Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021 15:31

Audi S1 E-tron Quattro Hoonitron: Το ηλεκτρικό θηρίο του Ken Block

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Audi δημιούργησε αποκλειστικά για τον Ken Block που πλέον είναι επίσημος οδηγός της, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που εμπνέεται από το θρυλικό S1 Quattro και το οποίο θα είναι πρωταγωνιστής στο επόμενο Gymkhana.

Το Audi S1 E-Tron Quattro Hoonitron βασίζεται στο ηλεκτρικό RS E-tron GT αλλά έχει δεχτεί τις τροποποιήσεις που ζήτησε ο διάσημος αμερικάνος διασκεδαστής- πρώην οδηγός αγώνων.
Το Hoonitron είναι τετρακίνητο, με έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα και διαθέτει πλαίσιο από ανθρακόνημα με όλον τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας για να είναι σύννομο προς όλα όσα ορίζει η FIA για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του είδους. Λεπτομέρειες για την απόδοση δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί αλλά ο Block είπε ότι το αυτοκίνητο είναι «ικανό να κάνει donuts με ταχύτητα 150 χλμ./ώρα, απευθείας από στάση».

Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε στη βάση της Audi Sport στο Neckarsulm, με την υψηλή σχεδιαστική εποπτεία του σχεδιαστής της Audi, March Lichte. Η έμπνευση από το αμάξωμα προήλθε απευθείας από το Sport Quattro S1 που αγωνίστηκε στο Pikes Peak το 1987. Ο Lichte το περιέγραψε ως «την ευκαιρία να εξελίξουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει την εικόνα της μάρκας στο μέλλον».

Αξίζει να σημειωθεί πως το project είχε διάρκεια μόλις τέσσερις εβδομάδες και ότι ο Block συμμετείχε εκτενώς στη διαδικασία σχεδιασμού. Ο ίδιος οδήγησε το αυτοκίνητο για πρώτη φορά το Νοέμβριο και πρόκειται να το χρησιμοποιήσει σε ένα νέο video το οποίο θα λέγεται «Elektrikhana», συνεχίζοντας τη φοβερή παράδοση με τα μονταρισμένα video της σειράς Gymkhana.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021 10:43

Σχετικά Άρθρα

  • Η ABT αναβαθμίζει τα Audi Q8 και SQ8
    Η ABT αναβαθμίζει τα Audi Q8 και SQ8

    Η ABT δίνει στα Audi Q8 και SQ8 μία πιο σπορ νότα στον χαρακτήρα τους.

    Για εκείνους που είναι κάτοχοι της τελευταίας γενιάς Audi Q8/SQ8 και θέλουν να το προχωρήσουν σε επόμενο επίπεδο, υπάρχει ο Γερμανός βελτιωτής ΑΒΤ, όπου για αρκετά χρόνια διαθέτει συνεχώς νέα κιτ βελτίωσης για τη ναυαρχίδα της μάρκας.

    Το τελευταίο από αυτά αφορά κυρίως τα μηχανικά μέρη. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, η ABT διαθέτει ειδικό πρόγραμμα το οποίο βελτιώνει την ισχύ και ροπή του τρίλιτρου V6 TFSI μοτέρ στους 405 ίππους και τα 550 Nm ροπής (340 PS και 500 Nm η βασική έκδοση).


    Το πρόγραμμα που τοποθετείται στον twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων, που φορά το Audi SQ8, είναι ακόμα πιο σκληροπυρηνικό και καταφέρνει να αυξήσει την δύναμη από τους 507 ίππους (771 Nm), στους 649 ίππους (με 849 Nm).
    Ως είθισται, ο βελτιωτικός οίκος διαθέτει και προσθήκες αμαξώματος για τη ναυαρχίδα των SUV της Audi. Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε έξτρα εισαγωγές αέρα από ανθρακονήματα και μία μικρή πίσω αεροτομή.

    Αλλά το πιο σημαντικό που λάνσαρε η ABT, πέραν του προγράμματος για τον κινητήρα, είναι οι ζάντες. Οι οποίες είναι χάλκινες, 22 ή 23 ιντσών και διαθέτουν μικρότερο βάρος κατά 40% συγκριτικά με τις εργοστασιακές.


    Τροποποιήσεις γίνονται και στο εσωτερικό του Q8. Όπως ο επιλογέας ταχυτήτων που μπορεί να αποκτήσει carbon επένδυση, παρόμοια με αυτήν στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών.

    Ο επίδοξος αγοραστής μπορεί να επιλέξει κάθε μέρος διαφορετικά ή όλα μαζί, αναλόγως τις επιθυμίες του, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 2.000 ευρώ για το Q8 και κάτω από τις 4.000 ευρώ για το SQ8.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες της Audi
    Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες της Audi

    Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα PPE που θα εγκαινιάσει η Audi με το Q6 e-tron φέρνει σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις και θα φιλοξενεί μεταξύ άλλων τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων με σημαντικά υψηλότερη ενεργειακή απόδοση.

    Οι περισσότερες και μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου έχουν ήδη αποκαλύψει τα σχέδια και την τεχνολογία που θα τους οδηγήσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους. Μία πολύ δύσκολη αλλαγή πλεύσης που εδώ και καιρό έχει πάρει η Audi και το VW Group.
    Το εργοστάσιο της γερμανικής μάρκας στο Gyor της Ουγγαρίας θεωρείται το μεγαλύτερο παραγωγής κινητήρων στον κόσμο. Συνεπώς, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως εκεί παράγονται τώρα και οι ηλεκτροκινητήρες που θα φιλοξενηθούν στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα PPE που θα χρησιμοποιούν τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα στης Audi.
    Η Audi αναφέρει ότι από το 2018, περίπου 500.000 ηλεκτροκινητήρες έχουν κατασκευαστεί στο εργοστάσιο του Gyor.
    Παρότι ο μέσος καταναλωτής θεωρεί ότι η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, μεγάλες εταιρείες όπως η Audi έχουν εξελίξει πάρα πολύ τις εγκαταστάσεις, τον τρόπο συναρμολόγησης και κατ’ επέκταση τους ίδιους τους ηλεκτροκινητήρες.

    Το αποτέλεσμα της εξέλιξης δείχνει πως οι νέοι ηλεκτροκινητήρες που προορίζονται για την PPE καταλαμβάνουν 30% λιγότερο χώρο και ταυτόχρονα είναι 20% ελαφρύτεροι. Συνεπώς, όλα δείχνουν πως θα αυξηθεί η αποδοτικότητα, καθώς λέγεται πως αυτά τα ηλεκτρικά μοτέρ αυξάνουν την αναλογία ισχύος ανά κιλό κατά 60% συγκριτικά με τα πρώτης γενιάς της Audi.

    Συμπερασματικά, οι ηλεκτροκινητήρες απαιτούν πολλή έρευνα, ανάπτυξη και εξέλιξη για να αποδίδουν στο επίπεδο που επιθυμούν οι μεγάλες εταιρείες και ακριβώς εκεί φέρεται να βρίσκεται τώρα η γερμανική μάρκα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία επετειακή έκδοση του Audi RS 4 Avant
    Μία επετειακή έκδοση του Audi RS 4 Avant

    Η Audi λανσάρει μια επετειακή και συνάμα συλλεκτική έκδοση του RS 4 Avant τιμώντας τα 25 χρόνια παρουσίας του στους δρόμους.

    Το Audi RS 4 Avant αποτελεί ένα από τα πιο ιδιαίτερα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, το οποίο συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια από την επίσημη εμφάνισή του, εξ ου και η ειδική έκδοση που δημιουργήθηκε.

    Η RS 4 Avant edition 25 years, όπως ονομάστηκε, θα κατασκευαστεί μόνο σε 250 μονάδες. Για τη συγκεκριμένη περίσταση ο V6 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του μοντέλου αποδίδει 470 ίππους (+20 σε σχέση με την “βασική” έκδοση), ενώ η ροπή παραμένει στα 600 Nm.


    Η αυξημένη ιπποδύναμη στο RS 4 Avant edition 25 years έχει ως αποτέλεσμα να είναι κατά 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερο στο «0-100 χλμ./ώρα», καθώς πλέον χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα, αντί 4,1 δευτερόλεπτα στην κανονική έκδοση του μοντέλου.

    Η ροπή μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων το οποίο έχει νέο λογισμικό για ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου, κεντρικού διαφορικού Torsen του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro.

    Και η ανάρτηση έχει βελτιωθεί, με την απόσταση από το έδαφος να έχει μειωθεί κατά 1 εκατοστό από το αντίστοιχο της έκδοσης με την ανάρτηση Sport Pro και κατά 2 εκατοστά από αυτή της κανονικής έκδοσης του μοντέλου.

    Επίσης, η εμπρός ανάρτηση έχει ενισχυμένους βραχίονες και κατά 2 μοίρες μεγαλύτερη αρνητική γωνία κάμπερ, συγκριτικά. Στο πίσω μέρος η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εδράζεται σε πιο δύσκαμπτο υποπλαίσιο.

    Σε ότι αφορά την εμφάνιση, στη μάσκα το εταιρικό έμβλημα έχουν μαύρη ματ επιφάνεια, ενώ στα πίσω φώτα έχει τοποθετηθεί μαύρη επιφάνεια.
    Οι τροχοί είναι ειδικά σχεδιασμένοι για τη συγκεκριμένη έκδοση, έχουν διάσταση 20 ιντσών και συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa. Για ακόμα καλύτερη πρόσφυση, διατίθεται και τα ημισλίκ P Zero Trofeo RS.

    Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του συστήματος Track Adrenaline της Pirelli μέσω του οποίου ο οδηγός έχει δεδομένα τηλεμετρίας και ενημέρωση για την κατάσταση των ελαστικών στο όχημά του όταν κινείται σε πίστα.

    Τέλος, υπάρχουν φρένα με κεραμικούς δίσκους, μαύρου ματ χρώματος απολήξεις εξάτμισης και ακόμα πιο έντονος ήχος από αυτή.

    Στο εσωτερικό τού Audi RS 4 Avant edition 25 years υπάρχουν το ηχοσύστημα Bang & Olufsen 3D Sound System, το λογότυπο «RS 4 edition 25 years» στα μπάκετ καθίσματα και στο ταμπλό εμπρός από τον συνοδηγό και ταπετσαρία που συνδυάζει alcantara και δέρμα σε μαύρο χρώμα και κίτρινες ραφές, όπως στο RS4 Sport του 2001.

    Εκτός αυτών, έχει δημιουργηθεί ειδικά για την περίσταση και ένα ρολόι χρονογράφος με στα χρώματα και με τον λογότυπο της έκδοσης. Και αυτό θα είναι συλλεκτικό και θα κατασκευαστεί σε 250 αντίτυπα.


    Από την Audi, ανακοινώθηκε ότι οι παραγγελίες για το Audi RS 4 Avant edition 25 years θα αρχίσουν από τον Ιούνιο και η τιμή πώλησής του στη Γερμανία θα ξεκινά από τα 142.905 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Έρχεται το ανανεωμένο Audi RS Q8
    Έρχεται το ανανεωμένο Audi RS Q8

    Στο πλαίσιο του φρεσκαρίσματος που δέχθηκε όλη η γκάμα του Audi Q8 το περασμένο φθινόπωρο, η γερμανική εταιρία φαίνεται πως έχει έτοιμη και την ανανεωμένη έκδοση της κορυφαίας έκδοσης RS του μεγάλου SUV της.

