Σάββατο, 24 Ιουνίου 2023 15:40

Πόσες μεταχειρισμένες Porsche έχουν πουληθεί φέτος;

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ο Έλληνας έχει ιδιαίτερη αδυναμία στην γερμανική φίρμα και είναι κάτι που αποτυπώνεται στις πωλήσεις…

Οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων παρουσιάζουν σημαντική άνοδο τη χρονιά που διανύουμε, συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Συνολικά και για τους πέντε πρώτους μήνες έχουν ταξινομηθεί 56.955 αυτοκίνητα.

Όπως φαίνεται αρκετά καλά τα πάει και η αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με τις πωλήσεις να έχουν ξεπεράσει τις 32.000 μονάδες, αναφορικά για το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου. Αυτό που παρατηρείται είναι η άνοδος των ακριβών μοντέλων αλλά και οχημάτων που τα τελευταία χρόνια είχαν… εξαφανιστεί από τους ελληνικούς δρόμους.

Μία από τις μάρκες που έχει φανατικό κοινό και διατηρεί υψηλές πωλήσεις τόσο σε καινούργια όσο και σε μεταχειρισμένα μοντέλα, δεδομένου και των τιμών, είναι η Porsche. Ποιος άλλωστε δεν θα ήθελε να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι της γερμανικής φίρμας που έχει σημαία της τα σπορ χαρακτηριστικά και την all time classic σχεδίαση;

Πόσες στο σύνολο;

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία από την αρχή του έτους μέχρι και τα τέλη Μαΐου ταξινομήθηκαν 95 καινούργιες Porsche, νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για τα δεδομένα της εποχής.

Ωστόσο, όσοι δεν κατάφεραν να αποκτήσουν μία καινούργια Porsche, το έπραξαν αγοράζοντας μία μεταχειρισμένη. Ήδη έχουν αλλάξει χέρια από την αρχή της χρονιάς, 187 μεταχειρισμένες Porsche.

Συνολικά έχουν πουληθεί 282 Porsche και σίγουρα μέχρι τέλος του έτους το νούμερο αυτό θα έχει ξεπεράσει τις 500 μονάδες.

Πηγή: newsauto.gr

Φωτογραφία:azerbaijan_stockers on Freepik

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 24 Ιουνίου 2023 13:17

Σχετικά Άρθρα

  • Ποιο μεταχειρισμένο; - Ιδού τα 15 πιο φθηνά καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα
    Ποιο μεταχειρισμένο; - Ιδού τα 15 πιο φθηνά καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα

    Η αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων τα τελευταία τρία χρόνια έχει ξεπεράσει το 25%. Στα μεταχειρισμένα δε, το 35% και μάλιστα πολλά από αυτά είναι αμφιβόλου ποιότητας και ιστορικού. Και όμως υπάρχουν καινούργια αυτοκίνητα σήμερα που είναι πιο οικονομικά και από μεταχειρισμένα.

    Παρά τα όποια οικονομικά προβλήματα αντιμετωπίζουμε στην καθημερινότητά μας, ένα νέο αυτοκίνητο είναι μια αναγκαιότητα που δε θα μπορούμε να παραβλέπουμε διαρκώς.

    Είτε για να αντικαταστήσουμε το παλιό που έχουμε ήδη, είτε για να αγοράσουμε ένα για κάποιο από τα μέλη της οικογένειάς μας, η απόκτηση ενός καινούργιου μοντέλο είναι ένα σημαντικό γεγονός.

    Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι και το κόστος του και το ποσό που θα πρέπει να καταβάλλουμε για να το πάρουμε στα χέρια μας. Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων αυξάνονται.

    Συνεπώς, η απόφαση για την αγορά πρέπει να γίνει έπειτα από ενδελεχή έρευνα για το τι θα μας προσφέρει στην καθημερινότητά μας και κατά πόσο θα ικανοποιεί τις μεταφορικές μας ανάγκες, αλλά και την οικονομία σε καύσιμο και συντήρηση.

    Σε πολλές περιπτώσεις, αν όχι στις περισσότερες, θέτουμε ένα όριο χρημάτων το οποίο έχουμε τη δυνατότητα να διαθέσουμε. Συχνά, στρεφόμαστε στα πιο φτηνά που υπάρχουν στην ελληνική αγορά, είτε από ανάγκη είτε επειδή θέλουμε ένα πιο οικονομικό καινούργιο αυτοκίνητο.

    Κατά συνθήκη, αυτά ανήκουν στη μίνι και τη supermini κατηγορία οχημάτων. Όμως, εσχάτως, έχουν αρχίσει να εντάσσονται και λίγο μεγαλύτερα.

    Αυτή τη φορά θέσαμε το «ψυχολογικό όριο» (sic) των 19.000 ευρώ ως το ποσό που κάποιος είναι σε θέση να πληρώσει για να αποκτήσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο.

    Παρακάτω, μπορούμε να δούμε ποια μοντέλα είναι διαθέσιμα αυτή την περίοδο στην ελληνική αγορά μέχρι το συγκεκριμένο ποσό. Να σημειώσουμε ότι οι τιμές που αναγράφονται αφορούν σε αυτές που υπάρχουν στον τιμοκατάλογο κάθε εταιρείας.

    Δεν συμπεριλαμβάνουν την όποια έκπτωση ή προσφορά κάνουν κάποιες από αυτές τη στιγμή της δημοσίευσης. Επίσης, οι τιμές αφορούν στη βασική έκδοση εξοπλισμού των μοντέλων, όπως την ορίζει η κάθε επίσημη αντιπροσωπεία.

    15. MG Motor MG ZS – Από 18.950 ευρώ

    Πριν από λίγες εβδομάδες, η MG Motor άρχισε και πάλι την εμπορική αντιπροσώπευση στη χώρα μας, με δυναμικό τρόπο ομολογουμένως, Υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, η βρετανική εταιρεία έχει δημιουργήσει καινούργια μοντέλα τα οποία πληρούν τις νόρμες ασφαλείας και είναι σύγχρονα.

    Το MG ZS είναι το crossover μοντέλο της το οποίο προορίζεται και για την ελληνική αγορά. Προφέρει μεγάλο εσωτερικό χώρο, καλό επίπεδο εξοπλισμού και επίσημη εγγύηση επτά ετών. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου αποδίδει 106 ίππους και η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 6,6 λίτρα/100 χλμ.

    14. Dacia Sandero Streetway – Από 17.920 ευρώ

    Το καινούργιο Sandero είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οχήματα και αποτελεί μια μελέτη περίπτωσης την οποία καλό θα είναι να εξετάσουν οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αναφορικά με το λεγόμενο «τελικό προϊόν» και το κέρδος. Η τρίτη γενιά τού ρουμανικού supermini είναι πιο σύγχρονη και ευρύχωρη από πριν και διατίθεται με τον 1.0 TCe των 90 ίππων.

    13. Hyundai i20 – Από 17.890 ευρώ

    To supermini μοντέλο της Hyundai ανανεώθηκε πριν από λίγους μήνες και συνεχίζει την καλή εμπορική πορεία του. Η επανασχεδίαση του το έκανε να δείχνει πιο σπορτίφ, αποκτώντας μια πιο σύγχρονη αλλά και πιο ενδιαφέρουσα εμφάνιση συγκριτικά με πριν.

    Στη βασική έκδοσή του, το i20 διαθέτει τον 1.2 ατμοσφαιρικό κινητήρα ο οποίος αποδίδει 84 ίππους. Το αυτοκίνητο είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα και αξιόπιστα της κατηγορίας του και επωφελείται από τα πέντε χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, χωρίς όριο χιλιομέτρων, όπως και από την πενταετή δωρεάν οδική βοήθεια.

    12. Renault Twingo – Από 17.600 ευρώ

    />

    Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Renault τα τελευταία 30 χρόνια. Το Twingo προσαρμόστηκε στη σύγχρονη εποχή. Το στυλ του και η χαρακτηριστική σχεδίασή του το κάνουν ένα από τα πιο ιδιότυπα και χαρακτηριστικά supermini.

    Ο κινητήρας των 65 ίππων και η πρακτικότητα στο εσωτερικό του είναι τα βασικά στοιχεία του. Να αναφέρουμε ότι το Twingo ενέπνευσε τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρείας να το προσφέρουν και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, πλέον.

    11. Mazda 2 – Από 17.140 ευρώ

    Η Mazda, αποτελεί μια ιδιαίτερη περίπτωση αυτοκινητοβιομηχανίας και η φιλοσοφία της που ονομάζεται «Jinba Ittai» αντικατοπτρίζεται σε όλα τα μοντέλα της. Το ίδιο ισχύει και για το Mazda 2 το οποίο χαρακτηρίζεται για τη σχεδίασή του, για την αναλογία των όγκων του και για την ποιότητα κατασκευής του.

