Σάββατο, 02 Ιουλίου 2022 15:28

Hypercar υδρογόνου από τον Pininfarina

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το Goodwood Festival of Speed επέλεξε ο Pininfarina για να παρουσιάσει το εξαιρετικά ενδιαφέρον hypercar με κυψέλες υδρογόνου με την ονομασία Viritech Apricale.

Το Viritech Apricale είναι μία πρώτη προσπάθεια να φτιαχτεί ένα hypercar το οποίο θα χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο. Οι προδιαγραφές του είναι εντυπωσιακές, με την απόδοση να είναι 1.087 άλογα, ενώ εξίσου εντυπωσιακό είναι και το σχέδιο του αμαξώματος, για το οποίο έχει βάλει το χέρι του το στούντιο του Pininfarina. Tο αυτοκίνητο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ των 400 kW, ένα σε κάθε άξονα με τις επιδόσεις να είναι καταιγιστικές. Το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα.
Διαθέτει κιβώτιο μιας σχέσης ενώ εφοδιάζεται με ένα πολύ εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας, το οποίο μπορεί να εξασφαλίζει αυτονομία κοντά στα 600 χιλιόμετρα. Μέσα στις προθέσεις της εταιρίας που το κατασκευάζει ήταν να κρατήσει το βάρος κάτω από τον 1 τόνο, κάτι μάλλον δύσκολο για αυτοκίνητο υδρογόνου. Για να το επιτύχει τελικά έκανε τις δεξαμενές δομικό στοιχείο του πλαισίου το οποίο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Το Apricale διαθέτει ένα πολύ έξυπνο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας, με τις ενεργειακές κυψέλες και την μπαταρία να συνεργάζονται για την μέγιστη δυνατή απόδοση, με την μπαταρία να αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο στις χαμηλές ταχύτητες και τις ενεργειακές κυψέλες στην κίνηση στους αυτοκινητόδρομους.

Η κεντρική ιδέα της εταιρίας είναι να φτιάξει ένα αυτοκίνητο με υδρογόνο το οποίο θα υποστηρίζεται στην λειτουργία του από μία μικρή και ελαφριά μπαταρία. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι επιδόσεις είναι ασύλληπτες χάρη στο μικρό βάρος, το οποίο είναι λιγότερο από το μισό ενός καθαρά ηλεκτροκίνητου hypercar.

To εντυπωσιακό υδρογονοκίνητο Apricale θα κοστίζει γύρω στα 1,7 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων και αναμένεται να ξεκινήσει να παράγεται σε μικρούς αριθμούς μέσα στο 2024.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 02 Ιουλίου 2022 12:35

Σχετικά Άρθρα

  • Ο Pininfarina δημιουργεί το GT του μέλλοντος
    Ο Pininfarina δημιουργεί το GT του μέλλοντος

    Ο οίκος Pininfarina παρουσίασε σε ψηφιακή μορφή ένα άκρως φουτουριστικό κόνσεπτ με την ονομασία Enigma GT.

    Η Pininfarina προχώρησε σε μία αρκετά τολμηρή αποκάλυψη στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Συγκεκριμένα, έδειξε το όραμά της για το μέλλον, ένα grand tourer που ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να γίνει μοντέλο παραγωγής, το Enigma GT. Ο ιταλικός σχεδιαστικός οίκος με την πλούσια ιστορία κλείνει 95 χρόνια «ζωής» το 2025. Σε αυτό το πλαίσιο, παρουσίασε το Enigma GT, ένα φουτουριστικό κόνσεπτ με σύστημα πρόωσης πολύ διαφορετικό από ό,τι ξέραμε μέχρι τώρα.
    Ο λόγος είναι πως το κεντρομήχανο Enigma GT διαθέτει κινητήρα υδρογόνου, αλλά και ηλεκτροκινητήρα! Θεωρητικά, έχει ένα υβριδικό σύνολο με την μεγάλη ιδιαιτερότητα ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης καίει υδρογόνο.
    Η ιταλική εταιρεία αναφέρει και νούμερα, τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα τετρακίνητο grand tourer με 436 ίππους οι οποίοι προέρχονται από έναν V6 των 2,5 λίτρων που κινεί τον πίσω άξονα. Στον εμπρός άξονα βρίσκουμε τον ηλεκτροκινητήρα που προσθέτει 268 ίππους.

    Τα 9 κιλά καυσίμου (υδρογόνο) που χωράει το ρεζερβουάρ σε συνδυασμό με την μπαταρία των 10 kWh εξασφαλίζουν μία θεωρητική αυτονομία, βάσει πάντα της Pininfarina, στα 700 χιλιόμετρα. Το σασί είναι ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, ενώ από το ίδιο υλικό θα είναι και αρκετά τμήματα του αμαξώματος. Η Pininfarina δίνει ένα βάρος της τάξης των σχεδόν 1,7 τόνων για το Enigma GT. Με όλα τα παραπάνω στοιχεία, ο ιταλικός οίκος σχεδιασμών υπολογίζει πως το grand tourer θα μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα που θα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.

    Όσον αφορά στις διαστάσεις, έχουμε ένα GT 2+2 με μήκος 4,580 μέτρα και μεταξόνιο στα 2.880 χιλιοστά, με σκοπό τη μεγιστοποίηση του χώρου εσωτερικά.

    Στην καμπίνα, παρατηρούμε νέες σχεδιαστικές καινοτομίες με ένα ταμπλό πλήρως ψηφιακό που εκτείνεται σε όλο το φάσμα.
    Τα ποιοτικά και ανακυκλωμένα υλικά στο υπόλοιπο εσωτερικό συνδυάζονται ιδανικά, για να γλιτώνουν βάρος, αλλά και να επιδεικνύουν τις τεχνολογικές καινοτομίες. Το τιμόνι ξεχωρίζει επίσης λόγω του τετραγωνισμένου σχήματός του που ομολογουμένως δεν είναι πολύ πρακτικό.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το ηλεκτρικό hypercar της Pininfarina
    Το ηλεκτρικό hypercar της Pininfarina

    Το Automobili Pininfarina B95 αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό δείγμα της ιταλικής σχολής σχεδιασμού και στυλ.

    Ο Ιταλός κατασκευαστής Automobili Pininfarina παρουσίασε το νέο του δημιούργημα που φέρει την ονομασία B95, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 10 αντίτυπα, ενώ η τιμή του θα αγγίζει τα 4,4 εκατομμύρια ευρώ.

    Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό hypercar, το οποίο μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης με το Pininfarina Battista, συνδυάζοντας την εξαιρετική σχεδίαση και τις απίστευτες επιδόσεις.

    Κατασκευασμένο με τη σχεδιαστική φιλοσοφία PURA της Pininfarina, το B95 διαθέτει μια αποκλειστική ανοιχτή διθέσια διαμόρφωση που ξεφεύγει από την λογική του Battista. Η κομψή σιλουέτα του αναδεικνύεται από ένα μεγάλο εμπρός splitter, τους λεπτούς προβολείς LED, τα τονισμένα εμπρός φτερά και ένα ιδιαίτερης σχεδίασης καπό.

    Αυτό που κάνει το B95 να ξεχωρίζει περισσότερο είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα των ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αεροδυναμικών καλυμμάτων, τύπου φέρινγκ, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.

    Εμπνευσμένα από τον κόσμο της αεροναυπηγικής και πιο συγκεκριμένα από τα μαχητικά αεροπλάνα του παρελθόντος, τα καλύμματα αυτά είναι κατασκευασμένα από διαφανές πλαστικό με εκτεθειμένα στηρίγματα αλουμινίου, ενώ μπορούν να αλλάζουν ύψος ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

    Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του B95, που διαθέτει ένα ταμπλό από ανθρακονήματα με σχέδιο αιωρούμενης πτέρυγας, διακοσμημένο με πολυτελές δέρμα. Τα καθίσματα επίσης μοιράζονται το ίδιο δερμάτινο φινίρισμα, ενώ τα προσκέφαλα διαθέτουν πολυτελές ύφασμα με μαύρα και λευκά στοιχεία.

    Σε ότι αφορά τα τεχνικά στοιχεία το B95 διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 120 kWh, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 1.925 ίππους. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 20% στο 80% σε μόλις 25 λεπτά.

    Ανάλογες είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα, παρά το γεγονός ότι δεν διαθέτει παρμπρίζ.

    Η παραγωγή του Pininfarina B95 πρόκειται να ξεκινήσει το 2025, συμπίπτοντας με την 95η επέτειο της εταιρείας. Ήδη το βιβλίο των παραγγελιών από εκείνους που έχουν να ξοδέψουν 4,4 εκατομμύρια είναι γεμάτο.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο