Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2023 15:28

Η Lamborghini αποχαιρετά τον θρυλικό V12

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Με δύο ξεχωριστές και κυριολεκτικά μοναδικές εκδόσεις, η Lamborghini κάνει πολύ ιδιαίτερο τον αποχαιρετισμό του V12 κινητήρα, με τον οποίο είχε ταυτιστεί τις τελευταίες δεκαετίες.

Δύο μοναδικά αυτοκίνητα της φίρμας από την Sant’Agata, ένα roadster και ένα coupe, σηματοδοτούν το τέλος εποχής των supercar μοντέλων της που εφοδιάζονταν με τον θρυλικό V12 κινητήρα.

Μόλις λίγες εβδομάδες απομένουν για τα αποκαλυπτήρια του νέου υβριδικού μοντέλου της Lamborghini, με το οποίο η εταιρεία μπαίνει στην νέα εποχή. Τώρα, ως φόρο τιμής για τον περίφημο ατμοσφαιρικό V12 που «συνόδευσε» τις κορυφαίες της προτάσεις μέχρι σήμερα, η Lamborghini αποκαλύπτει τις Invencible και Autentica.

Πρόκειται για δύο μοναδικά αυτοκίνητα, δεν θα παραχθούν σε περισσότερες από μια μονάδες, τα οποία αναδεικνύουν το DNA της μάρκας και αντιπροσωπεύουν την πλέον ακραία δυναμική της, για προσφορά εξατομίκευσης στις παραγγελίες. Τα δύο αυτά μοναδικά αυτοκίνητα σχεδιάστηκαν από τη Lamborghini Centro Stile χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα V12.

Η Invencible και η Autentica αποτίουν φόρο τιμής στα αριστουργήματα της σχεδίασης της Lamborghini, την Sesto Elemento, που ήταν ένας φόρος τιμής στους αγώνες αυτοκινήτου και του περιορισμένου βάρους που παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο σε αυτούς, την Reventon αλλά και τη Veneno, δύο ακόμα ιδιαίτερες προτάσεις της εταιρείας που αναζητούσαν την αεροδυναμική τελειότητα.

Και τα δύο νέα αυτοκίνητα μοιράζονται το ίδιο μονοκόκ από ανθρακονήματα της Aventador, που παράγεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και όλα τα τμήματα του αμαξώματος. Το εξάγωνο, ένα πολύ γνωστό μοτίβο της σύγχρονης σχεδίασης Lamborghini, ενσωματώνεται αρμονικά όσο και εντυπωσιακά, στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω

Στο εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων κυριαρχούν οι καθαρές γραμμές, με ένα μινιμαλιστικό ταμπλό ενισχυμένο από εξαγωνικούς αεραγωγούς κατασκευασμένους σε 3D εκτυπωτές και χωρίς όργανα στην κονσόλα, για να υπογραμμιστεί η προσπάθεια για περιορισμό του βάρους και να εστιαστεί η προσοχή στην καθαρή οδηγική απόλαυση.


Ο 12κύλινδρος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 6,5 λίτρων στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 780 ίππους και 720 Nm ροπής και συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων ISR, τετρακίνηση και τετραδιεύθυνση.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2023 11:12

Σχετικά Άρθρα

  • Μία συλλεκτική Lamborghini Huracan
    Μία συλλεκτική Lamborghini Huracan

    Η Lamborghini δημιούργησε μία μοναδική έκδοση της Huracan, λίγο πριν το συγκεκριμένο μοντέλο ρίξει τίτλους τέλους.

    Μαζί με το τέλος παραγωγής τής Huracán θα πρέπει να αποχαιρετήσουμε και τον V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα που διαθέτει το supercar μοντέλο της Lamborghini, του οποίου θα πάρει τη θέση ένας twin-turbo V8 υβριδικής τεχνολογίας plug-in.

    Ως ύστατο χαίρε τόσο στο μοντέλο όσο και στον κινητήρα, η Lamborghini δημιούργησε τη Huracán STJ (Super Trofeo Jota), μια συλλεκτική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί μόνο σε 10 μονάδες.

    Η λέξη «Super Trofeo» αναφέρεται στο ενιαίο πρωτάθλημα αγώνων ταχύτητας που έχει δημιουργήσει η Lamborghini και η λέξη Jota αντιστοιχεί στο γράμμα «J» το οποίο προσδιορίζει το Παράρτημα J της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA).

    Ο χωρητικότητας 5,2 λίτρων V10 κινητήρας της Huracán STJ είναι αυτός που υπάρχει και στην Huracán STO, δηλαδή αποδίδει 640 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 565 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

    Ωστόσο, χάρη στις αλλαγές που έχουν γίνει για την περίσταση τόσο στην ανάρτηση όσο και στην αεροδυναμική του αμαξώματος, η νέα συλλεκτική έκδοση της Huracán ήταν κατά ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη της Huracán STO, στην ιταλική πίστα του Ναρντό.


    Από τη Lamborghini ανακοινώθηκε ότι στη Huracán STJ έχουν τοποθετηθεί νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και διαφορετική πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα στην οποία ρυθμίζεται η κλίση της κατά 3 μοίρες, γεγονός που αυξάνει την κάθετη αεροδυναμική δύναμη κατά 10%, συγκριτικά. Επίσης, διαθέτει αγωνιστικά ελαστικά τα οποία έχει εξελίξει η Bridgestone αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.

    Οι άνθρωποι του Lamborghini Centro Stile προσφέρουν τη Huracán STJ σε δύο εκδοχές αναφορικά με τον χρωματισμό του αμαξώματος. Η πρώτη είναι συνδυασμός γκρι χρώματος με μαύρη οροφή και άσπρες-κόκκινες λεπτομέρειες.

    Στη δεύτερη συνδυάζονται το μπλε χρώμα με μαύρη οροφή και άσπρες-κόκκινες λεπτομέρειες, επίσης.

    Τέλος, στο εσωτερικό υπάρχει μαύρου χρώματος αλκαντάρα και δέρμα, ενώ καθένα από τα δέκα αυτοκίνητα θα διαθέτει πλακίδιο από ανθρακονήματα με τον αύξων αριθμό παραγωγής του.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Σε δοκιμές εξέλιξης τα νέα μοντέλα της Lamborghini
    Σε δοκιμές εξέλιξης τα νέα μοντέλα της Lamborghini

    Η Lamborghini ολοκληρώνει οσονούπω τις δοκιμές των πολυαναμενόμενων plug-in υβριδικών Huracan και Urus.

    Με την παρουσίαση της Revuelto, η Lamborghini αλλάζει σελίδα στην ιστορία της, κάτι που θα τονιστεί ακόμα περισσότερο στην παρουσίαση των νέων plug-in υβριδικών μοντέλων εντός του 2024.

    Όπως έχει εδώ και καιρό γνωστοποιηθεί, ο αντικαταστάτης της Huracan με την κωδική ονομασία LB63x θα διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα, την ώρα που παρόμοιο κινητήριο σύνολο θα έχει και η νέα γενιά της Urus.


    Το ιταλικό supercar αναμένεται να εξοπλίζεται με έναν twin-turbo V8 κινητήρα, αντικαθιστώντας τον ατμοσφαιρικό V10 που είχε η Huracan, ωστόσο δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμα εάν θα είναι πισωκίνητο ή τετρακίνητο.
    Η μετάβαση στον V8 και τους ηλεκτροκινητήρες πρόκειται να φέρει σημαντικές αλλαγές, καθώς θα μετατοπίσει την μέγιστη ροπή του νέου μοντέλου σε πιο χαμηλές σ.α.λ.
    Συνολικά, η LB63x θα είναι αρκετά ισχυρότερη από τη Huracan, που έχει απόδοση 640 ίππους. Η Lamborghini θέλει να κάνει το μεγάλο άλμα και να διαθέσει πάνω από 850 ίππους στο νέο μοντέλο, ώστε να ανταγωνιστεί τον μεγάλο αντίπαλό της, Ferrari 296 GTB.
    Τον περασμένο Ιανουάριο, η Lamborghini κατασκεύασε περίπου 25.000 Huracan και μένει να δούμε εάν η LB63x θα μπει σε μεγαλύτερη γραμμή παραγωγής. Αυτό βέβαια θα εξαρτηθεί και από τη ζήτηση του νέου μοντέλου, αλλά και από το χρονικό διάστημα που σκοπεύει η εταιρεία από την Sant’Agata να το διαθέσει στην αγορά.

    Όσον αφορά την Urus, το συγκεκριμένο μοντέλο αποτέλεσε το best-seller της μάρκας το 2023, με 6.087 συνολικές πωλήσεις. Οι εκδόσεις S και Performante πρόκειται να καταργηθούν βέβαια μετά το λανσάρισμα της Urus PHEV, διότι η νέα γενιά θα είναι αρκετά ισχυρότερη.

    Συγκεκριμένα, και στη νέα Urus, αναμένουμε η ιπποδύναμη να αυξηθεί σημαντικά χάρη στην ηλεκτρική υποβοήθηση. Από όσα γνωρίζουμε, πρόκειται να δούμε πάνω από 740 ίππους, την ώρα που η κορυφαία έκδοση Performante έχει απόδοση 666 ίππους.
  • Συνεργασία Novitec με Lamborghini
    Συνεργασία Novitec με Lamborghini

    Η Novitec διαθέτει ένα κιτ βελτίωσης για τη Lamborghini Urus.

    Για όποιον τυχερό κάτοχο του SUV μοντέλου της Lamborghini, της γνωστής μας Urus, επιθυμεί να έχει στα χέρια του κάτι ακόμα πιο ιδιαίτερο, η Novitec προσφέρει ένα νέο αισθητικής και μηχανολογικής αναβάθμισης πακέτο.

    Ως ένας βελτιωτικός οίκος που εξειδικεύεται στην τροποποίηση σπορ ιταλικών αυτοκινήτων, η Novitec έκανε το καλύτερό της για να παρουσιάσει ένα πακέτο που κάνει την Urus καλύτερη σε απόδοση, αλλά και ακόμα πιο αιχμηρή στην εμφάνιση.


    Το κιτ Esteso, όπως και αυτό ονομάζεται χαρακτηρίζεται από αρκετές επιφάνειες από ανθρακονήματα, που βρίσκονται στα χαμηλότερα σημεία του αμαξώματος, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να προστεθούν επιπλέον μέρη από carbon στο εμπρός καπό, στον μεγαλύτερο διαχύτη και στις αεροτομές.

    Σύμφωνα με τη Novitec, όλα τα επιπρόσθετα μέρη βοηθούν στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής της Urus στις υψηλές ταχύτητες.

    Παράλληλα, ο βελτιωτής έχει αυξήσει τα εμπρός πίσω μετατρόχια, συνδυάζοντας αυτήν την τροποποίηση με μία χαμηλότερη ανάρτηση, μειώνοντας την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 25 χιλιοστά.

    Για τους τροχούς, η Novitec συνεργάστηκε με τη Vosen, επιλέγοντας το μοντέλο NL5 που φέρουν διάμετρο 23 ίντσες. Τέλος, οι δύο μαύρης απόχρωσης διπλές απολήξεις της εξάτμισης προσφέρουν έναν ακόμα πιο συναρπαστικό ήχο.


    Σε ότι αφορά τα μηχανολογικά μέρη, η Novitec επαναπρογραμμάτισε τον V8 κινητήρα 4,0 λίτρων της Urus για να αποδίδει πλέον 771 ίππους και 1.032 Nm ροπής. Υπενθυμίζουμε, ότι το εργοστασιακό μοντέλο στην έκδοση Performante αποδίδει 657 ίππους.

    Σύμφωνα με τη Novitec, η Lambrghini Urus Esteso ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα, δηλαδή 2 δέκατα ταχύτερα από την εργοστασιακή. Ταυτόχρονα, πετυχαίνει και υψηλότερη τελική ταχύτητα, με το κοντέρ να αγγίζει τα 311 χλμ./ώρα.

    Το κιτ βελτίωσης του γερμανικού οίκου είναι διαθέσιμο για την απλή έκδοση της Urus, την S και την Performante.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Lamborghini πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση
    Η Lamborghini πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση

    Η Lamborghini δείχνει βέβαιη ως προς την ηλεκτροκίνηση, χωρίς βέβαια να θυσιάσει τον οδηγικό χαρακτήρα των μοντέλων της.

    Προχωρώντας στα νέα δεδομένα της εποχής, τα οποία επικεντρώνονται στον εξηλεκτρισμό της γκάμας, η Lamborghini βρίσκεται σε μία φάση επαναπροσδιορισμού της στάσης της απέναντι σε αυτή τη νέα τάση.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας, Stephan Winkelmann σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πληροφορίες για το πως θα προσεγγίσει η Lamborghini τα νέα δεδομένα χωρίς να χάσει τον χαρακτήρα και φυσικά την κληρονομιά της.

    Ενώ οι λεπτομέρειες που αφορούν ορισμένα μοντέλα παραμένουν αδιευκρίνιστες, η ηλεκτρική γκάμα της Lamborghini στοχεύει να διατηρήσει την βασική φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ παράλληλα να αγκαλιάσει την τεχνολογία αιχμής.

    Ο Winkelmann τονίζει ότι από μόνη της η μεγάλη ισχύς των ηλεκτροκινητήρων δεν θα καθορίσει αυτά τα μοντέλα. Aντίθετα, οι μηχανικοί θα εστιάσουν στην ξεχωριστή οδηγική εμπειρία, έναν τομέα που γνωρίζουν πολύ καλά.

    Με ισχύ που πιθανότατα να ξεπερνά τους 1.300 ίππους, η μελλοντική ηλεκτρική Lamborghini θα είναι προφανώς σε άλλο επίπεδο από τα σημερινά συμβατικής τεχνολογίας μοτέρ, όμως το μυστικό δεν βρίσκεται μόνο στους αριθμούς, καθώς ο Winkelmann τονίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση είναι υψίστης σημασίας.

    Στόχος της εταιρείας είναι να μεταφέρει την έξαψη και το πάθος της οδήγησης μιας Lamborghini αυτούσια και στα ηλεκτρικά της μοντέλα.

    Παρά την αναπόφευκτη αύξηση του βάρους, οι μηχανικοί της Lamborghini διερευνούν καινοτόμες λύσεις, αξιοποιώντας το λογισμικό και τις προηγμένες τεχνολογίες κίνησης για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης.

    Αναγνωρίζοντας τις μελλοντικές προκλήσεις, ο Winkelmann θέτει μια φιλόδοξη ατζέντα για το ηλεκτρικό μέλλον της Lamborghini, απαιτώντας μια ισορροπία μεταξύ επιτάχυνσης, τελικής ταχύτητας και αυτονομίας.

    Ήδη αυτή την εποχή δοκιμάζονται αρκετά πρωτότυπα και τεχνολογίες για το ηλεκτρικό μοντέλο της Lamborghini, με τους ανθρώπους της εταιρείας από την Sant’Agata Bolognese να υπόσχονται μοναδικές εμπειρίες, χωρίς πολλές από τις ιδιοτροπίες που φέρνει μαζί της η ηλεκτροκίνηση.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Δοκιμές εξέλιξης για τη νέα Lamborghini Huracan
    Δοκιμές εξέλιξης για τη νέα Lamborghini Huracan

    Η Lamborghini έχει ξεκινήσει εντατικές δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την θρυλική Huracan.

    Έπειτα από δέκα χρόνια παρουσίας, η Lamborghini Huracan ρίχνει οσονούπω τίτλους τέλους, καθώς πρόκειται να περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, τόσο για την ιταλική φίρμα, όσο και για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

    Οι άνθρωποι της εταιρείας από την Sant’Agata ήδη κάνουν δοκιμές εξέλιξης στο καινούργιο supercar, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς ή στις αρχές του 2025.

    Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά πολλά στοιχεία γι’ αυτό, ενώ σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες από τη Lamborghini πληροφορίες το αμάξωμα της μελλοντικής Huracan θα έχει σχεδιαστικές επιρροές από το αντίστοιχο της Revuelto, ενώ ίσως να κινείται από έναν V8 twin-turbo κινητήρα.

    Αυτό σημαίνει ότι ο ήδη υπάρχον ατμοσφαιρικός V10 της υπάρχουσας Huracan θα σταματήσει να υφίσταται. Θυμίζουμε ότι η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 639 ίππους, ενώ στη έκδοση Sterrato αποδίδει 610 ίππους.

    Η επιλογή των ανθρώπων της Lamborghini προς τον V8 κινητήρα συναρτάται με την προσπάθειά τους να μειώσουν τις εκπομπές των ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα.

    Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει ο χαρακτηριστικός ήχος που εκπέμπει ένα τέτοιας διάταξης μοτέρ και που αποτελούσε ένα από τα βασικά στοιχεία μιας Lamborghini.

    Ήδη τα πρώτα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του νέου μοντέλου έχουν κάνει την εμφάνισή τους πέριξ του εργοστασίου της ιταλικής εταιρείας, ενώ ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό το όνομα που θα έχει το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει τη Huracan.

    Πάντως, με αυτό τα στελέχη της Lamborghini αναμένουν να συνεχιστεί η καλή εμπορική πορεία της η οποία είναι διαρκώς ανοδική τα τελευταία χρόνια.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Μία Lamborghini Urus με εντυπωσιακή εμφάνιση
    Μία Lamborghini Urus με εντυπωσιακή εμφάνιση

    Ο βελτιωτικός οίκος Carbon Pro παρουσιάζει το νέο του δημιούργημα που βασίζεται στη Lamborghini Urus.

    Οι ιδιοκτήτες πολυτελών οχημάτων, supercar και hypercar μοντέλων από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι από τους καλύτερους πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών αλλά και των εταιρειών βελτιώσεων.

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εταιρεία Carbon Pro με έδρα το Ντουμπάι. Το τελευταίο δημιούργημα της αφορά ένα άκρως εντυπωσιακό πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει προσθήκες από ανθρακονήματα, οι οποίες προορίζονται για τις Lamborghini Urus S και Urus Performante.

    Στόχος είναι να δοθεί μία διαφορετική εικόνα στο πολυτελές ιταλικό SUV επιδόσεων, με σκοπό να το κάνουν να διαφέρει από τις υπόλοιπα που κυκλοφορούν κατά εκατοντάδες στους δρόμους του Ντουμπάι.

    Όπως ανακοινώνει η Carbon Pro, έχει δημιουργήσει πρόσθετες επιφάνειες οι οποίες τοποθετούνται στο καπό, στην οροφή, στη μάσκα, στους θόλους των φτερών, στα μαρσπιέ και στους προφυλακτήρες.

    Στον εμπρός προφυλακτήρα, τοποθετείται πλαίσιο από ανθρακονήματα στο σημείο που βρίσκεται το ραντάρ του συστήματος ελέγχου για οχήματα και άλλους χρήστες του δρόμου και προειδοποίησης του οδηγού, όπως και splitter. Πίσω, οι άνθρωποι της Carbon Pro δημιούργησαν και πρόσθετα στοιχεία που ενσωματώνονται στον προφυλακτήρα, πάνω και κάτω από τον εκεί αεροδυναμικό διαχύτη.

    Τέλος, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να επιλέξουν μεταξύ οκτώ διαφορετικών στυλ εμφάνισης των ανθρακονημάτων για το αυτοκίνητό τους, όπως και της περίπτωσης να είναι ματ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Xειροκίνητα κιβώτια για τις μελλοντικές Lamborghini
    Xειροκίνητα κιβώτια για τις μελλοντικές Lamborghini

    Οι τεχνικοί της Lamborghini γνωρίζουν πως να κάνουν διαφορετικά τα πράγματα.

    Από τις πρώτες ημέρες της Lamborghini, οι άνθρωποί της έθεταν στόχο την ικανοποίηση του οδηγού, κάτι που αναμένεται να συμβεί και στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας έξυπνες τεχνολογίες και τις δυνατότητες που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση.

    Το πρόσφατο ντεμπούτο του αμιγώς ηλεκτρικού πρωτοτύπου Lamborghini Lanzador αποτέλεσε το πρώτο εγχείρημα της ιταλικής μάρκας στα EV και αποκάλυψε μια απροσδόκητη καινοτομία, τη χρήση paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι για τον έλεγχο του torque vectoring στον πίσω άξονα.

    Ο Rouven Mohr, επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Lamborghini, περιέγραψε την πρόθεση της εταιρείας λέγοντας ότι θέλουν να προσφέρουν δυναμική χειρισμού παρόμοια με τα αντίστοιχα συμβατικά αυτοκίνητα.

    Θα πρόκειται για αληθινό σύστημα αλλαγής σχέσεων και όχι προσομείωσης όπως κάνουν κάποιοι άλλοι κατασκευαστές.

    Η Lamborghini αναγνωρίζει τις δυνατότητες του ηλεκτρικού torque vectoring και του ελέγχου της ταχύτητας των τροχών, καθώς αυτοί οι μηχανισμοί δεν έχουν τις χρονικές καθυστερήσεις που είναι εγγενείς στα συστήματα κίνησης που βασίζονται στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

    Αξιοποιώντας αυτές τις στιγμιαίες αντιδράσεις των ηλεκτροκινητήρων, η Lamborghini σκοπεύει να φέρει επανάσταση στη δυναμική της οδήγησης.

    Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση επιτρέπει τον χειροκίνητο έλεγχο μέσω των paddles που είναι τοποθετημένα στο τιμόνι, επιτρέποντας στους οδηγούς να διαμορφώνουν την κατανομή της ροπής κατά τη διάρκεια των στροφών.

    Αν και η Lanzador είναι προς το παρόν ένα πρωτότυπο που προορίζεται παραγωγή το 2028, ο Mohr επιβεβαίωσε ότι η ανάπτυξη του μοντέλου παραγωγής βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, με μεγάλη έμφαση στην εφαρμογή του on-demand torque vectoring.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η εξωπραγματική Lamborghini Aventador της Mansory
    Η εξωπραγματική Lamborghini Aventador της Mansory

    Η Mansory τιμά την θρυλική Lamborghini Aventador SVJ Roadster με τη δημιουργία μίας άκρως εντυπωσιακής έκδοσης.

    Η παράδοση που έχει δημιουργήσει η Mansory με την Lamborghini κρατάει εδώ και αρκετά χρόνια, όπως διαπιστώνουμε από το πιο πρόσφατο μοντέλο που παρουσίασε ο γερμανικός βελτιωτής, το οποίο βασίζεται πάνω στην σκληροπυρηνική Aventador SVJ Roadster.

    Η Carbonado GTS, όπως και τιτλοφορείται το συγκεκριμένο supercar διαθέτει μία άκρως επιθετική σχεδιαστική προσέγγιση, με νέο καπό και προφυλακτήρες, έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα και νέες πτέρυγες στο πίσω μέρος. Διαφορετικός είναι ο σχεδιασμός και στις απολήξεις των εξατμίσεων, ενώ οι τροχοί είναι 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω.

    H Mansory Carbonado GTS διαθέτει ένα κατασκευασμένο από carbon αμάξωμα, ενώ και ο ιδιαίτερος χρωματισμός την κάνει ακόμα πιο άγρια.

    Όσο για τον κινητήρα, αυτός παραμένει ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 820 ίππους και 780 Nm ροπής. Σύμφωνα με την Mansory οι επιδόσεις της Carbonado GTS ακολουθούν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, καθώς για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, με την τελική να αγγίζει τα 355 χλμ./ώρα.


    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς