Ωφέλιμοι μικροοργανισμοί και γεωργία
Τέλη κυκλοφορίας: Τι ισχύει στην υποχρεωτική ασφάλιση και στα κλιμακωτά πρόστιμα
Αργίες 2025: Όλα τα τριήμερα της νέας χρονιάς
Πυγμαλίων Δαδακαρίδης: «Όλοι έχουμε μια φάλαινα στην ζωή μας - Μικρότερος είχα καβαλήσει το καλάμι» ...
Halloween 2024: Η κλιματική αλλαγή πλήττει τη διάσημη γιορτή
Βελουτέ σούπα γλυκοκολοκύθας
Πώς έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γνωρίζονται τα ζευγάρια μέσα στις δεκαετίες; ...
Μαρσιάλ: «Καταπληκτική η ατμόσφαιρα, τρομερό να σκοράρεις σε αυτό το γήπεδο»
Αντίο (;) στο Google Translator
Ιδού η βασική έκδοση της νέας Porsche 911
H DB6, το μοντέλο της Aston Martin που κατασκευαζόταν από το 1965 έως το 1971, χάρη στη τεχνογνωσία των μηχανικών της Lunaz, μεταμορφώνεται, τόσο σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, όσο και στο πιο βιώσιμο μοντέλο της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Lunaz έχει αποδείξει ξανά στο παρελθόν, πως μπορεί αν θέλει να μετατρέψει τέτοιου είδους αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά, με τρανταχτά παραδείγματα τα Range Rover Convertible και Bentley S2s.
Η βιωσιμότητα για την οποία καυχιέται η βρετανική εταιρεία ξεκινάει από το φιλικό στο περιβάλλον εσωτερικό της DB6. Για παράδειγμα, τα δερμάτινα καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από βιοπροϊόντα που προέρχονται από ξινόμηλα.
Τα χαλάκια έχουν κατασκευαστεί από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, ενώ τη θέση των πλαστικών έχουν πάρει ίνες ξύλου και σιταριού. Όλα αυτά τα υλικά δεν είναι τυχαία επιλεγμένα, σύμφωνα με την Lunaz, διότι όλα βοηθούν στο να συντελεστεί η πολυτελής εμφάνιση της DB6.
Παρόμοια υλικά που είναι 100% φιλικά προς το περιβάλλον, έχουν τοποθετηθεί στον πίνακα οργάνων, στον επιλογέα των ταχυτήτων και στις γυάλινες επιφάνειες.
Το σύστημα πρόωσης του βρετανικού σπορ μοντέλου αποδίδει 375 ίππους και μαζί με το σύστημα μετάδοσης προέρχεται από την ίδια την Lunaz. Όσο για την αυτονομία, μία μεγάλη μπαταρία προσφέρει περίπου 410 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Εάν έχει κάποιος περίπου 750.000 ευρώ, τότε μπορεί να αποκτήσει ένα παραδοσιακό μοντέλο της Aston Martin σε ηλεκτρική έκδοση, αντί για ένα σύγχρονο BEV.
Πηγή: Protothema.gr
Σε νέα εποχή μπαίνει η Aston Martin, καθώς όπως όλα δείχνουν μελλοντικά θα παρουσιαστούν επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις για κάθε ένα από τα μοντέλα της, με την συγκεκριμένη τεχνολογία να προέρχεται από την Mercedes-Benz.
Το πρώτο μοντέλο του Βρετανού κατασκευαστή που την εφαρμόζει είναι η Valhalla, που θα αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2024, ενώ από το 2026 και μετά θα υπάρχουν αντίστοιχες εκδόσεις σε ότι αφορά τη γκάμα των Vantage, DB12 και DBS.
Τα παραπάνω αναφέρθηκαν την στιγμή που η Aston Martin ανακοίνωσε τη μεσοπρόθεσμη στρατηγική προϊόντων της, μετά από ένα επικερδές πρώτο εξάμηνο του 2023 κατά το οποίο αύξησε σημαντικά τα έσοδα και τα κέρδη.
Βάση στο υβριδικό σύστημα πρόωσης αποτελεί ο προερχόμενος από την Mercedes-Benz V8 κινητήρας που χρησιμοποιείται ήδη στις Vantage, DB12 και DBX, όπως και στις Mercedes-AMG GT 63 E-Performance και S63 E-Performance.
Μιλώντας για τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, ο twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων συνδυάζεται με έναν τοποθετημένο στον πίσω άξονα ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει συνδυαστικά 800 ίππους.
Πηγή: Protothema.gr
Πηγή: Protothema.gr
Η εταιρεία από το Gaydon παρουσίασε το 2016 την DB11, ως μοντέλο αντικαταστάτη της DB9 και πλέον το «πλήρωμα του χρόνου» για τη νέα της γενιά έχει έρθει, με τους ανθρώπους της βρετανικής φίρμας να έχουν ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία εξέλιξης του καινούργιου μοντέλου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο GT μοντέλο θα έχει πιο «επιθετική» σχεδίαση, διατηρώντας ωστόσο τις αρμονικές αναλογίες και το κομψό αμάξωμα, ενώ είναι πολύ πιθανόν να ονομαστεί DB12.
Στα πρωτότυπα του καινούργιου μοντέλου διακρίνεται μια ευρύτερη και πιο έντονα διαμορφωμένη μάσκα, με μεγάλο άνοιγμα στη γρίλια, διαφορετικούς αεραγωγούς στο καπό, νέας σχεδίασης φώτα και splitter στην άκρη τού προφυλακτήρα.
Έτσι φαίνεται ότι η γενική σχεδιαστική γραμμή τής DB11 έχει διατηρηθεί και στο αμάξωμα του νέου αυτοκινήτου, με το πλαϊνό, όσο και το πίσω μέρος να έχουν παραπλήσια διαμόρφωση με αυτή του παρόντος μοντέλου.
Προς το παρόν, η Aston Martin κρατά «κλειστά τα χαρτιά της» αναφορικά με τα τεχνικά στοιχεία τής καινούργιας γενιάς αλλά και το πότε θα παρουσιαστεί επίσημα. Εφέτος, συμπληρώνονται 110 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας, συνεπώς θα είναι μια καλή ευκαιρία να γίνει αυτό, ώστε το νέο μοντέλο να αποτελέσει μέρος των σχετικών εορτασμών.
Ωστόσο, το χρονοδιάγραμμα των δοκιμών είναι τέτοιο που υπάρχει η πιθανότητα να μην προλάβουν να ολοκληρώσουν την εξέλιξή του εντός του έτους και η παρουσίαση του να γίνει τελικά το 2024.
Πηγή: Protothema.gr
Η συγκεκριμένη έκδοση της DBS αποτελεί την ισχυρότερη στην ιστορία του μοντέλου, που ξεκινά το μακρινό 1967, ενώ πρόθεση της Aston Martin είναι να κατασκευάσει 499 αυτοκίνητα, τα οποία, όπως η ίδια ενημερώνει, έχουν ήδη προπωληθεί.
Από τα 499, τα 300 θα είναι coupe και τα 199 cabrio. Με ορισμένες επεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής του κινητήρα και αύξηση της πίεσης στα turbo, η απόδοση του V12 είναι η υψηλότερη που έχουμε συναντήσει σε coupe Aston Martin μέχρι τώρα, φτάνοντας τους 770 ίππους και τα 900 Νm ροπής.
Η ισχύς αυτή είναι αρκετή για να έχει το βρετανικό μοντέλο τελική ταχύτητα 340 χλμ./ώρα, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα, με τη συνδρομή και του αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων. Προφανώς, οι επεμβάσεις δεν σταματούν εκεί σε ό,τι έχει να κάνει με τη νέα έκδοση του αυτοκινήτου. Οι τεχνικοί της Aston έχουν αναβαθμίσει και τα φρένα, όπου χρησιμοποιούνται εκτενώς κεραμικά υλικά και η διάμετρος των δίσκων είναι 410 χλστ. εμπρός και 360 χλστ. πίσω.
Η DBS 770 Ultimate ξεχωρίζει και από τους ειδικής σχεδίασης τροχών 21 ιντσών με τους οποίους εφοδιάζεται- και μάλιστα σε τρία διαφορετικά φινιρίσματα για να μπορεί ο ιδιοκτήτης να επιλέξει διαφοροποιώντας ελαφρώς την εμφάνιση του αυτοκινήτου του από τα υπόλοιπα. Πολύ ανθρακόνημα έχει χρησιμοποιηθεί και στο αμάξωμα, όπου βρίσκουμε νέα στοιχεία τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα Sports Plus επενδυμένα με καπιτονέ δέρμα και Alcantara. Η σχεδίασή τους είναι ειδικά για τη 770 Ultimate, ενώ δε λείπουν και τα ταμπελάκια που προσδιορίζουν τη διαφορετική αυτή έκδοση, με τη σχετική αρίθμηση. Η Aston Martin δεν έχει δώσει πληροφορίες για το κόστος του αυτοκινήτου αλλά μάλλον δεν έχει και πολύ σημασία, αφού και τα 499 αυτοκίνητα έχουν ήδη πουληθεί και τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στους ιδιοκτήτες τους τον Ιούνιο.
Πηγή: Protothema.gr
Η Aston Martin βρίσκεται στην τελευταία φάση εξέλιξης της εντυπωσιακής Valhalla δίνοντας αργά, αλλά σταθερά, πληροφορίες που αφορούν το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο φέρει έντονα στοιχεία και τεχνολογίες από την F1.
Το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι από ανθρακονήματα, ενώ η δομή των αναρτήσεων είναι εμπνευσμένη από το μονοθέσιο της Formula 1. Τα φρένα αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους και τα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν ενεργητική τεχνολογία που προσαρμόζονται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Ο κινητήρας προέρχεται από την Mercedes-Benz και είναι ο V8 των 4,0 λίτρων με δύο τούρμπο και δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 937 ίππους, με τις επιδόσεις να είναι αντίστοιχες της κατασκευής (0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 349 χλμ./ώρα).
O διευθυντής σχεδιασμού της Aston Martin, Miles Nurnberger αναφέρει ότι το εσωτερικό της Valhalla έχει αρκετά κοινά σημεία με αυτό ενός μονοθεσίου, όπως την πολύ χαμηλή θέση οδήγησης, ενώ εντατική δουλειά έχει γίνει και στον τομέα της εργονομίας.
Φυσικά δεν λείπει και το ανάλογο επίπεδο εξοπλισμού, όπως και η άνεση. Για την μέγιστη χρηστικότητα οι σχεδιαστές αποφάσισαν να κάνουν ρυθμιζόμενους τους διακόπτες και ζήτησαν από τους πιλότους της ομάδας Aston Martin Cognizant Formula 1 να οδηγήσουν το αυτοκίνητο για να δώσουν χρήσιμες πληροφορίες προκειμένου να υπάρξει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.