Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2022 15:39

Ηλεκτρικό Sport Sedan από τη Lexus

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Lexus συνεχίζει να κεντρίζει το ενδιαφέρον με νέες προτάσεις καθώς αυτή τη φορά έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από ένα άκρως εντυπωσιακό πρωτότυπο ηλεκτρικό sport sedan.

Μόλις λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση ενός σετ φωτογραφιών στο Twitter με πρωταγωνιστή ένα μυστηριώδες πρωτότυπο ηλεκτρικό SUV, η Lexus απασχολεί ξανά τα φώτα της δημοσιότητας, παρουσιάζοντας ένα ακόμα concept car.

Πρόκειται για το Lexus Electrified Sedan, που διακρίνεται για την επιθετική του εμφάνιση, αρχής γενομένης από το μπροστινό μέρος με το τραβηγμένο προς τα κάτω καπό, τα αιχμηρά φώτα και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα για την ψύξη των φρένων.

Στο προφίλ πρωταγωνιστούν οι μεγάλες ζάντες και το νεύρο σε σχήμα “S” που ξεκινά από τον αεραγωγό πίσω από τους μπροστινούς τροχούς για να καταλήξει στην c-pillar (πίσω κολώνα). Ακόμα πιο εντυπωσιακό δείχνει το πίσω μέρος, με την έντονα κεκλιμένη οροφή και τα επιβλητικά φώτα που αγκαλιάζουν τους φουσκωμένους ώμους.


Αξίζει να σημειωθεί ότι, κοιτώντας το Lexus Electrified Sedan από το πλάι, διακρίνεται μια σχεδιαστική συγγένεια με το Lexus IS, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνονται οι δεσμοί αίματος μεταξύ των δύο μοντέλων.
Η απουσία εξατμίσεων στον πίσω προφυλακτήρα υποδηλώνει την (διαφαινόμενη) ηλεκτρική υπόσταση του Electrified Sedan. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι στόχος των Toyota και Lexus είναι το λανσάρισμα 30 ηλεκτρικών μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας. Σημαιοφόρος της πρώτης θα είναι το RZ 450e το οποίο θα ντεμπουτάρει εντός του 2022, μοιραζόμενο την πλατφόρμα και τα τεχνικά μέρη με τα Toyota bZ4X και Subaru Solterra.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2022 11:53

Σχετικά Άρθρα

  • Η Lexus περνά σε νέα σχεδιαστική εποχή
    Η Lexus περνά σε νέα σχεδιαστική εποχή

    Η νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που εξελίσσει η Lexus θα συστήσει και τη νέα, άκρως εντυπωσιακή, σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρίας

    Όπως ανακοινώθηκε, το πρώτο καινούργιο μοντέλο της Lexus στο οποίο θα εφαρμοστεί η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της θα είναι η έκδοση παραγωγής του ομολογουμένως εντυπωσιακού πρωτότυπου LF-ZC όπως και του πρωτότυπου το LF-ZL τα οποία παρουσιάστηκαν πέρυσι τον Δεκέμβριο.
    Στη νέα σχεδίαση σημαντικό ρόλο θα διαδραματίζει η αεροδυναμική. Τα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της θα βασίζονται στην καινούργια πλατφόρμα η οποία διαθέτει μπαταρίες με πρισματικά στοιχεία, γεγονός που επιτρέπει τη διαμόρφωση του αμαξώματος με τρόπο που να έχει χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα είναι μικρότερος από 0,20.

    O Σάιμον Χάμφρις, επικεφαλής Σχεδιασμού της Toyota και της Lexus, είπε ότι η νέα σχεδιαστική γλώσσα θα διαφέρει ριζικά από αυτή του παρελθόντος. Τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας, τόσο τα τετράθυρα όσο και τα SUV, μορφοποιούνται ήδη στο καινούργιο Κέντρο Σχεδιασμού της.

    Ο Χάμφρις θέλησε να τονίσει πόσο σημαντική θα είναι η νέα εμφάνιση των μοντέλων παραγωγής της Lexus, είτε των αμιγώς ηλεκτρικών είτε αυτών με θερμικό κινητήρα. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο παράδειγμα της προηγούμενης δεκαετίας λέγοντας: «Όταν το 2011 εισαγάγαμε τη νέα γρίλια (στα αυτοκίνητά μας) θέλαμε να δώσουμε χαρακτήρα στη Lexus. Ακόμα και σε μερικά από τα μοντέλα μας όπου εφαρμόσαμε αυτήν την αλλαγή σε μικρότερο βαθμό, οι πωλήσεις τους σχεδόν διπλασιάστηκαν. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που ήταν στην ίδια γραμμή με εμάς, που είχαν το ίδιο σκεπτικό. Ήθελαν ένα πιο εκφραστικό αυτοκίνητο. Η καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία μας είναι ένα μεγάλο βήμα, ναι. Όμως, από την αρχή, ολόκληρος ο σκοπός της μάρκας Lexus ήταν πάντα να προκαλεί το στερεότυπο της κάθε εποχής. Είναι σημαντικό να σκέφτεσαι: “Αυτό (που θέλουμε) θα είναι εντάξει; Μήπως είναι υπερβολικό;”. Η αντιμετώπιση της πρόκλησης είναι το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνεις», κατέληξε ο Χάμφρις.

  • Ένα διαφορετικό Lexus GX 500
    Ένα διαφορετικό Lexus GX 500

    Η ιαπωνική μάρκα, σε συνεργασία με την Malbon, κατασκεύασε ένα κυριολεκτικά μοναδικό μοντέλο.

    Εάν υπάρχει μία ομάδα ανθρώπων η οποία έχει πραγματικά ανάγκη μεγάλα SUV με πάρα πολλούς χώρους, τότε αυτοί είναι οι γκόλφερ. Έτσι, η Lexus αποφάσισε να συνεργαστεί με μία εταιρεία του είδους, τη Malbon, για να δημιουργήσει αυτό το μοναδικό GX 550.
    Ξεκινώντας από το χρώμα, αυτό έχει απόχρωση γηπέδου, ενώ πάνω του είναι χαραγμένος ένας τοπογραφικός χάρτης του πεδίου δράσης του γηπέδου.
    Η οροφή είναι άσπρη, όπως και οι ζάντες οι οποίες έχουν εξατομικευμένη σχεδίαση και αποτελούν παραπομπή στις μπάλες του γκολφ.



    Η ξεχωριστή υπόσταση του GX 550 υπερτονίζεται από τα λογότυπα Malbon Edition που βρίσκονται σε διάφορα σημεία του.

    Οι στάνταρ ράγες οροφής βοηθούν στη μεταφορά εξοπλισμού και μπορούν να υποστηρίξουν δύο μεγάλες θήκες της Pelican. Ιδανικά, ένας γκόλφερ εκεί θα τοποθετήσει τα μεγάλα του μπαστούνια. Τα καθίσματα στη δεύτερη σειρά είναι πλέον δύο μεγάλα, τύπου «πολυθρόνα», ενώ η τρίτη σειρά καθισμάτων έχει αφαιρεθεί και στη θέση της βρίσκεται ένας συρόμενος αποθηκευτικός χώρος με σάκο, ώστε να μπορείς να αποθηκεύσεις τσάντες, μπάλες και εξοπλισμό.

    Το πολύ ξεχωριστό Lexus GX 550 Malbon Edition θα κάνει πληθώρα εμφανίσεων στο υπόλοιπο της φετινής σεζόν, σε μία σειρά από μεγάλες διοργανώσεις γκολφ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέο σχεδιαστικό ύφος για τη Lexus
    Νέο σχεδιαστικό ύφος για τη Lexus

    Η νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που εξελίσσει η Lexus θα συστήσει και τη νέα, άκρως εντυπωσιακή, σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρίας

    Όπως ανακοινώθηκε, το πρώτο καινούργιο μοντέλο της Lexus στο οποίο θα εφαρμοστεί η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της θα είναι η έκδοση παραγωγής του ομολογουμένως εντυπωσιακού πρωτότυπου LF-ZC όπως και του πρωτότυπου το LF-ZL τα οποία παρουσιάστηκαν πέρυσι τον Δεκέμβριο.
    Στη νέα σχεδίαση σημαντικό ρόλο θα διαδραματίζει η αεροδυναμική. Τα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της θα βασίζονται στην καινούργια πλατφόρμα η οποία διαθέτει μπαταρίες με πρισματικά στοιχεία, γεγονός που επιτρέπει τη διαμόρφωση του αμαξώματος με τρόπο που να έχει χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα είναι μικρότερος από 0,20.
    O Σάιμον Χάμφρις, επικεφαλής Σχεδιασμού της Toyota και της Lexus, είπε ότι η νέα σχεδιαστική γλώσσα θα διαφέρει ριζικά από αυτή του παρελθόντος. Τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας, τόσο τα τετράθυρα όσο και τα SUV, μορφοποιούνται ήδη στο καινούργιο Κέντρο Σχεδιασμού της.

    Ο Χάμφρις θέλησε να τονίσει πόσο σημαντική θα είναι η νέα εμφάνιση των μοντέλων παραγωγής της Lexus, είτε των αμιγώς ηλεκτρικών είτε αυτών με θερμικό κινητήρα. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο παράδειγμα της προηγούμενης δεκαετίας λέγοντας: «Όταν το 2011 εισαγάγαμε τη νέα γρίλια (στα αυτοκίνητά μας) θέλαμε να δώσουμε χαρακτήρα στη Lexus. Ακόμα και σε μερικά από τα μοντέλα μας όπου εφαρμόσαμε αυτήν την αλλαγή σε μικρότερο βαθμό, οι πωλήσεις τους σχεδόν διπλασιάστηκαν. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που ήταν στην ίδια γραμμή με εμάς, που είχαν το ίδιο σκεπτικό. Ήθελαν ένα πιο εκφραστικό αυτοκίνητο. Η καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία μας είναι ένα μεγάλο βήμα, ναι. Όμως, από την αρχή, ολόκληρος ο σκοπός της μάρκας Lexus ήταν πάντα να προκαλεί το στερεότυπο της κάθε εποχής. Είναι σημαντικό να σκέφτεσαι: “Αυτό (που θέλουμε) θα είναι εντάξει; Μήπως είναι υπερβολικό;”. Η αντιμετώπιση της πρόκλησης είναι το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνεις», κατέληξε ο Χάμφρις.

  • Ένα Lexus NX για περιπετειώδεις οδηγούς
    Ένα Lexus NX για περιπετειώδεις οδηγούς

    Η Lexus παρουσίασε μία πιο off-road έκδοση του NX, η οποία ταυτόχρονα διατηρεί τον πολυτελή χαρακτήρα του μοντέλου.

    Για τους λιγότερο συμβατικούς οδηγούς, δηλαδή για εκείνους που θέλουν λίγη παραπάνω περιπέτεια και μεγαλύτερες εξορμήσεις, η Lexus παρουσιάζει τη νέα έκδοση του NX, με κωδικό όνομα Overtrail.

    Σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα, το NX Overtrail δεν είναι το απόλυτο off-road μοντέλο, αλλά μία πιο ικανή έκδοση για διαδρομές εκτός ασφάλτου Φυσικά, έχει διατηρηθεί το premium στοιχείο και έχουν προστεθεί στιλιστικές λεπτομέρειες που διατηρούν αναλλοίωτο τον χαρακτήρα της Lexus.


    Ξεκινώντας από την ανάρτηση του NX Overtrail, είναι ψηλότερη από τη βασική κατά 15 χιλιοστά, συνεπώς η απόσταση από το έδαφος είναι πλέον στα 200 χιλιοστά και το ύψος του στα 1,675 μέτρα.

    Το αμάξωμα στηρίζεται σε τροχούς αλουμινίου 18 ιντσών, των οποίων η σχεδίαση αφορά αποκλειστικά στη συγκεκριμένη έκδοση και φορούν ελαστικά παντός εδάφους, για να εξυπηρετούν τόσο στην άσφαλτο, όσο και σε ήπια χωμάτινο δρόμο.

    Ως προς το εξωτερικό, τα καπάκια των καθρεφτών, οι χειρολαβές, οι θόλοι, τα πλαίσια των παραθύρων, οι ράγες της οροφής και οι ζάντες είναι όλα σε μαύρο χρώμα, δημιουργώντας μία εύληπτη ομοιομορφία.

    Η μάσκα είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένη, με τα φωτεινά μεταλλικά χαρακτηριστικά να είναι πιο τονισμένα συγκριτικά με το NX.

    Το χρώμα που κυριαρχεί στο αμάξωμα και συνδυάζεται με τα μαύρα μέρη είναι το μπεζ Moon Desert. Η επιλογή αυτού του χρώματος διατίθεται αποκλειστικά και μόνο στο NX Overtrail, ενώ για τον επίδοξο αγοραστή, είναι διαθέσιμα άλλα έξι χρώματα.

    Στην καμπίνα συνεχίζεται η διαφοροποίηση από το Lexus NX, αφού τα εμπρός καθίσματα έχουν επένδυση από μαύρο συνθετικό δέρμα και χακί λεπτομέρειες. Ανάλογα είναι τα χρώματα και το φινίρισμα στα πάνελ των θυρών και στην κεντρική κονσόλα.

    Το προηγμένο σύστημα κλιματισμού με τεχνολογία nanoe-X για την ποιότητα του αέρα φροντίζει για την άνεση των επιβατών, καθώς πρόκειται για τρισεκατομμύρια μικροσκοπικά σωματίδια νερού που έχουν ευεργετικές επιδράσεις.

    Τέλος, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός που διαχέεται στα πόδια, τα πάνελ και την κονσόλα προσφέρεται σε 64 διαφορετικά χρώματα, ανάλογα με την επιλογή του χρήστη.


    Το νέο Lexus NX Overtrail θα διατεθεί με όλα τα γνωστά συστήματα πρόωσης της μάρκας στην Ευρώπη, μεταξύ των οποίων το υβριδικό NX 350h, το plug-in υβριδικό NX 450h+ και το βενζινοκίνητο NX 350.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ηλεκτρικό το επόμενο Lexus RZ F
    Ηλεκτρικό το επόμενο Lexus RZ F

    Για πρώτη φορά, η Lexus θα τοποθετήσει το σήμα F σε ένα ηλεκτρικό της μοντέλο.

    Από το 2023, η Lexus έχει γνωστοποιήσει πως θέλει να επεκτείνει την γκάμα των RZ, με εισαγωγικές άρα και οικονομικά πιο προσιτές εκδόσεις καθώς και με πιο δυνατές και πιο ακριβές.
    Ήδη, η ιαπωνική μάρκας έχει δεσμευτεί να παρουσιάσει ένα RZ F σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και ευρωπαϊκές.


    Έτσι λοιπόν η Lexus έχει ανακοινώσει το νέο RZ 450e F Sport Performance, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 μονάδες και θα είναι διαθέσιμο μόνο για την ιαπωνική αγορά.

    Παρότι το τελευταίο RZ 450e δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, το επόμενο που θα εξοπλίζεται με το σήμα F και όλα τα παρελκόμενά του, θα έχει αυξημένη ισχύ και αναβαθμισμένο σασί, ειδικά προσαρμοσμένο στα σπορ χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

    Η κίνηση θα προέρχεται από νέους ηλεκτροκινητήρες (δύο ή τρεις, αναλόγως), οι οποίοι θα τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία επίσης νέα μπαταρία.

    Δε θα είναι όμως, μία από αυτές που ετοιμάζει η Toyota για το μακροπρόθεσμο μέλλον, διότι αυτού του είδους η τεχνολογία αναμένεται να αποκαλυφθεί από τους Ιάπωνες κάπου μεταξύ 2027 και 2028.

    Το πιθανότερο είναι να δούμε της νέας τεχνολογίας μονοπολικές μπαταρίες οι οποίες θα παρουσιαστούν το 2026. Αυτές θα εξασφαλίζουν περίπου 800 χιλιόμετρα αυτονομίας και θα απαιτούν μόλις 20 λεπτά χρόνο φόρτισης.
  • Η σκληροπυρηνική έκδοση του Lexus LBX
    Η σκληροπυρηνική έκδοση του Lexus LBX

    H Lexus παρουσιάζει στο Σαλόνι του Τόκιο μία ακραία έκδοση του LBX.

    Λίγους μήνες μετά την επίσημη εμφάνιση του LBX, η Lexus προχωρά στη δημιουργία μίας άκρως εντυπωσιακής, τόσο εμφανισιακά, όσο και μηχανολογικά έκδοσης, η οποία κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.

    Το LBX Morizo RR Concept, όπως και ονομάζεται αποτελεί μία επανερμηνεία του ολοκαίνουργιου compact crossover μοντέλου της Lexus ως ένα υψηλών επιδόσεων όχημα.

    Προσθέτοντας μια άλλη διάσταση στον ασυνήθιστο χαρακτήρα του LBX, το πρωτότυπο μοντέλο δημιουργήθηκε με την άμεση συμβολή του επίτιμου προέδρου της Toyota Motor Corporation και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, γνωστού με το ψευδώνυμο «Morizo».

    Κάτω από το εμπρός καπό του LBX Morizo RR Concept βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας 1,6 λίτρων, που αποδίδει 305 ίππους και 400 Nm ροπής, κινώντας και τους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων τεχνολογίας Direct Shift.

    Όλα τα βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου έχουν τελειοποιηθεί για τις επιδόσεις, συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής του αμαξώματος, της ανάρτησης και των ελαστικών. Για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής, η ομάδα ανάπτυξης εφάρμοσε τεχνολογίες από τον κόσμο των αεροπορικών αγώνων.

    Σύμφωνα με το θέμα της παρουσίας της Lexus και της Toyota Gazoo Racing στην έκθεση, το concept έχει προσαρμοστεί με μοναδικές λεπτομέρειες. Το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα Morizo κυριαρχεί στην εμπρός μάσκα, στις δαγκάνες των φρένων και στις ζώνες ασφαλείας, οι οποίες φέρουν το λογότυπο Morizo RR.

    Επίσης δεν λείπουν τα σπορ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ, καθώς και τα χρωματιστά καλούπια στους θόλους των τροχών.

    Δυστυχώς, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει αποσαφηνίσει τις προθέσεις της για το αν αυτό το πρωτότυπο θα βγει στην παραγωγή.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ηλεκτρικό Lexus με τεράστια αυτονομία
    Ηλεκτρικό Lexus με τεράστια αυτονομία

    Tο επαναστατικό ηλεκτρικό πρωτότυπο Lexus LF-ZC με καινοτόμο τεχνολογία μπαταριών που υπόσχεται διπλάσια αυτονομία από το Tesla Model 3

    Tο Japan Mobility Show έδωσε σε όλους τους Ιάπωνες κατασκευαστές την ευκαιρία να παρουσιάσουν το όραμα τους για την σύγχρονη αλλά και τη μελλοντική αυτοκίνηση. Η Lexus τράβηξε τα βλέμματα πάνω της παρουσιάζοντας το πρωτότυπο LF-ZC. Πρόκειται για ένα φουτουριστικό σπορ σεντάν το οποίο χρησιμοποιεί τεχνικές κατασκευής επόμενης γενιάς. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Lexus κατασκευάζεται σε τεράστιες πρέσες (gigacasting) που χωρίζουν σε τρία μέρη το αυτοκίνητο – το εμπρός, το μεσαίο και το πίσω μέρος. Με αυτόν τον τρόπο η Lexus αναφέρει ότι μπορεί να διατηρεί την κατασκευαστική δομή του εμπρός και του πίσω μέρους και ταυτόχρονα να παραμετροποιεί πολύ εύκολα το μεσαίο τμήμα ιδιαίτερα όσον αφορά τη χωρητικότητα και την τεχνολογία των μπαταριών. Η ευελιξία αυτή επιταχύνει την παραγωγή, θα μειώσει το κόστος και φυσικά θα δώσει περισσότερη ελευθερία στους σχεδιαστές να πειραματιστούν πάνω σε νέα σχέδια και κατηγορίες.

    Ακόμα ένα ενδιαφέρον στοιχείο της LF-ZC είναι η τεχνολογία μπαταριών που διαθέτει. Η Lexus έχει εξελίξει νέες πρισματικές κυψέλες οι οποίες μειώνουν σημαντικά το βάρος και το μέγεθος της μπαταρίας. Ταυτόχρονα έχουν ακόμα μεγαλύτερη χωρητικότητα με την εταιρεία να αναφέρει ότι είναι σε θέση να διπλασιάσουν την αυτονομία σε σχέση με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο της υπάρχουσας γενιάς.

    Όσο για το μέγεθος, το Lexus LF-ZC είναι κοντά στα BMW i4 και Tesla Model 3 με μήκος 4.750 χιλ. και πλάτος 1.880 χιλ. Τεχνικές λεπτομέρειες για το μοντέλο δεν έχουν γίνει γνωστές, ωστόσο θα περιλαμβάνει το σύστημα τετρακίνησης Direct4 και την τεχνολογία Steer-by-Wire της Lexus RZ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • To νέο σχεδιαστικό ύφος του Lexus LBX
    To νέο σχεδιαστικό ύφος του Lexus LBX

    Η παρουσίαση του νέου premium compact SUV, LBX φέρνει έναν αέρα σχεδιαστικής ανανέωσης στη γκάμα της Lexus.

    Tο νέο Lexus LBX το οποίο φέρνει έναν αέρα σχεδιαστικής ανανέωσης στην γκάμα της μάρκας γέρνοντας περισσότερο προς την ευρωπαϊκή φιλοσοφία. Το νέο Lexus LBX είναι μικρό σε διαστάσεις, το μικρότερο SUV στην γκάμα της ιαπωνικής μάρκας, και σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Lexus είναι εμπνευσμένο από το παραδοσιακό ιαπωνικό Kagami-Mochi που δεν είναι άλλο από το γνωστό μας κέικ ρυζιού.

    Η τολμηρή σχεδιαστική προσέγγιση της Lexus σε καμία περίπτωση δεν περιόρισε τις premium καταβολές του LBX το οποίο συνεχίζει να εμπνέει πολυτέλεια στον παρατηρητή. Παράλληλα, το αυτοκίνητο θέλει και μπορεί να προσελκύσει νέους οδηγούς οι οποίοι αναζητούν κορυφαία ποιότητα, σε ένα σύγχρονο και μοντέρνο πακέτο.

    Την κίνηση στο νέο LBX δίνει ένα υβριδικό σύνολο το οποίο φροντίζει για ισχυρές επιδόσεις, οικονομία στο καύσιμο και σοβαρή περιβαλλοντική συνείδηση. Το τρικύλινδρο σύνολο των 1.5 λίτρων αποδίδει 136 ίππους και 185 Nm ροπής με την μπαταρία να είναι εντελώς καινούρια προσφέροντας επιπλέον ηλεκτρική υποστήριξη στο αυτοκίνητο όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς. Παράλληλα δίνει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στο LBX και αυτοφορτίζεται μέσα από το βενζινοκίνητο μηχανικό σύνολο.

    Στο εσωτερικό, η Lexus έχει εμπιστευθεί στην σχεδιαστική φιλοσοφία Tazuna την οποία συναντήσαμε πρώτη φορά στη σειρά NX των μεσαίων SUV της. Ο οδηγός απολαμβάνει το σύστημα Lexus Link Connect μέσω της οθόνης αφής 9,8 ιντσών, ενώ για την άμεση και πλήρη πληροφόρησή του φροντίζει η οθόνη 12,3 ιντσών. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ υψηλή, ενώ οι χώροι επίσης είναι μεγάλοι για να φιλοξενήσουν τους επιβάτες με τις αποσκευές τους. Ο αέρας φρεσκάδας και ανανέωσης του LBX δηλώνει σαφώς πως η Lexus θέλει να ακολουθήσει μια πιο νεανική φιλοσοφία στα νέα μοντέλα της.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς