Παρασκευή, 09 Σεπτεμβρίου 2022 15:23

Η Subaru μας προετοιμάζει για καινούργιο SUV

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Με την αποκάλυψη ελάχιστων λεπτομερειών από το αμάξωμα και τα φώτα η Subaru προλογίζει την έλευση ενός νέου SUV.

Ξαφνικά και χωρίς καμία προειδοποίηση, η Subaru έδωσε στην δημοσιότητα κάποιες teaser εικόνες και μία ημερομηνία, αναγγέλλοντας την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου. Ο χαμηλός φωτισμός δεν βοηθά παρά στην αποκάλυψη μόνο ελάχιστων λεπτομερειών από τη σιλουέτα και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.

Η Subaru κρατά το στόμα της κλειστό για το συγκεκριμένο μοντέλο, αρκούμενη στο να μας λέει ότι πρόκειται για ένα «νέο SUV» αν και οι περισσότερες υποθέσεις συγκλίνουν στο ότι πρόκειται για ένα επανασχεδιασμένο XV.

Το συγκεκριμένο μοντέλο παρουσιάστηκε το 2017 στην έκθεση της Γενεύης και είχε ένα facelift το 2021. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την εταιρία, καθώς μόνο στις ΗΠΑ έχει πουλήσει 127.466 μονάδες την περασμένη χρονιά, ξεπερνώντας κατά πολύ και το Impreza.

Προφανώς και δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη, ούτε για τις επιλογές σε κινητήρες. Πιθανόν πάντως εκτός από τους δύο βενζινοκινητήρες των 2,0 και 2,5 λίτρων να εφοδιάζεται και με τον υβριδικό κινητήρα των 2,0 λίτρων με τους 150 ίππους. Θα χρειαστεί πάντως να περιμένουμε μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου, ώστε να αποκαλυφθεί και επίσημα το νέο SUV-μυστήριο που ετοιμάζει η Subaru.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 09 Σεπτεμβρίου 2022 11:12

Σχετικά Άρθρα

  • Τι σκέφτεται η Subaru για την ηλεκτροκίνηση
    Τι σκέφτεται η Subaru για την ηλεκτροκίνηση

    Οι άνθρωποι της Subaru επιμένουν σε αυτό που έχουν και το κάνουν καλά. Ωστόσο, τα δεδομένα αλλάζουν και γι’ αυτή.

    Η Subaru έχει ήδη στην γκάμα της το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Solterra (φωτογραφίες). Αυτό, θα πάψει να έχει την «αποκλειστικότητα» καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει και θα παρουσιάσει τέσσερα καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά crossover μοντέλα ως το τέλος του 2026.

    Αυτό δήλωσε ο Ατσούσι Οσάκι, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Subaru, κατά τη διάρκεια παρουσίασης των αποτελεσμάτων για το προηγούμενο οικονομικό έτος.

    H εταιρεία έχει ως στόχο να κατασκευάζει 400.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ετησίως από το 2028 και έπειτα. Για να το καταφέρει θα δημιουργήσει μια δεύτερη γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στο εργοστάσιό της στην περιοχή Oizumi, το οποίο είναι κοντά στο άλλο που βρίσκεται στην περιοχή Yajima.

    Στο δεύτερο υπάρχει ήδη γραμμή παραγωγής για αμιγώς ηλεκτροκίνητα η οποία θα έχει τη δυνατότητα κατασκευής 200.000 μονάδων ετησίως από το 2026. Ο ίδιος αριθμός αναμένεται να υπάρχει και στο Oizumi. Ο Οσάκι είπε, επίσης, ότι η Subaru αρχικά θα κατασκευάζει τα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματά της στην Ιαπωνία, παρότι περίπου το 70% των συνολικών πωλήσεών τους, γενικότερα, αφορούν στην αμερικανική αγορά.

    Tα στελέχη της εταιρείας έχουν θέσει ως στόχο να φτάσουν οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων της το 40% των ετήσιων συνολικών ως τις αρχές του 2030.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Tετρακίνητο hatchback από Toyota και Subaru
    Tετρακίνητο hatchback από Toyota και Subaru

    Η Subaru και η Toyota μπορεί να συνεργαστούν σε ένα άλλο σετ διδύμων, μετά το BRZ- GT86 με στόχο αυτή τη φορά την κατηγορία των γρήγορων hatchback.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα στην Ιαπωνία η Subaru και η Toyota αναπτύσσουν από κοινού ένα μοντέλο πάνω στο οποίο θα εξελιχθεί αγωνιστικό για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για τη Subaru. Το χρονοδιάγραμμα της εξέλιξης με βάση τις πληροφορίες, τοποθετεί την παρουσίαση του νέου αυτού μοντέλου στο Φθινόπωρο του επόμενου έτους. Το μοντέλο αυτό που οι φήμες θέλουν να έχει το μέγεθος του Impreza (άρα θα είναι μεγαλύτερο του Yaris) με κινητήρα boxer και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την αντίστοιχη πρόταση της Toyota- μια και αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που συναντάται μόνο στα μοντέλα της Subaru.


    Η Toyota ωστόσο τον περασμένο Μάιο ανέφερε ξεκάθαρα πως θα έφερνε ένα GR hot hatch στις ΗΠΑ, το οποίο έμοιαζε πολύ λογικό να είναι μια sport εξέλιξη της Corolla. Υπάρχει όμως η πιθανότητα να σχετίζεται και με το hatchback που οι φήμες θέλουν να αξελίσσει σε συνεργασία με τη Subaru. Οι πρώτες πληροφορίες για το συγκεκριμένο μοντέλο, άρχισαν να κυκλοφορούν όταν η Toyota πήρε μερίδιο 20% της Subaru το 2019. «Θα ενώσουμε τα δυνατά σημεία και των δύο εταιρειών και θα αναπτύξουμε από κοινού το πιο άνετο μοντέλο AWD», ανέφεραν αμφότερες οι εταιρείες σε δελτίο τύπου τότε. Προς το παρόν πάντως, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και να περιμένουμε κάτι πιο επίσημο σε ότι έχει να κάνει με την πληροφόρηση σχετικά με το μοντέλο αυτό, για το οποίο το μόνο που κυκλοφορεί είναι εικασίες και φήμες.


    Πηγή: Protothema.gr

  • H Subaru ετοιμάζει ηλεκτρικό SUV
    H Subaru ετοιμάζει ηλεκτρικό SUV

    Evoltis θα ονομάζεται το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Subaru που θα είναι SUV και θα βασίζεται σε πλατφόρμα που έχει εξελιχθεί από κοινού με την Toyota

    Η Subaru έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με την τετρακίνηση και τους κινητήρες boxer όμως φαίνεται πως πλέον είναι έτοιμη να γυρίσει σελίδα και να μπει στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.
    Το πρώτο ηλεκτρικό της μοντέλο θα είναι ένα crossover με την ονομασία Evoltis το οποίο θα είναι βασισμένο την νέα πλατφόρμα e-TNGA η οποία είναι εξελιγμένη από κοινού με την Toyota και προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα. Αν και η εταιρία έχει δώσει μια πρώτη ιδέα της σχεδιαστική κατεύθυνσης που θα ακολουθήσει το νέο μοντέλο με ένα πρωτότυπο που είχε αποκαλύψει στις αρχές της χρονιάς δεν έχει προς το παρόν προχωρήσει σε περισσότερες διευκρινήσεις σχετικά με το Evoltis ενώ δεν έχει κάνει σαφές και σε ποια κατηγορία θα ανήκει καθώς δεν υπάρχει αναφορά στο μέγεθος του.

