Η βρετανική εταιρεία RML Group ανακοίνωσε λεπτομέρειες σχετικά με το Short Wheelbase που είναι μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, με αναφορές στην κλασική 250 GT όπως και το Squalo.
Μπορεί να βασίζεται σε πλαίσιο και μηχανικά μέρη από Ferrari 550 Maranello, η ρύθμιση της ανάρτησης όμως έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε η αίσθηση να παραπέμπει σε κάτι πιο παλιό και πιο ελκυστικό για τον οδηγό. Η RML δηλώνει ότι το αμάξωμα από ανθρακόνημα του Short Wheelbase, έχει επιφέρει βελτιωμένη ακαμψία σε σύγκριση με την αλουμινένια 550 Maranello, ενώ ταυτόχρονα συνεισφέρει στον περιορισμό του βάρους. Οι αλλαγές στην ανάρτηση περιλαμβάνουν ένα σετ αμορτισέρ της Ohlins που αντικαθιστούν τα ενεργά αντίστοιχα της Bilstein της 550 Maranello. Το Short Wheelbase έχει ειδικά ελατήρια και αντιστρεπτικές, που ωφελούν ιδιαίτερα τη σπορ διάθεση στην οδηγήση. Οι ζάντες αλουμινίου έχουν και αυτές ρετρό σχεδίαση και διάμετρο 18 ιντσών, με ελαστικά Pirelli P-Zero Rosso, μια επιλογή που επιλέχθηκε καθώς η συντήρηση είναι σημαντικά ευκολότερη σε σχέση με το να είχε κάποια ειδικής παραγγελίας ελαστικά.
Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία CFD (Computational Fluid Dynamics), η ομάδα μηχανικών κατάφερε να δοκιμάσει την αεροδυναμική του επανασχεδιασμένου αμαξώματος επηρεάζοντας παράγοντες όπως η αεροδυναμική συμπεριφορά σε υψηλές ταχύτητες. Σύμφωνα με τον Nic Rutherford, Project Lead Engineer του Short Wheelbase, η μειωμένη μπροστινή προεξοχή μετακίνησε το βάρος του αυτοκινήτου πιο κοντά στο κέντρο βάρους, ωφελώντας τη σπορ διάθεση στη συμπεριφορά του στο δρόμο. Επιπλέον, για βελτιωμένη ισορροπία βάρους, η μπαταρία μετακινήθηκε από τη θέση του κινητήρα, στο πορτ μπαγκάζ. Κάτω από το καπό του RML Short Wheelbase βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V12 των 5,5 λίτρων που αποδίδει 485 ίππους και 58,1 kgm ροπής.
Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της RML, η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα θα είναι διαδικασία που θα διαρκεί 4,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα του μοντέλου να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Το πρώτο αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο τον ερχόμενο Οκτώβριο και θα διατεθεί για test drives από τους δημοσιογράφους του «ειδικού τύπου». Στη συνέχεια, η εταιρεία θα προχωρήσει στην παραγωγή των 30 αυτοκινήτων για τους πελάτες της, με τις παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν από το πρώτο τρίμηνο του 2022.