Το cee’d είναι το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της Kia Motors στην Ευρώπη, πίσω μόνο από το Sportage.
Η κορεάτικη μάρκα διαθέτει εδώ και ένα χρόνο την κορυφαία έκδοση GT του μικρομεσαίου της, με κινητήρα 1.6 turbo και 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Από το νέο έτος θα προσφέρεται όμως μία επιπλέον πρόταση για όσους αναζητούν ένα καυτό hatch.
Η Kia θα λανσάρει λοιπόν και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) για το pro_cee’d GT, με στόχο αφενός τη μείωση της κατανάλωσης και ρύπων και αφετέρου την αύξηση των πωλήσεων του μοντέλου της με τα 204 PS. Μιλώντας σε δημοσιογράφους από την μακρινή Αυστραλία, ο επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων και κιβωτίων της Kia Ευρώπης, Γιούργκεν Γκριμ, ανακοίνωσε ότι το 7τάχυτο DCT θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μία για κινητήρες βενζίνης με ροπή έως 27,5 kgm (ο 1.6 του pro_cee’d GT έχει μέγιστη ροπή 27 kgm) και μία για diesel με ροπή έως 33,5 kgm.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες πόσο το DCT θα ωφελήσει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων του pro_cee’d GT (με το 6άρι μηχανικό είναι 7,4 lt/100 km και 171 g/km, αντίστοιχα), αλλά και πόσο θα επηρεαστούν οι επιδόσεις (το 0-100 διαρκεί 7,7 sec με το χειροκίνητο κιβώτιο). Σύμφωνα με τον Grimm, το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα εμφανιστεί και στο Rio, το σουπερμίνι της Kia.
Κάντε ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να διαβάσετε τη δοκιμή του Kia pro_cee’d GT από το NewsAuto.gr.
Δείτε ΕΔΩ το video με τη… σύγκριση του pro_cee’d GT με το «ταπεινό» cee’d 1.4 diesel 90 PS.