    Η ευελιξίας της πλατφόρμα e-TNGA επιτρέπει μεταξύ άλλων την δημιουργία μπροσθιοκίνητων, πισωκίνητων ή και τετρακίνητων μοντέλων όπως πιθανότητα θα είναι το Evoltis. Η τετρακίνηση θα επιτυγχάνεται με την χρήση δύο ηλεκτροκινητήρων (έναν σε κάθε άξονα) με συνολική απόδοση που θα κυμαίνεται στους 300 ίππους για τις πιο δυνατές εκδόσεις που ίσως φέρουν την υπογραφή της STi. Οι μέχρι στιγμής αναφορές σημειώνουν ότι η e-TNGA θα μπορεί να φιλοξενεί μπαταρίες από 50 έως 100 kWh με βάση τις οποίες υποθέτεται πως το Evoltis θα έχει αυτονομία από 300 έως 600 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το Subaru XT σε ψηφιακή απεικόνιση
    Το Subaru XT σε ψηφιακή απεικόνιση

    Στην πραγματικότητα, το Subaru XT ή Alcyone ή Vortex, θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να το δούμε από επίσημη πηγή ή αλλιώς, να δούμε την επαναφορά του στο προσκήνιο από την ίδια τη Subaru και όχι από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αυτοκινήτων- έστω και επαγγελματία.

    Χρησιμοποιώντας ως βάση το BRZ, ένας επαγγελματίας σχεδιαστής αυτοκινήτων «οραματίστηκε» το μοντέλο της Subaru που θα μπορούσε να είναι η επόμενη γενιά τοιυ XT που στην Ιαπωνία κυκλοφόρησε ως Alcyone και στην Αυστραλία ως Vortex. Υπεύθυνος για αυτήν την ανεξάρτητη αυτή πρόταση/ μελέτη είναι ο Lucas Sein, ένας επαγγελματίας σχεδιαστής αυτοκινήτων που εργάζεται επί του παρόντος σε εταιρεία του Λος Άντζελες και έχει αποφοιτήσει από το Κολλέγιο Δημιουργικών Σπουδών (CCS) στο Ντιτρόιτ. Είναι ένα σχέδιο που δημιούργησε στον ελεύθερο χρόνο του ο Sein και του έδωσε το όνομα Subaru Alcyone, μια και αφορά την υποθετική επανεμφάνιση του μοντέλου από την Ιαπωνική εταιρεία. Ο Sein «χρησιμοποίησε» ως βάση το Subaru BRZ, παρουσιάζοντας μια πρόταση για ένα μοντέλο που θα μπορούσε να αποτελεί το σύγχρονο XT (ή Alcyone ή Vortex, όπως ονομαζόταν το μοντέλο του 1985 στις αγορές της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας αντίστοιχα).

    Το πρωτότυπο που έμεινε στην παραγωγή από το 1985 έως το 1991, ήταν σύμφωνα με όσους το είχαν οδηγήσει, ένα συναρπαστικό δίπορτο coupe της Subaru που κυκλοφορούσε σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Το πρώτο πράγμα που τραβάει το βλέμμα είναι το σχήμα του οχήματος. Όπως το πρωτότυπο, το αυτοκίνητο διαθέτει ένα μεγάλο όγκο με περιφερειακά τζάμια για την καμπίνα των επιβατών. Η Sein έχει σχεδιάσει το όχημα να έχει τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα εμπρός, με μετάδοση της κίνησης είτε στους πίσω τροχούς, είτε και στους τέσσερις. Το Alcyone διαθέτει επίσης ένα σετ λεπτών προβολέων LED που μπορούν να καλυφθούν από ένα μικρό πάνελ όταν δεν χρησιμοποιούνται. Πρόσθετος φωτισμός προκύπτει από τη συστοιχία των LEDs εμπρός, καθώς και την ενιαία φωτεινή μπάρα αποτελούμενη και αυτή από LEDs στο πίσω μέρος.


    Πηγή: Protothema.gr
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Hypercar 1.800 ίππων από τη Zenvo Έρχεται το νέο Jeep Avenger »
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς