Η φιλοδοξία της Alfa Romeo να ανταγωνιστεί τις premium γερμανικές εταιρίες είναι πιθανό να οδηγήσει στη διεύρυνση της γκάμας της, κάτι που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιστροφή της Giulietta.
Σε συνέντευξή του στο Autonews Europe, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato σημείωσε πως στο πλαίσιο της συνολική αναδιάρθρωσης που προβλέπεται για όλες τις μάρκες του ομίλου Stellantis η ιταλική φίρμα θα αλλάξει σελίδα με στόχο την premium κατηγορία, τόσο ποιοτικά όσο και τιμολογιακά.
Η νέα Alfa Romeo Tonale θα κυκλοφορήσει στο τέλος του 2022 και στην Αμερική η οποία αποτελεί μία αγορά ζωτικής σημασίας για τη μάρκα. Γι’ αυτό και πρέπει να συνεχιστεί η παράδοση των αυτοκινήτων και σε αυτή τη μεγάλη αγορά για να επιτευχθεί ο νέος στόχος.
Παράλληλα, ο Imparato άφησε μικρές αιχμές για το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου κάθε έτος μέχρι και το 2030. Από το 2027, η ιταλική μάρκα θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα με το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο να είναι ένα μικρό SUV, το οποίο θα βρει τη θέση του κάτω από τη σημερινή Tonale. Σημείωσε, ότι το επερχόμενο B-SUV θα προσφέρεται και με θερμικούς κινητήρες.
Αναμένεται λοιπόν το μικρό SUV να πατάει επάνω στην πλατφόρμα της PSA (CMP) και δεν αποκλείεται οι μελλοντικές Giulia και Stelvio να βασίζονται στη μεγάλη πλατφόρμα της Stellantis (STLA) και να είναι διαθέσιμες τόσο ως δικίνητες όσο ως τετρακίνητες.
Τέλος, ο CEO της Alfa Romeo ανέφερε ότι προκειμένου η εταιρία να μπορέσει να κοντράρει σε εμπορικό επίπεδο τους γερμανούς ανταγωνιστές δεν είναι καθόλου απίθανο να περάσει ξανά στην μικρομεσαία κατηγορία και να δούμε τον διάδοχο της Giulietta, χωρίς όμως αυτό να είναι σίγουρο.
Πηγή: Protothema.gr