Κυριακή, 08 Αυγούστου 2021 16:54

Βασίζεται στη Ferrari 550 Maranello και είναι υπέροχο!

Γράφτηκε από την

Η βρετανική εταιρεία RML Group ανακοίνωσε λεπτομέρειες σχετικά με το Short Wheelbase που είναι μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, με αναφορές στην κλασική 250 GT όπως και το Squalo.

Μπορεί να βασίζεται σε πλαίσιο και μηχανικά μέρη από Ferrari 550 Maranello, η ρύθμιση της ανάρτησης όμως έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε η αίσθηση να παραπέμπει σε κάτι πιο παλιό και πιο ελκυστικό για τον οδηγό. Η RML δηλώνει ότι το αμάξωμα από ανθρακόνημα του Short Wheelbase, έχει επιφέρει βελτιωμένη ακαμψία σε σύγκριση με την αλουμινένια 550 Maranello, ενώ ταυτόχρονα συνεισφέρει στον περιορισμό του βάρους. Οι αλλαγές στην ανάρτηση περιλαμβάνουν ένα σετ αμορτισέρ της Ohlins που αντικαθιστούν τα ενεργά αντίστοιχα της Bilstein της 550 Maranello. Το Short Wheelbase έχει ειδικά ελατήρια και αντιστρεπτικές, που ωφελούν ιδιαίτερα τη σπορ διάθεση στην οδηγήση. Οι ζάντες αλουμινίου έχουν και αυτές ρετρό σχεδίαση και διάμετρο 18 ιντσών, με ελαστικά Pirelli P-Zero Rosso, μια επιλογή που επιλέχθηκε καθώς η συντήρηση είναι σημαντικά ευκολότερη σε σχέση με το να είχε κάποια ειδικής παραγγελίας ελαστικά.


Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία CFD (Computational Fluid Dynamics), η ομάδα μηχανικών κατάφερε να δοκιμάσει την αεροδυναμική του επανασχεδιασμένου αμαξώματος επηρεάζοντας παράγοντες όπως η αεροδυναμική συμπεριφορά σε υψηλές ταχύτητες. Σύμφωνα με τον Nic Rutherford, Project Lead Engineer του Short Wheelbase, η μειωμένη μπροστινή προεξοχή μετακίνησε το βάρος του αυτοκινήτου πιο κοντά στο κέντρο βάρους, ωφελώντας τη σπορ διάθεση στη συμπεριφορά του στο δρόμο. Επιπλέον, για βελτιωμένη ισορροπία βάρους, η μπαταρία μετακινήθηκε από τη θέση του κινητήρα, στο πορτ μπαγκάζ. Κάτω από το καπό του RML Short Wheelbase βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V12 των 5,5 λίτρων που αποδίδει 485 ίππους και 58,1 kgm ροπής.

Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της RML, η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα θα είναι διαδικασία που θα διαρκεί 4,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα του μοντέλου να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Το πρώτο αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο τον ερχόμενο Οκτώβριο και θα διατεθεί για test drives από τους δημοσιογράφους του «ειδικού τύπου». Στη συνέχεια, η εταιρεία θα προχωρήσει στην παραγωγή των 30 αυτοκινήτων για τους πελάτες της, με τις παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν από το πρώτο τρίμηνο του 2022.


Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 08 Αυγούστου 2021 14:24

Σχετικά Άρθρα

  • Μία αμφιβόλου αισθητικής Ferrari Purosangue
    Μία αμφιβόλου αισθητικής Ferrari Purosangue

    Η Mansory δημιουργεί μία ιδιαίτερης σχεδίασης Ferrari Purosangue.

    O οίκος βελτιώσεων με έδρα τη Βαυαρία, η γνωστή μας Mansory παρουσίασε την δική της άποψη πάνω στο SUV μοντέλο της Ferrari, την Purosangue, το οποίο αν μη τι άλλο φέρει ακραία εμφάνιση.

    Το Mansory Pugnator, όπως ονομάζεται, αποτελεί μία «πλήρη μετατροπή» του ιταλικού μοντέλου με επιθετικές οπτικές τροποποιήσεις, νέους τροχούς, όπως και βελτιώσει στον κινητήρα.

    Το Pugnator διαθέτει ένα αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα, με την Mansory να έχει αντικαταστήσει το εμβληματικό άλογο της Ferrari με τα δικά της σήματα.

    Το Pugnator φορά νέες μονοκόμματες σφυρήλατες ζάντες FC.5, 22 ιντσών εμπρός και 23 ιντσών πίσω, τοποθετημένες σε ελαστικά υψηλών επιδόσεων.


    Τέλος, ο V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων της Ferrari έχει βελτιωθεί στα σημεία και πιο συγκεκριμένα με την τοποθέτηση μίας αναβαθμισμένης ECU, ενώ νέα είναι και η εξάτμιση που συνδυάζεται με σπορ καταλύτες. Αποτέλεσμα, η μέγιστη ισχύς να φτάνει πλέον τους 745 ίππους και τα 730 Nm ροπής (715 ίππους και 715 Nm η εργοστασιακή έκδοση).

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Ferrari σκέφτεται τα εναλλακτικά καύσιμα
    Η Ferrari σκέφτεται τα εναλλακτικά καύσιμα

    Η Ferrari φέρεται να έχει καταθέσει μία νέα ευρεσιτεχνία, η οποία μπορεί να φέρει επανάσταση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

    Η Ferrari μπορεί να βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται σημαντικά τα τελευταία χρόνια με τα υβριδικά της μοντέλα να πουλάνε σχεδόν όσο καλά οι προκάτοχοί τους, όμως τώρα σκέφτεται θέλει να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο και καινοτόμο υβριδικό σύστημα.

    Αυτό αφορά έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν κινητήρα υδρογόνου στον πίσω. Προς το παρόν, παραμένει εντελώς άγνωστο για ποιο μοντέλο προορίζεται αυτό το κινητήριο σύνολο ή ακόμα και εάν θα το δούμε σε μοντέλο παραγωγής.

    Η καινοτομία πάντως δεν έγκειται τόσο στη διάταξη, όσο στη φύση του κινητήρα υδρογόνου. Φέρεται να είναι εξακύλινδρος σε σειρά, αλλά τοποθετημένος σε ανάποδη θέση.

    Αυτό σημαίνει ότι ο στροφαλοθάλαμος είναι το υψηλότερο μέρος του κινητήρα και η κυλινδροκεφαλή το χαμηλότερο. Τα σχέδια που έχει καταθέσει η Ferrari μαρτυρούν ότι αυτό θα επιτρέψει στο κιβώτιο ταχυτήτων να εγκατασταθεί σε ψηλότερη θέση, πράγμα που με τη σειρά του θα επιτρέψει έναν χαμηλότερο και μεγαλύτερο διαχύτη, ο οποίος θα καλύπτει τον ανεστραμμένο κινητήρα.

    Όλο αυτό το ιδιαίτερο πακέτο μάλλον μεταφράζεται σε ένα επιμηκυμένο αυτοκίνητο, την ώρα που η Ferrari τονίζει πως θα πρέπει να είναι και ιδιαίτερα κοντό.

    Προς το παρόν, όλη αυτή η καινοτομία παραμένει στα χαρτιά και τα σκίτσα. Οι μηχανικοί από το Μαρανέλο πρέπει να αναπτύξουν αρκετά ακόμα τον εξακύλινδρο κινητήρα υδρογόνου πριν μπορέσουν να τον κάνουν λειτουργικό.

    Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μία πολύ ασυνήθιστη υβριδική διάταξη και για αυτό, κανείς δεν μπορεί να είναι ακόμα σίγουρος εάν ένας τόσο ρηξικέλευθος σχεδιασμός όπως ένας ανάποδος κινητήρας υδρογόνου μπορεί να εφαρμοστεί σε μοντέλο παραγωγής, ακόμα και αν είναι της Ferrari.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά η απόλυτη Ferrari 296
    Στα σκαριά η απόλυτη Ferrari 296

    Η Ferrari αναμένεται να παρουσιάσει μέσα στους επόμενους μήνες την σκληροπυρηνική έκδοση της 296 GTB.

    Η Ferrari διανύει τον δικό της «χρυσό αιώνα», με τις παγκόσμιες πωλήσεις να έχουν εκτοξευτεί και με την γκάμα της να έχει επεκταθεί με την προσθήκη τεσσάρων υβριδικών μοντέλων, αλλά και του πρώτου SUV, της γνωστής μας Purosangue.
    Η Ferrari μπορεί να έχει ήδη κλείσει τις πωλήσεις τις για το 2024 και το 2025, ωστόσο ετοιμάζει 3 ακόμα νέα μοντέλα που θα τα δούμε μέσα στη χρονιά. Το ένα από αυτά είναι μια ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων της νέας 296.


    Προς το παρόν αυτό που γνωρίζουμε είναι το όνομα της συγκεκριμένης έκδοσης, το οποίο διέρρευσε μέσω εγγράφων της ιταλικής υπηρεσίας Πατέντας και Πιστοποίησης. Εκεί αποκαλύφθηκε ότι το μοντέλο θα ονομάζεται 296 Speciale A.

    Λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα, εικάζουμε ότι η συγκεκριμένη έκδοση, πέραν ότι θα είναι πιο ισχυρή από την 296 GTΒ, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και περιορισμένης παραγωγής. Εκτός από την 296 Speciale A, στα χαρτιά επίσης υπάρχει και η έκδοση 296 Mugello που ίσως αφορά την ανοικτή έκδοση της baby Ferrari.


    Η νέα έκδοση της 296 θα διαθέτει τον V6 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και που στην προκειμένη περίπτωση η συνδυαστική ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 850 ίππους.

    Παράλληλα, αναβαθμίσεις αναμένονται στο κομμάτι των αεροδυναμικών στοιχείων, όπως και της ανάρτησης, ενώ και στιλιστικά θα έχουμε ενδιαφέρουσες αλλαγές σε σχέση με τη 296 GTB.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Mansory βελτιώνει την συλλεκτική Ferrari Monza SP2
    Η Mansory βελτιώνει την συλλεκτική Ferrari Monza SP2

    Ο γνωστός βελτιωτικός οίκος έβαλε την υπογραφή του στη σπάνια Ferrari Monza SP2 ανεβάζοντας την ιπποδύναμή του ιταλικού supercar περιορισμένης παραγωγής.

    Η επέμβαση σε ένα τόσο ιδιαίτερο και σπάνιο αυτοκίνητο όπως η Ferrari Monza SP2 σίγουρα δεν είναι κάτι αναμενόμενο. Η Mansory ωστόσο έχει κατά καιρούς αγγίξει σχεδόν κάθε εξωτικό ιταλικό supercar και έτσι η υπογραφή της σε αυτή την Ferrari περιορισμένης παραγωγής δεν αποτελεί έκπληξη. Σύμφωνα με την εταιρία οι αισθητικές επεμβάσεις αφορούν τη νέα αεροτομή στο «πηγούνι», τα εξαρτήματα στις πλαϊνές ποδιές, τα καλύμματα των καθρεπτών και το διαχύτη με την πιο επιθετική εμφάνιση. Επιπλέον η Mansory «κούρεψε» λίγο την απόσταση από το έδαφος και τοποθέτησε μερικά πρόσθετα DRL στην μπροστινή μάσκα.

    H Monza ήταν βαμμένη κίτρινη, πιθανότατα κατευθείαν από το εργοστάσιο του Μαρανέλο, και έρχεται με μια μαύρη λωρίδα που διατρέχει το καπό από το ένα φτερό στο άλλο.

    Εξωτερικά διακρίνονται περισσότερες μαύρες πινελιές και το εσωτερικό αντικατοπτρίζει αυτόν τον χρωματικό συνδυασμό με ένα μαύρο κάθισμα οδηγού και ένα κίτρινο για τον συνοδηγό και τα δύο με ενσωματωμένα μαύρα προσκέφαλα διακοσμημένα με κίτρινα λογότυπα Ferrari και κίτρινες ζώνες ασφαλείας.

    Η Monza SP2 βασίζεται στην 812 Superfast, που σημαίνει ότι χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο και τον ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 λίτρων τοποθετημένο μπροστά από την καμπίνα επιβατών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Mansory, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 19 ίππους, σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο, από 799 σε 818 hp, με 740 Nm ροπής. Δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις, αλλά η original Ferrari, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 300 χλμ/ώρα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Μία Ferrari Purosangue πραγματικός φονέας
    Μία Ferrari Purosangue πραγματικός φονέας

    Η Ferrari Purosangue δέχεται τις απαραίτητες βελτιώσεις της Pogea Racing, παρουσιάζοντας έναν πιο άγριο χαρακτήρα.

    Ο Γερμανός βελτιωτής Pogea Racing έφερε στο προσκήνιο το νέο του πρότζεκτ, το οποίο εστιάζει πάνω στην Ferrari Purosangue, με το ιταλικό SUV μοντέλο να μεταμορφώνεται σε ένα πραγματικό «θηρίο» της ασφάλτου.

    Τα στοιχεία που ξεχωρίζουν πάνω στο θεωρητικά τροποποιημένο μοντέλο του Ιταλού κατασκευαστή, είναι τα κομμάτια από ανθρακονήματα, οι νέες και μεγαλύτερες ζάντες, οι χαμηλωμένες αναρτήσεις και η βελτιωμένη απόδοση στον V12 κινητήρα.

    Στην εξωτερική εμφάνιση της Purosangue κυριαρχεί ο ανασχεδιασμένος και μεγαλύτερος εμπρός προφυλακτήρας, το φινίρισμα στα πλαϊνά skirts και η μετακίνηση των τετραπλών απολήξεων στο κέντρο, που συνδυάζεται με έναν ευμεγέθη διαχύτη.

    Όμως η Pogea Racing δεν επικεντρώθηκε μόνο εξωτερικά, αλλά και βελτιώνοντας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το νέο σετ από αλουμινένιες ακτινωτές ζάντες της Jules συνδυάζεται με τροχούς 23 ιντσών εμπρός και 24 ιντσών πίσω, με την εταιρεία να ενημερώνει πως υπάρχει και η επιλογή για τροχούς 22 ιντσών. Σε κάθε περίπτωση η Purosangue φορά ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Michelin.

    Η σημαντικότερη μετατροπή έρχεται στον τομέα των αναρτήσεων, οι οποίες φέρουν την σφραγίδα της KW. Πλέον η βελτιωμένη Purosangue κάθεται πιο χαμηλά στο έδαφος, όντας πιο πιο επιθετική.

    Ο V12 κινητήρας της Ferrari Purosangue των 6,5 λίτρων αποδίδει στην εργοστασιακή του εκδοχή 715 ίππους, ενώ μετά από τις επεμβάσεις των μηχανικών της Pogea Racing, η ισχύς θα φτάνει τους 820 ίππους. Αυτή μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

    Το μόνο που απομένει ουσιαστικά για να παραχθεί επίσημα αυτή η μορφή της Ferrari Purosangue είναι η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων να πάρει έγκριση και πιστοποίηση ποιοτικού ελέγχου από τον TÜV.

    Πηγή: Jenny.gr

  • Ιδού η ταχύτερη Ferrari παραγωγής
    Ιδού η ταχύτερη Ferrari παραγωγής

    Η εκρηκτική Ferrari SF90 XX Stradale καταρρίπτει το ρεκόρ γύρου στο Φιοράνο.

    Η ιδιωτική πίστα της Ferrari, που βρίσκεται κοντά στις κεντρικές εγκαταστάσεις στο Μαρανέλο, ξεκίνησε την λειτουργία της το 1972 προκείμενου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες δοκιμών των μοντέλων παραγωγής του Ιταλού κατασκευαστή.

    Πλέον, όλα τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από το εργοστάσιο της Ferrari περνάνε το τεστ του Φιοράνο για να επιβεβαιωθεί η κορυφαία οδηγική συμπεριφορά και οι αντίστοιχες επιδόσεις τους.

    Ένας από τους στόχους, όταν φτιαχτεί ένα νέο μοντέλο, είναι να αποδείξει στο Φιοράνο αν μπορεί να σπάσει το ρεκόρ γύρου. Το 2019 το ρεκόρ πέρασε στα χέρια της SF90 Stradale, με το συγκεκριμένο μοντέλο να σημειώνει χρόνο 1:19.00. Φυσικά, υπάρχει και το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ με το μονοθέσιο F2004 (55.999), αλλά αυτό δεν μετράει καθώς πραγματοποιήθηκε όχι με μοντέλο παραγωγής.

    Φέτος η Ferrari προετοιμάστηκε για να δει αυτό το ρεκόρ να καταρρίπτεται. Αυτό εν τέλει σημειώθηκε χάρη στην βελτιωμένη έκδοση της SF90, την SF90 XX Stradale. Το εκπληκτικό hypercar της Ferrari διαθέτει V8 κινητήρα 4,0 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια τριών ηλεκτρικών μοτέρ αποδίδει συνολικά 1.030 ίππους.

    Οι αλλαγές στον κινητήρα για να αποδώσει περισσότερη ισχύ έχουν να κάνουμε με το σύστημα εξάτμισης, τα νέα πιστόνια και τη μορφή του θαλάμου καύσης. Επιπλέον, η XX έχει μειωμένο κατά 10 κιλά βάρος, σε σχέση με την «απλή» Stradale, ενώ υπάρχουν επεμβάσεις στα αεροδυναμικά βοηθήματα και τις αναρτήσεις.

    Όλα αυτά λοιπόν οδήγησαν σε ένα εμφατικό νέο ρεκόρ στο Φιοράνο με την SF90 XX Stradale να σημειώνει χρόνο 1:17.309, παίρνοντας το χρίσμα του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην ιδιωτική πίστα της Ferrari.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Μοναδική σε όλα η Ferrari SP-8
    Μοναδική σε όλα η Ferrari SP-8

    Μία ακόμα μοναδική Ferrari γίνεται πραγματικότητα για έναν πάμπλουτο πελάτη της ιταλικής φίρμας.

    Το τμήμα Special Projects της Ferrari αποκάλυψε την τελευταία του δημιουργία, η οποία φέρει τον κωδικό SP-8, όντας ένα μοναδικό μοντέλο που κατασκευάστηκε αποκλειστικά για έναν εκλεκτό πελάτη της εταιρείας από το Μαρανέλο.

    Η SP-8 βασίζεται στην F8 Spider, διατηρώντας αρκετά στοιχεία, κυρίως μηχανολογικά, όπως τον ισχυρό twin-turbo V8 κινητήρα 3,9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 720 ίππους. Ανάμεσα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της SP-8 ξεχωρίζει το επανασχεδιασμένο ανθρακονημάτινο αμάξωμα.


    Το εμπρός τμήμα αναδεικνύει ορατό φινίρισμα άνθρακα, δημιουργώντας ένα οπτικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα, ενώ το ρύγχος διαθέτει μια μάσκα από χυτό αλουμίνιο σε όλο το πλάτος, κατασκευασμένη από καλούπι 3D εκτύπωσης, καθώς και ειδικά καλύμματα προβολέων και ζάντες που θυμίζουν κλασικά μοντέλα της Ferrari, όπως η F40.

    Στο πίσω μέρος, η SP-8 ενσωματώνει τετράγωνες απολήξεις εξάτμισης από την 296 GTB και φωτιστικά σώματα δανεισμένα από την Roma.

    Στο εσωτερικό, το ταμπλό διατηρεί τη βασική αρχιτεκτονική της F8, αλλά ο επιλογέας ταχυτήτων για το κιβώτιο υιοθετεί μια ρετρό εμφάνιση που θυμίζει την SF90 Stradale.


    Το μοναδικό δημιούργημα έχει διαμόρφωση roadster χωρίς οροφή, καθιστώντας την εμπειρία οδήγησης μοναδική.

    Φήμες αναφέρουν ότι ο ιδιοκτήτης της παραγγελίας που κατάγεται από την Ταϊβάν πλήρωσε ένα ποσό κοντά στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η νέα Ferrari SF90 προ των πυλών
    Η νέα Ferrari SF90 προ των πυλών

    Η Ferrari δεν σταματά ποτέ να εξελίσσει τα ήδη προχωρημένα τεχνολογικά μοντέλα της. Και φυσικά, σειρά έχει τώρα η διάδοχος της SF90.

    Ο επερχόμενος αντικαταστάτης της Ferrari SF90, η οποία πήρε το όνομά της από το νικηφόρο υβριδικό μονοθέσιο της Formula 1 με τον V6 του Sebastian Vettel, βρίσκεται στα σκαριά.

    Το υβριδικό supercar με την κωδική ονομασία F173 επιβεβαίωσε την κυριαρχία του στο Fiorano, την πίστα δοκιμών της Ferrari, ξεπερνώντας το hypercar που είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία KERS.

    Η SF90, που παρουσιάστηκε το 2019, γνώρισε έκτοτε την προσθήκη του πακέτου Assetto Fiorano που είναι προσανατολισμένο στην πίστα και την ακόμη πιο εστιασμένη στις επιδόσεις παραλλαγή SF90 XX, που διατίθεται σε περιορισμένες ποσότητες ως 799 κουπέ και 599 spider.

    Πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν ένα αυτοκίνητο δοκιμών, που δείχνει κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες.

    Οι εισαγωγές αέρα και στις δύο πλευρές είναι εμφανώς διευρυμένες σε σύγκριση με το SF90 και το SF90 XX. Οι αλλαγές είναι επίσης εμφανείς στον μπροστινό αεραγωγό και στα σημεία τοποθέτησης των πίσω αμορτισέρ. Προγραμματισμένη για ντεμπούτο στα τέλη του 2024 ή στις αρχές του 2025, η διάδοχος της SF90 είναι πιθανό να διατηρήσει μια εξελιγμένη πλατφόρμα και όχι μια εντελώς νέα.

    Η Ferrari έχει μια ιστορία βελτίωσης και αναβάθμισης των υφιστάμενων μηχανικών μερών, με ιδιαίτερο παράδειγμα τη σειρά μοντέλων με κινητήρα V8.

    Η νέα έκδοση αναμένεται να ενσωματώσει ένα βελτιωμένο plug-in υβριδικό σύστημα και να παρέχει περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα F154 twin-turbo V8, με ισχύ πάνω από 1.000 ίππους.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο