Γράφουν ιστορία οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ σήμερα στο Ιντερλάγος έγινε χαμός με την επική τους μονομαχία.
Ο Ρόσμπεργκ διατήρησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση και παρά την πίεση του Χάμιλτον δεν έκανε ούτε ένα λάθος μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Αντίθετα ο Χάμιλτον έκανε λάθος πιέζοντας τα ελαστικά του στο όριο, βγήκε προς στιγμήν εκτός πίστας και αυτό του κόστισε τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα. Ευτυχώς για το Βρετανό δεν είχε περισσότερες συνέπειες αυτή η έξοδος. Οι τελευταίοι γύροι βρήκαν τους δυο να μονομαχούν ρόδα με ρόδα με το Ρόσμπεργκ να κρατιέται μπροστά αλάνθαστος παρότι ο Χάμιλτον είχε το πλεονέκτημα του DRS. Πίσω τους προς τέρψιν των θεατών τερμάτισε ο τοπικός ήρωας Φελίπε Μάσα που βγαίνοντας από το μονοθέσιο του πνίγηκε στις αγκαλιές της γυναίκας και του γιού του. Η διαφορά ανάμεσα στους δυο μονομάχους είναι στους 17 βαθμούς και ο τελευταίος αγώνας στο Άμπου Ντάμπι δίνει διπλούς βαθμούς.
Αυτό σημαίνει πως ο νικητής θα πάρει 50 και ο δεύτερος 36. Στο Χάμιλτον λοιπόν αρκεί η δεύτερη θέση για να στεφθεί πρωταθλητής. Όλα αυτά στις 23 Νοεμβρίου στο μεγάλο τελικό της Yas Marina που όλα μπορεί να συμβούν.
Υπερπροσπάθεια σήμερα από τον Αλόνσο για να φέρει τη Ferrari στην 6η θέση. Ακολουθώντας στρατηγική ενός πιτ στοπ λιγότερου ο Ράικονεν τερμάτισε 7ος. Οι δυο τους είχαν μια συναρπαστική μονομαχία για την 6η θέση στο φινάλε.
Ο Μάσα που τερμάτισε 3ος δεν απέφυγε τα λάθη κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στο πρώτο πιτ στοπ δεν έπιασε με την πρώτη ο περιοριστής ταχύτητας και έτσι τιμωρήθηκε με ποινή στάσης 5 δευτερολέπτων για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στα πιτ. Στο τρίτο πιτ στοπ αντί να σταματήσει στο πιτ της Williams πήγε σ’ αυτό της McLaren που ήταν ακριβώς πριν.
Το ευτύχημα για το Βραζιλιάνο ήταν πως ο Μπάτον δεν ήταν αρκετά κοντά για να επωφεληθεί από τα λάθη αυτά.
Ο Μπότας με την άλλη Williams που εκκινούσε 4ος τερμάτισε τελικά 10ος μετά από δυο λάθη στα πιτ στοπ αλλά και υπέρμετρη φθορά ελαστικών που επηρέασε το ρυθμό του. Ο ταλαντούχος Φινλανδός οδηγός έκανε λόγο για τον πιο δύσκολα κερδισμένο βαθμό μέχρι σήμερα.
Ο νικητής Νίκο Ρόσμπεργκ είχε ξεκαθαρίσει από χτες ότι δεν είχε περιθώρια για απώλειες: « Για μένα ήταν πολύ σκληρή η προηγούμενη Κυριακή στο Ώστιν. Έπρεπε να βελτιωθώ δεν έκανα καλή δουλειά εκεί. Σήμερα τα κατάφερα οπότε είμαι χαρούμενος γιατί έμαθα από το λάθος μου και βελτιώθηκα κάνοντας ένα μεγάλο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Ήταν συναρπαστικός αγώνας με το Λιούις ακριβώς πίσω μου και προσπάθησα σκληρά για να μη φτάσει σε απόσταση βολής όπως στο Ώστιν. Όλα είναι ανοιχτά ακόμη, πρέπει να συνεχίσω να προσπαθώ».
O Χάμιλτον μετά το τέλος του αγώνα ήταν στεναχωρημένος με την απόδοσή του και δε δίστασε να παραδεχτεί ότι το λάθος που έκανε πριν το 2ο πιτ στοπ ήταν καθοριστικό: «Τελικά αυτό μου κόστισε τη νίκη. Ήμουν ταχύτερος εκείνη τη στιγμή και είχα κερδίσει ένα δευτερόλεπτο στο γύρο που ο Νίκο μπήκε στα πιτ. Νόμιζα ότι θα μπω και εγώ για λάστιχα αμέσως μετά αλλά τελικά με κράτησαν ένα γύρο ακόμη έξω. Δεν είχε απομείνει καθόλου λάστιχο. Μπλόκαρα τις πίσω ρόδες στη στροφή 4 και βγήκα εκτός δεύτερη φορά που το έπαθα αυτό στο τριήμερο, ήταν δικό μου
λάθος, κανενός άλλου».
Ο Χάμιλτον έχει χάσει τον έλεγχο της WΟ5 Hybrid στην στροφή 4.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Διαφορά |
1 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1'30m02.555s |
2 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1.457s |
3 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
41.031s |
4 |
Jenson Button |
McLaren/Mercedes |
48.658s |
5 |
Sebastian Vettel |
Red Bull/Renault |
51.420s |
6 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1m01.906s |
7 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m03.730s |
8 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m03.934s |
9 |
Kevin Magnussen |
McLaren/Mercedes |
1m10.085s |
10 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1 γύρος |
11 |
Daniil Kvyat |
Toro Rosso/Renault |
1 γύρος |
12 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Renault |
1 γύρος |
13 |
Jean-Eric Vergne |
Toro Rosso/Renault |
1 γύρος |
14 |
Esteban Gutierrez |
Sauber/Ferrari |
1 γύρος |
15 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1 γύρος |
16 |
Adrian Sutil |
Sauber/Ferrari |
1 γύρος |
17 |
Romain Grosjean |
Lotus/Renault |
8 γύροι |
- |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
Εγκατέλειψε |
Βαθμολογία οδηγών:
Θέση |
Οδηγός |
Βαθμοί |
1 |
Lewis Hamilton |
334 |
2 |
Nico Rosberg |
317 |
3 |
Daniel Ricciardo |
214 |
4 |
Sebastian Vettel |
159 |
5 |
Fernando Alonso |
157 |
6 |
Valtteri Bottas |
156 |
7 |
Jenson Button |
106 |
8 |
Felipe Massa |
98 |
9 |
Nico Hulkenberg |
80 |
10 |
Kevin Magnussen |
55 |
11 |
Kimi Raikkonen |
53 |
12 |
Sergio Perez |
47 |
13 |
Jean-Eric Vergne |
22 |
14 |
Romain Grosjean |
8 |
15 |
Daniil Kvyat |
8 |
16 |
Pastor Maldonado |
2 |
17 |
Jules Bianchi |
2 |
18 |
Adrian Sutil |
0 |
19 |
Marcus Ericsson |
0 |
20 |
Esteban Gutierrez |
0 |
21 |
Max Chilton |
0 |
22 |
Kamui Kobayashi |
0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Θέση |
Κατασκευαστής |
Βαθμοί |
1 |
Mercedes |
651 |
2 |
Red Bull/Renault |
373 |
3 |
Williams/Mercedes |
254 |
4 |
Ferrari |
210 |
5 |
McLaren/Mercedes |
161 |
6 |
Force India/Mercedes |
127 |
7 |
Toro Rosso/Renault |
30 |
8 |
Lotus/Renault |
10 |
9 |
Marussia/Ferrari |
2 |
10 |
Sauber/Ferrari |
0 |
11 |
Caterham/Renault |
0 |
Μοναδική ατμόσφαιρα από τους Βραζιλιάνους στην απονομή.