Τετάρτη, 08 Ιουνίου 2022 15:28

Μία εκπληκτικά όμορφη restomod Alfa Romeo GT

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Όσοι θεωρούν τους εαυτούς τους λάτρεις κλασσικών μοντέλων, που όμως θέλουν και κάποια τεχνολογικά στοιχεία του σήμερα, υπάρχει ένα αυτοκίνητο που είμαστε σίγουροι ότι θα τους καλύψει

Ο Γερμανός καροσερίστας Emilia Auto ξεκίνησε εδώ και κάποιους μήνες το πρότζεκτ της αναβίωσης του θρυλικού μοντέλου Alfa Romeo Giulia GT Coupe, το οποίο μεσουρανούσε από το 1960 μέχρι το 1970, όντας ένα από τα πλέον ποθητά σπορ μοντέλα της εποχής.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας λοιπόν, κέρδισαν τις εντυπώσεις με την ιδέα τους, έλαβαν κάποιες παραγγελίες και θα κάνουν πράξη το πανίσχυρο κουπέ με όλη την κομψότητα του παρελθόντος και όλα τα σύγχρονα ατού. Ένα από αυτά είναι το κινητήριο σύνολο που προέρχεται αυτούσιο από την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Όπερ, ένας V6 twin-turbo 2,9 λίτρων με απόδοση 510 ίππων.

Για να τοποθετηθεί το συγκεκριμένο μοτέρ, θα πρέπει να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις στο αμάξωμα της κατασκευασμένης στο χέρι Emilia GT Veloce, όπως για παράδειγμα στο μήκος, το οποίο θα αυξηθεί κατά 4 εκ. Το ίδιο συμβαίνει και με το σύστημα μετάδοσης, αφού το τετραθέσιο μοντέλο (2+2) διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που μεταφέρει την ισχύ αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, αλλά και στην ανάρτηση με coilover αμορτισέρ της KW.


Το εσωτερικό διατηρεί την αύρα του παρελθόντος, ενώ από το μενού δεν θα λείπει ο αυτόματος κλιματισμός, τα ηλεκτρικά παράθυρα και το σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8,8 ιντσών.

H Emilia GT Veloce θα κατασκευαστεί σε μόλις 22 αντίτυπα, με την τιμή της να ξεκινά από τις 400.000 ευρώ.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 08 Ιουνίου 2022 10:54

Σχετικά Άρθρα

  • Στα σκαριά ένα μεγάλο SUV της Alfa Romeo
    Στα σκαριά ένα μεγάλο SUV της Alfa Romeo

    Η Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού αποτέλεσε μια καλή αφορμή για την Alfa Romeo να φανερώσει κάποια από τα μελλοντικά σχέδιά της.

    Για δεκαετίες, η Alfa Romeo απουσιάζει από την αγορά των ΗΠΑ, παρά τα αρκετά σχέδια με στόχο την επιστροφή της, που δυστυχώς για τους φίλους της αυτοκίνησης κανένα από αυτά δεν υλοποιήθηκε. Τώρα, όμως αυτό ίσως γίνει πράξη.

    Στο Παρίσι, ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό, ο απερχόμενος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, επιβεβαίωσε ότι έχουν αρχίσει τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου το οποίο θα μπορούσε να πωλείται και στις ΗΠΑ.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Μέσου Ενημέρωσης, αυτό πιθανότατα θα είναι ένα πολυτελές SUV το οποίο θα ανταγωνίζεται μοντέλα όπως τις BMW iX και Porsche Cayenne.

    O Ιμπαρατό είπε ότι η οριστική απόφαση θα ληφθεί από τον Σάντο Φιτσίλι, τον άνθρωπο που θα τον διαδεχτεί στη θέση του. Όπως είπε: «Μπορεί να σκεφτεί αυτή την πρόταση για την κατηγορία E τους επόμενους μήνες».

    Το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί το 2027 και θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis. Θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε εξηλεκτρισμένα όσο και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Ιμπαρατό δήλωσε επίσης ότι οι καινούργιες Stelvio (που θα παρουσιαστεί το 2025) και Giulia (θα παρουσιαστεί το 2026) θα βασίζονται σε αυτή την πλατφόρμα και «θα προστατεύσουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου της Alfa Romeo».

    Επίσης, δήλωσε ότι τα δύο μοντέλα έχουν αποκαλυφθεί σε επιλεγμένους πελάτες της ιταλικής εταιρείας σε χώρες όπως η Ιταλία, η Γερμανία και οι ΗΠΑ και η αντίδρασή τους όταν τα είδαν ήταν άκρως θετική.

    Τέλος, είπε ότι η απόδοσή τους θα είναι πολύ εντυπωσιακή και ότι η Alfa Romeo δεν επιδιώκει όγκο πωλήσεων αλλά κερδοφορία και θα προσπαθήσει να έχει υψηλό περιθώριο κέρδους σε κάθε αυτοκίνητό της.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Έρχεται η ηλεκτρική Alfa Romeo Junior Veloce
    Έρχεται η ηλεκτρική Alfa Romeo Junior Veloce

    H Alfa Romeo βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης της καυτής ηλεκτρικής έκδοσης του μικρού ηλεκτρικού SUV της.

    Λίγο καιρό μετά την επίσημη παρουσίαση της Alfa Romeo Junior, η ομάδα μηχανικών εξέλιξης της ιταλικής εταιρείας βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση της εξέλιξης της καυτή ηλεκτρικής έκδοσης Veloce. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η απόδοση του νέου ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 280 ίππους και τα 345 Nm ροπής, φθάνοντας την αντίστοιχη ιπποδύναμη των Giulia, Stelvio και Tonale της έκδοσης Veloce.
    Η νέα και 100% ηλεκτρική Alfa Romeo Junior Veloce θα δοκιμαστεί για πρώτη φορά από τον διεθνή Ειδικό Τύπο στην πίστα Langhe (μήκους 20 χιλιομέτρων) που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του Μπαλόκο και στην οποία μέχρι πρότινος μόνο μηχανικοί της εταιρείας είχαν πρόσβαση.

    Κάπως έτσι, ο νέος ηλεκτροκινητήρας που έχει εξελίξει η ιταλική μάρκα θα κάνει και το ντεμπούτο του, σηματοδοτώντας την ισχυρότερη έκδοση του πολυαναμενόμενου B-SUV της Alfa Romeo.

    Αναφορικά με τη Junior Veloce, περισσότερο από όλα ξεχωρίζει ο νέος ηλεκτροκινητήρας, αλλά δεν πρέπει να παραλειφθεί και ο σχεδιασμός, που αποσκοπεί στη μεγιστοποίηση της απόδοσης και της οδηγικής συμπεριφοράς.
    Μεταξύ άλλων, ο εξοπλισμός της Alfa Romeo Junior Veloce συμπεριλαμβάνει σπορ ανάρτηση, 25 χιλιοστά χαμηλότερη από το στάνταρ μοντέλο, αντιστρεπτική ράβδο εμπρός και πίσω, εμπρός δισκόφρενα 380 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες, διαφορικό Torsen για καλύτερη πρόσφυση και σπορ ελαστικά για τις ζάντες 20 ιντσών, προορισμένα αποκλειστικά για ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο.

    Σημείωση, πως το τμήμα μηχανικών που ανέλαβαν το πρότζεκτ της Junior είναι οι ίδιοι που εξέλιξαν τις Alfa Romeo 4C, 8C, Giulia και Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και φυσικά την 33 Stradale.

    Πηγή: Protothema.gr
  • H Alfa Romeo ετοιμάζει τη νέα Giulia
    H Alfa Romeo ετοιμάζει τη νέα Giulia

    Η Alfa Romeo βρίσκεται σε εγρήγορση, εξελίσσοντας τη νέα γενιά της Giulia.

    Μετά από δύο χρόνια δουλειάς, η Alfa Romeo κατάφερε να ολοκληρώσει τη σχεδίαση της επόμενης γενιάς της Giulia, με τον CEO της εταιρείας, Jean Philippe Imparato να εμφανίζεται πλήρως ικανοποιημένος με το συγκεκριμένο μοντέλο.

