον κόσμο.
Η μάχη για το μοντέλο με την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα έχει ανάψει για τα καλά, με την παρουσία του νέου Venom F5, που θέλει να πάρει τα σκήπτρα από τα Koenigsegg Regera και Bugatti Chiron Super Sport.
Το αμερικάνικο hypercar αποτελεί προϊόν της αμερικάνικης εταιρείας Hennessey Performance και κάτω από το εντυπωσιακής εμφάνισης αμάξωμα κρύβεται ένας V8 κινητήρας 6,6 λίτρων με διπλά τούρμπο, που έχει κατασκευαστεί in-house. Η συγκεκριμένη μονάδα διαθέτει υψηλής αντοχής τμήματα, ενώ δεν λείπουν τα σφυρήλατα έμβολα από αλουμινίου, οι μπιέλες από σφυρήλατο χάλυβα, η αλουμινένια πολλαπλή εισαγωγής και η εξάτμιση από τιτάνιο.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η ισχύς του Venom F5 φτάνει τους 1.843 ίππους και αντίστοιχα τα 1.617 Nm ροπής, ενώ οι επιδόσεις ακολουθούν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-300 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι μόλις 8,4 δευτερόλεπτα, ταχύτερος και από μονοθέσιο της Φόρμουλα 1. Επίσης, η σχέση ιπποδύναμης/βάρους, φτάνει στους 1,36 ίπποι/κιλό, ενώ πρωτεύων στόχος είναι η κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ ταχύτητας και πιο συγκεκριμένα τα 500 χλμ./ώρα. Περί αυτού, οι πρώτες δοκιμές αναμένονται μέσα στο 2021, στον αεροδιάδρομο του Διαστημικού Κέντρου Kennedy Space Center.
Αντίθετα με τα υπόλοιπα hypercars, το Hennessey Venom F5 δεν θα υιοθετεί σύστημα τετρακίνησης, με την ισχύ να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων. Παρατηρώντας το αμάξωμα του Venom F5 είναι ευδιάκριτη η πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων, με τις τεράστιες πλαϊνές εισαγωγές και τον ευμεγέθη πίσω διαχύτη. Προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν μεγαλύτερο εμπρός σπλίτερ, καθώς και μία πίσω σταθερή πτέρυγα. Για να διατηρηθεί χαμηλά το βάρος, έχει χρησιμοποιηθεί ένα ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο το οποίο ζυγίζει μόλις 86 κιλά, ενώ αρκετά τμήματα έχουν κατασκευαστεί από το ίδιο υλικό.
Σε ότι αφορά την ανάρτηση, έχουν τοποθετηθεί διπλά ψαλίδια και coilover ελατήρια και αμορτισέρ από την Penske. Στάνταρ είναι τα carbon κεραμικά δισκόφρενα της Brembo με δαγκάνες της AP Racing, ενώ οι σφυρήλατες ζάντες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2. Ο οδηγός του Venom F5 έχει στη διάθεσή του πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Sport, Track, Drag, Wet και F5), με τα τέσσερα πρώτα να επεμβαίνουν στην χαρτογράφηση του κινητήρα και στη λειτουργία του traction control, ενώ το τελευταίο ξεκλειδώνει την πλήρη ισχύ διευκολύνοντας στην επίτευξη της τελικής ταχύτητας. Στο πιλοτήριο του αμερικάνικου μοντέλου κυριαρχούν οι ανθρακονημάτινες επιφάνειες, το εμπνευσμένο από την Φόρμουλα 1 τιμόνι που έχει ενσωματωμένους τους διακόπτες για τον κινητήρα, τα φώτα, τους καθαριστήρες και τα φλας και τα μπάκετ καθίσματα.
Η παραγωγή του Venom F5 θα περιοριστεί στα 25 συνολικά κομμάτια, με την τιμή του να ξεκινά από τα 2,1 εκατομμύρια δολάρια.
Πηγή: Protothema.gr