Μετά την «Πράσινη Κόλαση» του Νίρμπουργκρινγκ, η Renault Sport πάτησε σε ιαπωνικό έδαφος. Στόχος της να ταράξει τη Honda μέσα στο ίδιο της το... σπίτι.
Τον περασμένο Μάιο το Megane RS 275 Trophy-R είχε σημειώσει ρεκόρ στη διάσημη γερμανική πίστα για ταχύτερο προσθιοκίνητο μοντέλο, με χρόνο 7:54.36 (4 sec κάτω από το 7:58.44 του Leon Cupra ).
Σε αντίθεση όμως με το μοντέλο της Seat που είναι μαζικής παραγωγής, το Megane Trophy-R με το 2λιτρο turbo των 275 PS θα παραχθεί σε μόλις 250 μονάδες, ενώ δεν φέρει πίσω καθίσματα για μείωση του βάρους. Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας, στο συγκεκριμένο άρθρο. Οι Γάλλοι πήραν το «ακραίο» Megane (πάντα με τον Γάλλο οδηγό αγώνων Λοράν Ιργκό πίσω από το τιμόνι) και έφθασαν στην πίστα Σουζούκα.
Αποτέλεσμα; Χρόνος 2:28.465, καλύτερος από αυτόν μίας Porsche 911 GT2 (2:29.65) και ελάχιστα χειρότερος από τον αντίστοιχα της Carrera GT (2:28.42)! Σύμφωνα με τη Renault, το Megane κατέγραψε ρεκόρ και στο σιρκουί Fuji Speedway, με χρόνο 2:01.257. Μέσα στο 2015 θα έχουμε την απάντηση της Honda, με το νέο Civic Type R. Μήπως θα πρέπει να κάνουν μία επίσκεψη στο Πολ Ρικάρ;
Δείτε ΕΔΩ το video με το ρεκόρ του Megane Trophy-R στο Νίρμπουργκρινγκ.