Τον Δεκέμβριο του 2022 η Ford βάζει τέλος στην παραγωγή του supercar μοντέλου της GT.
Μέχρι τώρα το αυτοκίνητο, θρύλος του σύγχρονου μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχει φτάσει στις τελευταίες 250 μονάδες, που σηματοδοτούν το τέλος μιας εποχής που θα συνεχιστεί στην ιστορία της Ford.
Το 2016 συμπληρώθηκαν 50 χρόνια από τότε που η Ford κέρδισε το 24 Hours of Le Mans το 1966 με το πρωτοποριακό GT40. Αυτό το εντυπωσιακό κατόρθωμα ήταν το αποτέλεσμα πολλών ετών εντατικής δουλειάς που απαιτήθηκε για την κατασκευή ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου ικανού να νικήσει τη Ferrari. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα από το Μαρανέλο κυριάρχησαν στο Le Mans στις δεκαετίες του 1950 και του 1960 κανείς δεν κέρδισε περισσότερες νίκες στις 24 ώρες του Le Mans από τη Scuderia.
Μετά την αποτυχία της προσπάθειας της Ford να αγοράσει τη Ferrari, η εταιρεία έστρεψε τις προσπάθειές της και τα πρόσθετα κεφάλαιά της έχοντας ένα σκοπό: Να ρίξει την Ferrari από την κορυφή του Le Mans. Με τη βοήθεια θρύλων όπως o Carol Shelby, ο Ken Miles, ο Bruce McLaren, ο Mario Andretti και άλλοι, η Ford κέρδισε τη Ferrari και εδραιώθηκε ως θρύλος του Le Mans.
Με τη δεύτερη γενιά του Ford GT να πλησιάζει στο τέλος κύκλου παραγωγής του, η Multimatic, η εταιρεία που κατασκευάζει το GT, αναμένει να ολοκληρώσει την παραγωγή και των 1.350 μονάδων μέχρι τον Δεκέμβριο του 2022.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένουμε τι θα αποφασίσει η Ford, με τον Αμερικανό κατασκευαστή να βρίσκεται μπροστά σε ένα δίλημμα, να δημιουργήσει την 3η γενιά του Ford GT, ή μήπως οι εκπομπές ρύπων θα το σταματήσουν;