    Κάποιος πρέπει να το δει από κοντά για να καταλάβει γιατί αυτή η εταιρεία επιμένει να κάνει τα πράγματα με τον δικό της τρόπο. Ο 1.5 SkyActiv κινητήρας του αποδίδει 75 ίππους στη φτηνότερη έκδοση του μοντέλου.

    10. Citroen C3 – Από 17.000 ευρώ

    Το supermini μοντέλο της Citroen διατίθεται πλέον σε μια νέα εξοπλιστική γκάμα η οποία έχει αναβαθμισμένο επίπεδο βασικού εξοπλισμού. Το C3 έχει τον 1.2 PureTech κινητήρα που είναι οικονομικός σε κατανάλωση, ενώ το στυλ και η σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι ιδιότυπα και το πιστοποιούν ως ένα γνήσιο Citroen.

    9. Skoda Fabia – Από 16.900 ευρώ

    H τέταρτη γενιά του Fabia παρουσιάστηκε πρόπερσι και ενσωματώνει ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η Skoda στην κατηγορία. Το μοντέλο βασίστηκε στην πλατφόρμα «MQB» του Ομίλου Volkswagen (και συγκεκριμένα στην εκδοχή της «A0») και κατασκευάστηκε με τρόπο που να είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον για τον υποψήφιο αγοραστή. Η προσιτότερη έκδοση του νέου Fabia έχει τον 1.0 MPI κινητήρα των 80 ίππων.

    8. Hyundai i10 – Από 16.690 ευρώ

    Η Hyundai είναι μία από τις λίγες εταιρείες που επιμένουν να εκπροσωπούνται στη mini κατηγορία αυτοκινήτων, ευτυχώς. Το i10 είναι ένα όχημα το οποίο θα σε εκπλήξει απρόσμενα και ευχάριστα με τη υπόστασή του, καθώς μόνο «μικρό» δεν είναι.

    Είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις που ένα οικονομικά προσιτό αυτοκίνητο μπορεί να εξυπηρετήσει μεταφορικές ανάγκες που φαντάζουν μεγαλύτερες του προσδοκώμενου. Ο «χιλιάρης» κινητήρας των 67 ίππων είναι οικονομικός σε κατανάλωση.

    7. Seat Ibiza – Από 16.490 ευρώ

    Για σχεδόν 40 χρόνια, το Ibiza αντιπροσωπεύει την ισπανική αντίληψη και νοοτροπία στα αυτοκίνητα και είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα της Seat. Πάντα διακρινόταν για το στυλ και τη φρεσκάδα που έφερνε στην κατηγορία, αλλά και στον Όμιλο Volkswagen στον οποίο ανήκει η εταιρεία.

    Χάρη στην επανασχεδίασή του, το Ibiza απέκτησε την εικόνα που επέλεξαν στη Seat για όλα τα μοντέλα τους. Στη βασική έκδοσή του διαθέτει τον κινητήρα 999 κ. εκ. ο οποίος αποδίδει 80 ίππους.

    6. Toyota Aygo X – Από 16.270 ευρώ

    Το crossover πόλης της Toyota απέκτησε φανατικό κοινό πριν ακόμα παρουσιαστεί επίσημα. Το Aygo X, θεωρητικά, είναι ένα όχημα της mini κατηγορίας οχημάτων, ωστόσο οι διαστάσεις του και ιδίως το ύψος του το κάνουν να είναι μεγαλύτερο αυτής.

    Η χαρακτηριστική σχεδίασή του, η φήμη της ιαπωνικής εταιρείας σχετικά με την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία της και η προσιτή τιμή του το κάνουν δημοφιλές. Ο κινητήρας του, χωρητικότητας ενός λίτρου, αποδίδει 72 ίππους.

    5. Suzuki Ignis 1.2 Hybrid – Από 15.880 ευρώ

    Το όχημα πόλης το οποίο έχει το ανάστημα ενός SUV! Ένα από τα πιο εύχρηστα και ευκολοδήγητα μοντέλα για την κίνηση εντός του άστεως. Ο εσωτερικός χώρος του είναι καλός για τα δεδομένα της κατηγορίας, όπως και ο εξοπλισμός του.

    Η προσθήκη ήπιου υβριδικού συστήματος στον χωρητικότητας 1,2 λίτρων και απόδοσης 83 ίππων κινητήρα τού Ignis μείωσε ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου και την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.

    4. Volkswagen move up! – Από 15.400 ευρώ

    Πριν από έντεκα χρόνια, η Volkswagen έδειξε γιατί θεωρείται η εταιρεία που κατασκευάζει «αυτοκίνητα για τον λαό». Το up!, είναι ένα από τα πιο οικονομικώς προσιτά αυτοκίνητα στη χώρα μας και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει με μεγαλύτερη άνεση απ’ όσο υπολογίζεις αρχικά τέσσερις σχετικά υψηλόσωμους επιβάτες. O κινητήρας των 999 κ. εκ. αποδίδει 65 ίππους και το αυτοκίνητο απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

    3. Mitsubishi Space Star – Από 15.010 ευρώ

    Για περισσότερο από δέκα χρόνια, το Space Star είναι ένα από τα πιο οικονομικώς προσιτά αυτοκίνητα. Η ευρυχωρία του, το καλό επίπεδο εξοπλισμού και η αξιόπιστη κατασκευή του αποτελούν τα βασικότερα πλεονεκτήματά του.

    Το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της Mitsubishi επανασχεδιάστηκε ξανά το 2019 και αναβαθμίστηκε τόσο ως εμφάνιση όσο και στα συστήματα που διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του. Ο 1.2 ατμοσφαιρικός κινητήρας του, τεχνολογίας MIVEC, αποδίδει 71 ίππους και η μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι 5,0 λίτρα/100 χλμ. (κατά WLTP).

    2. Kia Picanto – Από 14.890 ευρώ

    Το «αδελφάκι» του Hyundai i10 έχει πιο ξεχωριστή σχεδίαση, συγκριτικά, και επίσης είναι μεγαλύτερο στο εσωτερικό του απ’ όσο νομίζεις. Το Picanto θα σε εκπλήξει ευχάριστα καθώς είναι ένα τυπικό δημιούργημα της Kia, γεγονός που σημαίνει ότι απευθύνεται σε πιο νεανικό κοινό. Η αξιοπιστία και η επταετής εργοστασιακή εγγύηση είναι στα θετικά του μοντέλου. Και σε αυτό, ο κινητήρας αποδίδει 67 ίππους.

    1. Fiat Panda Hybrid – Από 14.077 ευρώ

    Το «αειθαλές» Panda δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά τα τελευταία έντεκα χρόνια αλλά δεν χρειάστηκε να γίνει αυτό κιόλας. Για πολλούς, το μοντέλο της Fiat είναι η «απόλυτη συνταγή» για ένα όχημα της κατηγορίας και η καλύτερη απόδειξη ότι οι Ιταλοί είναι μαέστροι στη δημιουργία μικρών οχημάτων.

    Το Panda είναι ευρύχωρο, πρακτικό, ευκολοδήγητο και οικονομικό σε κατανάλωση. Ο κινητήρας του έχει σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης, αποδίδει 70 ίππους και σε αυτή την έκδοση εξαιρείται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

    Πηγή: newsauto.gr

  • Δέκα περιπολικά που σίγουρα δεν θέλεις... να μπλέξεις!
    Δέκα περιπολικά που σίγουρα δεν θέλεις... να μπλέξεις!

    Ακόμα κι αν είσαι κάτοχος κάποιου εξωτικού supercar, θα πρέπει να σκεφτείς πολύ σοβαρά την… επόμενη κίνηση.

    Από το 1899 και το πρώτο ηλεκτρικό βαγόνι αστυνομικής περιπολίας, στο Άκρον του Οχάιο, έχουν περάσει 124 χρόνια.

    Μέσα στα οποία, όπως είναι προφανές, η ιστορία των περιπολικών (ειδικά στις ΗΠΑ), έχει αλλάξει δραματικά.

    Από τα… τίμια 11 χλμ/ώρα, αυτού του πρώτου αστυνομικού οχήματος, στα plus 321χλμ/ώρα των σύγχρονων καταδιωκτικών, το λες και ένα «ταχύτατο πέρασμα στην αιωνιότητα».

    Αυτό που ακολουθεί είναι το top-10 των πιο γρήγορων περιπολικών στις ΗΠΑ, πολλά εκ των προέρχονται από κατασχέσεις. Στην πλειοψηφία τους, «γόνοι» των μεγάλων αμερικάνικων αυτοκινητοβιομηχανιών, έχουν τέτοιες δυνατότητες, που καθιστούν αποτρεπτική οποιαδήποτε διάθεση για εμπλοκή μαζί τους.

    Διαβάστε περισσότερα και δείτε τα περιπολικά στο newsauto.gr

    Image by rawpixel.com on Freepik

  • Πάρτι με γυρισμένα χιλιόμετρα…
    Πάρτι με γυρισμένα χιλιόμετρα…

    Μεταχειρισμένο επαγγελματικό όχημα που το 2012 είχε 82.580 χλμ. ως δια… μαγείας σε δύο χρόνια (2014) τα χιλιόμετρα έγιναν 13.810!

    Ιδιαίτερα προσεκτικοί πρέπει να είναι όσοι θέλουν να αποκτήσουν μεταχειρισμένο όχημα. Η αγορά εγκυμονεί κινδύνους και μία υποτιθέμενη ευκαιρία μπορεί να αποδειχτεί ως η χειρότερη επιλογή.

    Άλλωστε χιλιάδες είναι αυτοί που έχουν πέσει θύματα απάτης από επιτήδειους που προσπαθούν να ρίξουν στην αγορά «ταλαιπωρημένα» αυτοκίνητα, τα οποία τα πλασάρουν λες και μόλις έχουν βγει από τη βιτρίνα. Το πιο σύνηθες φαινόμενο είναι αυτό που αφορά τα γυρισμένα χιλιόμετρα. Ένα πολύ σοβαρό θέμα που μπορεί να κοστίσει στο νέο ιδιοκτήτη τόσο σε ασφάλεια όσο και σε χρήματα.

    Κάπως έτσι πήγε να την… πατήσει και ένας υποψήφιος αγοραστής που βρήκε μία «ευκαιρία» στο διαδίκτυο για ένα επαγγελματικό όχημα. Το συγκεκριμένο ηλικίας άνω των δέκα ετών εμφανίζεται με μόλις 55.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ (μιλάμε για… επαγγελματικό) και με μία πρώτη ματιά ο καθένας θα τολμούσε να πει πως πρόκειται για ευκαιρία.

    https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2022/12/221223110059_KTEO_km-350x235.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2022/12/221223110059_KTEO_km-112x75.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2022/12/221223110059_KTEO_km-768x515.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2022/12/221223110059_KTEO_km-550x369.jpg" data-wset="1000,350,112,768,550" width="1000" height="671" />
    Η εικόνα του ΚΤΕΟ μιλά από μόνη της…

    Αποκαλυπτικό το χαρτί του ΚΤΕΟ

    Το κουβάρι όμως ξετυλίγεται διαβάζοντας το χαρτί τεχνικού ελέγχου από το ΚΤΕΟ, το οποίο αποκαλύπτει και την αλήθεια. Όπως θα δείτε και στην σχετική εικόνα του Newsauto, το 2012 το συγκεκριμένο όχημα είχε στο κοντέρ 82.580 χιλιόμετρα ενώ δύο χρόνια αργότερα τα χιλιόμετρα έγιναν… 13.810! Από εκείνη τη χρονιά και έπειτα το επαγγελματικό όχημα κάλυπτε σχεδόν 5.000 χλμ. ανά έτος (!) για να έρθει το 2020 να έχει στον χιλιομετρητή 44.592, ενώ σήμερα το κοντέρ αναγράφει 55.000 χλμ.

    Το πρόβλημα με τα γυρισμένα χιλιόμετρα στην αγορά των μεταχειρισμένων είναι μεγάλο και για να μπορέσει ο καθένας από εμάς να προστατευτεί υπάρχουν δυο τρόποι. Ο πρώτος να ελέγξει το ΚΤΕΟ και ο δεύτερος να πραγματοποιήσει έλεγχο σε συνεργείο και αν είναι εφικτό στης μάρκας που αφορά στο αυτοκίνητο.

    Οι δύο παραπάνω τρόποι θα ξεκαθαρίσουν το τοπίο και ιδίως αν πρόκειται για αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί με πρώτη άδεια στην Ελλάδα. Αναφορικά με τα οχήματα εισαγωγής η διαδικασία είναι πιο δύσκολη καθώς τις περισσότερες φορές δεν υπάρχουν τα απαραίτητα έγγραφα για να γίνουν οι έλεγχοι.

    Πηγή: newsauto.gr - Image by Tumisu from Pixabay

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς