Το χειμωνιάτικο λαχανικό που νικά τη φλεγμονή και βοηθά την πέψη
Μητσοτάκης στο υπουργικό: Θα τηρήσουμε τη δέσμευσή μας και ο κατώτατος μισθός θα φτάσει τα 950 ευρώ ...
6η ΥΠΕ: Rapid test στην Ηλεία στην 01/11
Προειδοποίηση Λέκκα - «Τα ακραία φαινόμενα θα είναι κανόνας και στη χώρα μας»
ΠΟΥ: Ρεκόρ κρουσμάτων φυματίωσης το 2023 - Έγινε ξανά η πιο θανατηφόρα μολυσματική ασθένεια στον κόσμο ...
Ζακυνθινό λάδι: Μολυσμένο από φυτοφάρμακα
Κλιματική αλλαγή: Η σύγκριση μεταξύ Dana και Daniel
Με το combo του 2.45 στο ΣΕΦ!
Βουλιαγμένη: Το κόλπο των ιδιοκτητών του κλαμπ για να μένει ανοιχτό και να ξεφεύγει από τους ελέγχους ...
Aγρίνιο: αναβολή λίγων ημερών στη δίκη του καταδικασθέντος ιερέα για βιασμούς και πορνογραφία ...
Η ξεχωριστή υπόσταση του GX 550 υπερτονίζεται από τα λογότυπα Malbon Edition που βρίσκονται σε διάφορα σημεία του.
Οι στάνταρ ράγες οροφής βοηθούν στη μεταφορά εξοπλισμού και μπορούν να υποστηρίξουν δύο μεγάλες θήκες της Pelican. Ιδανικά, ένας γκόλφερ εκεί θα τοποθετήσει τα μεγάλα του μπαστούνια. Τα καθίσματα στη δεύτερη σειρά είναι πλέον δύο μεγάλα, τύπου «πολυθρόνα», ενώ η τρίτη σειρά καθισμάτων έχει αφαιρεθεί και στη θέση της βρίσκεται ένας συρόμενος αποθηκευτικός χώρος με σάκο, ώστε να μπορείς να αποθηκεύσεις τσάντες, μπάλες και εξοπλισμό.
Για τους λιγότερο συμβατικούς οδηγούς, δηλαδή για εκείνους που θέλουν λίγη παραπάνω περιπέτεια και μεγαλύτερες εξορμήσεις, η Lexus παρουσιάζει τη νέα έκδοση του NX, με κωδικό όνομα Overtrail.
Σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα, το NX Overtrail δεν είναι το απόλυτο off-road μοντέλο, αλλά μία πιο ικανή έκδοση για διαδρομές εκτός ασφάλτου Φυσικά, έχει διατηρηθεί το premium στοιχείο και έχουν προστεθεί στιλιστικές λεπτομέρειες που διατηρούν αναλλοίωτο τον χαρακτήρα της Lexus.
Λίγους μήνες μετά την επίσημη εμφάνιση του LBX, η Lexus προχωρά στη δημιουργία μίας άκρως εντυπωσιακής, τόσο εμφανισιακά, όσο και μηχανολογικά έκδοσης, η οποία κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Το LBX Morizo RR Concept, όπως και ονομάζεται αποτελεί μία επανερμηνεία του ολοκαίνουργιου compact crossover μοντέλου της Lexus ως ένα υψηλών επιδόσεων όχημα.
Προσθέτοντας μια άλλη διάσταση στον ασυνήθιστο χαρακτήρα του LBX, το πρωτότυπο μοντέλο δημιουργήθηκε με την άμεση συμβολή του επίτιμου προέδρου της Toyota Motor Corporation και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, γνωστού με το ψευδώνυμο «Morizo».
Κάτω από το εμπρός καπό του LBX Morizo RR Concept βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας 1,6 λίτρων, που αποδίδει 305 ίππους και 400 Nm ροπής, κινώντας και τους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων τεχνολογίας Direct Shift.
Όλα τα βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου έχουν τελειοποιηθεί για τις επιδόσεις, συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής του αμαξώματος, της ανάρτησης και των ελαστικών. Για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής, η ομάδα ανάπτυξης εφάρμοσε τεχνολογίες από τον κόσμο των αεροπορικών αγώνων.
Σύμφωνα με το θέμα της παρουσίας της Lexus και της Toyota Gazoo Racing στην έκθεση, το concept έχει προσαρμοστεί με μοναδικές λεπτομέρειες. Το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα Morizo κυριαρχεί στην εμπρός μάσκα, στις δαγκάνες των φρένων και στις ζώνες ασφαλείας, οι οποίες φέρουν το λογότυπο Morizo RR.
Επίσης δεν λείπουν τα σπορ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ, καθώς και τα χρωματιστά καλούπια στους θόλους των τροχών.
Δυστυχώς, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει αποσαφηνίσει τις προθέσεις της για το αν αυτό το πρωτότυπο θα βγει στην παραγωγή.
Πηγή: Protothema.gr
Tο Japan Mobility Show έδωσε σε όλους τους Ιάπωνες κατασκευαστές την ευκαιρία να παρουσιάσουν το όραμα τους για την σύγχρονη αλλά και τη μελλοντική αυτοκίνηση. Η Lexus τράβηξε τα βλέμματα πάνω της παρουσιάζοντας το πρωτότυπο LF-ZC. Πρόκειται για ένα φουτουριστικό σπορ σεντάν το οποίο χρησιμοποιεί τεχνικές κατασκευής επόμενης γενιάς. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Lexus κατασκευάζεται σε τεράστιες πρέσες (gigacasting) που χωρίζουν σε τρία μέρη το αυτοκίνητο – το εμπρός, το μεσαίο και το πίσω μέρος. Με αυτόν τον τρόπο η Lexus αναφέρει ότι μπορεί να διατηρεί την κατασκευαστική δομή του εμπρός και του πίσω μέρους και ταυτόχρονα να παραμετροποιεί πολύ εύκολα το μεσαίο τμήμα ιδιαίτερα όσον αφορά τη χωρητικότητα και την τεχνολογία των μπαταριών. Η ευελιξία αυτή επιταχύνει την παραγωγή, θα μειώσει το κόστος και φυσικά θα δώσει περισσότερη ελευθερία στους σχεδιαστές να πειραματιστούν πάνω σε νέα σχέδια και κατηγορίες.
Ακόμα ένα ενδιαφέρον στοιχείο της LF-ZC είναι η τεχνολογία μπαταριών που διαθέτει. Η Lexus έχει εξελίξει νέες πρισματικές κυψέλες οι οποίες μειώνουν σημαντικά το βάρος και το μέγεθος της μπαταρίας. Ταυτόχρονα έχουν ακόμα μεγαλύτερη χωρητικότητα με την εταιρεία να αναφέρει ότι είναι σε θέση να διπλασιάσουν την αυτονομία σε σχέση με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο της υπάρχουσας γενιάς.
Όσο για το μέγεθος, το Lexus LF-ZC είναι κοντά στα BMW i4 και Tesla Model 3 με μήκος 4.750 χιλ. και πλάτος 1.880 χιλ. Τεχνικές λεπτομέρειες για το μοντέλο δεν έχουν γίνει γνωστές, ωστόσο θα περιλαμβάνει το σύστημα τετρακίνησης Direct4 και την τεχνολογία Steer-by-Wire της Lexus RZ.
Πηγή: Protothema.gr
Tο νέο Lexus LBX το οποίο φέρνει έναν αέρα σχεδιαστικής ανανέωσης στην γκάμα της μάρκας γέρνοντας περισσότερο προς την ευρωπαϊκή φιλοσοφία. Το νέο Lexus LBX είναι μικρό σε διαστάσεις, το μικρότερο SUV στην γκάμα της ιαπωνικής μάρκας, και σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Lexus είναι εμπνευσμένο από το παραδοσιακό ιαπωνικό Kagami-Mochi που δεν είναι άλλο από το γνωστό μας κέικ ρυζιού.
Η τολμηρή σχεδιαστική προσέγγιση της Lexus σε καμία περίπτωση δεν περιόρισε τις premium καταβολές του LBX το οποίο συνεχίζει να εμπνέει πολυτέλεια στον παρατηρητή. Παράλληλα, το αυτοκίνητο θέλει και μπορεί να προσελκύσει νέους οδηγούς οι οποίοι αναζητούν κορυφαία ποιότητα, σε ένα σύγχρονο και μοντέρνο πακέτο.
Την κίνηση στο νέο LBX δίνει ένα υβριδικό σύνολο το οποίο φροντίζει για ισχυρές επιδόσεις, οικονομία στο καύσιμο και σοβαρή περιβαλλοντική συνείδηση. Το τρικύλινδρο σύνολο των 1.5 λίτρων αποδίδει 136 ίππους και 185 Nm ροπής με την μπαταρία να είναι εντελώς καινούρια προσφέροντας επιπλέον ηλεκτρική υποστήριξη στο αυτοκίνητο όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς. Παράλληλα δίνει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στο LBX και αυτοφορτίζεται μέσα από το βενζινοκίνητο μηχανικό σύνολο.
Στο εσωτερικό, η Lexus έχει εμπιστευθεί στην σχεδιαστική φιλοσοφία Tazuna την οποία συναντήσαμε πρώτη φορά στη σειρά NX των μεσαίων SUV της. Ο οδηγός απολαμβάνει το σύστημα Lexus Link Connect μέσω της οθόνης αφής 9,8 ιντσών, ενώ για την άμεση και πλήρη πληροφόρησή του φροντίζει η οθόνη 12,3 ιντσών. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ υψηλή, ενώ οι χώροι επίσης είναι μεγάλοι για να φιλοξενήσουν τους επιβάτες με τις αποσκευές τους. Ο αέρας φρεσκάδας και ανανέωσης του LBX δηλώνει σαφώς πως η Lexus θέλει να ακολουθήσει μια πιο νεανική φιλοσοφία στα νέα μοντέλα της.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.