Τρίτη, 04 Απριλίου 2023 15:28

Οσονούπω το νέο Range Rover Sport SVR

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το νέας γενιάς Range Rover Sport SVR αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2023.

Έχουν περάσει σχεδόν 12 μήνες όταν η Land Rover παρουσίασε το καινούργιο Range Rover Sport, ενώ η κορυφαία από θέμα επιδόσεων εκδοχή του SVR ήδη βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης.
Οι πληροφορίες που υπάρχουν ως τώρα από τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα αναφέρουν ότι το αμάξωμά του διαθέτει πιο ογκώδεις προφυλακτήρες και πιο προτεταμένη και ευρύτερη γρίλια από αυτή της κανονικής έκδοσης του μοντέλου. Επίσης, δεν λείπει ένα σπλίτερ που βρίσκεται τοποθετημένο στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και δύο ζευγάρια απολήξεων.


Καθώς το SVR αποτελεί την έκδοση υψηλών επιδόσεων, κάτω από το καπό του θα υπάρχει ένας twin-turbo V8 κινητήρας 4,4 λίτρων που θα προέρχεται από την BMW. Πρόκειται για το μοτέρ το οποίο η γερμανική εταιρεία χρησιμοποιεί στις M5, X5 M Competition, X6 M Competition και M8 Competition.
Όπως γνωρίζουμε στα μοντέλα του Βαυαρού κατασκευαστή, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει ισχύ από 600 ίππους έως 635 ίππους και ροπή 750 Nm. Αναμένουμε να δούμε ποια θα είναι η αντίστοιχη ισχύς και ροπή στο νέο Range Rover Sport SVR.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 04 Απριλίου 2023 10:07

Σχετικά Άρθρα

  • Μία ειδική έκδοση του νέου Range Rover Sport SV
    Μία ειδική έκδοση του νέου Range Rover Sport SV

    Όσοι δεν πρόλαβαν την πρώτη ειδική έκδοση του Range Rover Sport SV, έχουν πλέον μία ακόμα ευκαιρία.

    Η Jaguar Land Rover παρουσίασε το Range Rover Sport SV Edition Two, το οποίο αποτελεί τη συνέχεια τηςαντίστοιχης SV Edition One, που απευθυνόταν αρχικά για επιλεγμένους πελάτες σε όλο τον κόσμο.

    Η συγκεκριμένηέκδοση διατηρεί τον ίδιο κινητήρα V8 Twin-Turbo των 4,4 λίτρωνμε απόδοση 635 ίππους και 750 Nm ροπής. Χάρη σε αυτή την υψηλή ισχύ φθάνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.

    Η Edition Two προσφέρει τέσσερα διαφορετικά χρωματικά θέματα: Blue Nebula Matte, Ligurian Black Gloss, Marl Grey Gloss και Sunrise Copper Satin, ενώ κάθε παραλλαγή διαθέτει μοναδικές πινελιές από ανθρακονήματα και αναγραφή της έκδοσης σε διάφορα σημείατου αμαξώματος.
    Στο εσωτερικό, η Edition Two διαθέτει διαφορετικές δερμάτινες ταπετσαρίες.Τα στάνταρ χαρακτηριστικά σε όλες τις διαμορφώσεις περιλαμβάνουν καθίσματα SV Performance Seats με πλάτες από ανθρακονήματα και λειτουργίες μασάζ, ένα φωτιζόμενο κουμπί SV Mode στο τιμόνι και διακόπτες αλλαγής ταχυτήτων με φωτισμό LED.


    Η JLR δεν έχει αποκαλύψει τον αριθμό των μονάδων που θα παραχθούν ή τις λεπτομέρειες τιμολόγησης για την Edition Two, καθιστώντας την μια μοναδική ευκαιρία για τους αγοραστές που έχασαν την πρώτη έκδοση.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Δοκιμές εξέλιξης για το ηλεκτρικό Range Rover
    Δοκιμές εξέλιξης για το ηλεκτρικό Range Rover

    Στις παγωμένες λίμνες του Αρκτικού Κύκλου συνεχίζεται η εξέλιξη της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του Range Rover

    Η JLR περνά σε νέα εποχή και δεν κρύβει, τουλάχιστον τους βασικούς άξονες, τα μελλοντικά σχέδιά της. Για παράδειγμα, είχε ήδη γνωστοποιήσει -εδώ και καιρό- ότι έχει στα σκαριά το αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover.
    Και ιδού, το πρωτότυπο! Που αυτή την περίοδο βρίσκεται στις παγωμένες λίμνες του Αρκτικού Κύκλου, για να περάσει όλες τις δοκιμασίες, μέσω των οποίων θα ανάψει το πράσινο φως, για την παραγωγή του, εντός του επόμενου έτους.
    Στις εικόνες για πρώτη φορά το Range Rover φαίνεται χωρίς καθόλου καμουφλάζ και μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα την ποιότητα και τη σχεδιαστική φιλοσοφία που ακολούθησε η JLR. Το χρώμα που έχει επιλεγεί για το πρωτότυπο είναι μαύρο και πολλές λεπτομέρειες είναι δανεισμένες από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο που πρώτη φορά παρουσιάστηκε το 2022.
    Ακόμα ένα στοιχείο που έχει διαρρεύσει είναι ότι το νέο ηλεκτρικό SUV θα διαθέτει συμβατικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης βασισμένο στο ABS το οποίο όμως με ηλεκτρονικό τρόπο θα επεμβαίνει ξεχωριστά σε κάθε τροχό.
    Επιπλέον, γνωρίζουμε ότι το ηλεκτρικό σύστημα θα ακολουθεί τη δομή 800 V για πολύ γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας. Όσο για τις επιδόσεις, η JLR αναφέρει ότι θα έχει αντίστοιχη απόδοση με την V8 έκδοση των 520 ίππων από τους δύο ηλεκτροκινητήρες.

    Το νέο ηλεκτρικό Range Rover θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Σόλιχαλ της Βρετανίας και αναμένεται να παρουσιαστεί στην τελική του μορφή μετά το καλοκαίρι του 2024. Ήδη η εταιρεία έχει λάβει 16.000 αιτήματα για ενδιαφέρον προς το μοντέλο.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Το Range Rover Evoque ανανεώθηκε
    Το Range Rover Evoque ανανεώθηκε

    Η Range Rover ανανέωσε ελαφρώς το Εvoque, προσδίδοντάς του επιπλέον χρόνια εμπορικής καριέρας.

    Έχει περάσει μία 7ετία από την επίσημη παρουσίαση του 2ης γενιάς Evoque, και οι υπεύθυνοι προϊοντικής στρατηγικής της Jaguar Land Rover αποφάσισαν να το ανανεώσουν, με τις αλλαγές να αποτελούν παιχνίδι παρατηρητικότητας.
    Οι διαφοροποιήσεις που υπάρχουν έχουν γίνει προσεκτικά και με τρόπο που να τονίζουν το σχήμα του αμαξώματος και να αναβαθμίσουν τον πολυτελή χαρακτήρα του.


    Εξωτερικά, οι αλλαγές εστιάζονται στα φωτιστικά σώματα, στη μάσκα και στην γρίλια που υπάρχει σε αυτή, η οποία πλέον έχει κελιά παραλληλόγραμμου σχήματος αντί εξαγωνικού. Τα εμπρός φώτα είναι πιο τονισμένα και εντονότερα στην απόδοσή τους καθώς διαθέτουν την τεχνολογία «Pixel 1 LED». Σύμφωνα με τη Range Rover, ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό του Evoque και θα περιλαμβάνονται στάνταρ στις ακριβότερες εκδόσεις του.
    Διαφορετικής διαμόρφωσης είναι και οι προφυλακτήρες, ενώ οι τροχοί έχουν νέα σχεδίαση και διατίθεται σε διάσταση έως 21 ίντσες. Το ανανεωμένο μοντέλο θα προσφέρεται στους υποψήφιους αγοραστές και με τρία νέα χρώματα, τα οποία η βρετανική εταιρεία ονομάζει «Arroios Grey», «Tribeca Blue» και «Corinthian Bronze».


    Στο εσωτερικό, τα νέα στοιχεία αφορούν στη μεγαλύτερη, κυρτή κεντρική οθόνη αφής η οποία πλέον έχει διαγώνιο 11,4 ίντσες και είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Κάτω από αυτή σχηματίζεται μια ενιαία επιφάνεια από την οποία λείπουν οι διακόπτες που υπήρχαν εκεί μέχρι πρότινος. Οι άνθρωποι της βρετανικής εταιρείας επέλεξαν να τους καταργήσουν και να μεταφέρουν κάποιους από αυτούς στο τιμόνι ή κοντά σε αυτό, όπως και να εκτελούνται κάποιες επιμέρους λειτουργίες μέσω της οθόνης αφής.
    Ο εξοπλισμός του, επίσης έχει αναβαθμιστεί και περιλαμβάνει για πρώτη φορά στο Evoque το σύστημα «Cabin Air Purification Plus» για να ρυθμίζει την ποιότητα του αέρα στο εσωτερικό του οχήματος.
    Πέραν αυτού, υπάρχει το σύστημα infotainment «Pivi Pro 2» το οποίο επιτρέπει την ασύρματη σύνδεση smartphone (Apple CarPlay και Android Auto), τον ψηφιακό βοηθό «Amazon Alexa 10» και νέο σύστημα ενημέρωσης του οδηγού με κάμερες και 3D απεικόνιση του περιβάλλοντος περιμετρικά του οχήματος («ClearSight»).


    Τέλος, η Range Rover ανακοίνωσε αλλαγές για τους κινητήρες με τους οποίους θα διατίθεται το ανανεωμένο Evoque συγκριτικά με ό,τι ίσχυε ως τώρα. Συγκεκριμένα, θα διαθέτουν σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48V, όπως και σύστημα Plug-in Hybrid.
    Στις PHEV εκδόσεις οι μπαταρίες 14,9 kWh είναι πιο αποδοτικές σε σχέση με πριν και επιτρέπουν μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης ως αμιγώς ηλεκτρικό. Για το P300e PHEV, η εταιρεία ανακοινώνει ότι η μέγιστη θεωρητική αυτονομία αυξήθηκε ελαφρώς στα 63 χλμ. (από 61 χλμ.). Επίσης, πλέον, δύναται να φορτίζει σε ταχυφορτιστή 50 kW.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πρεμιέρα για το πανίσχυρο Range Rover Sport SV
    Πρεμιέρα για το πανίσχυρο Range Rover Sport SV

    Όπως είχε προαναγγείλει πριν καιρό η Land Rover παρουσίασε την έκδοση SV του Range Rover Sport με ακόμα περισσότερη ισχύ, πιο σπορτίφ χαρακτήρα και την γνωστή υπερπολυτελή απόχρωση.

    Η Land Rover προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του Range Rover Sport SV που πλέον θα βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας του βρετανικού μοντέλου. Το SV έχει μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση χάρη σε έναν πιο επιθετικό προφυλακτήρα, τις φούστες στα μαρσπιέ, την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και τις (προαιρετικές) ζάντες των 23 ιντσών από ανθρακονήματα.

    Το νέο Range Rover Sport SV κινείται από τον 4.4 V8 twin-turbo που για την περίσταση αποδίδει 635 ίππους και 750 Nm. Στο πρόγραμμα Dynamic Launch η ροπή φτάνει τα 800 Nm, ενώ οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές (0-96 χλμ./ ώρα σε 3,1 δεύτερα και τελική ταχύτητα 290 χλμ./ ώρα), ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το βάρος των 2,5 τόνων. Σε επίπεδο προδιαγραφών αξίζει να σημειώσουμε πως για πρώτη φορά σε μοντέλο της εταιρίας προσφέρονται στον προαιρετικό εξοπλισμό κεραμικά φρένα καθώς και ζάντες από ανθρακονήματα.

    Με το πάτημα του μπουτόν SV Mode οι ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, της μετάδοσης, της ενεργής ανάρτησης και της επίσης ενεργής εξάτμισης αλλάζουν στο πιο σπορ, ενώ μειώνεται και η απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά.

    Στο εσωτερικό, που φυσικά είναι υπερ-πολυτελές, το ιδιαίτερο στοιχείο είναι τα καθίσματα Body and Soul Seats (BASS), που αναλύουν τη μουσική που αναπαράγεται από το ηχοσύστημα των 1.430 Watt και των 29 ηχείων της Meridian και συντονίζουν αντίστοιχα τα καθίσματα.

    Η έκδοση SV είναι προς το παρόν η κορυφαία του Range Rover Sport όμως φήμες κάνουν λόγο και για μια πιο ακόμα πιο ισχυρή έκδοση SVR που θα ακολουθήσει και θα ισοφαρίζει ή και θα ξεπερνά τους 650 ίππους της ανανεωμένης Porsche Cayenne Turbo GT.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Αναβάθμιση για το Range Rover
    Αναβάθμιση για το Range Rover

    Με ακόμα περισσότερα άλογα και χλιδή που δεν έχει αντίπαλο, το Range Rover αποκτά περισσότερη αίγλη από ποτέ.

    Η Land Rover προχώρησε σε μία σειρά από βελτιώσεις και αναβαθμίσεις στη ναυαρχίδα της γκάμας της, το Range Rover. Εκτός από περισσότερη ισχύ σε κάποιες εκδόσεις, προσέθεσε και πολλές περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης και διαμόρφωσης του εξοπλισμού.
    Ο V8 twin turbo των 4,4 λίτρων απέκτησε mild υβριδικό σύστημα. Η ισχύς του έφθασε τους 615 ίππους και 750 Nm. Ο κινητήρας προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση Range Rover SV.
    Όσοι δεν χρειάζονται την έκδοση SV μπορούν να επωφεληθούν από την παρουσία των νέων αναβαθμισμένων εκδόσεων P460e και P550e. Οι εκδόσεις αυτές αποδίδουν 460 και 550 ίππους αντίστοιχα, καθώς επωφελούνται από ένα πιο δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ των 221 ίππων. Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις έχουν αυτονομία σύμφωνα με το εργοστάσιο στα 120 χιλιόμετρα, και η πιο ισχυρή από αυτές μπορεί να κάνει το 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα.
    Το Range Rover του 2024 διαθέτει το σύστημα infotainment Pivi Pro τελευταίας γενιάς με οθόνη αφής 13,1 ιντσών που περιλαμβάνει ακόμη και φωνητική βοηθό Amazon Alexa.
    Η Land Rover έχει επίσης παρουσιάσει ένα νέο σύστημα Country Road Assist που λειτουργεί ως σύστημα Adaptive Cruise Control αλλά για μικρότερους, επαρχιακούς δρόμους.

    Υπάρχει επίσης και το σύστημα Dynamic Response Pro, το οποίο επεμβαίνει στην λειτουργία της ενεργητικής ανάρτησης και μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Η πρόσφατη υπηρεσία SV Bespoke λειτουργεί ως το αποκορύφωμα της εξατομίκευσης για τα μοντέλα Range Rover Autobiography και SV και παρέχει στους αγοραστές πρόσβαση σε μια τεράστια ποικιλία υλικών για τον διάκοσμο του σαλονιού καθώς και εσωτερικών και εξωτερικών φινιρισμάτων για να επιλέξουν.

    Μάλιστα, τα εξωτερικά σήματα Range Rover μπορούν να κατασκευαστούν ακόμη και από χρυσό 24 καρατίων.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ηλεκτρικό και το Range Rover
    Ηλεκτρικό και το Range Rover

    Η JLR βρίσκεται σε δημιουργικό οίστρο, καθώς μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να παρουσιάσει μία ηλεκτρική έκδοση του Range Rover.

    Η Land Rover, όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία, βρίσκεται σε τροχιά ανάκαμψης, θέλοντας να «βουλώσει» τις οικονομικές τρύπες του παρελθόντος. Απτό παράδειγμα το λανσάρισμα της νέας γενιάς Defender, ενώ στη συνέχεια οι τεχνικοί της εταιρείας θα επικεντρωθούν στην ηλεκτροκίνηση, έναν τομέα που αποτελεί ίσως τον σημαντικότερο για το μέλλον της, όντας τμήμα του προγράμματος «Charge and Accelerate».

    Το πρώτο μοντέλο που θα ακολουθεί την παραπάνω φιλοσοφία θα είναι το ηλεκτρικό Range Rover, το οποίο φέρει τον κωδικό «Road Rover» και όπως λένε διάφορες φήμες θα επικεντρώνεται στην σπορ οδήγηση, χωρίς βέβαια να του λείπουν οι εκτός δρόμου δυνατότητες. Όπως ανακοινώνουν οι υπεύθυνοι παραγωγής το συγκεκριμένο μοντέλο θα ανήκει στα μεσαίων διαστάσεων SUV και θα τοποθετείται ανάμεσα στα Evoque και Velar. Σχεδιαστικά θα ξεχωρίζει από την χαμηλή οροφή και το κοντό εμπρός τμήμα, ενώ η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του θα προσφέρει μεγαλύτερους χώρους από το αντίστοιχο Velar. Φυσικά, η κυριότερη αγορά του νέου μοντέλου θα είναι η Κίνα, εκεί όπου οι πωλήσεις των Jaguar Land Rover βρίσκονται σε πτώση. Τα στελέχη του κατασκευαστή ελπίζουν ότι με την βοήθεια της κινεζικής κυβέρνησης, που ωθεί τους κατοίκους για να αγοράσουν ηλεκτρικά μοντέλα, θα αναστρέψει το κλίμα, έχοντας στη φαρέτρα τους τόσο το Range Rover, όσο και την ηλεκτρική έκδοση της νέας Jaguar XJ.
    Βασικοί ανταγωνιστές του νέου μοντέλου της JLR, που θα λανσαριστεί πιθανότατα μέσα στο 2021, αναμένεται να είναι η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan και το επερχόμενο Audi E-tron Sportback.
    Πηγή: Protothema.gr
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Η επετειακή Rolls-Royce Wraith Black Arrow Το άγνωστο hypercar της Lotec »
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch