Τρίτη, 26 Ιουλίου 2022 15:22

Τετραθέσιο supercar από την Czinger

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η καλιφορνέζικη Czinger που έχει κλέψει τις εντυπώσεις με το εντυπωσιακό και προηγμένο τεχνολογικά Extreme 21C ανακοίνωσε πως ετοιμάζει και ένα τετραθέσιο μοντέλο.

Την ανακοίνωση για το νέο τετραθέσιο μοντέλο έκανε στο Goodwood Festival of Speed ο διευθύνων σύμβουλος της Czimger, Kevin Czinger χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει λεπτομέρειες για το νέο αυτοκίνητο της εταιρίας από την Καλιφόρνια. Η δήλωση θα είναι «φθηνότερο» από το Extreme 21C των 2 εκατομμυρίων δολαρίων, φυσικά δεν σημαίνει πως θα είναι κάτι προσιτό στο ευρύ κοινό και ίσως θα μπορούσε να είναι αντίπαλος του Koenigsegg Gemera.

«Σε λίγες εβδομάδες θα παρουσιάσουμε το επόμενο μοντέλο μας», είπε ο Kevin Czinger και πρόσθεσε: «Θα είναι τετραθέσιο και λίγο μεγαλύτερο από το 21C.»

Στόχος της Czinger είναι η διατήρηση του προηγμένου τεχνολογικού προφίλ με το οποίο η εταιρία συστήθηκε στο κοινό το 2019. «Θέλουμε να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων με μικρή παραγωγή, ώστε να μπορούμε πάντα να προσφέρουμε τις τελευταίες εξελίξεις», δήλωσε ο ιδρυτής της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, το 2030, η Czinger θα έχει μία γκάμα με έξι ή επτά διαφορετικά μοντέλα, καθένα από τα οποία θα είναι πολύ διαφορετικό και θα ορίζει μια ελαφρώς διαφορετική κατηγορία. Παραμένει ασαφές εάν τα μελλοντικά μοντέλα της Czinger θα είναι τόσο εστιασμένα στις επιδόσεις όσο το 21C. Αυτό το μοντέλο τροφοδοτείται από έναν V8 επίπεδου στροφάλου 2,88 λίτρων που γυρίζει στις 11.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Αποδίδει συνδυαστικά 1.233 ίππους, αρκετούς για να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα και να έχει τελική ταχύτητα 431 χλμ./ώρα.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 26 Ιουλίου 2022 11:03

Σχετικά Άρθρα

  • Το supercar της Alpine με εναλλακτικά καύσιμα
    Το supercar της Alpine με εναλλακτικά καύσιμα

    Το υδρογόνο έρχεται όλο και πιο κοντά στην εφαρμογή του σε ευρεία κλίμακα και η Alpine δείχνει ότι είναι εφικτό να γίνει και στα supercars.

    Το Alpine Alpenglow Hy6 είναι ένα επαναστατικό πρωτότυπο supercar που κινείται με κινητήρα V6 που τροφοδοτείται με υδρογόνο, αποδεικνύοντας τη δέσμευση της Alpine να εξερευνήσει τη βιώσιμη τεχνολογία καύσης.

    Σε συνέχεια του προηγούμενου μοντέλου Alpenglow Hy4, το Hy6 διαθέτει έναν V6 twin-turbo 3,5 λίτρων μοτέρ, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο σύνολο των 2,0 λίτρων

    Αυτός ο προηγμένος κινητήρας αποδίδει 740 ίππους και 770 Nm ροπής, μεταφέροντας την ισχύ στον πίσω άξονα μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων.

    Το υδρογόνο αποθηκεύεται σε τρεις ξεχωριστές δεξαμενές που είναι τοποθετημένες σε ειδικά χωρίσματα για λόγους ασφαλείας, διασφαλίζοντας ότι παραμένουν απομονωμένες από την καμπίνα.

    Ο V6 κινητήρας του Alpenglow Hy6, που αναπτύχθηκε σε διάστημα δύο ετών, έχει όριο περιστροφής στις 9.000 σ.α.λ. και αποδίδει 211 PS ανά λίτρο, χρησιμοποιώντας μπλοκ αλουμινίου με ξηρό κάρτερ.


    Ο κινητήρας είναι ενσωματωμένος σε ένα ελαφρύ ανθρακονημάτινο πλαίσιο LMP3, επιτρέποντας στο συγκεκριμένο μοντέλο να φτάνει ταχύτητες που ξεπερνούν τα 330 χλμ/ώρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, καθώς το σύστημα εξάτμισης Inconel εκπέμπει μόνο υδρατμούς.

    Tο Alpenglow Hy6 κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού μαζί με άλλα καινοτόμα μοντέλα της Alpine, όπως το ηλεκτρικό hot hatch A290 και το SUV concept A390.


    Στο περίπτερο της Alpine βρίσκεται επίσης το A110 R Ultime, το πιο αποκλειστικό και ακριβό αυτοκίνητό της μέχρι σήμερα.

    Το μέλλον του hypercar παραγωγής της Alpine παραμένει αβέβαιο, με πιθανότητες είτε για υδρογονοκίνητο είτε για πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, καθώς η μάρκα ετοιμάζεται επίσης να επεκταθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες τα επόμενα χρόνια.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To εξωτικό supercar της Xiaomi
    To εξωτικό supercar της Xiaomi

    Το SU7 Ultra της Xiaomi εντυπωσιάζει με τα ακραία χαρακτηριστικά του.

    Αν και το Xiaomi SU7 έχει κερδίσει μία αρκετά μεγάλη μερίδα φίλων της αυτοκίνησης, υπάρχουν αρκετοί που πραγματικά αδημονούν για την ακόμα ισχυρότερη έκδοσή του, Ultra, η οποία από ό,τι φαίνεται δεν θα αργήσει και πολύ.

    Τον περασμένο Ιούλιο, η Xiaomi παρουσίασε το εξωτικό SU7 Ultra, αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι η παραγωγή του θα ξεκινήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025.

    Όμως ο CEO της εταιρείας, Lei Jun, ανακοίνωσε ότι τελικά η παραγωγή του ανταγωνιστή της Porsche Taycan θα ξεκινήσει νωρίτερα, δηλαδή το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους.

    Η Xiaomi εξέπληξε την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία με την παραγωγή και το λανσάρισμα ενός εντυπωσιακού EV μοντέλου, όπως είναι το SU7.

    Η επιτυχία του θεωρείται πια δεδομένη και αυτό αποδεικνύεται με νούμερα, αφού από το λανσάρισμά του στην Κίνα τον Απρίλιο του 2024, 27.000 μονάδες παραδόθηκαν μέχρι και τον Ιούνιο. Ένας αριθμός που η εταιρεία στοχεύει να γίνει τριψήφιος μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.


    Συνολικά, το Xiaomi SU7 θεωρείται ήδη ένα από τα best-seller στην κινεζική αγορά. Ωστόσο, όλοι αδημονούν για την απόλυτη έκδοσή του που -θεωρητικά- θα «κοιτάξει στα μάτια» την Porsche Taycan και θα κυνηγήσει το ρεκόρ που κατέχει στο Nurburgring, για την κατηγορία των ηλεκτρικών σεντάν.

    Υπενθυμίζουμε, ότι το SU7 Ultra θα εξοπλίζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ που θα εκτοξεύουν τη συνδυαστική ισχύ στους 1.548 ίππους. Το κινεζικό σεντάν θα επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τα 300 χλμ./ώρα σε 15,07 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα πάνω από 350 χλμ./ώρα.


    Θέλοντας να προφυλαχτεί από τυχόν δυσάρεστες εκπλήξεις, η Xiaomi σκοπεύει στην αρχή να πουλάει το SU7 Ultra με περιορισμένη απόδοση, ώστε να είναι πιο διαχειρίσιμο στον μέσο οδηγό.

    Σύμφωνα με τον Lei Jun, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να περάσουν εξετάσεις και βήμα-βήμα να «ξεκλειδώνουν» όλη την ιπποδύναμη του SU7 Ultra, κάτι που αποτελεί μία σπάνια κίνηση για αυτοκινητοβιομηχανία.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το νέο supercar της Ginetta
    Το νέο supercar της Ginetta

    Ο Βρετανός κατασκευαστής παρουσίασε και επισήμως το νέο του supercar μοντέλο.

    Το 2019, η Ginetta αποκάλυψε ένα πρωτότυπο, το οποίο μαγνήτισε τα βλέμματα των φανατικών petrolheads, κυρίως των Βρετανών, οι οποίοι γνώριζαν πως θα ήταν η πρώτη που θα βίωναν την πραγματική εκδοχή του.

    Περίπου μία πενταετία μετά, η βρετανική μάρκα σπορ αυτοκινήτων παρουσίασε ένα διθέσιο κουπέ, με την ρωσική ονομασία Acula.


    Από το αμάξωμα ακόμα, το συγκεκριμένο supercar εντυπωσιάζει χάρη στην αιχμηρή σχεδίαση και τα αεροδυναμικά στοιχεία που θυμίζουν έντονα τα αγωνιστικά πρωτότυπα του Le Mans.

    Αν και τα μηχανικά μέρη είναι αυτά με τα οποία πρωτίστως ασχολείσαι σε τέτοιου είδους supercar, το εντυπωσιακό με το Ginetta Acula είναι ο χώρος αποσκευών, καθώς φτάνει την εντυπωσιακή τιμή των 473 λίτρων.

    Το διθέσιο κουπέ αποτελεί, σύμφωνα με την εταιρεία, μία γνήσια έκφραση των αυτοκινήτων του motorsport. Κάτι που αντικατοπτρίζεται και στο βάρος, αφού το απόβαρο του Acula έχει μετρηθεί στα μόλις 1.190 κιλά.

    Για την επίτευξη αυτής της χαμηλής τιμής, μεγάλο ρόλο διαδραματίζει το monocoque πλαίσιο και το υποπλαίσιο από ανθρακονήματα.
    Ακόμα μία ιδιομορφία του Acula είναι πως ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας των 6,4 λίτρων έχει τοποθετηθεί μερικά εκατοστά πιο πίσω από τον εμπρός άξονα με την Ginetta να αναφέρει ότι η τοποθέτηση του στο συγκεκριμένο σημείο εξασφαλίζει ισότιμη κατανομή του βάρους εμπρός και πίσω.

    Το μοτέρ αποδίδει 608 ίππους και 670 Nm ροπής και από στάση επιταχύνει μέχρι τα 100 χλμ./ ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.

    Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ή 6τάχυτου μηχανικού που διατίθεται ως προαιρετική επιλογή. Ο τελευταίος, μάλιστα, χαρακτηρίζεται από έναν πολύδισκο συμπλέκτη.


    Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη, που σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρεία «εξασφαλίζει μία καθαρή και εντελώς ασυμβίβαστη οδηγική εμπειρία».

    Το Acula διαθέτει δισκόφρενα 360 χιλιοστών πάνω στα οποία έχουν τοποθετηθεί τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ το πακέτο «Race Pack» διαθέτει carbon κεραμικά φρένα, μεγαλύτερες δαγκάνες, ενώ το αμάξωμα έχει αγωνιστικά χρώματα.

    Μόλις 20 μονάδες του Acula θα βγουν από το εργοστάσιο της Ginetta, με την τιμή εκκίνησης να έχει οριστεί στις 325.000 ευρώ προ φόρων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το ηλεκτρικό supercar της Piech
    Το ηλεκτρικό supercar της Piech

    H Piech Automotive προσπαθεί για δεύτερη φορά να πρωταγωνιστήσει στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

    Λίγοι γνωρίζουν τον Ελβετό κατασκευαστή Piech και αυτοί πιθανότατα είτε να έχουν καλή μνήμη, είτε να παρακολουθούν επί καθημερινής βάσης τα παγκόσμια αυτοκινητικά δρώμενα.

    Πρόκειται για μία εταιρεία που δραστηριοποιήθηκε κυρίως από το 2017 και το 2019, παρουσιάζοντας μάλιστα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το πρώτο της concept μοντέλο.

    Αυτό, ωστόσο, δεν το είδαμε ποτέ να μετατρέπεται σε μοντέλο παραγωγής. Κάτι που τώρα οι άνθρωποι της εταιρείας θέλουν να αλλάξουν, με την παρουσίαση του νέου μοντέλου GT. Αν και τίποτα δεν είναι επιβεβαιωμένο, όλα δείχνουν πως τα πράγματα θα κυλήσουν για την Piech διαφορετικά αυτή τη φορά.
    Έχοντας εξασφαλίσει υψηλό κεφάλαιο προερχόμενο από τη Μέση Ανατολή, η Piech Automotive θέλει το 2028 να ξεκινήσει την παραγωγή του ηλεκτρικού της supercar, διαθέτοντας αρχικά 2.000 μονάδες.

    Μάλιστα, αυτό θα γίνει με την υποβοήθηση της Multimatic η οποία στο παρελθόν έχει αποτελέσει σημαντικό αρωγό για την παραγωγή του Ford GT.


    Αναφορικά τώρα με το μοντέλο της Piech, η σχεδίαση είναι επιβλητική και οι στόχοι μεγάλοι. Καταρχάς, μιλάμε για ένα κουπέ με διάταξη καμπίνας 2+2, το οποίο διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνδυαστική απόδοση 1.020 ίππων και 1.100 Nm ροπής.

    Επίσης, θα διαθέτει δύο κιβώτια ταχυτήτων, ένα για κάθε ηλεκτροκινητήρα, που σύμφωνα με τον Ελβετό κατασκευαστή θα στοχεύει στην μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση του χρήστη.

    Σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό CAR, η τελική ταχύτητα του μοντέλου της Piech θα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα, ενώ για το 0-100 χλμ./ώρα θα απαιτούνται μόλις 2,6 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η μπαταρία των 90 kWh αναμένεται να εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 500 χλμ.


    Σχετικά με τις διαστάσεις, το αμάξωμα του Piech GT θα είναι 4,78 μέτρα μήκος, 2 μέτρα πλάτος, 1,35 μέτρα ύψος, με μεταξόνιο στα 2.780 χιλιοστά.

    Η Piech πιστεύει ότι η τιμή πώλησης του GT θα αγγίζει και ίσως να ξεπερνάει τις 200.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το νέο supercar της Hispano Suiza
    Το νέο supercar της Hispano Suiza

    H θρυλική εταιρεία Hispano Suiza τιμά τα 120 χρόνια από την ίδρυσή της με ένα νέο supercar.

    Η Hispano Suiza, μια μικρή εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων με έδρα τη Βαρκελώνη, γιορτάζει φέτος τα 120 χρόνια ζωής και το γιορτάζει δημιουργώντας ένα αμφιβόλου αισθητικής supercar.

    Το Carmen Sagrera αποτελεί το τρίτο μοντέλο της γκάμας «Carmen» και είναι σίγουρα το πιο σημαντικό αφού τιμάει την ιστορία της μάρκας. Ο σχεδιασμός του είναι μάλλον ιδιαίτερος, με βασικά του χαρακτηριστικά την εκκεντρική μάσκα και τα έντονα φουσκωμένα φτερά.

    Το νέο ισπανικό μοντέλο είναι εξοπλισμένο με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 1.115 ίππους και 1.160 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ενώ οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές με το «0-100 χλμ./ώρα» να έρχεται σε 2,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 290 χλμ./ώρα.

    Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα ελαστικά που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και έχει επιμεληθεί η Michelin. Τα Pilot Sport 4S έχουν ένα μοναδικό σχεδιαστικό μοτίβο, ο οποίος είναι εμπνευσμένος από τον Αντόνιο Γκαουντί, διάσημο αρχιτέκτονα της Καταλονίας. Από την άλλη, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 103 kWh και χαρίζει αυτονομία 480 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο.


    To supercar της Hispano Suiza διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και κατασκευασμένο από ανθεκτικό ατσάλι πλαίσιο, ενώ τα φρένα είναι κεραμικά-carbon με δίσκους 400 χλστ.


    Το εξωτικό αυτό supercar από τη Βαρκελώνη θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed στη Μεγάλη Βρετανία.
  • Δύο νεκροί σε σοκαριστικό δυστύχημα στη Σαρδηνία: Ενεπλάκησαν supercars εκατομμυρίων και τροχόσπιτο
    Δύο νεκροί σε σοκαριστικό δυστύχημα στη Σαρδηνία: Ενεπλάκησαν supercars εκατομμυρίων και τροχόσπιτο

    Με τραγικό τρόπο έχασαν τη ζωή τους ένας άνδρας και μία γυναίκα από την Ελβετία, που παραθέριζαν στη Σαρδηνία και αποφάσισαν να περιηγηθούν με supercars.

    Σύμφωνα με την Daily Mail, η οποία δημοσιεύει αποκλειστικά πλάνα από το σοκαριστικό δυστύχημα, η Ferrari στην οποία επέβαινε το ζευγάρι συγκρούστηκε ενώ έκανε προσπέραση σε στενό δρόμο ακολουθώντας άλλα πολυτελή αυτοκίνητα και τυλίχθηκε στις φλόγες.Η σύγκρουση προκάλεσε και την ανατροπή ενός αυτοκινούμενου τροχόσπιτου, που βρισκόταν στον ίδιο δρόμο.

    Στο βίντεο εμφανίζονται εντυπωσιακά αυτοκίνητα να προσπερνούν το ένα μετά το άλλο σε πολύ στενό δρόμο της Σαρδηνίας και στιγμές αργότερα να προκαλείται το τροχαίο.

    Η κόκκινη Ferrari που οδηγούσαν ο 67χρονος και η 63χρονονη επιχείρησε να κάνει προσπέραση ταυτόχρονα με μια μπλε Lamborghini, με αποτέλεσμα τα δύο supercar να συγκρουστούν και η Lamborghini να χτυπήσει το κάτω μέρος του τροχόσπιτου, προκαλώντας την ανατροπή του.

    Η Ferrari βγήκε από τον δρόμο, ανετράπη και τυλίχθηκε στις φλόγες, με το ζευγάρι των τουριστών να εγκλωβίζεται στο εσωτερικό της. Από το τροχαίο τραυματίστηκαν επίσης το ζευγάρι που επέβαινε στο τροχόσπιτο, τουρίστες από την πόλη Σέλβα ντι Βαλ Γκαρντένα, αλλά και το ζευγάρι των Ινδών που επέβαινε στην Lamborghini.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Ο μεγάλος αντίπαλος της Koenigsegg
    Ο μεγάλος αντίπαλος της Koenigsegg

    Η μικρή αμερικάνικη εταιρεία Czinger προκαλεί ευθαρσώς γνωστούς κατασκευαστές hypercar μοντέλων.

    To 2021 η νεοσύστατη Czinger με έδρα την Καλιφόρνια των ΗΠΑ είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το hypercar 21C, το οποίο χάρη στην εξωφρενική ισχύ του (1.250 ίπποι) προσέλκυσε το ενδιαφέρον του ειδικού Τύπου.

    Δύο χρόνια μετά και η εταιρεία παρουσίασε την πιο ακραία έκδοση V MAX που στόχο έχει να τα βάλει με τα αντίστοιχα μοντέλα των Koenigsegg και Hennessey.

    Το νέο Czinger 21C V Max έχει βελτιωθεί πολύ στον τομέα της αεροδυναμικής προκειμένου να μπορεί σε πραγματικές συνθήκες να ανταπεξέλθει στις επιδόσεις που υπόσχεται. Έτσι, έχει αυξηθεί η κάθετη δύναμη που παράγεται από τα αεροδυναμικά στοιχεία, έχει επανασχεδιαστεί ο διάχυτης στο πίσω μέρος, ενώ και οι αεραγωγοί εισόδου στον κινητήρα έχουν μεγαλώσει

    Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα το νέο 21C VMax να είναι σε θέση να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα με το 0-400 μέτρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 8,1 δευτερόλεπτα. Ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο επιδόσεων πάντως είναι ότι σε μόλις 27 δευτερόλεπτα φτάνει από στάση τα 400 χλμ./ώρα.


    Ο κινητήρας του Czinger είναι ένας V8 twin-turbo 2,88 λίτρων με υβριδική τεχνολογία 800V, ο οποίος στροφάρει στις 11.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα.

    Συνολικά θα κατασκευαστούν μόλις 80 μοντέλα του Czinger, που όπως όλα δείχνουν θα γίνουν ανάρπαστα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τα εντυπωσιακής σχεδίασης Czinger
    Τα εντυπωσιακής σχεδίασης Czinger

    Ο Αμερικάνος κατασκευαστής Czinger Vehicles με έδρα την Καλιφόρνια, παρουσίασε πριν από μερικές μέρες στο Monterey τα δύο νέα δημιουργήματά του.

    Μία από τις εταιρείες που είναι περισσότερο γνωστές στην αγορά των ΗΠΑ είναι η Czinger, η οποία έχει το δικό της φανατικό κοινό. Μάλιστα με το τετραθέσιο Hyper GT και το hypercar 21 C V Max, ο κατασκευαστής ελπίζει να αυξήσει τους δυναμικούς αγοραστές του.

    Η Czinger λέει ότι το Hyper GT αντιπροσωπεύει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της εταιρείας, με το συγκεκριμένο μοντέλο να διατηρεί την κλασική εμφάνιση ενός κουπέ αυτοκινήτου με δυνατότητα μεταφοράς τεσσάρων ατόμων. Αισθητικά, η μεγάλη διαφορά γίνεται από τις μεγάλες πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, προκειμένου η επιβίβαση και η αποβίβαση των επιβατών να γίνεται απρόσκοπτα.

    Οι μόνες διαθέσιμες πληροφορίες που αφορούν στο Hyper GT, είναι πως θα έχει υβριδικό κινητήριο σύνολο. Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένεται να ανακοινωθούν αργότερα, καθώς η Czinger θα οριστικοποιήσει τις παραμέτρους του οχήματος για να «κλειδώσει» και εμπορικά ο προορισμός του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, το 21C V Max είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του ήδη υπάρχοντος 21C και προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική συμπεριφορά.


    Η Czinger ισχυρίζεται ότι το μοντέλο θα κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας των hypercars, τόσο σε ότι αφορά την επιτάχυνση του από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, όσο και στην τελική ταχύτητα που αναμένεται να ξεπερνά τα 402 χλμ./ώρα. Προς το παρόν ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα κανένα συγκεκριμένο στοιχείο σχετικό με τις επιδόσεις του 21 C V Max, ούτε καν σε επίπεδο προσδοκίας.


    Όπως και το 21C που παρουσιάστηκε το 2020, το V Μax χρησιμοποιεί έναν V8 twin-turbo 2,88 λίτρων και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Η συνολική απόδοση του 21 C φτάνει τους 1.250 ίππους που του επιτρέπουν να κάνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ καλύπτει τα 400 μέτρα σε 8,1 δλ. Στο εσωτερικό, το 21 C διαθέτει καθίσματα για δύο επιβάτες και σύμφωνα με την Czinger θα κατασκευαστούν μόλις 80 αυτοκίνητα.


    Το νέο V Max θα είναι μια εναλλακτική που θα έχουν στη διάθεσή τους όσοι προσεγγίσουν την Czinger για να παραγγείλουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους, το οποίο σε πρώτη φάση αναμένεται να φτάσει στους πρώτους ιδιοκτήτες στα τέλη του 2023. Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι το 2030, η Czinger θέλει να προσφέρει έξι ή επτά μοντέλα στις αγορές, με κάθε ένα από αυτά να είναι σε διαφορετική κατηγορία.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch