Auto Moto

GP Βρετανίας: Νίκη Χάμιλτον εντός έδρας!

GP Βρετανίας: Νίκη Χάμιλτον εντός έδρας!

Δραματική ήταν η εξέλιξη του Βρετανικού GP που καθυστέρησε μια ώρα λόγω ατυχήματος στον πρώτο γύρο.

Επεισοδιακός ήταν ο πρώτος γύρος του Βρετανικού GP με τον Κίμι Ράικονεν να χάνει τον έλεγχο της Ferrari στην Aintree. Ο Iceman εκκινούσε 18ος και βρέθηκε μπροστά από τον Αλόνσο που ήταν 16ος στην 1η στροφή. Αμέσως μετά και υπό πίεση έκανε λάθος και βρέθηκε εκτός γραμμής. Προσπαθώντας να επιστρέψει στην πίστα ο Φινλανδός βρήκε σε αναπήδηση έχασε το πίσω μέρος και χτύπησε στην μπαριέρα καταστρέφοντάς την όπως και την Ferrari. Στο διάβα του παρέσυρε και τους Μάσα, Κομπαγιάσι.

Οι πρώτες αναλύσεις δείχνουν πως ο Φινλανδός δέχτηκε επιβράδυνση της τάξεως των 47g και ήταν αρκετά τυχερός που τη γλύτωσε μόνο με μώλωπες στον αριστερό αστράγαλο. Το χτύπημα της F14 T στην μπαριέρα δημιούργησε πρόβλημα. Οι Βρετανοί αποφάσισαν να την αλλάξουν για λόγους ασφαλείας, αυτό κρίνεται οριακό. Ήταν όμως αποτυχία τους το ότι οι τεχνικοί έκαναν μια ώρα να διορθώσουν την μπαριέρα, θεατές και οδηγοί περίμεναν στωικά να τελειώσουν.

Όταν επιτέλους άρχισε ξανά ο αγώνας πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας όλοι περίμεναν τη μονομαχία Ρόσμπεργκ - Χάμιλτον η οποία δεν ήρθε ποτέ Ο Γερμανός έμεινε από κιβώτιο και ο Χάμιλτον άδραξε την ευκαιρία ώστε να περάσει εμπρός. Πίσω του δόθηκε μεγάλη μάχη για το βάθρο. Ο Βάλτερι Μπότας εκμεταλλευόμενος την υπεροχή της Williams αλλά και την στρατηγική του που επέλεξε η ομάδα του πέρασε όσους βρέθηκαν στο διάβα του και βρέθηκε τελικά 2ος. Ο Μπότας είχε καταταγεί 17ος αλλά μετά την εφαρμογή των ποινών εκκινούσε 14ος. Οι Ρικιάρντο και Μπάτον ακολουθώντας στρατηγική ενός πιτ στοπ κατάφεραν να τερματίσουν στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα.



Ο Γκουτιέρεζ απογείωσε το Μαλντονάντο προσπαθώντας να κρατηθεί μπροστά του.


Πίσω τους ο Φέτελ διασκέδασε τις εντυπώσεις προσπερνώντας στο τέλος τον Αλόνσο
μετά από συναρπαστική μονομαχία. Αμφότεροι ήταν σε στρατηγική 2 πιτ στοπ με τον Αλόνσο να έχει εκκινήσει 16ος και να βγαίνει 6ος πίσω από το Φέτελ μετά την ολοκλήρωση των αλλαγών ελαστικών. Ο Ισπανός μάλιστα είχε δεχτεί νωρίτερα και ποινή 5 δευτερολέπτων γιατί τοποθέτησε πιο μπροστά από το οριοθετημένο πλαίσιο το μονοθέσιο του στην εκκίνηση.

Ο Αλόνσο πέρασε το Φέτελ βγαίνοντας από τα πιτ και από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε ανάμεσά τους μια λυσσαλέα μάχη με πολύ γκρίνια. Ο ένας "έβλεπε" παραβάσεις στον άλλον, όμως οι αγωνοδίκες εναρμονισμένοι με την καινούργια νοοτροπία της FIA "αφήστε τους να μονομαχήσουν" έμειναν αμέτοχοι. Τελικά ο Φέτελ πέρασε τον Αλόνσο λίγο πριν το φινάλε.
Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Χάμιλτον να κλαίει από χαρά, μάλιστα ο Βρετανός καθυστέρησε να βγάλει το κράνος τους θέλοντας να προφυλάξει το ξέσπασμα των συναισθημάτων του.

Εικόνα στο ilialive.gr

O Λιούις Χάμιλτον με τον επικεφαλής σχεδιασμού της Mercedes, Τζόρτζ Όουεν, το Βάλτερι Μπότας και το Ντανιέλ Ρικιάρντο στο βάθρο των νικητών.


Ο Χάμιλτον αφού ανέκτησε την αυτοκυριαρχία του μετά την απονομή μίλησε σχετικά:
" Ήρθα εδώ σκεφτόμενος ότι θα ήμουν ευτυχής αν κατάφερνα να ανακτήσω το ψυχολογικό προβάδισμα και να μειώσω τη διαφορά. Πήρα τη νίκη σήμερα και μείωσα τη διαφορά. Κυνηγάω το Ρόσμπεργκ από τον πρώτο αγώνα που εγκατέλειψα. Είναι πολύ δύσκολο. Τώρα νιώθω ότι είμαστε ξανά σχεδόν ίσα και με το ρυθμό που είχα σήμερα πρέπει να επικεντρωθώ στο δεύτερο μέρος της σεζόν. Σήμερα ένιωθα από την αρχή ότι ήμουν ταχύτερος από το Νίκο και τον κυνηγούσα όπως ποτέ πριν. Ανυπομονούσα να μονομαχήσω μαζί του ρόδα με ρόδα πιστεύω ότι θα μου δοθεί η ευκαιρία στο μέλλον".

Επόμενος αγώνας το Γερμανικό GP στις 20 Ιουλίου.


Το ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη...

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:


Αποτελέσματα - 52 γύροι:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος/ Διαφορά

1. Lewis Hamilton Mercedes 2h26m52.094s

2. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +30.135s

3. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault +46.495s

4. Jenson Button McLaren-Mercedes +47.390s

5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault +53.864s

6. Fernando Alonso Ferrari +59.946s

7. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +1m02.563s

8. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +1m28.692s

9. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault +1m29.340s

10. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault -1 γύρο

11. Sergio Perez Force India-Mercedes -1 γύρο

12. Romain Grosjean Lotus-Renault -1 γύρο

13. Adrian Sutil Sauber-Ferrari -1 γύρο

14. Jules Bianchi Marussia-Ferrari -1 γύρο

15. Kamui Kobayashi Caterham-Renault -2 γύρους

16. Max Chilton Marussia-Ferrari -2 γύρους

17. Pastor Maldonado Lotus-Renault -3 γύρους

Εγκατέλειψαν:

Nico Rosberg Mercedes 28 γύρους

Marcus Ericsson Caterham-Renault 11 γύρους

Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 9 γύρους

Felipe Massa Williams-Mercedes 1 γύρος

Kimi Raikkonen Ferrari 0 γύροι

Βαθμολογία

Οδηγών Κατασκευαστών

1. Nico Rosberg 165 1. Mercedes 326

2. Lewis Hamilton 161 2. Red Bull-Renault 168

3. Daniel Ricciardo 98 3. Ferrari 106

4. Fernando Alonso 87 4. Williams-Mercedes 103

5. Valtteri Bottas 73 5. Force India-Mercedes 91

6. Sebastian Vettel 70 6. McLaren-Mercedes 90

7. Nico Hulkenberg 63 7. Toro Rosso-Renault 15

8. Jenson Button 55 8. Lotus-Renault 8

9. Kevin Magnussen 35 9. Marussia-Ferrari 2

10. Felipe Massa 30 10. Sauber-Ferrari 0

11. Sergio Perez 28 11. Caterham-Renault 0

12. Kimi Raikkonen 19

13. Jean-Eric Vergne 9

14. Romain Grosjean 8

15. Daniil Kvyat 6

16. Jules Bianchi 2


Εικόνα στο ilialive.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup