Δευτέρα, 24 Απριλίου 2023 15:23

Μία ξεχωριστή AMG G63 από την Brabus

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Brabus παρουσίασε το τρίτο μοντέλο της συλλογής Deep Blue που βασίζεται πάνω σε μία AMG G63.

Το 2022 η Brabus ξεκίνησε μια ιδιαίτερη σειρά προϊόντων με κωδικό Deep Blue, κάνοντας την αρχή με ένα απίθανο ταχύπλοο, το Shadow 900 Deep Blue, το οποίο ξεχείλιζε από πολυτέλεια και συγκλονιστικές επιδόσεις.
Το δεύτερο ήταν το μοναδικό ρολόι Panerai Submersible S Brabus Blue Shadow Edition, το οποίο κατασκευάστηκε σε μόλις 200 κομμάτια και ο σχεδιασμός του ήταν επηρεασμένος από το σκάφος της Brabus.


Το τρίτο και τελευταίο κομμάτι της συλλογής Deep Blue είναι πλέον γεγονός. Πρόκειται για το Brabus 900 Deep Blue το οποίο βασίζεται στην Mercedes-Benz AMG G63 και αποτελεί ένα έργο τέχνης της γερμανικής μάρκας.
Για να συνδέσει η Brabus το πολυτελές SUV της με το ταχύπλοο της ίδιας σειράς, αποφάσισε να του χαρίσει την ίδια ισχύ. Αυτό σημαίνει ότι ο V8 κινητήρας των 4,5 λίτρων με τη βοήθεια δύο turbo και της εμπειρίας της AMG, φτάνει τους 900 ίππους, όπως ακριβώς και οι δύο κινητήρες της Mercury του Shadow 900 Deep Blue.
Η ροπή είναι επίσης θηριώδης φτάνοντας τα 1.250 Nm, ενώ η Mercedes έχει περιορίσει την ροπή στα 1.050 Nm όταν αποφασίσει ο οδηγός να πατήσει τέρμα το γκάζι κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης από στάση.

Η AMG G63 είναι σε θέση να αναπτύξει ταχύτητα της τάξης των 280 χλμ./ώρα, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 9τάχυτο αυτόματο και φροντίζει να επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα.
Στην εξωτερική εμφάνιση, αυτό που δεσπόζει περισσότερο είναι η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και οι θηριώδεις ζάντες 24 ιντσών, ενώ η Brabus αναφέρει ότι έχει τοποθετήσει περισσότερα από 200 επιπλέον εξαρτήματα στην AMG G 63 στο 900 Deep Blue.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 24 Απριλίου 2023 10:15

Σχετικά Άρθρα

  • Η Brabus 930 τα βάζει με αρκετά hypercar
    Η Brabus 930 τα βάζει με αρκετά hypercar

    Η Brabus παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα που βασίζεται πάνω στην Mercedes-Benz S-Class.

    Για όποιον θεωρεί ότι η νέα Mercedes-AMG S63 E-Performance δεν είναι αρκετά δυνατή, ο Γερμανός βελτιωτής Brabus προσφέρει μία αναβαθμισμένη έκδοσή της, την 930 που στην ουσία προσφέρει ισχύ και ροπή αντίστοιχες με ένα hypercar.

    Όπως μαρτυρά και το όνομά του, το νέο δημιούργημα της Brabus έχει απόδοση 930 ίππους και ροπή που φτάνει τα 1.510 Nm.


    Για να επιτευχθούν τα παραπάνω, η Brabus αναβάθμισε τον V8 κινητήρα της AMG, με την ισχύ του να φτάνει τώρα τους 750 ίππους (από 612 PS), προσθέτοντας νέα turbo, νέα εξαγωγή και σύστημα εξάτμισης, καθώς και νέο πρόγραμμα και χαρτογράφηση της ECU. Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στον πίσω άξονα παραμένει και εξακολουθεί να αποδίδει 190 ίππους.
    Σύμφωνα με τον βελτιωτή, η "930" ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και ο «κόφτης» μπαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Η Brabus χαρίζει και τρία χρόνια εγγύηση (ή μέχρι τα 100.000 χιλιόμετρα) μαζί με το αυτοκίνητο, κάτι που δεν το συνηθίζει.

    Τέλος, έχει τροποποιηθεί και η ανάρτηση, μειώνοντας έτσι την απόσταση του δαπέδου από το έδαφος.

    Το αμάξωμα και το εσωτερικό έχουν δεχθεί όλες τις αισθητικές αλλαγές στις οποίες προχωρά συνήθως η Brabus. Τα ανθρακονήματα πληθαίνουν, οι μονομπούλονες ζάντες είναι στις 22 ίντσες, ενώ εσωτερικά υπάρχει άπλετη χρήση δέρματος.


    Σε ότι αφορά το κόστος, η Brabus 930 διατίθεται στη γερμανική αγορά έναντι του ποσού των 405.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Brabus βελτιώνει την Mercedes-Benz GLC
    Η Brabus βελτιώνει την Mercedes-Benz GLC

    Ο Γερμανός βελτιωτής αναλαμβάνει να εξελίξει το best seller SUV μοντέλο της Mercedes-Benz.

    Η Brabus, θέλοντας να κάνει ακόμα καλύτερη και ισχυρότερη την Mercedes-Benz GLC, στην έκδοση 300 4MATIC, αποφάσισε να προσφέρει στον κάτοχό της ένα βελτιωτικό πακέτο, με κωδικό PowerXtra B30-300.

    Χάρη σε αυτό η ισχύς του δίλιτρου κινητήρα έχει αυξηθεί από τους 258 PS της εργοστασιακής έκδοσης, στους 300 PS, με αποτέλεσμα και η τελική ταχύτητα να είναι επίσης μεγαλύτερη, από τα 240 χλμ./ώρα στα 246 χλμ./ώρα.

    Σχεδιαστικά, οι αλλαγές στις οποίες έχει προχωρήσει η Brabus είναι ελάχιστες, όπως για παράδειγμα η αντικατάσταση του εμβλήματος της Mercedes-Benz με το δικό της, τόσο στη μάσκα, όσο και πίσω.

    Παράλληλα, έχουν προστεθεί μικρές επιφάνειες, όπως ποδιά, διαχύτης και μία διακριτική αεροτομή για να προσφέρουν καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Τέλος, δεν λείπουν οι νέες σφυρήλατες ζάντες των 22 ιντσών, καθώς και τα αλουμινένια πετάλια.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Μία εξωπραγματικής ιπποδύναμης Mercedes-AMG GLS
    Μία εξωπραγματικής ιπποδύναμης Mercedes-AMG GLS

    H Brabus δημιουργεί μία ειδική έκδοση της Mercedes-AMG GLS 63 με εξωφρενική ισχύ και ανάλογες επιδόσεις.

    Η Brabus είναι γνωστή για τις extreme βελτιώσεις που κάνει στις κορυφαίες εκδόσεις των Mercedes-Benz, δημιουργώντας ως επί το πλείστον μοντέλα με τρομακτικές ιπποδυνάμεις και ιδιαίτερη σχεδίαση.
    Ένα από τα τελευταία της δημιουργήματα αφορά μία «πουσαρισμένη» Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC, ουσιαστικά ένα ακραίο SUV που στοχεύει αποκλειστικά όσους έχουν τα χρήματα για να την αποκτήσουν.


    Η σημαντικότερη αναβάθμιση αφορά τον κινητήρα, όπου ο V8 των 4,0 λίτρων ανεβαίνει στα 4,4 λίτρα και η ιπποδύναμη στα 900 άλογα. Μαζί αυξάνεται και η ροπή στα 1.050 Nm κάτι που όπως και να έχει βάζει δύσκολα στο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων που χρησιμοποιεί η συγκεκριμένη έκδοση. Χάρη σε αυτή την αναβάθμιση, η Brabus GLS κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα μπορεί να φθάσει και έως τα 310 χλμ/ώρα στο πακέτο χωρίς τον ηλεκτρονικό κόφτη.


    Οι αλλαγές στον κινητήρα δεν αφορούν μόνο τον κυβισμό, αλλά υπάρχουν και νέα πιστόνια καθώς και νέες μπιέλες ώστε να αντέξουν τις τεράστιες δυνάμεις που αναπτύσσονται. Υπάρχουν επίσης μεγαλύτερες τουρμπίνες με κορύφωση της πίεσης στα 20,3 psi. Παράλληλα έχουν προστεθεί και νέες αντλίες καυσίμου υψηλής πίεσης.


    Η εξωτερική εμφάνιση έχει αρκετές επεμβάσεις με ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο το οποίο διαθέτει πολλά τμήματα από καθαρό ανθρακόνημα και μία ακόμα πιο επιθετική μάσκα. Οι τροχοί είναι 24 ιντσών με πολύ φαρδιά ελαστικά ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν τέσσερα μεγάλα τελικά της εξάτμισης κατασκευασμένα από τιτάνιο και με κάλυμμα από carbon fiber.


    To μαύρο του αμαξώματος συνεχίζεται και στο σαλόνι, με δέρμα alcantara να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού. Παράλληλα έχουν προστεθεί μερικές λεπτομέρειες από carbon fiber ή αλουμίνιο όπως και το σήμα της Brabus.


    Για όσους σκέφτονται να την αποκτήσουν, αρκεί να αναφέρουμε ότι κοστίζει τρεις και πλέον φορές πάνω από την «απλή» AMG GLS 63, με την τιμή της να ξεκινά από τις 370.550 ευρώ στην Γερμανία.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία ακραία G-Class από την Brabus
    Μία ακραία G-Class από την Brabus

    H Brabus Adventure XLP Superblack των 800 PS αποκτά και έκδοση με καρότσα.

    Το 2020 η Brabus παρουσίασε ένα τετρακίνητο «θηρίο» που βασίζεται στην Mercedes G-Glass με απόδοση 800 PS. Πλέον η εταιρεία βελτιώσεων δημιουργεί μία ακόμα πιο ακραία έκδοση, με το εξοπλιστικό πακέτο «Superblack», την ύπαρξη καρότσας και πολλών ακόμα ιδιαίτερων κατασκευών.

    Η συγκεκριμένη έκδοση είναι κατά 68,9 εκατοστά πιο μακριά από την ήδη απλή G-Class κάτι που την καθιστά πραγματικά θηριώδη, με το συνολικό της μήκος να φθάνει αισίως στα 5,31 μέτρα.

    Στην ανάρτηση έχουν γίνει σημαντικές μετατροπές και έχουν προστεθεί οι πανάκριβοι και αρκετά εξειδικευμένοι portal axles, οι οποίοι πέρα από τα άλλα off-road οφέλη, ανεβάζουν και την απόσταση από το έδαφος στα 49 εκατοστά.

    Σε αυτό συμβάλλουν και οι μεγάλοι τροχοί των 22 ιντσών, οι οποίοι σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της τετρακίνησης της G-Class υπόσχονται ότι τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στο πέρασμά της.

    Ο πειραγμένος από την Brabus V8 κινητήρας της Mercedes αποδίδει 800 ίππους και 1.000 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας απίστευτες επιδόσεις για το μέγεθος, τον χαρακτήρα, αλλά και το βάρος του αυτοκινήτου που φτάνει τα 2.936 κιλά.

    Συγκεκριμένα για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 4,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα, πριν μπει ο ηλεκτρονικός «κόφτης».

    Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, η συγκεκριμένη έκδοση είναι καλυμμένη παντού με ακριβό δέρμα, ακόμα και το δάπεδο. Υπάρχουν λογότυπα με το σήμα «77» για να θυμίζει την ίδρυση της εταιρίας το 1977, ενώ υπάρχουν πολλές πινελιές από μαύρο χρώμιο και carbon fiber.

    H εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση έχει τονιστεί ακόμα περισσότερο με ένα νέο body kit, ενώ ακόμα και οι πλευρικές εξατμίσεις είναι βαμμένες σε κόκκινο χρώμα, ότι πιο «ψαρωτικό» μπορεί να υπάρξει σε εμφάνιση αλλά -κυρίως- σε ήχο.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς