Τετάρτη, 01 Δεκεμβρίου 2021 15:05

BMW Concept XM: Το μέλλον των γρήγορων και πολυτελών BMW

Γράφτηκε από

Με το επιβλητικό πρωτότυπο SUV Concept XM η BMW προλογίζει τον τεχνολογικό δρόμο που θα ακολουθήσουν τα μοντέλα Μ αλλά και την ευρύτερη φιλοσοφία των πολυτελών μοντέλων της εταιρίας.

Η επίσημη παρουσίαση της πρωτότυπης BMW Concept XM αποτελεί έναν σημαντικό σταθμό για την BMW καθώς ουσιαστικά αποτελεί ένα σαφές δείγμα γραφής όσων θα δούμε στο άμεσο μέλλον. Η Concept XM (η ονομασία έχει δοθεί μετά από σχετική συμφωνία που έχει γίνει με την Citroen) προλογίζει το νέο μοντέλο που θα κάνει επίσημα την εμφάνισή του μέσα στην επόμενη χρονιά.

Ένα από τα βασικά στοιχεία που δίνει η Concept XM αφορά την σχεδιαστική φιλοσοφία που θα ακολουθήσει η BMW. Στη σιλουέτα του μεγάλου SUV κυριαρχούν οι έντονες ακμές, που κάνουν την XM να διαφοροποιείται έντονα από κάθε άλλη BMW που έχει παρουσιαστεί έως τώρα. Βασικά χαρακτηριστικά είναι επίσης το μεγάλο μέγεθος της μάσκας η οποία συνδυάζεται με ιδιαίτερα μικρούς προβολείς, ενώ στο πίσω μέρος φαίνεται πως τα σήματα της εταιρίας έχουν μεταφερθεί στις πάνω γωνίες του παρμπρίζ.

Οι διαστάσεις της ΧΜ είναι πολύ κοντά σε αυτές της Χ7, με την οποία μοιράζεται το πλαίσιο. Έτσι το μήκος της με 5,11 μέτρα είναι μόλις 7,0 εκατοστά πιο μικρό σε σχέση με την τελευταία, ενώ το μεταξόνιο με 3.100 χιλιοστά είναι το ίδιο. Στο εσωτερικό, που χαρακτηρίζεται ως M Lounge, κυριαρχεί η οπτικά ενιαία και καμπύλη οθόνη με κλίση προς τον οδηγό ώστε να δημιουργείται ένα οδηγοκεντρικό ύφος. Από εκεί και πέρα άφθονα είναι τα παραδοσιακά στοιχεία πολυτέλειας όπως οι καφέ, δερμάτινες επενδύσεις κορυφαίας ποιότητας αλλά και οι λεπτομέρειες από μπρούντζο και ανθρακόνημα, ενώ η οροφή στο πρωτότυπο είναι φωτιζόμενη.


Η XM συνδέεται όμως και με το μέλλον των μοντέλων Μ καθώς θα είναι η πρώτη εξηλεκτρισμένη BMW M. Θα κινείται από ένα plug-in υβριδικό σύστημα το οποίο, σύμφωνα με όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η γερμανική εταιρεία αποτελείται από έναν V8 θερμικό κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με συνολική απόδοση 750 ίππων και 1.000 Nm ροπής ενώ θα υπάρχει δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για μέχρι και 80 χιλιόμετρα.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η ΧΜ παραγωγής θα είναι το δεύτερο αποκλειστικό μοντέλο Μ που παρουσιάζει η BMW στο μισό αιώνα ύπαρξης του Μ Division. Το πρώτο ήταν η θρυλική M1, το μοναδικό supercar των Βαυαρών, κάποια από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα της οποίας έχουν υιοθετηθεί, σύμφωνα με τους Γερμανούς και στο μεγάλο SUV. Η ΧΜ παραγωγής θα αρχίσει να κατασκευάζεται προς τα τέλη του 2022 στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg των ΗΠΑ και οι πωλήσεις αναμένονται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2023, με εκτιμώμενη τιμή εκκίνησής γύρω στις 150.000 ευρώ.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 01 Δεκεμβρίου 2021 10:33

Σχετικά Άρθρα

  • Η BMW επιμένει για το υδρογόνο
    Η BMW επιμένει για το υδρογόνο

    Μετά και την πρόσφατη σύναψη συνεργασίας με την Toyota για την εξέλιξη τεχνολογίας υδρογονοκίνησης η BMW τονίζει πως δεν πρέπει να χαθεί η ευκαιρία για την αξιοποίηση της ευκαιρίας που υπάρχει αυτή τη στιγμή.

    Στα τέλη του 2022, οι Γερμανοί άρχισαν να παράγουν τις πρώτες μονάδες της iX5 Hydrogen. Ένα ηλεκτρικό SUV τροποποιημένο για να χρησιμοποιεί υδρογόνο ως κύριο καύσιμο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η BMW εργάζεται για να σχεδιάσει και να αναπτύξει τα απαραίτητα βήματα για την επέκταση της παραγωγής σε μεγαλύτερο όγκο.
    Δηλαδή, η BMW θέλει υβριδικά, ηλεκτρικά και αυτοκίνητα με υδρογόνο, να παράγονται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης. Η συμφωνηθείσα προθεσμία δείχνει ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να επιτευχθεί το 2028, αν και υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει.

    Πρώτα απ’ όλα πρέπει να προετοιμαστεί το δίκτυο και οι οδηγοί. Η εισαγωγή μιας τεχνολογίας όπως το υδρογόνο απαιτεί μια περίοδο μάθησης για όλους. Επικεφαλής ενός τόσο επίπονου έργου βρίσκεται ο Jurgen Guldner , ο οποίος δήλωσε σε γερμανικό ΜΜΕ ότι ζούμε μια κρίσιμη στιγμή: «τώρα ή ποτέ»!
    Εάν τα αυτοκίνητα υδρογόνου θέλουν πραγματικά να πετύχουν, πρέπει να εκμεταλλευτούν τη στιγμή και το τρέχον περιβάλλον βιωσιμότητας, για να δείξουν τα διαπιστευτήριά τους. Η BMW έχει έναν εξαιρετικό συνεργάτη στη συγκεκριμένη προσπάθεισ, την Toyota. Και οι δύο μάρκες συνεργάζονται εδώ και αρκετό καιρό, μοιράζοντας ιδέες και τεχνολογίες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Κίνδυνος διακοπής του ρεύματος λόγω φόρτισης
    Κίνδυνος διακοπής του ρεύματος λόγω φόρτισης

    Ο ΔΕΔΔΗΕ προειδοποιεί όσους δεν προχωρήσουν σε άμεση δήλωση…… των φορτιστών τους. Και είναι πάρα πολλοί αυτοί, αφού δεν έχουν την ανάλογη ενημέρωση. Οι κάτοχοι φορτιστών οχημάτων στην Ελλάδα , τόσο οι ιδιώτες, όσο και οι επιχειρήσεις, πρέπει άμεσα να καταχωρίσουν σωστά τις εγκαταστάσεις τους, ειδάλλως θα αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να υπαχθούν σε νομικές διαδικασίες, ακόμα και σε διακοπή της ηλεκτροδότησης.

    Αν και οι περισσότεροι δεν το γνωρίσουν, πρέπει να δηλωθούν οι φορτιστές στον ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος με αυτό τον τρόπο, διασφαλίζει τη σταθερότητα και την ασφάλεια του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας.

    Σήμερα έχουν εγκατασταθεί περισσότεροι από 10.000 φορτιστές στην Ελλάδα, από του όποιους έχουν δηλωθεί μόλις το 6%.

    Φυσικά και ο κόσμος δεν γνωρίσει ότι πρέπει να μπει σε αυτή τη διαδικασία, γιατί πολύ απλά κάποιοι πάροχοι και εταιρείες φορτιστών δεν τους ενημερώνουν.

    Για την δήλωση, οι κάτοχοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) ή να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή της εταιρείας για κινητά.

    Επίσης, είναι διαθέσιμη η τηλεφωνική εξυπηρέτηση για απορίες ή βοήθεια στη διαδικασία στο τηλέφωνο 800 400 4000.

    Πηγή: newsauto.gr

  • Στην τελική ευθεία η υλοποίηση του προγράμματος «ΦΟΡΤΙΖΩ ΠΑΝΤΟΥ» στο Δήμο Ανδρίτσαινας-Κρεστένων
    Στην τελική ευθεία η υλοποίηση του προγράμματος «ΦΟΡΤΙΖΩ ΠΑΝΤΟΥ» στο Δήμο Ανδρίτσαινας-Κρεστένων

    Διενέργεια διαγωνισμού για 7 σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων - 14 συνολικά θέσεις φόρτισης σε διάφορα σημεία του Δήμου

    Στην τελική ευθεία βρίσκεται η δημιουργία 7 σταθμών φόρτισης (14 θέσεις) ηλεκτρικών οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.) στο Δήμο Ανδρίτσαινας-Κρεστένων, μετά τη λήψη απόφασης στις 31/7/24 από τη Δημοτική Επιτροπή του Δήμου για τη διενέργεια διεθνούς ανοικτού δημόσιου ηλεκτρονικού μειοδοτικού διαγωνισμού, στα πλαίσια του προγράμματος «ΦΟΡΤΙΖΩ ΠΑΝΤΟΥ» του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

    Με απόφαση της Δ.Ε. στις 29/7/24, αποφασίστηκε η υποβολή πρότασης στο πρόγραμμα ΦΟΡΤΙΖΩ ΠΑΝΤΟΥ’ που θα υλοποιηθεί με την υποστήριξη του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, στο πλαίσιο του Πυλώνα Ανάκαμψης 1 «Πράσινη Μετάβαση», Άξονα Προτεραιότητας 1.3 «Μετάβαση σε ένα πράσινο και βιώσιμο σύστημα μεταφορών» του Ελλάδα 2.0.

    Το τμήμα προγραμματισμού του Δήμου Ανδρίτσαινας-Κρεστένων, με καθοδήγηση του Δημάρχου κ. Σάκη Μπαλιούκου, συνέταξε την σχετική διακήρυξη για την παραχώρηση χρήσης σε επτά σημεία συνολικού προϋπολογισμού 1.178.385,03 € άνευ ΦΠΑ, 1.461.197,43 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%

    Προσφορές υποβάλλονται για το σύνολο των σταθμών.

    Σκοπός της δράσης «ΦΟΡΤΙΖΩ ΠΑΝΤΟΥ», είναι η εγκατάσταση περισσότερων από 8000δημοσίως προσβάσιμων σημείων επαναφόρτισης Η/Ο (300000 kW ως αθροιστική εγκατεστημένη ισχύς των σημείων αυτών) σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια, συμπεριλαμβανομένων αστικών, περιαστικών περιοχών καθώς και άλλων σημείων ενδιαφέροντος κατά μήκος αυτοκινητοδρόμων, εντός λιμένων, αερολιμένων, κ.λπ.

    Η παροχή ενίσχυσης αφορά την προμήθεια, εγκατάσταση και σύνδεση στο ηλεκτρικό δίκτυο

    δημοσίως προσβάσιμων σταθμών φόρτισης Η/Ο σε χώρους αρμοδιότητας Ο.Τ.Α. Α’ βαθμού,

    που περιλαμβάνονται σε Σχέδια Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.)

    Οι δήμοι δύνανται να διενεργούν ανοιχτούς διαγωνισμούς παραχώρησης του δικαιώματος αυτού σε δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους που προβλέπονται στην κατά περίπτωση πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ακόμα πιο ξεχωριστή η νέα BMW M5
    Ακόμα πιο ξεχωριστή η νέα BMW M5

    Η BMW παρουσίασε την καινούργια M5, η οποία αποτελεί την καλύτερη και πιο ισχυρή έκδοση στη μέχρι τώρα ιστορία της.

    Η σχεδίαση και η γενικότερη εμφάνιση της καινούργιας M5 έχει κάνει το μεγάλων διαστάσεων πολυτελές μοντέλο της BMW να είναι ένα από τα πιο σημαντικά που θα παρουσιαστούν εντός της χρονιάς.

    Η νέα M5 ξεπερνά σε μήκος τα 5 μέτρα και το μεταξόνιό της τα 3 μέτρα, διαστάσεις την κάνουν επιβλητική στον δρόμο. Φυσικά, η εμφάνισή της διαφέρει χάρη στη διαμόρφωση τόσο της μάσκας όσο και του πίσω μέρους του αμαξώματός της.

    Η αισθητική της, αναμφισβήτητα την κάνει να είναι δυναμική αλλά και να διαθέτει την επιβλητική μορφή που απαιτείται στο πολυτελές μοντέλο. Βεβαίως, πάντα υπάρχει η δυνατότητα για βελτίωση τόσο εμφανισιακά όσο και σε ό,τι αφορά στην πρακτική πλευρά των αλλαγών. Και οι άνθρωποι του τμήματος M Performance της BMW γνωρίζουν τη μέθοδο.
    Και για αυτό δημιούργησαν μια σειρά στοιχείων εξοπλισμού από ανθρακονήματα, τα οποία προορίζονται για το νέο μοντέλο με σκοπό να το κάνουν να δείχνει πιο σπορ, να συμβάλλουν περισσότερο στην αεροδυναμική του αλλά και να μειώνουν το βάρος του οχήματος, έστω και ελάχιστα. Θυμίζουμε ότι η νέα M5 ζυγίζει 2.435 κιλά, χωρίς οδηγό και αποσκευές.

    Έτσι, το τμήμα M Performance προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές της γνήσια αξεσουάρ τόσο για τον εμπρός προφυλακτήρα, όπως τα νέα σπόιλερ και splitter, προσθήκες στα μαρσπιέ και ένα νέο διαχύτη.

    Εκτός αυτών, διατίθενται οροφή από ανθρακονήματα, νέα κεραία, φρένα με κεραμικούς δίσκους, καπάκια βαλβίδων των ελαστικών με το σήμα της BMW M, ενώ αργότερα θα είναι διαθέσιμοι και νέας σχεδίασης τροχοί οι οποίοι θα είναι από ακόμα ελαφρύτερο κράμα, όπως ανακοινώθηκε. Επίσης, δεν θα λείπουν οι κατασκευασμένες από συνδυασμό τιτανίου και ανθρακονημάτων απολήξεις.


    Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η οροφή από ανθρακονήματα μειώνει το βάρος του οχήματος κατά σχεδόν 30 κιλά και τα κεραμικά φρένα κατά 25 κιλά, αντίστοιχα.
    H γενιά της M5 έχει αρχίσει να κατασκευάζεται ήδη και οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες της θα ξεκινήσουν από τον προσεχή Νοέμβριο, όπως έχει ανακοινωθεί.


    Θυμίζουμε ότι το νέο μοντέλο έχει έναν V8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με Plug-in Hybrid σύστημα, ο οποίος προσφέρει συνδυαζόμενη ισχύ 727 ίππους και ροπή 1.000 Nm.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η ανανέωση της BMW Σειρά 2 Coupe
    Η ανανέωση της BMW Σειρά 2 Coupe

    Η BMW προχώρησε σε ένα διακριτικό αισθητικό και τεχνολογικό φρεσκάρισμα της Σειράς 2 Coupe.

    Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς της Σειράς 2 Coupé, η BMW ανανέωσε το μοντέλο με στοχευμένο τρόπο για να μπορεί να ικανοποιεί τόσο την αισθητική όσο και την αναγκαιότητα καλύτερης διασυνδεσιμότητας
    Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο πλέον με νέα χρώματα για το αμάξωμα του. Αυτά είναι ένα κόκκινο (το οποίο στην εταιρεία ονομάζουν «Vegas Red»), δύο γκρι μεταλλικά («Skyscraper Grey» και «Frozen Pure Grey») καθώς και ένα μπλε μεταλλικό («Frozen Portimao Blue II»).
    Επίσης, η έκδοση M240i xDrive του μοντέλου θα είναι διαθέσιμη και με το μπλε «Zandvoort Blue» το οποίο προορίζεται για την επανασχεδιασμένη M2. Πέραν αυτών, η επανασχεδιασμένη BMW Σειρά 2 Coupé θα είναι διαθέσιμη και με νέας σχεδίασης τροχούς 19 ιντσών
    Η BMW προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές και τη δυνατότητα τοποθέτησης στο αυτοκίνητό τους στοιχεία από το προαιρετικό εξοπλιστικό πακέτο M Sport Professional Package. Μεταξύ άλλων, σε αυτό περιλαμβάνονται μαύρου χρώματος προθήκες στη μάσκα και στα φώτα, σπόιλερ στο πίσω μέρος, καθώς και φρένα M Sport με κόκκινο ή μπλε καπάκι στις δαγκάνες αυτών.

    Στο εσωτερικό, η ανανεωμένη Σειρά 2 Coupé έχει νέες ταπετσαρίες, τόσο υφασμάτινες όσο και δερμάτινες. Η ενιαία οθόνη BMW Curved Display έχει καλύτερα γραφικά, τόσο σε αυτή του πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) όσο και στην αφής που είναι προς το κέντρο του ταμπλό (14,9 ιντσών).

    Το μοντέλο εξοπλίζεται πλέον με το νέο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8.5 και με το αναβαθμισμένο σύστημα BMW iDrive με τη δυνατότητα QuickSelect. Επίσης, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και νέο τιμόνι, ενώ περισσότερες λειτουργίες μπορούν να πραγματοποιηθούν από τον οδηγό είτε μέσω αφής είτε μέσω φωνητικής εντολής.

    Τέλος, η σπορ ανάρτηση M Sport και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων είναι διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις της επανασχεδιασμένης Σειράς 2 Coupé. Από την BMW ανακοινώθηκε ότι η επίσημη παρουσίασή της θα γίνει τον προσεχή Αύγουστο.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η BMW ανανεώνει την M3
    Η BMW ανανεώνει την M3

    Η BMW προχώρησε σε μία σχετικά ήπια ανανέωση των κορυφαίων εκδόσεων της Σειράς 3, τόσο αισθητική, όσο και μηχανολογική.

    Οι αλλαγές στη BMW M3 αφορούν, τόσο στη σεντάν όσο και στην Touring έκδοση του μοντέλου και επικεντρώνονται κυρίως στην επανασχεδίαση των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων, τα οποία κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει πιο δυναμικό.

    Επιπλέον, χάρη στην τεχνολογία Adaptive LED Headlights που διαθέτουν έχει αυξηθεί η απόδοσή τους αναφορικά με τη φωτεινότητά τους. Πέραν αυτών, στο πίσω μέρος της έκδοσης M3 Competition το λογότυπο περιβάλλεται από ένα οπτικά κομψό ασημένιο πλαίσιο.


    Αναφορικά με τον κινητήρα, ο εξακύλινδρος σε σειρά M TwinPower Turbo κινητήρας χωρητικότητας 3,0 λίτρων αποδίδει 480 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm. Η ανανεωμένη M3 Sedan επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή στα 290 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο «M Driver’s Package».

    Στην M3 Competition Sedan, η μέγιστη ισχύς του κινητήρα παραμένει στους 510 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 650 Nm. Σε αυτή, η διαδικασία επιτάχυνσης από τα 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι ίδια (250 χλμ./ώρα και 290 χλμ./ώρα, αντίστοιχα).


    Σε ό,τι αφορά τις M3 Competition xDrive και M3 Competition Touring xDrive, η απόδοση του κινητήρα αυξάνεται στους 530 ίππους, ενώ η ροπή παραμένει ίδια (650 Nm). Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (στα 280 χλμ./ώρα στην έκδοση με το προαιρετικό πακέτο «M Driver’s Package»).


    Στο εσωτερικό, οι αλλαγές αφορούν στην τοποθέτηση νέου τιμονιού το οποίο είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του και νέας ταπετσαρίας, ακόμα ποιοτικότερης σε εμφάνιση και υφή. Στο ταμπλό, υπάρχει ένα ενιαίο κυρτό πλαίσιο στο οποίο είναι ενσωματωμένες η έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών στον πίνακα οργάνων και αυτή 14,9 ιντσών στο κέντρο. Προαιρετικά, διατίθεται και σύστημα Head-up Display.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το νέο art car της BMW
    Το νέο art car της BMW

    Η BMW παρουσίασε μία διαφορετικού χρωματισμού έκδοση του αγωνιστικού πρωτοτύπου M Hybrid V8.

    Το διάσημο Κέντρο Πομπιντού στο Παρίσι επέλεξε η BMW για να αποκαλύψει το 20ό της μοντέλο που ανήκει στην ειδική κατηγορία «BMW Art Car» που δεν είναι άλλο από το αγωνιστικό πρωτότυπο M Hybrid V8.

    Με το συγκεκριμένο μοντέλο ο Γερμανός κατασκευαστής θέλει να κατακτήσει τη νίκη στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 Ώρες του Le Mans.

    Η μοναδικότητα της συγκεκριμένης BMW M Hybrid V8 εστιάζεται στο γεγονός ότι τον εξωτερικό της χρωματισμό έχει επιμεληθεί η καλλιτέχνης Τζούλι Μεχρετού, μετατρέποντάς την σε ένα κινητό έργο τέχνης. Με αυτό το αυτοκίνητο η BMW Art Car θα συνοδεύσει την εταιρεία στον αγώνα του Le Mans και θα αναδείξει εκτός από τις κορυφαίες του επιδόσεις, έναν πολιτιστικό συμβολισμό.

    Η συνεργασία μεταξύ της BMW και της Τζούλι Μεχρετού περιλαμβάνει επίσης μια κοινή δέσμευση για μια σειρά PanAfrican Translocal Media Workshops για κινηματογραφιστές, τα οποία θα περιοδεύσουν σε διάφορες αφρικανικές πόλεις το 2025 και το 2026.

    Όσο για την τεχνοτροπία που ακολουθήθηκε στον σχεδιασμό της BMW M Hybrid V8 η καλλιτέχνιδα εμπνεύστηκε από το σημαντικό της έργο «Everywhen» που μπορεί να δει κανείς στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης ΜοΜΑ στη Νέα Υόρκη.

    Όπως αναφέρει η ίδια η Μεχρετού, η κεντρική ιδέα ήταν να δημιουργήσει μια μίξη του διάσημου πίνακα. Φαντάστηκε ότι ο συγκεκριμένος πίνακας έσταζε πάνω στο αυτοκίνητο και τα «νεφρά» στο εμπρός μέρος «εισέπνευσαν τα χρώματα».

    Το εντυπωσιακό αυτό έργο τέχνης της BMW θα μεταφερθεί τις επόμενες ημέρες στη Villa d’Este στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας προκειμένου να πάρει μέρος στο περίφημο Concorso d’Eleganza. Στα μέσα Ιουνίου, το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στην πίστα του Le Mans και θα προσπαθήσει στο τέλος του αγωνιστικού τριημέρου να κατακτήσει τη νίκη.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Έτσι θα μοιάζει η επόμενη BMW X3
    Έτσι θα μοιάζει η επόμενη BMW X3

    H επόμενη γενιά της Χ3 θα υιοθετεί φρέσκια σχεδίαση και το κυριότερο, σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση.

    Η τρίτη γενιά της X3 δίνει τη θέση της στη διάδοχό της, η οποία πρόκειται να φέρει μια νέα προοπτική στην κατηγορία των premium compact SUV.
    Οι σχεδιαστές στην ιστοσελίδα Kolesa παρουσίασαν μια ψηφιακή απεικόνιση της επερχόμενης X3, παρέχοντας μια ρεαλιστική εκτίμηση του τι πρόκειται να ακολουθήσει.
    Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, η ολοκαίνουργια BMW X3 παρουσιάζει πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα LED με ανανεωμένα φώτα ημέρας και μια διακριτικά μεγαλύτερη μάσκα, διατηρώντας μια ισορροπημένη αισθητική στο πνεύμα της μάρκας. Ο μπροστινός προφυλακτήρας αποπνέει ένα πιο επιθετικό ύφος, που χαρακτηρίζεται από μια ψηλότερη κεντρική εισαγωγή αέρα και μεγαλύτερους πλευρικούς αεραγωγούς.

    Στο πίσω μέρος, η σχεδιαστική ανανέωση συνεχίζεται, με μικρότερα, αλλά με γνώριμο σχήμα πίσω φώτα και επανατοποθετημένη πινακίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα ένα πιο κομψό προφίλ. Ο συνδυασμός προφυλακτήρα και διαχύτη προσθέτει μια σπορ πινελιά, απηχώντας τη δυναμική σχεδίαση του μπροστινού μέρους του SUV της BMW.

    Η X3 διατηρεί την πλατφόρμα CLAR, αλλά δέχεται σημαντικές βελτιώσεις στο σύστημα ανάρτησης.

    Οι μηχανικοί της BMW ενίσχυσαν το πλαίσιο για βελτιωμένη ακαμψία, το οποίο συμπληρώνεται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και νέας ρύθμισης σύστημα διεύθυνσης, υποσχόμενοι βελτιωμένη οδική συμπεριφορά χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση.

    Στο εσωτερικό, η X3 διαθέτει την πιο πρόσφατη εκδοχή του BMW Drive με Λειτουργικό Σύστημα 9 και ένα ανανεωμένο iDrive Controller, μαζί με προηγμένα χαρακτηριστικά υποβοήθησης οδηγού και καινοτόμες τεχνολογικές παροχές. Ενώ δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη συγκεκριμένες λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης, η BMW έχει επιβεβαιώσει τη ύπαρξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικών και ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

    Θα είναι επίσης διαθέσιμες εκδόσεις ντίζελ, καλύπτοντας τις διαφορετικές προτιμήσεις της αγοράς. Η επίσημη πρεμιέρα της BMW X3 είναι πολύ κοντά, καθώς όπως όλα δείχνουν η εταιρεία έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές και μένουν μόνο οι λεπτομέρειες για το λανσάρισμα στην αγορά.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