Τετάρτη, 04 Μαϊος 2022 15:31

Στην παραγωγή το Koenigsegg Jesko Absolut

Γράφτηκε από την
Ad Slot

H Koenigsegg ανακοίνωσε ότι το πρώτο μοντέλο Jesko Absolut βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.

Η πρώτη απόπειρα της Koenigsegg άκουγε στο όνομα Attack, στην τελευταία έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019 και ήταν όλο υποσχέσεις που φαίνεται πως όχι απλά θα τηρηθούν αλλά θα ξεπεραστούν.

Το Jesko Absolut είναι το απόλυτο «εργαλείο» επιδόσεων αφού εφοδιάζεται με V8 twin turbo 5,0 λίτρων και αποδίδει 1.280 ίππους και περισσότερα από 1.000 Nm ροπής παρακαλώ. Μάλιστα με την χρήση καυσίμου Ε85 η ισχύς φτάνει τους 1.600 ίππους με ροπή 1.500 Nm.

Η σουηδική φίρμα κατασκευής hypercars έριξε το βάρος στην αεροδυναμική σχεδίαση του Jesko (cd: 0,278), καθώς και στην μείωση του βάρους έπειτα από εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων. Συνολικά το Absolut αγγίζει τα 1.320 κιλά και από πλευράς επιδόσεων προσεγγίζει αυτές του μαχητικού αεροσκάφους F-15 από το οποίο προέρχεται και η σχεδιαστική του έμπνευση.

Οι Σουηδοί υπόσχονται τελική ταχύτητα 531 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα παρόλο που δεν έχουν ανακοινωθεί, σίγουρα θα έρχονται σε λιγότερα από 3,0 δευτερόλεπτα. Το Jesko εφοδιάζεται επίσης με αυτόματο κιβώτιο LST 9 σχέσεων.

Το εντυπωσιακό Jesko Absolut θα είναι το ταχύτερο Koenigsegg παραγωγής που έγινε ποτέ και πιθανότατα και το πιο ξεχωριστό από πλευράς σχεδίασης με τις πορτοκαλί πινελιές να δημιουργούν μία αριστουργηματική εικόνα πάνω στο Graphite Grey αμάξωμα.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 04 Μαϊος 2022 10:45

Σχετικά Άρθρα

  • Ο μεγάλος αντίπαλος της Koenigsegg
    Ο μεγάλος αντίπαλος της Koenigsegg

    Η μικρή αμερικάνικη εταιρεία Czinger προκαλεί ευθαρσώς γνωστούς κατασκευαστές hypercar μοντέλων.

    To 2021 η νεοσύστατη Czinger με έδρα την Καλιφόρνια των ΗΠΑ είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το hypercar 21C, το οποίο χάρη στην εξωφρενική ισχύ του (1.250 ίπποι) προσέλκυσε το ενδιαφέρον του ειδικού Τύπου.

    Δύο χρόνια μετά και η εταιρεία παρουσίασε την πιο ακραία έκδοση V MAX που στόχο έχει να τα βάλει με τα αντίστοιχα μοντέλα των Koenigsegg και Hennessey.

    Το νέο Czinger 21C V Max έχει βελτιωθεί πολύ στον τομέα της αεροδυναμικής προκειμένου να μπορεί σε πραγματικές συνθήκες να ανταπεξέλθει στις επιδόσεις που υπόσχεται. Έτσι, έχει αυξηθεί η κάθετη δύναμη που παράγεται από τα αεροδυναμικά στοιχεία, έχει επανασχεδιαστεί ο διάχυτης στο πίσω μέρος, ενώ και οι αεραγωγοί εισόδου στον κινητήρα έχουν μεγαλώσει

    Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα το νέο 21C VMax να είναι σε θέση να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα με το 0-400 μέτρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 8,1 δευτερόλεπτα. Ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο επιδόσεων πάντως είναι ότι σε μόλις 27 δευτερόλεπτα φτάνει από στάση τα 400 χλμ./ώρα.


