Η ABT Sportsline παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα, που βασίζεται πάνω στο Audi RS6 Avant, όντας ισχυρότερο και αρκετά ακριβότερο.
Ο γνωστός γερμανικός βελτιωτικός οίκος της ABT Sportsline δημιούργησε μια βελτιωμένη εκδοχή τού Audi RS6 Avant η οποία θα κατασκευαστεί μόλις σε 30 μονάδες και θα διακρίνεται εκτός από την ιδιαίτερη αισθητική του αμαξώματος και για τις επιδόσεις του.
Συγκεκριμένα, το RS6-Χ, όπως ονομάζεται διαθέτει ένα εξελιγμένο μοτέρ, που βασίζεται πάνω στον twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων της έκδοσης παραγωγής. Μετά την παρέμβαση των μηχανικών της ABT, η μέγιστη ισχύς του κινητήρα στο RS6-Χ φτάνει τους 750 ίππους και η ροπή τα 920 Nm. Ο περιοριστής ταχύτητας απενεργοποιείται και η τελική ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 320 χλμ./ώρα, όπως δηλώνουν τα στελέχη της εταιρείας.
Θυμίζουμε ότι το εργοστασιακό Audi RS6 Avant αποδίδει μέγιστη ισχύ 600 ίππους και ροπή 800 Nm. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Όπως ανακοινώθηκε, η αύξηση στην απόδοσή του επετεύχθη χάρη στην τοποθέτηση νέων turbo, μεγαλύτερου εναλλάκτη θερμότητας και νέας κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας. Εκτός από τα μηχανικά μέρη, αλλαγές έχουν γίνει και στο αμάξωμα του RS6-Χ.
Έτσι, έχει τοποθετηθεί νέο αεροδυναμικό πακέτο το οποίο αποτελείται από προσθήκες στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μεγαλύτερη διπλή αεροτομή. Όλα αυτά τα νέα στοιχεία είναι από ανθρακονήματα. Η εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα χωρίζεται σε δύο ζεύγη οβάλ απολήξεων μαύρου ματ χρώματος διαμέτρου 102 χλστ. έκαστη.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές αφορούν στα φωτιζόμενα μαρσπιέ, στην τοποθέτηση επιφανειών από ανθρακονήματα στο ταμπλό, στο τιμόνι, στον μοχλό του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και στα καθίσματα. Στα τελευταία, υπάρχει το αντίστοιχο λογότυπο της έκδοσης όπως και ο αύξων αριθμός του αυτοκινήτου από τα συνολικά 30 που θα παραχθούν στο κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός.
Τέλος, οι τροχοί του είναι ειδικά σχεδιασμένοι για το Audi RS6-Χ, έχουν διάσταση 22 ιντσών και διαθέτουν ελαστικά 295/30. Όπως ανακοινώνει η ABT, το κόστος του αυτοκινήτου στη Γερμανία ξεκινά από τις 248.000 ευρώ.
Πηγή: Protothema.gr