Το όραμά της για ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό για αγώνες ενιαίου τύπου καταθέτει η Porsche με την εντυπωσιακή Mission R που παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Μόναχο.
Αποφασισμένη να κρατήσει ζωντανή την αγωνιστική παράδοση και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης η Porsche έχει ήδη έτοιμες τις προτάσεις της όπως αποδεικνύει το εντυπωσιακό πρωτότυπο Mission R που παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου.
Η Mission R είναι ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό που σύμφωνα με δημοσιεύματα αποτελεί τον προπομπό των ηλεκτρικών Boxster 718 και Cayman. Ενσωματώνει δύο ηλεκτροκινητήρες που φθάνουν συνδυαστικά έως τους 1.088 PS και επιτρέπουν στο όχημα να κάνει το 0-100 km/h σε 2,5 δλ. Η τελική αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα και σύμφωνα με την Porsche, ο χρόνος της Mission R στην πίστα είναι αντίστοιχος με αυτόν της 911 GT3 Cup.
Η μέγιστη ισχύς των 1.088 PS προσφέρεται στο ειδικό πρόγραμμα Qualifying Mode στο οποίο ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας φθάνει τους 435 PS και ο πίσω 653 PS. Σε όλα τα υπόλοιπα προγράμματα οδήγησης η συνολική απόδοσή τους δεν ξεπερνά τους 680 PS. Για την τροφοδοσία φροντίζει μια μπαταρία 85 kWh με δυνατότητα φόρτισης στα 900V (σ.σ. 100V περισσότερα απ’ ό,τι η Taycan). Αυτό σημαίνει πως σε 15 λεπτά θα είναι δυνατή η φόρτιση από το 5-80% .
Η Mission R έχει αεροδυναμική τεχνολογία δανεισμένη από την F1 όπως για παράδειγμα ενεργή πίσω αεροτομή δύο σταδίων και μπροστινό σπόιλερ με ρυθμιζόμενα πτερύγια. Από εκεί και πέρα στόχος των τεχνικών της Porsche ήταν να διατηρήσουν το βάρος κάτω από τα 1.500 κιλά, κάτι στο οποίο βοήθησε του ανθρακονημάτινο roll-cage που είναι ενσωματωμένο απευθείας στο αμάξωμα. Παράλληλα, τόσο το αμάξωμα, όσο και και μεγάλο μέρος της καμπίνας είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με φυσικές ίνες (NFRP). Πάντως αξίζει να σημειώσουμε ότι η Porsche Mission R είναι αρκετά μικρότερη σε διαστάσεις από την υπάρχουσα 718 Cayman.
Πηγή: Protothema.gr