    Ο κινητήρας του Czinger είναι ένας V8 twin-turbo 2,88 λίτρων με υβριδική τεχνολογία 800V, ο οποίος στροφάρει στις 11.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα.

    Συνολικά θα κατασκευαστούν μόλις 80 μοντέλα του Czinger, που όπως όλα δείχνουν θα γίνουν ανάρπαστα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Προ των πυλών το νέο Koenigsegg
    Προ των πυλών το νέο Koenigsegg

    Η Koenigsegg δημοσιεύει την πρώτη teaser εικόνα ενός νέου hypercar μοντέλου, το οποίο αναμένεται προς τα τέλη του 2022.

    Η εταιρεία του Christian von Koenigsegg με βάση το αρχικό σχέδιο μας παρουσιάζει ένα περίγραμμα με πολύ «καθαρή» σιλουέτα, χωρίς αεροδυναμικά βοηθήματα που εξέχουν από το αμάξωμα. Στο πίσω μέρος, τα φώτα μοιάζουν αρκετά με το CCX του 2006, ενώ ο λεπτός πίσω διαχύτης αποτελεί επίσης μία «αναφορά» σε άλλο μοντέλο και πιο συγκεκριμένα στο Agera.


    Επίσης, το εμπρός splitter θυμίζει το CCR του 2004, ενώ ολόκληρη η σχεδίαση συμβαδίζει με το τυπικό μοτίβο των μοντέλων της Koenigsegg. Πρέπει να πούμε πως το 2022 είναι η 20η επέτειος από την πρώτη παράδοση ενός μοντέλου της εταιρείας (CC8S) και τώρα, με το νέο αυτό μοντέλο, η εταιρεία θα μπορούσε να αποτίνει φόρο τιμής σε αυτό το ορόσημο. Σε κάθε περίπτωση, περιμένουμε να ακούσουμε περισσότερα από τη Σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία μέσα στους επόμενους μήνες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Limit up στο χρηματιστήριο της αυτοκίνησης για το Koenigsegg Jesko
    Limit up στο χρηματιστήριο της αυτοκίνησης για το Koenigsegg Jesko

    Σε εξαιρετικά υψηλότερη τιμή από την αρχική του πωλείται ένα από τα 125 Koenigsegg Jesko που θα παραχθούν.

    Το Koenigsegg Jesko, το εξωτικό hypercar των 1.600 ίππων, έγινε ανάρπαστο από την πρώτη στιγμή της παρουσίασής του καθώς και τα 125 κομμάτια που έχουν προγραμματιστεί να παραχθούν πωλήθηκαν λίγες ώρες μετά την πρεμιέρα του στην έκθεση της Γενεύης.
    Ωστόσο το κίνητρο για κάποιους τυχερούς που πρόλαβαν να μπουν στην λίστα των παρακρατήσεων δεν φαίνεται να έχει σχέση με την αγάπη για το αυτοκίνητο αλλά με το οικονομικό κέρδος.

    Έτσι πρόσφατα το Jesko έκανε την εμφάνισή του στη σελίδα Mobile που θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως με αγγελίες οχημάτων. Σε αυτή ένας γερμανός έμπορος αυτοκινήτων είχε αναρτήσει το Jesko στην τιμή των 3.986.000 ευρώ με την σημείωση μάλιστα πως το αυτοκίνητο θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη 12 μήνες μετά την αγορά. Αυτό σημαίνει πως πρόκειται για ένα από τα αυτοκίνητα που βρίσκονται ακόμα στη λίστα αναμονής της παραγωγής και απλά ο έμπορος είχε προλάβει να κάνει κρατήσει θέση για ένα από τα 125 αντίτυπα.
    Για να κάνετε έναν πρόχειρο υπολογισμό του κέρδους που θε έχει μέσα σε λίγους μόλις μήνες θυμίζουμε πως η αρχική τιμή πώλησης της Jesko από την Koenigsegg είχε οριστεί κοντά στα 2.7 εκατομμύρια ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς