Κάθε άλλο παρά φυσιολογική ήταν η εξέλιξη του Ιαπωνικού GP που εκκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και χρειάστηκαν αρκετοί γύροι για να βρει ρυθμό.
Ο Ρόσμπεργκ οδηγούσε την κούρσα αλλά έχασε την πρώτη θέση από το Χάμιλτον αντιμετωπίζοντας προβλήματα υπερστροφής. Ο αγώνας έγερνε προς το μέρος του Βρετανού μέχρι τη στιγμή που η βροχή άρχισε να δυναμώνει. Ήμασταν στον 40στο γύρο όταν όλοι έσπευσαν ν' αλλάξουν ελαστικά. Ο Σούτιλ έχασε τον έλεγχο της Sauber στο τέλος των S Curve και χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά στη στροφή 7.
Βγήκε κίτρινη σημαία αλλά και ο γερανός για να απομακρύνει τη Sauber. Ο Μπιανκί που ακολουθούσε έχασε τον έλεγχο της Marussia και έπεσε πάνω στο γερανό με το πλάι.
Ο οδηγός της Marussia έχασε τις αισθήσεις του από την βιαιότητα της σύγκρουσης και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο πλησιέστερο νοσοκομείο καθώς λόγω των συνθηκών (τυφώνας) δεν μπορούσε να πετάξει το ελικόπτερο. Εδώ είναι ένα μεγάλο θέμα για τους οργανωτές που επέτρεψαν τη συνέχιση του αγώνα ενώ δεν επιτρέπεται όταν δεν μπορεί να πετάξει το ιατρικό ελικόπτερο. Ενδεικτικό της σοβαρότητας της κατάστασης είναι ότι δεν δόθηκε καμία εικόνα από σύγκρουση του Μπιανκί με το γερανό.
Ο αλυτάχης Τσάρλι Ουάτινγκ διέκοψε τον αγώνα καθώς ήταν επικίνδυνο να βγει και άλλος οδηγός σ' αυτό το σημείο. Οι βαθμοί δίνονται κανονικά καθώς είχε συμπληρωθεί το 75% των γύρων. Αυτό ήταν στους 40 γύρους ενώ ως τελική κατάταξη θεωρήθηκε αυτή του 44ου γύρου. Όμως το μεγάλο θέμα αυτή τη στιγμή είναι η κατάσταση της υγείας του Μπιανκί. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Γάλλος έπεσε με το πλάι στο γερανό και το roll bar κόπηκε από την διατμητική δύναμη. Ο Μπιανκί έχει τραυματιστεί σοβαρά στο πάνω μέρος του σώματός του, ειδικά στο κεφάλι και τον αυχένα.
Η Marussia του Μπιανκί έχει καταλήξει κάτω από το γερανό που προσπαθούσε να απομακρύνει τη Sauber του Σούτιλ.
Όσο περνάει η ώρα χωρίς νέα από το παρακείμενο νοσοκομείο της Σουζούκα όπου μεταφέρθηκε ο Μπιανκί η ατμόσφαιρα βαραίνει ειδικά μέσω των social media.
Για συνεχή, άμεση ενημέρωση γύρω από την εξέλιξη της υγείας του Μπιανκί δείτε εδώ...
Το ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη...
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
1 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1h51m43.021s |
- |
2 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1h51m52.201s |
9.180s |
3 |
Sebastian Vettel |
Red Bull/Renault |
1h52m12.143s |
29.122s |
4 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1h52m21.839s |
38.818s |
5 |
Jenson Button |
McLaren/Mercedes |
1h52m50.571s |
1m07.550s |
6 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1h53m36.794s |
1m53.773s |
7 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1h53m38.147s |
1m55.126s |
8 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1h53m38.969s |
1m55.948s |
9 |
Jean-Eric Vergne |
Toro Rosso/Renault |
1h53m50.659s |
2m07.638s |
10 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1h51m22.646s |
1 γύρος |
11 |
Daniil Kvyat |
Toro Rosso/Renault |
1h51m48.409s |
1 γύρος |
12 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1h51m49.838s |
1 γύρος |
13 |
Esteban Gutierrez |
Sauber/Ferrari |
1h52m14.678s |
1 γύρος |
14 |
Kevin Magnussen |
McLaren/Mercedes |
1h52m22.070s |
1 γύρος |
15 |
Romain Grosjean |
Lotus/Renault |
1h52m22.780s |
1 γύρος |
16 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Renault |
1h52m42.898s |
1 γύρος |
17 |
Marcus Ericsson |
Caterham/Renault |
1h52m50.427s |
1 γύρος |
18 |
Max Chilton |
Marussia/Ferrari |
1h53m36.282s |
1 γύρος |
19 |
Kamui Kobayashi |
Caterham/Renault |
1h53m59.121s |
1 γύρος |
20 |
Jules Bianchi |
Marussia/Ferrari |
1h48m14.109s |
Έξοδος |
21 |
Adrian Sutil |
Sauber/Ferrari |
1h46m17.524s |
Έξοδος |
- |
Fernando Alonso |
Ferrari |
6m19.243s |
Εγκατέλειψε |
Βαθμολογία οδηγών:
Θέση |
Οδηγός |
Βαθμοί |
1 |
Lewis Hamilton |
266 |
2 |
Nico Rosberg |
256 |
3 |
Daniel Ricciardo |
193 |
4 |
Sebastian Vettel |
139 |
5 |
Fernando Alonso |
133 |
6 |
Valtteri Bottas |
130 |
7 |
Jenson Button |
82 |
8 |
Nico Hulkenberg |
76 |
9 |
Felipe Massa |
71 |
10 |
Sergio Perez |
46 |
11 |
Kimi Raikkonen |
45 |
12 |
Kevin Magnussen |
39 |
13 |
Jean-Eric Vergne |
21 |
14 |
Romain Grosjean |
8 |
15 |
Daniil Kvyat |
8 |
16 |
Jules Bianchi |
2 |
17 |
Adrian Sutil |
0 |
18 |
Marcus Ericsson |
0 |
19 |
Pastor Maldonado |
0 |
20 |
Esteban Gutierrez |
0 |
21 |
Max Chilton |
0 |
22 |
Kamui Kobayashi |
0 |
Βαθμολογία κατασκευαστών:
Θέση |
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
Mercedes |
522 |
2 |
Red Bull/Renault |
332 |
3 |
Williams/Mercedes |
201 |
4 |
Ferrari |
178 |
5 |
Force India/Mercedes |
122 |
6 |
McLaren/Mercedes |
121 |
7 |
Toro Rosso/Renault |
29 |
8 |
Lotus/Renault |
8 |
9 |
Marussia/Ferrari |
2 |
10 |
Sauber/Ferrari |
0 |
11 |
Caterham/Renault |
0 |
Οι βαθμοί δόθηκαν κανονικά καθώς είχε συμπληρωθεί το 75% των γύρων