Οι χαμηλές πωλήσεις της προηγούμενης Fabia RS υποχρέωσαν τα στελέχη της Skoda να απορρίψουν κάθε σκέψη λανσαρίσματος της νέας γενιάς του hot σουπερμίνι. Θα δούμε όμως πιο δυναμικές παραλλαγές της νέας Fabia...
...όπως ίσχυε δηλαδή με την περίπτωση της Monte Carlo edition. Η Fabia RS με τον 1.4 TSI και τα 180 PS απέσπασε μόλις το 1% της αγοράς της, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για την Octavia RS ήταν κοντά στο 8%.
Έτσι στο Μλάντα Μπόλεσλαβ αποφάσισαν να μην ξοδέψουν χρήματα για την εξέλιξη μοντέλου RS. Ποια θα είναι λοιπόν η πιο ισχυρή Fabia; Η λογική λέει ότι θα δούμε έκδοση GT, στα πρότυπα του Polo BlueGT.
Κινητήρας θα είναι ο 1.4 TSI τεχνολογίας ACT, που απενεργοποιεί τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους για εξοικονόμηση καυσίμου σε συνθήκες περιορισμένου φορτίου. Η ισχύς του είναι 150 PS και η ροπή 25,5 kgm από τις 1.500 έως τις 3.000 rpm. Με αυτόν κάτω από το καπό της, η Fabia GT θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h κοντά στα 8 sec και θα ξεπερνά σε τελική κατά πολύ τα 200 km/h. Θα υπάρχουν δύο επιλογές κιβωτίων: 6τάχυτο μηχανικό και αυτόματο DSG με 7 σχέσεις, ενώ η μέση κατανάλωση θα είναι κάτω από 5 lt/100 km.