Το φημισμένο σουπερμίνι αφήνει πίσω του το τρίθυρο αμάξωμα και συνεχίζει προς το παρόν αποκλειστικά ως πεντάθυρο.
Το Fiesta που προορίζεται για τις αγορές της Ευρώπης, παράγεται στο εργοστάσιο της Κολωνίας, εκεί οπού ξεκινούν επενδύσεις ύψους ενός δις ευρώ σχετικά με την εξέλιξη και παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σε αυτή την προσπάθεια αναμένεται να θυσιαστεί ένα «κομμάτι» του Fiesta με μικρή εμπορική απήχηση τα τελευταία χρόνια.
Το Fiesta εμφανίζει πτωτική αγοραστική τάση (7.608 αυτοκίνητα το πρώτο δίμηνο του 2022, έναντι 19.844 το ίδιο διάστημα πέρσι), κάτι που οφείλεται στις ελλείψεις αλλά και στην στροφή προς τα crossover αμαξώματα. Ο κόσμος αναζητά πρακτικότητα ακόμη και από τα μικρά αμαξώματα και αυτό συμμερίζεται η Ford που απλοποιεί τη γκάμα της με αυτή την κίνηση.
Το Fiesta ξεκίνησε την πορεία του το 1976 και διανύει την έβδομη γενιά του. Το 2030 η γκάμα της Ford θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, κάτι που σημαίνει πως και το αύριο του δημοφιλέστατου σουπερμίνι είναι αποκλειστικά πεντάθυρο (ακόμα και το ST) και προσεχώς ηλεκτρικό. Κρίμα...