    Το περασμένο φθινόπωρο η Audi παρουσίασε τα ανανεωμένα Q8 και SQ8, ενώ πριν από λίγο καιρό σειρά πήραν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου. Κάτι λείπει, όμως, για να μπει το κερασάκι στην τούρτα… Φυσικά, η ανανεωμένη εκδοχή του κορυφαίου RS Q8, για το οποίο φαίνεται να έχει ήδη αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες το αυτοκίνητα έχει βγει για… προθέρμανση, πριν οριστικοποιηθούν οι αλλαγές και προχωρήσει το λανσάρισμά του.

    Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το SUV επιδόσεων, θα υποβληθεί σε ένα διακριτικό εξωτερικό facelift, με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μεγαλύτερη μάσκα εισαγωγής και πιθανόν νέα φώτα στο πίσω μέρος, ενώ ουσιαστικές παρεμβάσεις θα γίνουν και προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης του εσωτερικού.

    Το τρέχον μοντέλο τροφοδοτείται από έναν V8 twin-turbo 4,0 λίτρων που αποδίδει 591 ίππους και 800 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και ένα τυπικό σύστημα τετρακίνησης quattro. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στο RS Q8 να εκτοξεύεται από στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει σε περιορισμένη τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Audi R8 ρίχνει τίτλους τέλους
    Το Audi R8 ρίχνει τίτλους τέλους

    Η Audi κλείνει τον κύκλο του εικονικού R8, κατασκευάζοντας το τελευταίο μοντέλο στη Γερμανία.

    Η Audi ολοκλήρωσε έναν σημαντικό κύκλο στην ιστορία της, ρίχνοντας μετά από 17 ολόκληρα χρόνια και δύο γενεές τίτλους τέλους στο supercar μοντέλο της, το αγαπημένο μας R8

    Έτσι, το τελευταίο μοντέλο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Bollinger Hofe στη Γερμανία και βαμμένο σε χρώμα Vega Yellow είναι γεγονός.


    Παρά το γεγονός ότι η ζήτηση για το R8 αυξήθηκε σημαντικά (+49% για το 2023) από την στιγμή που η Audi ανακοίνωσε τον τερματισμό της παραγωγής του, παρέμεινε το αυτοκίνητο με τις λιγότερες πωλήσεις στην γκάμα της εταιρείας.

    Μάλιστα η Audi καθυστέρησε αρκετά να σταματήσει την παραγωγή του καθώς αποφάσισε να δεχτεί τις τελευταίες παραγγελίες των συλλεκτών που ήθελαν να βάλουν ένα R8 στο γκαράζ τους.
    Το τελευταίο R8 παρόλα αυτά δε θα καταλήξει στα χέρια κάποιου ιδιοκτήτη, αλλά θα τοποθετηθεί στο μουσείο της Audi στο Ίνγκοσταντ. Είναι εξοπλισμένο με τον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 602 ίππους και είναι σε θέση να πετύχει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική του ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.

    Ποιο θα είναι το μέλλον του R8; Μάλλον, δε θα υπάρξει κανένα μέλλον για το supercar της Audi, καθώς ο Γερμανός κατασκευαστής δεν σκοπεύει να κατασκευάσει κάποιον αντικαταστάτη στο άμεσο μέλλον.
    Το μοναδικό πράγμα που ίσως δούμε από την Audi είναι κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό supercar που θα ακολουθεί την κληρονομιά του R8.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Έτοιμο το νέο Audi Q6 e-tron
    Έτοιμο το νέο Audi Q6 e-tron

    Η εκδήλωση της επίσημης παρουσίασης για το καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Audi Q6 e-tron έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί σε λίγες μέρες.

    Το καλοκαίρι του 2023 η Audi δημοσίευσε φωτογραφίες από τα πρωτότυπα οχήματα με τα οποία πραγματοποίησε τις δοκιμές εξέλιξης του Q6 e-tron, του καινούργιου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της.
    Η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί και το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για να παρουσιαστεί επίσημα. Αυτό θα γίνει στις 18 Μαρτίου (τρέχοντος έτους), όπως έχει ανακοινωθεί.
    Το νέο ηλεκτροκίνητο SUV της εταιρείας βασίζεται στην πλατφόρμα «PPE» («Premium Platform Electric»), την ίδια η οποία έχει χρησιμοποιηθεί και στην καινούργια Porsche Macan EV. Οι πληροφορίες που αφορούν στο καινούργιο Q6 e-tron αναφέρουν ότι το μοντέλο παραγωγής θα έχει διαμορφωμένους αεραγωγούς στο εμπρός μέρος και λίγο διαφορετικής σχεδίασης φώτα εμπρός και πίσω, συγκριτικά με αυτά που εμφανίζονται στις περυσινές φωτογραφίες των πρωτοτύπων. Τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας OLED δεύτερης γενιάς, όπως έχει γίνει γνωστό.
    Το αμάξωμα είναι κεκλιμένο προς τα πίσω και διαθέτει μεγάλη γυάλινη οροφή. Εκτός από το εξωτερικό, πέρυσι τον Σεπτέμβριο η Audi παρουσίασε και το εσωτερικό του νέου μοντέλου της, πάντα στην πρωτότυπη μορφή του. Το εσωτερικό του θα διαθέτει φωτισμό που θα προσαρμόζεται από τον οδηγό κατά το δοκούν και η επένδυση της καμπίνας θα είναι από ανακυκλωμένο υλικό σε μεγάλο ποσοστό.


    Εφόσον το νέο Q6 e-tron βασίζεται στην πλατφόρμα «PPE» αναμένεται να έχει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου της Porsche Macan EV. Θυμίζουμε ότι αυτές έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 100 kWh (96 kWh, πραγματική) και μπορούν να φορτίσουν σε παροχή DC έως 270 kW.

    Ενδεχομένως οι συσσωρευτές του να μπορούν να φορτίζουν από το 10%-80% σε λιγότερο από μισή ώρα, στον αντίστοιχο φορτιστή. Σε ό,τι αφορά στη μέγιστη θεωρητική αυτονομία του η Audi έχει ανακοινώσει ότι θα ξεπερνά τα 600 χλμ.

    Τέλος, το Q6 e-tron θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (σύστημα «quattro») οι οποίοι αναμένεται να αποδίδουν περίπου 380 ίππους συνδυαστικά. Πέραν αυτού, θα υπάρξει και η έκδοση SQ6 η οποία θα έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ περίπου 490 ίππους.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Audi στηρίζει τα RS Avant
    Η Audi στηρίζει τα RS Avant

    Το μέλλον των γρήγορων station wagon της Audi φαίνεται προς το παρόν να είναι εξασφαλισμένο.

    Στην εποχή που τα SUV κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή αγορά και τα σεντάν έχουν σχεδόν εκλείψει, η Audi βλέπει τη μελλοντική της γκάμα να είναι γεμάτη με station wagon επιδόσεων, όπως το RS 6 Avant GT των 650 ίππων που παρουσιάστηκε προσφάτως.
    Ο τεχνικός διευθυντής του πρότζεκτ Audi RS6 Avant GT, Νιλς Φίσερ απάντησε σε δημοσιογράφους μετά την παρουσίαση, στην ερώτηση αν τα station wagon μοντέλα υψηλών επιδόσεων θα συνεχίσουν να αποτελούν μέρος της γκάμας.


    Ο Φίσερ απάντησε κοφτά: «Σίγουρα ναι, θα συνεχίσουμε να έχουμε στη γκάμα μας», επιβεβαιώνοντας έτσι πως το RS 6 Avant GT αποτελεί μία φυσική συνέχεια και όχι το τέλος.

    Μάλιστα, μία ατάκα που ακούστηκε στην παρουσίαση ήταν η «Μείνετε συντονισμένοι». Μοιάζει περισσότερο σαν να προλόγισε η Audi την παρουσίαση ενός ακόμα RS Avant στο κοντινό μέλλον.

    Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε πρώτη φορά γρήγορο station wagon το μακρινό 1992, με το ιστορικό Audi RS 2 Avant και συνέχισε με τις εκδόσεις RS 4 και RS 6. Το τελευταίο μάλιστα, διατίθεται ακόμα στην αγορά και ανά τα χρόνια έχει γίνει όλο και πιο επιθετικό.

    Η επόμενη μέρα για την Audi στα station wagon με υψηλές επιδόσεις είναι το εδώ και καιρό φημολογούμενο RS 6 e-tron Avant, του οποίου την παρουσίαση αναμένουμε εντός του 2024.

    Ως e-tron, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, κατασκευασμένο στην πλατφόρμα PPE, που υπενθυμίζουμε εξελίχθηκε από τις Audi και Porsche και αφορά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.


    Όσον αφορά ένα νέο RS Avant με θερμικό κινητήρα, αυτό αναμένεται -μετά το RS 6 e-tron- να είναι το RS 4 Avant και θα είναι plug-in υβριδικό με V6 μοτέρ.

    Μία παρόμοια στρατηγική αναμένεται να ακολουθηθεί και για το επίσης φημολογούμενο RS 7 Avant το οποίο θα αντικαταστήσει το RS 6 Avant, πριν η Audi περάσει στην αμιγώς ηλεκτρική εποχή της.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ακόμα ισχυρότερο το νέο Audi S3
    Ακόμα ισχυρότερο το νέο Audi S3

    H Audi δεν αμελεί τις υποχρεώσεις της στην συμβατική τεχνολογία, με το ανανεωμένο S3 να αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα.

    Η Audi ανανεώνει το σπορ γονιδίων S3, το οποίο διαθέτει πέραν της νέας αισθητικής, που προσφέρει τα δέοντα τόσο οπτικά, όσο και ουσιαστικά, και σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις, χάρη στα αναβαθμισμένα μηχανικά του στοιχεία.
    Το γερμανικό hot hatch διαθέτει επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, το οποίο αναδεικνύεται από την αναθεωρημένη μάσκα και το καινούργιο λογότυπο της εταιρείας, με αποτέλεσμα μία πιο δυναμική εμφάνιση, σε συνδυασμό με τους νέους προβολείς και προφυλακτήρα.


    Πίσω υπάρχει ένας νέος προφυλακτήρας που συμπληρώνεται από τα επανασχεδιασμένα πίσω φώτα, την εξάτμιση της Akrapovic και έναν πιο τονισμένο διαχύτη.

    Κάτω από το καπό, το Audi S3 διαθέτει έναν αναβαθμισμένο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων TFSI, ο οποίος αποδίδει πλέον 333 ίππους και 420 Nm ροπής, κάτι που σημαίνει μία αύξηση 23 ίππων σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

    Βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.


    Σε συνδυασμό με ένα επτατάχυτο κιβώτιο S tronic, ο κινητήρας επωφελείται από τη βελτιωμένη απόκριση, με μειωμένους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων.

    Το ανανεωμένο S3 θα διαθέτει επίσης ένα νέο ενεργό διαφορικό με πλήρως μεταβαλλόμενη κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς, αναθεωρημένη εμπρός ανάρτηση με νέα στήριξη του τιμονιού για καλύτερη αίσθηση, το νέο πρόγραμμα οδήγησης «Dynamic Plus» και ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Falken.

    Από το μενού δεν θα λείπουν επίσης τα αναβαθμισμένα φρένα με μεγαλύτερους δίσκους, διπίστονες δαγκάνες με μεγαλύτερα τακάκια και ένα νέας γενιάς σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο