Η Ford δημιουργεί ένα νέο SUV μοντέλο, με την κωδική ονομασία Everest, το οποίο βασίζεται πάνω στην εξελιγμένη γενιά Ranger.
Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο Everest έχει μακρύτερο κατά 50 χιλιοστά μεταξόνιο και μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω, με σκοπό να γίνει πιο ευχάριστο οδηγικά.
Στη νέα γενιά του υπάρχει προστασία των μηχανικών μερών στο δάπεδο, μπλοκέ πίσω διαφορικό, διάφορα προγράμματα off road οδήγησης και δύο άγκιστρα για έλξη στο εμπρός μέρος.
Το βάθος διάσχισης υδάτινων εμποδίων φθάνει στο εντυπωσιακό νούμερο των 80 εκατοστών, ενώ υπάρχουν αρκετά στοιχεία στον εξοπλισμό για έλξη, καθώς το Everest προβάλλεται το ιδανικό όχημα για ανθρώπους με έντονη δραστηριότητα στην φύση.
Στην αγορά της Αυστραλίας προσφέρεται με δύο κινητήρες, έναν δίλιτρο bi-turbo diesel και έναν 3λιτρο V6 turbo diesel, οι οποίοι συνδυάζονται με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές ισχύος και ροπής και των δύο κινητήρων. Η κίνηση μεταδίδεται είτε στους πίσω τροχούς, είτε μόνιμα και στους τέσσερις, ανάλογα τις εκδόσεις.
Στο εσωτερικό έχει δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα πλούσιο σαλόνι με όλα τα σύγχρονα στοιχεία που συναντά κανείς σε ένα Ford, όπως για παράδειγμα η κεντρική οθόνη του infotainment που μπορεί να φθάσει έως και τις 12,4 ίντσες σε κάθετη διάταξη. Χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο υπάρχει η δυνατότητα και για επταθέσια έκδοση με τρίτη σειρά καθισμάτων.
Ο εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος, περιλαμβάνοντας εξαιρετικά άνετα καθίσματα για τους επιβάτες, συστήματα άνεσης και ασφάλειας, καθώς και όλο το σύγχρονο πακέτο τεχνολογικών διασύνδεσης μέσω του σύγχρονου συστήματος πολυμέσων Ford SYNC 4A.