Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021 15:59

Κι όμως υπήρχε και Zastava Yugo Cabrio!

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το κίτρινο Yugo Cabrio κατασκευάστηκε το 1990 από τη Zastava και έχει στο οδόμετρο σχεδόν 600 χιλιόμετρα...

Πρόκειται από τις σπάνιες περιπτώσεις που βγαίνει σε δημοπρασία ένα ανοιχτό Yugo και μάλιστα στην Αμερική, όπου έχει κερδίσει επάξια την χειρότερη φήμη ανάμεσα στα αυτοκίνητα της εποχής του.

Εκείνη την χρονιά, είχαν κατασκευαστεί μόλις 6.359 Yugo και χωρίς να υπάρχουν ακριβή στοιχεία, προφανώς τα ανοιχτά ήταν ελάχιστα ανάμεσά τους. Το συγκεκριμένο πάντως έχει διατηρηθεί σε αρκετά καλή κατάσταση, θυμίζοντας καινούργιο αυτοκίνητο. Φορά τον καινούργιο τότε κινητήρα του 1,3 λίτρου, τετρακύλινδρο με επικεφαλής εκκεντροφόρο και πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η εταιρία είχε πάει αρκετά καλά σε εξαγωγές στις ΗΠΑ, έχοντας καλύτερη χρονιά το 1987 όταν είχαν πωληθεί σχεδόν 49.000 μοντέλα. Όμως μετά ακολούθησε πτωτική πορεία, μέχρι τον βομβαρδισμό του εργοστασίου και το αναγκαστικό κλείσιμό του. Σε ότι αφορά στο μοντέλο που βλέπουμε, η τιμή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ξεπερνούσε τα 10.000 ευρώ. Όχι και άσχημα για ένα αυτοκίνητο που αρκετοί θυμούνται με ιδιαίτερη νοσταλγία...
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021 11:27

Σχετικά Άρθρα

  • Το Yugo επιστρέφει;

    Την αναβίωση του Yugo της Zastava σκέφτεται ο ταλαντούχος σχεδιαστής Mihael Merkler, δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον κουπέ πρωτότυπο όχημα και ονομάζοντάς το Yugo GT 5000.

    Το πρωτότυπο του Merkler είναι τρίπορτο και έχει ένα κουπέ αμάξωμα τύπου Fastback, το οποίο υπό κάποια έννοια θυμίζει τη Mustang, όμως είναι σαφώς πιο στενό από το αμερικάνικο muscle car.

    Από εκεί και πέρα, δεν μπορούμε παρά να εστιάσουμε στο τονισμένο εμπρόσθιο τμήμα και στο καπό με την τεραστίων διαστάσεων εισαγωγή, κάτω από το οποίο πιθανότατα αναπαύεται ο 5λιτρος V8 κινητήρας της Ford Mustang.

    Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι το σχήμα των εμπρόσθιων LED φώτων παραπέμπει στις δημιουργίες της Zastava του παρελθόντος, ενώ και στο πίσω μέρος η σχεδίαση της πόρτας και των φώτων μας θυμίζουν άμεσα το Zastava GT 55 της δεκαετίας του ’80.

    Yugo GT 5000c

    Επίσης, ο σχεδιαστής έχει εφοδιάσει το δημιούργημά του με λεπτές πλαϊνές χειρολαβές που κρύβονται μέσα στο αμάξωμα, ενώ θέλοντας να τονίσει τον σπορτίφ χαρακτήρα του, έχει μειώσει και στο ελάχιστο δυνατό την απόσταση από το έδαφος.

    Σε ό,τι αφορά τώρα στο μέλλον του, είναι μάλλον δύσκολο να δούμε τη δημιουργία του σχεδιαστή στους δρόμους, από τη στιγμή που η Zastava έχει σταματήσει την παραγωγή της από το 2008 και έχει οδηγηθεί σε πτώχευση τον Μάιο του 2017.

    Yugo GT 5000b

    Yugo GT 5000a

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς