Πώς έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γνωρίζονται τα ζευγάρια μέσα στις δεκαετίες; ...
Μαρσιάλ: «Καταπληκτική η ατμόσφαιρα, τρομερό να σκοράρεις σε αυτό το γήπεδο»
Αντίο (;) στο Google Translator
Ιδού η βασική έκδοση της νέας Porsche 911
Αυγερινοπούλου: Παραλαβή του λευκώματος “Μακεδονικός Αγώνας 120 χρόνια μετά”
NBA, Μπρόνι Τζέιμς: Το πρώτο καλάθι στην καριέρα του με την φανέλα των Λέικερς
Εγκέφαλος: Οκτώ tips για να τον κρατήσουμε «νέο»
Μικρή μείωση αφίξεων επιβατών εσωτερικού το πρώτο 9μηνο του 2024 στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας ...
Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους
Διάσωση 97 μεταναστών στο Ιόνιο - Τους μεταφέρουν στο Κατάκολο
Για εκείνους που είναι κάτοχοι της τελευταίας γενιάς Audi Q8/SQ8 και θέλουν να το προχωρήσουν σε επόμενο επίπεδο, υπάρχει ο Γερμανός βελτιωτής ΑΒΤ, όπου για αρκετά χρόνια διαθέτει συνεχώς νέα κιτ βελτίωσης για τη ναυαρχίδα της μάρκας.
Το τελευταίο από αυτά αφορά κυρίως τα μηχανικά μέρη. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, η ABT διαθέτει ειδικό πρόγραμμα το οποίο βελτιώνει την ισχύ και ροπή του τρίλιτρου V6 TFSI μοτέρ στους 405 ίππους και τα 550 Nm ροπής (340 PS και 500 Nm η βασική έκδοση).
Το Audi RS 4 Avant αποτελεί ένα από τα πιο ιδιαίτερα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, το οποίο συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια από την επίσημη εμφάνισή του, εξ ου και η ειδική έκδοση που δημιουργήθηκε.
Η RS 4 Avant edition 25 years, όπως ονομάστηκε, θα κατασκευαστεί μόνο σε 250 μονάδες. Για τη συγκεκριμένη περίσταση ο V6 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του μοντέλου αποδίδει 470 ίππους (+20 σε σχέση με την “βασική” έκδοση), ενώ η ροπή παραμένει στα 600 Nm.
Η αυξημένη ιπποδύναμη στο RS 4 Avant edition 25 years έχει ως αποτέλεσμα να είναι κατά 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερο στο «0-100 χλμ./ώρα», καθώς πλέον χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα, αντί 4,1 δευτερόλεπτα στην κανονική έκδοση του μοντέλου.
Η ροπή μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων το οποίο έχει νέο λογισμικό για ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου, κεντρικού διαφορικού Torsen του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro.Το περασμένο φθινόπωρο η Audi παρουσίασε τα ανανεωμένα Q8 και SQ8, ενώ πριν από λίγο καιρό σειρά πήραν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου. Κάτι λείπει, όμως, για να μπει το κερασάκι στην τούρτα… Φυσικά, η ανανεωμένη εκδοχή του κορυφαίου RS Q8, για το οποίο φαίνεται να έχει ήδη αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες το αυτοκίνητα έχει βγει για… προθέρμανση, πριν οριστικοποιηθούν οι αλλαγές και προχωρήσει το λανσάρισμά του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το SUV επιδόσεων, θα υποβληθεί σε ένα διακριτικό εξωτερικό facelift, με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μεγαλύτερη μάσκα εισαγωγής και πιθανόν νέα φώτα στο πίσω μέρος, ενώ ουσιαστικές παρεμβάσεις θα γίνουν και προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης του εσωτερικού.
Το τρέχον μοντέλο τροφοδοτείται από έναν V8 twin-turbo 4,0 λίτρων που αποδίδει 591 ίππους και 800 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και ένα τυπικό σύστημα τετρακίνησης quattro. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στο RS Q8 να εκτοξεύεται από στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει σε περιορισμένη τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Πηγή: Protothema.gr
Η Audi ολοκλήρωσε έναν σημαντικό κύκλο στην ιστορία της, ρίχνοντας μετά από 17 ολόκληρα χρόνια και δύο γενεές τίτλους τέλους στο supercar μοντέλο της, το αγαπημένο μας R8
Έτσι, το τελευταίο μοντέλο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Bollinger Hofe στη Γερμανία και βαμμένο σε χρώμα Vega Yellow είναι γεγονός.
Εφόσον το νέο Q6 e-tron βασίζεται στην πλατφόρμα «PPE» αναμένεται να έχει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου της Porsche Macan EV. Θυμίζουμε ότι αυτές έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 100 kWh (96 kWh, πραγματική) και μπορούν να φορτίσουν σε παροχή DC έως 270 kW.
Ενδεχομένως οι συσσωρευτές του να μπορούν να φορτίζουν από το 10%-80% σε λιγότερο από μισή ώρα, στον αντίστοιχο φορτιστή. Σε ό,τι αφορά στη μέγιστη θεωρητική αυτονομία του η Audi έχει ανακοινώσει ότι θα ξεπερνά τα 600 χλμ.
Τέλος, το Q6 e-tron θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (σύστημα «quattro») οι οποίοι αναμένεται να αποδίδουν περίπου 380 ίππους συνδυαστικά. Πέραν αυτού, θα υπάρξει και η έκδοση SQ6 η οποία θα έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ περίπου 490 ίππους.
Πηγή: Protothema.gr
Από το μενού δεν θα λείπουν επίσης τα αναβαθμισμένα φρένα με μεγαλύτερους δίσκους, διπίστονες δαγκάνες με μεγαλύτερα τακάκια και ένα νέας γενιάς σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.