    Η μεγάλη απορία των περισσότερων αφορά στο τι θα βρίσκεται στη βάση της. Ως μέλος του Ομίλου Stellantis, η Alfa Romeo πρόκειται να αξιοποιήσει την καινοτόμα πλατφόρμα STLA Large για την κατασκευή του νέου της σπορ σεντάν.


    Πρόκειται για μία από τις πιο ευέλικτες πλατφόρμες που υπάρχουν, ενώ ήδη έχει χρησιμοποιηθεί στο νέας γενιάς Dodge Charger. Για να δώσουμε μία τάξη μεγέθους της ευελιξίας της STLA Large, υποστηρίζει και αμιγώς ηλεκτρικά και κινητήρες εσωτερικής καύσης, κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα με το Charger.

    Επιπλέον, η πλατφόρμα της Stellantis μπορεί να υποστηρίξει μοντέλα πολλών και διαφορετικών κατηγοριών, με διαφορετικό μεταξόνιο. Συνεπώς, η Alfa Romeo θα αξιοποιήσει την STLA Large και για τη νέα Giulia και για τη νέα Stelvio.

    Το Dodge Charger είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που αξιοποίησε την πλατφόρμα και αναμένεται να δούμε πολλά ακόμα να τη μοιράζονται.

    Βάσει πληροφοριών που έχουν διαρρεύσει, η νέα Alfa Romeo Giulia θα παρουσιαστεί το 2026, επομένως σύντομα θα δούμε τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών σε διάφορα σημεία της Υφηλίου.

    Από την άλλη, η Stelvio θα λανσαριστεί στις αγορές το 2025, που σημαίνει ότι θα έχουμε πολύ νωρίτερα την ευκαιρία να δούμε τις δυνατότητες της πλατφόρμας STLA Large.

    Πάντως, τόσο η Giulia όσο και η Stelvio αναμένεται να διατεθούν τόσο σε αμιγώς ηλεκτρικές, όσο και σε συμβατικές εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οσονούπω η νέα Alfa Romeo Milano
    Οσονούπω η νέα Alfa Romeo Milano

    Η Alfa Romeo εμπλουτίζει τη γκάμα των SUV μοντέλων της με τη πολύ-αναμενόμενη Milano.

    Θέλοντας να τιμήσει την πόλη του Μιλάνου, όπου πριν από 114 χρόνια ιδρύθηκε η πάλαι ποτέ «Anonima Lombarda Fabbrica Automobili», γνωστή μας ως Alfa Romeo, η ιταλική φίρμα δίνει τον αντίστοιχο κωδικό στο νέο της SUV μοντέλο.
    Η Alfa Romeo Milano είναι ένα σχετικά μικρών διαστάσεων SUV, το οποίο θα αναλάβει να συνεχίσει την ιστορία της εταιρείας στη δεκαετία που διανύουμε και πέραν αυτής.


    Ηδη τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα μοντέλα έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στους δρόμους πέριξ του εργοστασίου, αλλά και στην πίστα του Μπαλόκο.

    Η Milano βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα STLA Small που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Stellantis. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμη τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, όντας το πρώτο μοντέλο της Alfa Romeo με αυτή την τεχνολογία.

    Σύμφωνα με όσα είναι γνωστά, στην πρώτη περίπτωση θα έχει τον τρικύλινδρο 1.2 PureTech των 101 ίππων, τόσο στην κανονική εκδοχή του όσο και σε αυτή με το σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48 V. Σε αυτή, θα διαθέτει το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων το οποίο είναι γνωστό με την κωδική ονομασία e-DCS6.

    Στη δεύτερη περίπτωση, δηλαδή στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η Milano βασίζεται στην πλατφόρμα που έχει χρησιμοποιηθεί στα αντίστοιχα των Citroen, Fiat, Jeep και Peugeot. Θυμίζουμε ότι αυτή έχει μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 54 kWh και ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 156 ίππων και μέγιστης ροπής 260 Nm.

    Τέλος, τα στελέχη της Alfa Romeo δηλώνουν ότι η Milano θα έχει οδική συμπεριφορά ανάλογη της ιστορίας των μοντέλων της και ότι ο σπορ χαρακτήρας της θα την κάνει να ξεχωρίζει σαφώς από τα αντίστοιχα μοντέλα των υπόλοιπων μοντέλων του Ομίλου Stellantis, όπως και των άμεσα ανταγωνιστικών της άλλων εταιρειών. Επίσης, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο να υπάρξει και η έκδοση Quadrifoglio, όπως δηλώνουν στελέχη της εταιρείας.

    Η πρώτη εμφάνιση της Milano αναμένεται να γίνει στις 10 Απριλίου, ενώ αναμένουμε μια εντυπωσιακή εκδήλωση, αντιπροσωπευτική της νοοτροπίας και του στυλ των Ιταλών.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πανίσχυρη η ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia
    Πανίσχυρη η ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia

    H Alfa Romeo κάνει ένα αποφασιστικό βήμα σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση.

    Η Alfa Romeo χαράζει την δική της πορεία στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, καθώς εντάσσει την συγκεκριμένη τεχνολογία στην επόμενης γενιάς Giulia, διατηρώντας παράλληλα την χαρακτηριστική σεντάν σιλουέτα της.

    Η Giulia EV πρόκειται να ενταχθεί στη γκάμα το 2026, μαζί με την ηλεκτρική Stelvio, αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευση της Alfa Romeo να διατηρήσει ένα παραδοσιακό στυλ σεντάν, ακόμη και όταν η αγορά αυτοκινήτου κλίνει προς τα SUV.

    Ο Jean-Philippe Imparato, Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, τόνισε τη σημασία της διατήρησης της σιλουέτας ενός κλασικού σεντάν, δηλώνοντας: «Αυτός ο τύπος αμαξώματος θα επιστρέψει. Δεν θέλω να γίνουμε μια μάρκα SUV, ακόμη και αν ο κόσμος στρέφεται στα SUV».

    Επιπλέον, η ιταλική φίρμα εξετάζει την αναβίωση ιστορικών μοντέλων για την ηλεκτρική εποχή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχουν σχέδια τόσο για την GTV, όσο και για την θρυλική Duetto.

    Οι ηλεκτρικοί αντικαταστάτες των Stelvio και Giulia έχουν σχεδιαστεί, με την παραγωγή να ξεκινά μέσα στα επόμενα 3 χρόνια στο εργοστάσιο Cassino.

    Σε ότι αφορά την ηλεκτρική Giulia, η Alfa Romeo στοχεύει να συνδυάσει πολλά διαφορετικά στοιχεία, υιοθετώντας ενδεχομένως ένα προφίλ παρόμοιο με αυτό των Genesis G70 και Mercedes CLA shooting brake, διατηρώντας ωστόσο την γνώριμη σπορ γραμμή της.

    O Imparato υπογράμμισε τη δέσμευσή της εταιρείας στην κατηγορία των σεντάν, εξετάζοντας το ενδεχόμενο να παρουσιάσει μια έκδοση στέισον βάγκον της Giulia για να προσφέρει το καλύτερο και από τους δύο κόσμους.

    Η ηλεκτρική Giulia, η οποία θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis, αναμένεται να προσφέρει αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα, βάση WLTP και ενδέχεται να εισαγάγει παραλλαγές ισχύος που θα κυμαίνονται από 350 έως και 1000 ίππους.

    Η Alfa Romeo θέλει να συνδυάσει και μια προηγμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική για ταχεία φόρτιση, στοχεύοντας τα 18 λεπτά, χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρικό σύστημα 800V, παρόμοιο με άλλα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα STLA.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ως περιπολικό η Alfa Romeo Tonale
    Ως περιπολικό η Alfa Romeo Tonale

    Η ιταλική αστυνομία εμπλούτισε τον στόλο της με τη νέα Alfa Romeo Tonale.

    Το μικρό SUV της Alfa Romeo, η γνωστή μας Tonale δείχνει έτοιμη να υπερασπιστεί τους νόμους του Ιταλικού συντάγματος, καθώς δέχθηκε τις απαραίτητες τροποποιήσεις, όπως τα έξτρα φώτα και την σειρήνα, πλαισιώνοντας την κρατική αστυνομία της γειτονικής χώρας.

    Οι Ιταλοί έχουν ξαναχρησιμοποιήσει την Tonale για χρήση ένοπλων δυνάμεων, αλλά για το ξεχωριστό αστυνομικό σώμα των Carabinieri που διοικείται από το Υπουργείο Άμυνας της χώρας. Αυτή τη φορά όμως, το SUV της Alfa Romeo καλείται να καλύψει χρέη κρατικής αστυνόμευσης.

    Συνολικά, 850 μονάδες του ιταλικού μοντέλου διανεμήθηκαν σε αστυνομικά τμήματα όλης της χώρας. Κάθε μία Tonale από αυτές διαθέτει τον υβριδικό κινητήρα 1,5 λίτρων που υπάρχει και στο μοντέλο παραγωγής που διατίθεται στο ευρύ κοινό. Το υβριδικό σύστημα αποδίδει 161 ίππους και η κίνηση έρχεται από τους εμπρός τροχούς.

    Αυτή η έκδοση της Tonale κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 9 δευτερόλεπτα και είναι γενικότερα ιδανική για αστική μετακίνηση.

    Τα στοιχεία που διαφοροποιούν την συγκεκριμένη έκδοση, είναι μία σειρά από εύχρηστα γκάτζετ και λειτουργίες, τα οποία βοηθούν τους αστυνομικούς στην δουλειά τους.

    Για παράδειγμα, το περιπολικό Alfa Romeo Tonale έχει αλεξίσφαιρα τζάμια, μπλε φώτα στο ρύγχος του προφυλακτήρα, σειρήνα και φώτα αστυνομίας στην οροφή και σύστημα ασύρματου για επικοινωνία.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η επόμενη μέρα της Alfa Romeo
    Η επόμενη μέρα της Alfa Romeo

    Η ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε και στην Alfa Romeo, γνωστό και χιλιοειπωμένο. Το στοιχείο που δεν γνωρίζουμε είναι πότε αυτή θα αφορά και στην Tonale.

    Το νέο SUV μοντέλο της αντιμετωπίστηκε ως ο «υπέροχος παίχτης» της, αυτός που ανέμενε επί χρόνια.Αυτός που θα την έκανε πάλι να αυξήσει τις πωλήσεις της, φέροντας την αίγλη και τη φήμη του παρελθόντος στη νεότερη γενιά υποψήφιων αγοραστών.

    Επί σχεδόν ενάμιση χρόνο το νέο μοντέλο διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης και με σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης και με Plug-in Hybrid.
    Ακόμη δεν υπάρχει οποιαδήποτε ένδειξη ή ενημέρωση αναφορικά με τον «χαμένο κρίκο»: Την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοσή της.
    Το λογικό και το αναμενόμενο είναι να υπάρξει στο μέλλον, άμεσο ή μεσοπρόθεσμο. Αυτό άφησε να εννοηθεί ο Ντάνιελ Τιάνγκο Γκουτζαφάμε, επικεφαλής Προϊόντων της ιταλικής εταιρείας, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της Tonale στη Βόρεια Αμερική.

    Όπως είπε σ, νομιλώντας με συνάδελφο την αυτοκινητικής ιστοσελίδας Inside EV «η αρχιτεκτονική (της πλατφόρμας) δυνητικά μπορεί να υποστηρίξει μια αμογώς ηλεκτροκίνητη έκδοση (της Tonale) αλλά αυτό δεν έχει αποφασιστεί ακόμα».

    Η Alfa Romeo έχει ανακοινώσει ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της θα είναι το Brennero το οποίο θα είναι μικρότερο από την Tonale και θα βασίζεται στο πάτωμα της αντίστοιχης εκδοχής του Jeep Avenger, αλλά και του νέου Peugeot e-2008.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η επετειακή Alfa Romeo 4C Unica
    Η επετειακή Alfa Romeo 4C Unica

    Η Alfa Romeo αποχαιρετάει ένα αγαπημένο μοντέλο, την 4C Coupe, δημιουργώντας ένα πολύ ξεχωριστό κομμάτι.

    Το 2023 συμπληρώθηκαν 10 χρόνια «ζωής» για την Alfa Romeo 4C Coupe και οι Ιταλοί αποφάσισαν ότι αξίζει να κατασκευάσουν μια επετειακή έκδοση, ώστε η πορεία του εν λόγω οχήματος να μνημονεύεται για πολλά χρόνια ακόμα.

    Μπορεί η Alfa Romeo 33 Stradale να έκλεψε την παράσταση στην εκδήλωση Auto e Moto d’Epoca στη Μπολόνια, ωστόσο η ιταλική μάρκα είχε και κάτι άλλο πολύ ξεχωριστό να παρουσιάσει, παρόλο που πέρασε απαρατήρητο από πολλούς.

    Αναφερόμαστε στην Alfa Romeo 4C Unica, η οποία αποτελεί το «κύκνειο άσμα» της 4C Coupe. Ο όρος «Unica» δεν είναι καθόλου τυχαίος, σημαίνει «μοναδική» και η 4C είναι αυτό ακριβώς.

    Θα μπορούσε να έχει μείνει και σε μουσείο, αλλά οι Ιταλοί αποφάσισαν πως ένας εύπορος και τυχερός μπορεί να την αγοράσει και να την κρατήσει για πάντα.

    Η 4C Coupe ξεκίνησε την πορεία της το 2013 και το 2020 η παραγωγή της σταμάτησε. Παρόλα αυτά, ο όμιλος Stellantis αποφάσισε να δημιουργήσει μία τελευταία επετειακή μονάδα, η οποία δέχθηκε προσαρμογές από τον πρώτο σχεδιαστή του αυτοκινήτου, τον Αλεσάντρο Μακολίνι. Μάλιστα, ο ίδιος δέχθηκε και συμβουλές από το ευρύ κοινό πριν προχωρήσει στη σχεδίαση.

    Στην 4C Unica ξεχωρίζει το γυαλιστερό livery με το έντονο γαλάζιο χρώμα και τις αγωνιστικές λευκές λωρίδες που καλύπτουν σε μία ευθεία κάθετα το κεντρικό μέρος του αυτοκινήτου.

    Στους τροχούς, παρατηρούμε το παραδοσιακό σχέδιο με το περιστροφικό καντράν των παλιών τηλεφώνων που έχουμε δει πολλάκις σε σπορ αυτοκίνητα της Alfa Romeo, οι οποίοι είναι φυσικά βαμμένοι με λευκό χρώμα.

    Η εταιρεία αποφάσισε να μη μοιραστεί λεπτομέρειες σχετικά με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και τις αλλαγές που μπορεί να έχει επιδεχτεί, συγκριτικά με την 4C Coupe. Το πιθανότερο πάντως, είναι η Unica να διατηρεί τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 236 ίππους.

    Το ενδιαφέρον στο μοναδικό αυτό σπορ μοντέλο, είναι ότι δεν κατασκευάστηκε απλά για εκδηλώσεις και μουσεία, αλλά για να πουληθεί. Σύμφωνα με τη Stellantis, αυτό το πρότζεκτ στοχεύει σε παθιασμένους συλλέκτες οι οποίοι θέλουν να προσθέσουν στη συλλογή τους ένα αυτοκίνητό που όμοιό του δεν θα υπάρξει ξανά.

    Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει κάτι για την τιμή ούτε έχει ενημερώσει με λεπτομέρειες προς ώρας, όμως είναι ασφαλές να προβλέψουμε ότι η Alfa Romeo 4C Unica θα έρθει με μία πολύ υψηλότερη τιμή συγκριτικά με την γνήσια.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς