Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2022 15:40

Προ των πυλών η ανανεωμένη Mercedes-Benz GLB

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ένα διακριτικό facelift και η κατάλληλη τεχνολογική ενδυνάμωση θα είναι τα βασικά στοιχεία της ανανεωμένης Mercedes-Benz GLB που θα παρουσιαστεί πολύ σύντομα.

Με μικρές αλλαγές στη σχεδίαση αλλά κρατώντας το βασικό μοτίβο, το αμάξωμα της GLB θα συνεχίσει να δείχνει το δρόμο για τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.

Στην ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου που περιμένουμε να δούμε στην αγορά μέσα στο 2023, περιμένουμε να δούμε κάποιες μικρές διαφορές που έχουν να κάνουν με τη διαμόρφωση των στοιχείων στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, καθώς και μικρές επεμβάσεις στους αεραγωγούς του προφυλακτήρα εμπρός αλλά και τη διαμόρφωση του κάτω μέρους στον πίσω.

Όπως συνέβη και στα υπόλοιπα compact μοντέλα της εταιρείας, η ανανέωση θα είναι πιο «εξωστρεφής» στο εσωτερικό και ειδικότερα στο ταμπλό. Εκεί η GLB θα επωφεληθεί από μια σειρά αναβαθμίσεων, στο πλαίσιο των οποίων είναι και η τρέχουσα οριζόντια διάταξη με τις δύο οθόνες, στις οποίες τα γραφικά θα είναι αναβαθμισμένα, ενώ θα προσφέρονται και περισσότερες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Νέα εμφάνιση περιμένουμε να δούμε και στην κεντρική κονσόλα, από την οποία θα λείπει το touchpad του μοντέλου που είναι τώρα στην αγορά (φωτογραφίες).

Η διάταξη με τις τρεις σειρές καθισμάτων, θα διατηρηθεί, καθώς θα παραμείνει το σημαντικότερο σημείο διαφοροποίησης από την GLA. Η γκάμα των κινητήρων θα διατηρηθεί όπως τη μάθαμε μέχρι σήμερα, με ήπια υβριδικά βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και plug-in υβριδικά συστήματα να εφοδιάζουν το μοντέλο.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2022 10:06

Σχετικά Άρθρα

  • Ανανέωση για την Mercedes-Benz GLE
    Ανανέωση για την Mercedes-Benz GLE

    Οι άνθρωποι της Mercedes-Benz κάνουν δοκιμές εξέλιξης της GLE-Class με σκοπό να την επικαιροποιήσουν και πάλι...

    Πέρυσι η Mercedes-Benz παρουσίασε την επανασχεδιασμένη GLE-Class, τόσο στη SUV όσο και στην Coupe εκδοχή του πολυτελούς μοντέλου
    Η τέταρτη γενιά της εμφανίστηκε επίσημα το 2018, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού της χρονιάς και επανασχεδιάστηκε και αναβαθμίστηκε εκτεταμένα πριν από έναν χρόνο. Όμως, φαίνεται ότι αυτό δεν ήταν αρκετό για τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρείας.
    Πριν από λίγες ημέρες εντοπίστηκαν στους γερμανικούς δρόμους καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της GLE-Class να βρίσκονται ξανά σε διαδικασία εξέλιξης. Στα οχήματα, ήταν καλυμμένο μόνο το εμπρός μέρος, από το καπό, τα φώτα, τη μάσκα, μέχρι χαμηλά στον προφυλακτήρα.
    Σχεδιαστικά, οι αλλαγές στο αμάξωμα, θα αφορούν μόνο εκεί, σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα για το πολυτελές μοντέλο. Από την Mercedes-Benz δεν έχει ανακοινωθεί οτιδήποτε σχετικά και μόνο εκτιμήσεις μπορούν να γίνουν για τη νέα εμφάνιση.



    Πιθανόν, αυτή να είναι όμοια με τη μορφοποίησης τη μάσκας στην καινούργια E-Class (φωτογραφία κάτω), ένα αποτέλεσμα το οποίο προκάλεσε και έντονη κριτική μεταξύ των παραδοσιακών πελατών αυτής αλλά και της εταιρείας, γενικότερα.

    Όσοι έχουν δει από κοντά τα πρωτότυπα της GLE-Class αναφέρουν ότι οι εξωτερικοί καθρέφτες διαθέτουν δύο κάμερες έκαστος, αντί από μία που έχουν τώρα. Επίσης, αναφέρουν ότι στο ταμπλό του υπάρχουν καινούργιο τιμόνι και μεγαλύτερης διαγωνίου κεντρική οθόνη αφής στην οποία θα εμφανίζονται οι ενδείξεις από το αναβαθμισμένο σύστημα MBUX.

    Η επανασχεδιασμένη GLE-Class θα έχει κάποιες αλλαγές και στους κινητήρες με τους οποίους διατίθεται. Προς το παρόν, από την εταιρεία έχει επιβεβαιώσει ότι η Mercedes-AMG GLE 63 S θα έχει Plug-in Hybrid σύστημα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • O Κινέζος αντίπαλος της Mercedes-Benz S-Class
    O Κινέζος αντίπαλος της Mercedes-Benz S-Class

    Η κινεζική εταιρεία Great Wall ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα πολυτελές και μεγάλο σε διαστάσεις σεντάν.

    Η Great Wall Motors πρόκειται να λανσάρει μία νέα μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με το πρώτο εξ αυτών να είναι ένα πληθωρικό σε διαστάσεις και πολυτελές σεντάν που προορίζεται να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα μοντέλα που κυκλοφορούν στην Κίνα.

    Τα πρώτα σκίτσα του ZX που δημοσιοποιήθηκαν, μας θυμίζουν έντονα το Hongqi H9, όπως στη σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων που εκτείνονται προς τα φτερά.


    Αυτό που ξεχωρίζει περισσότερο εκ πρώτης όψεως στο νέο σεντάν της GWM είναι οι τεράστιοι τροχοί, που πιθανότατα στο μοντέλο παραγωγής να είναι μικρότεροι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι διαστάσεις τους θα είναι κάτω από τις 22-23 ίντσες.

    Οι ομοιότητες με το σεντάν της Hongqi συνεχίζονται στα πλαϊνά, όπου η μεταλλική σχεδιαστική λεπτομέρεια εκτείνεται κατά μήκος. Επίσης, τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν αρκετά και όσον αφορά στα παράθυρα, στους λεπτούς καθρέφτες και τους κόμπακτ προβολείς LED.

    Ελάχιστες λεπτομέρειες έχουν δημοσιοποιηθεί μέχρι τώρα για το επερχόμενο μοντέλο, εξαιρουμένων των διαστάσεων του. Το GWM ZX θα έχει μήκος 5,5 μέτρα, όντας μεγαλύτερο από τις BMW Σειρά 7 και Mercedes-Benz S-Class, γεγονός που λογικά θα εξασφαλίζει εξαιρετική ευρυχωρία στο εσωτερικό του.

    Η Great Wall αναμένεται να δείξει περισσότερα, παρουσιάζοντας αυτό το πρωτότυπο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου τον Απρίλιο, με την παραγωγή του να υπολογίζεται να ξεκινήσει κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Mercedes επιστρατεύει την τεχνητή νοημοσύνη
    Η Mercedes επιστρατεύει την τεχνητή νοημοσύνη

    Η Mercedes-Benz παρουσίασε στην Έκθεση CES 2024 το σύστημα infotainment νέας γενιάς MBUX Virtual Assistant που αξιοποιεί την ευφυία της τεχνητής νοημοσύνης

    Η Mercedes-Benz μας είχε προϊδεάσει το προηγούμενο διάστημα ότι ετοιμάζει ένα πολύ πρωτοποριακό λογισμικό για την επόμενη γενιά του συστήματος infotainment MBUX της. Η επίσημη παρουσίαση τελικά του συστήματος ήρθε στην έκθεση τεχνολογίας CES 2024 στο Λας Βέγκας και ουσιαστικά ανεβάζει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά στον τομέα της ψυχαγωγίας και της χρηστικότητας.

    Το νέο λογισμικό βασίζεται σε τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και τοποθετήθηκε πρώτη φορά σε μια Mercedes CLA. Ανάμεσα στα πιο σημαντικά στοιχεία του νέου συστήματος MBUX είναι ο Virtual Assistant. Πρόκειται ουσιαστικά για έναν ολοκαίνουριο ψηφιακό βοηθό του οδηγού ο οποίος σύμφωνα με την Mercedes-Benz είναι πιο «ανθρώπινος» από ποτέ. Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη είναι σε θέση να προσαρμοστεί στο μέγιστο βαθμό στις ανάγκες του οδηγού, να «μάθει» τις προτιμήσεις του και να προσφέρει πολύ στοχευμένη βοήθεια και ενημέρωση.

    Για παράδειγμα μπορεί να προσφέρει στον οδηγό τα νέα της ημέρας που τον ενδιαφέρουν, να του προσφέρει ένα μασάζ στο τέλος μιας δύσκολης ημέρας μέσω του καθίσματος του αυτοκινήτου και να του επιλέξει την κατάλληλη μουσική ανάλογα με τη διάθεσή του.

    Υπάρχουν τρεις κατηγορίες συναισθηματικής κατάστασης που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός για να «συζητήσει» με το MBUX Virtual Assistant, ενώ έχει προγραμματιστεί να δείχνει και την συναισθηματική κατάσταση που βρίσκεται το σύστημα με έναν σύστημα αστεριών που εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη. Σε άλλες λειτουργίες συναντάμε έναν αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης με τρισδιάστατα γραφικά και πολλές λεπτομέρειες, λίστα με ταινίες και τραγούδια που προτείνει, αλλά και βοήθεια σε παιχνίδια που ενδιαφέρουν τον χρήστη.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Brabus βελτιώνει την Mercedes-Benz GLC
    Η Brabus βελτιώνει την Mercedes-Benz GLC

    Ο Γερμανός βελτιωτής αναλαμβάνει να εξελίξει το best seller SUV μοντέλο της Mercedes-Benz.

    Η Brabus, θέλοντας να κάνει ακόμα καλύτερη και ισχυρότερη την Mercedes-Benz GLC, στην έκδοση 300 4MATIC, αποφάσισε να προσφέρει στον κάτοχό της ένα βελτιωτικό πακέτο, με κωδικό PowerXtra B30-300.

    Χάρη σε αυτό η ισχύς του δίλιτρου κινητήρα έχει αυξηθεί από τους 258 PS της εργοστασιακής έκδοσης, στους 300 PS, με αποτέλεσμα και η τελική ταχύτητα να είναι επίσης μεγαλύτερη, από τα 240 χλμ./ώρα στα 246 χλμ./ώρα.

    Σχεδιαστικά, οι αλλαγές στις οποίες έχει προχωρήσει η Brabus είναι ελάχιστες, όπως για παράδειγμα η αντικατάσταση του εμβλήματος της Mercedes-Benz με το δικό της, τόσο στη μάσκα, όσο και πίσω.

    Παράλληλα, έχουν προστεθεί μικρές επιφάνειες, όπως ποδιά, διαχύτης και μία διακριτική αεροτομή για να προσφέρουν καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Τέλος, δεν λείπουν οι νέες σφυρήλατες ζάντες των 22 ιντσών, καθώς και τα αλουμινένια πετάλια.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Στο προσκήνιο η θρυλική Mercedes-Benz 190E 2.5-16
    Στο προσκήνιο η θρυλική Mercedes-Benz 190E 2.5-16

    Ο βελτιωτικό οίκος HWA δημιούργησε μία πιστή αντιγραφή της εμβληματικής Mercedes-Benz 190E 2.5-16 EVO II.

    Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος HWA ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της restomod Mercedes-Benz 190E 2.5-16 EVO II, ενός θρυλικού μοντέλου που μεγαλούργησε τη δεκαετία του 1990, τόσο στο δρόμο, όσο και στις πίστες.

    Η HWA αποφάσισε να τιμήσει την κληρονομιά του μοντέλου με αποτέλεσμα η βασική του δομή να είναι ίδια με εκείνη του αυθεντικού μοντέλου. Από τις πρώτες εικόνες η 190E δείχνει ίδια με την αγωνιστική έκδοση έχοντας μικρές διαφορές στη μάσκα και το πίσω μέρος.

    Εμπρός, η μάσκα είναι βαμμένη μαύρη δείχνοντας πιο αγριεμένη, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης με μαύρο εσωτερικό. Τα φουσκωμένα φτερά στο πλάι δίνουν έναν δυναμισμό στο μοντέλο, ενώ η χαρακτηριστική αεροτομή στο πίσω μέρος φροντίζει να μεγιστοποιήσει την αυθεντικότητα του μοντέλου.

    Προς το παρόν η HWA δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα της συγκεκριμένης Mercedes-Benz 190E. Το αυθεντικό μοντέλο ήταν εξοπλισμένο με έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων της Cosworth, ο οποίος είχε απόδοση 232 ίππους.

    Δεν αποκλείεται η HWA να συνεργαστεί ξανά με την Cosworth για να χρησιμοποιήσει έναν νέο κινητήρα στο αυτοκίνητο. Η εν λόγω Mercedes 190E 2.5-16 EVO II αναμένεται να κατασκευαστεί σε μόλις 100 μονάδες και η τιμή της ορίστηκε στις 714.000 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η επιστροφή της Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II
    Η επιστροφή της Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II

    Γερμανικός βελτιωτικός οίκος είναι έτοιμος να παρουσιάσει τη σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής αγωνιστικής Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II.

    Ένα από τα διασημότερα πόστερ στο δωμάτιό μας ως πιτσιρικάδες τη δεκαετία του 1990 ήταν εκείνο της ανεπανάληπτης Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II να περνάει με τις δύο ρόδες πάνω από τα κερμπ του Χόχενχαϊμ, έχοντας πίσω της μια αρμάδα από Alfa Romeo 155 V6 Ti να την κυνηγούν. Εκείνο το επίτευγμα των Γερμανών στην αγωνιστική του μορφή κατάφερε να τους εξασφαλίσει έναν τίτλο και ουσιαστικά να βάλει ξανά στο παιχνίδι των αυτοκινήτων τουρισμού την εταιρεία.

    Η Mercedes-Benz αποφάσισε να κατασκευάσει για χρήση στο δρόμο 500 αυτοκίνητα τα οποία όπως μπορείτε να φανταστείτε έγιναν άμεσα συλλεκτικά και δυσεύρετα. Η Mercedes 190E (W201) απέκτησε τόσο φανατικούς οπαδούς που ακόμα και σήμερα βελτιωτικοί οίκοι ασχολούνται με αυτό.

    Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εταιρεία HWA EVO η οποία έχει ανακατασκευάσει δύο σπάνιες 190E 2.5-16 Evo II και παράλληλα έχει σχεδιάσει πολλές φορές νέες εκδόσεις του μοντέλου με έντονα στοιχεία από την σύγχρονη εποχή. Για να ευχαριστήσει ακόμα περισσότερο τους φίλους του ιστορικού μοντέλου η HWA EVO αποφάσισε να δημιουργήσει μια πιο άγρια έκδοση με τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

    Η εταιρεία να συνεργαστεί με την αμερικανική Curated και εξωτερικά η 190Ε θα είναι βασισμένη στα σχέδια του Κιζίλ Σαλίμ. Σίγουρα θα είναι πιο φουτουριστικό και πιο «φουσκωμένο», αλλά η βασική του μορφή δεν θα απέχει πολύ από την κλασική 190E. Ο κινητήρας θα παραμείνει ανέπαφος και θα χρησιμοποιηθεί ο 2,5 λίτρων της Cosworth ο οποίος αποδίδει 235 ίππους χάρη στην φροντίδα της AMG. Οι αναρτήσεις θα είναι ρυθμιζόμενες, ενώ θα είναι εξοπλισμένο με πολλά σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα που θα κάνουν πολύ πιο ευκολοδήγητο το αυτοκίνητο. Η HWA EVO αναφέρει ότι τα πρώτα μοντέλα θα είναι έτοιμα το 2025 με την τιμή να φτάνει τα 714.000 ευρώ!

    Πηγή: Protothema.gr

  • Με ηλεκτροκινητήρα η Mercedes–Benz SL «Παγόδα»
    Με ηλεκτροκινητήρα η Mercedes–Benz SL «Παγόδα»

    Ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα της Mercedes-Benz, μεταμορφώνεται σε αμιγώς ηλεκτρικό.

    Η Mercedes-Benz SL (W113) του 1963, είναι ομολογουμένως μια από τις πιο κλασικές γενιές του γερμανικού roadster, σχεδιασμένο από τους θρυλικούς Paul Bracq και Bela Barenyi, ενώ πλέον αποτελεί ένα κλασικό και περιζήτητο μοντέλο.

    Η βρετανική εταιρεία Everrati αποφάσισε να προχωρήσει σε μία δραστική αλλαγή των μηχανικών τμημάτων της «Παγόδας», μεταμορφώνοντάς την σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

    Έτσι στη θέση του 6κύλινδρου μοτέρ εσωτερικής καύσης βρίσκεται τώρα ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η ηλεκτρική SL, διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με τη βασική να αποδίδει 176 ίππους και 240 Nm, ενώ η κορυφαία φτάνει τους 304 ίππους και 300 Nm.

    Η Everrati υποστηρίζει ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 200 χλμ/ώρα, που ταιριάζει με τη βενζινοκίνητη SL, με το «0-100 χλμ/ώρα», να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία 68 kWh επιτρέπει αυτονομία πάνω από 322 χλμ.

    Η Everrati φρόντισε ώστε η ισορροπία βάρους να παραμείνει κοντά στην αρχική, όπως και με το συνολικό βάρος, ώστε να μην διακυβεύεται η δυναμική συμπεριφορά.

    Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών κατασκευάστηκε στο χέρι και ανακαινίστηκε από την Hilton & Moss, μια αντιπροσωπεία κλασικών αυτοκινήτων στην Αγγλία.

    Σεβόμενοι τον αρχικό σχεδιασμό, δεν άλλαξαν τίποτα στο εξωτερικό ή το εσωτερικό. παραμερίζοντας τα αναθεωρημένα, αλλά ακόμα ρετρό καντράν. Αυτό σημαίνει ότι ο μόνος τρόπος για να διαπιστώσει κάποιος ότι πρόκειται για ηλεκτρική SL, είναι η απουσία της εξάτμισης και του ανάλογου ήχου από το μοτέρ.

    Η «Παγόδα», που ονομάστηκε έτσι λόγω του επιβλητικού σχήματος της οροφής της, ήταν το προσωπικό αυτοκίνητο πολλών celebrities, συμπεριλαμβανομένων μουσικών "ειδώλων" όπως οι John Lennon και Tina Turner, διάσημων ηθοποιών σαν την Audrey Hepburn και τον Charlton Heston, αλλά και βετεράνων οδηγών, όπως ο David Coulthard.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ακόμη πιο πολυτελής η νέα Mercedes-Benz V-Class
    Ακόμη πιο πολυτελής η νέα Mercedes-Benz V-Class

    Η Mercedes-Benz θέτει ξεκάθαρα τις βάσεις για τη μετατροπή της V-Class σε ένα από τα σημαντικότερα οχήματα στην κατηγορία του.

    V-Class, V-Class «Marco Polo», EQV, Vito, eVito: Πέντε παραλλαγές στο ίδιο μοντέλο της Mercedes-Benz. Ένα πολυτελές, πολυχρηστικό οικογενειακό αυτοκίνητο και όχημα μεταφοράς επιβατών, ένα ποιοτικό και σκληροτράχηλο βαν για τον επαγγελματία, αντιστοίχως.
    Η γερμανική εταιρεία επανασχεδίασε το μοντέλο κάνοντάς το να είναι πιο σύγχρονο από ποτέ στην ως τώρα εμπορική πορεία του. Είναι η δεύτερη φορά που ανανεώνεται η παρούσα γενιά του (η τρίτη κατά σειρά), η οποία παρουσιάστηκε το 2014.
    Εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος γιατί οι άνθρωποι της Mercedes-Benz δεν εξέλιξαν και δεν παρουσίασαν την καινούργια, καθώς έχουν περάσει εννέα χρόνια έκτοτε. Ο λόγος είναι ότι τους πρόλαβαν οι εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
    Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση και η αλλαγή του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου (τουλάχιστον) μέχρι το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε, έκανε τα στελέχη της να επαναπροσδιορίσουν τον ρόλο της V-Class και τη θέση της εντός της γκάμας των μοντέλων της. Αυτό που έχει αποφασιστεί ορίζεται από την παρουσίαση της καινούργιας πλατφόρμας «VAN.EA» («Van Electric Architecture»). Αυτή θα αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία των μελλοντικών αμιγώς ηλεκτροκίνητων βαν της Mercedes-Benz και η εξέλιξή της αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2026.
    Σε όλες τις εκδόσεις του επανασχεδιασμένου μοντέλου διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα πολυμέσων «MBUX», κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στα Vito και eVito. Επίσης, στην κονσόλα υπάρχει επιφάνεια ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου και διαφορετικοί χρωματισμοί για τον εσωτερικό φωτισμό, οι οποίοι φτάνουν τους 64 σε αριθμό στη V-Class «Marco Polo».



    Μιας και αναφερθήκαμε σε αυτή, που είναι η εκδοχή για όσους πραγματοποιούν συχνά εκδρομές στην ύπαιθρο, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz προσπάθησαν να δώσουν έναν ακόμα πιο πολυτελή χαρακτήρα σε σχέση με πριν, αλλά και να έχουν οι επιβάτες την αίσθηση ότι βρίσκονται στο σπίτι τους.

    Η επανασχεδιασμένη V-Class στις επιβατικές εκδόσεις της θα διατίθεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,9 λίτρων μέγιστης απόδοσης 163 ίππων, 190 ίππων και 239 ίππων αντίστοιχα. Επίσης, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν είτε την πισωκίνητη είτε την τετρακίνηση έκδοση («4Matic»).

    Στη «Marco Polo» διατίθεται και με τον ντίζελ των 1,7 λίτρων μέγιστης ισχύος 102 ίππων και 136 ίππων αντίστοιχα.

    Το Vito εφοδιάζεται και με τους δύο πετρελαιοκινητήρες και σε όλες τις υπόλοιπες εκδοχές μέγιστης ιπποδύναμης, πλην της κορυφαίας των 239 ίππων.

    Τέλος, η EQV και το eVito, δηλαδή οι αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις της επιβατικής και της επαγγελματικής εκδοχής, αντίστοιχα, διατίθενται σε δύο επιλογές αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών τους: 66 kWh (ονομαστική, 60 kWh πραγματική) και 100 kWh (ονομαστική, 90 kWh πραγματική). Η μέγιστη ισχύς είναι 204 ίπποι και στις δύο περιπτώσεις.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς