Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2023 15:31

Το Opel Rocks-e γίνεται Xtreme

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Opel προχωρά στην υλοποίηση μιας άκρως ενδιαφέρουσας πρότασης ενός φοιτητή για την δημιουργία μιας ακραίας εκδοχής του ευρηματικού Rocks-e

Το περασμένο φθινόπωρο η Opel κάλεσε δημιουργικά ταλέντα και σπουδαστές σχεδίου να δημιουργήσουν το δικό τους κουλ ή τρελό σχέδιο Rocks-e στο “Rocks-e-Design-Hack”. Ανάμεσα στις πολλές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες προτάσεις ξεχώρισε αυτή του 26χρονου φοιτητή βιομηχανικού σχεδίου, Λούκας Βεντσχόφερ, ο οποίος παρουσίασε μια ψηφιακή παραλλαγή του Rocks-E στην το ηλεκτρικό microcar είχε μεταμορφωθεί σε ένα περιπετειώδες όχημα παντός εδάφους.
Το Rocks e-XTREME έχει ένα εξαιρετικά φαρδύ μετατρόχιο και στους δύο άξονες, πιο φαρδιά ελαστικά, ένα έντονο κίτρινο roll bar που εκτείνεται πάνω από τη διθέσια καμπίνα αλλά και μια XXL πτέρυγα στο πίσω μέρος.
Η Opel δείχνοντας την εμπιστοσύνη της στο project του Βεντσχόφερ προχώρησε στην υλοποίηση της πρότασής του και μάλιστα χωρίς ουσιαστικές αλλαγές από το ψηφιακό πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει ο γερμανός φοιτητής. Το μοναδικό αντίτυπο του Rocks e-XTREME που κατασκευάστηκε παρουσιάζεται, πλέον, σε ειδικές εκδηλώσεις, με τη γερμανική φίρμα να υποστηρίζει ότι πάνω του θα βασιστούν, ενδεχομένως, μελλοντικά της project.

Η τιρκουάζ επιγραφή e-XTREME και ο αριθμός 001 υποδεικνύουν ότι πρόκειται για ένα απολύτως μοναδικό διθέσιο με μπαταρίες, που υποτίθεται ότι φέρνει ένα πράγμα πάνω από όλα: καθαρή οδηγική απόλαυση εκτός δρόμου.
Οι προδιαγραφές έχουν παραμείνει ίδιες με αυτές του μοντέλου παραγωγής. Το Rocks-e, με ισχύ 6 kW (8,2 hp), έχει σχεδιαστεί ως τετράτροχο ελαφρύ μηχανοκίνητο όχημα για την κατηγορία άδειας οδήγησης AM και μπορεί να οδηγηθεί, ως τέτοιο, από την ηλικία των 15 ετών. Υπενθυμίζεται δε ότι το «απλό» Opel Rocks-e ζυγίζει 425 κιλά και ενσωματώνει μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 5,5 kWh που εξασφαλίζει 75 χλμ. αυτονομίας (βάσει WLTP) και φορτίζει σε 3,5 ώρες.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2023 11:56

Σχετικά Άρθρα

  • Το νέο Opel Grandland πρωτοπορεί
    Το νέο Opel Grandland πρωτοπορεί

    Το νέο κεφάλαιο της Opel στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ανοίγει με το νέο Grandland που φέρνει στο σήμερα το πρωτοποριακό ύφος που είχαμε δει για πρώτη φορά στο πρωτότυπο Experimental

    Το Opel Experimental που παρουσιάστηκε πέρυσι για πρώτη φορά στην Έκθεση IAA Mobility είναι κάτι περισσότερο από μια σχεδιαστική δήλωση. Είναι ένα παράθυρο στο όραμα της Opel για το μέλλον. Το νέο Opel Grandland είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που φέρει πολλά στοιχεία από το Opel Experimental και αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Opel κάνουν πραγματικότητα το σύνθημα «Forever forward since 1899», που σηματοδοτεί τα 125 χρόνια της Opel στην αυτοκινητοβιομηχανία.
    Το νέο Grandland ενσαρκώνει τους τρεις πυλώνες της Opel – Greenovation, Detox και Modern German. Η εντυπωσιακά τολμηρή και καθαρή σχεδίασή του γίνεται αμέσως αντιληπτή, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
    Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Opel συνεχίζει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της εταιρείας. Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της που επωφελείται από την πλατφόρμα του Ομίλου Stellantis STLA Medium, η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

    Χάρη στη νέα αρχιτεκτονική, τη νέα επίπεδη τοποθέτηση της μπαταρίας, χωρητικότητας έως 98 kWh, τον ηλεκτροκινητήρα νέας γενιάς και άλλα χαρακτηριστικά εξοικονόμησης ενέργειας, όπως η αντλία θερμότητας, το νέο Opel Grandland Electric μπορεί να διανύσει έως και περίπου 700 χιλιόμετρα, χωρίς εκπομπές ρύπων (WLTP). Όταν το SUV χρειαστεί επαναφόρτιση, χρειάζονται μόλις 26 λεπτά περίπου σε δημόσιο σταθμό ταχείας φόρτισης, για την επαναφόρτιση της μπαταρίας στο 80% της χωρητικότητάς της.

    Έτσι, το νέο Grandland Electric προσφέρει ένα νέο επίπεδο ηλεκτρικής κινητικότητας και κάνει πραγματικότητα το όραμα του Opel Experimental, όσον αφορά την εξοικονόμηση πόρων χωρίς συμβιβασμούς.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Με υβριδική τεχνολογία το Opel Grandland
    Με υβριδική τεχνολογία το Opel Grandland

    Η γκάμα του Opel Grandland ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της έκδοσης με κινητήρα ήπιας υβριδικής διάταξης 48V.

    Η τεχνολογία κινητήρα ήπιας υβριδικής διάταξης που διαθέτει σε αρκετά μοντέλα του ο Όμιλος Stellantis ενσωματώθηκε και στο μεσαίο crossover/SUV μοντέλο της Opel, το γνωστό σε όλους Grandland.
    Το σύστημα είναι το ίδιο που υπάρχει ήδη στις αντίστοιχες εκδόσεις των Citroen C5 Aircross και Peugeot 3008 με οφέλη όπως η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και της εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα.


    Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η Opel, το Grandland Hybrid διαθέτει τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων που αποδίδει 136 ίππους και μέγιστη ροπή 230 Nm, καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής.

    Ο τελευταίος λειτουργεί ως μίζα/γεννήτρια, φορτίζει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 0,89 kWh και πραγματικής και -υπό προϋποθέσεις- κινεί το Grandland ως αμιγώς ηλεκτρικό για μικρές αποστάσεις.

    Σύμφωνα με την Opel, το Grandland Hybrid έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 5,5-5,7 λίτρα/100 χλμ. Και εκπομπή CO2 124-128 γραμ./χλμ. Αυτό σημαίνει μείωση κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο Grandland 1.2 Turbo των 131 ίππων.


    Το Grandland Hybrid διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του, επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,0 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μέσα στο 2024 το νέο Opel Crossland
    Μέσα στο 2024 το νέο Opel Crossland

    Το νέο Opel Crossland, που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2024, θα δεχτεί σημαντικές αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένης και μιας ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η Opel είχε ήδη ανακοινώσει τα σχέδιά της να προσφέρει ηλεκτρικές παραλλαγές για όλα τα μοντέλα της μέχρι το 2024, με τα Crossland και το μεγαλύτερο σε διαστάσεις Grandland να είναι τα τελευταία που θα κάνουν τη μετάβαση.

    Ήδη τα Corsa, Astra, Mokka, Combo και Vivaro διαθέτουν ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ενώ η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει δύο ακόμη αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, το crossover Manta και τον διάδοχο του Insignia.


    Αν και οι συγκεκριμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες για τα επερχόμενα ηλεκτρικά είναι ελάχιστες, έχει εντοπιστεί ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο, που αναμένεται να είναι το ηλεκτρικό Crossland.

    Η νέα σχεδίαση του συγκεκριμένου μοντέλου παρουσιάζει μια πιο στιβαρή σιλουέτα, που τείνει προς ένα μικρό SUV παρά προς ένα υπερυψωμένο supermini, με πιο ογκώδεις άκρες και μία νέα μάσκα τύπου Vizor με λεπτούς προβολείς LED.

    Η αύξηση του μεγέθους υποδηλώνει την εστίαση στους οικογενειακούς αγοραστές που εκτιμούν την πρακτικότητα. Το νέο Crossland θα μπορούσε δυνητικά να ανταγωνιστεί τα Kia Niro, Skoda Karoq και Dacia Duster όσον αφορά τις διαστάσεις.

    Στο εσωτερικό, το νέο Crossland θα υιοθετήσει την φιλοσοφίαio Pure Panel, το τεχνολογικά πλούσιο, οπτικά αναβαθμισμένο περιβάλλον της Opel που υπάρχει ήδη στα Corsa και Astra. Ο πίνακας οργάνων θα είναι πλήρως ψηφιακός και θα συμπληρώνεται από βελτιωμένα φυσικά χειριστήρια για μια μινιμαλιστική εμφάνιση.

    Ο διάδοχος του Crossland αναμένεται να μοιράζεται το ίδιο δάπεδο με το Corsa, καθιστώντας το παρόμοιο με τα Jeep Avenger, Peugeot e-2008 και Citroën ë-C4, τα οποία χρησιμοποιούν την πλατφόρμα CMP.

    Η ηλεκτρική έκδοση είναι πιθανό να διαθέτει κινητήρα στον εμπρός άξονα που θα αποδίδει 156 ίππους τροφοδοτούμενος από μπαταρία ιόντων λιθίου 51 kWh με εκτιμώμενη αυτονομία 420 χιλιομέτρων.

    Για τη βενζινοκίνητη έκδοση, αναμένεται να διαθέτει τον ίδιο ήπια υβριδικό τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων με το Corsa και το Peugeot 208, προσφέροντας επιλογές 100 ή 136 ίππους.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ηλεκτρικός off-road «δαίμονας» από την Opel
    Ηλεκτρικός off-road «δαίμονας» από την Opel

    Ένα νεανικό ηλεκτρικό όχημα για ατελείωτες off road περιπέτειες στα περίχωρα της πόλης. «Μπαλαντέζα να πάρεις»!…

    Η Opel στην Γερμανία δημιούργησε έναν διαγωνισμό μέσα από τα social media στον οποίο καλούσε τους νεαρούς σχεδιαστές και όποιον άλλον ήθελε να συμμετάσχει να δημιουργήσουν μία ακραία εκδοχή για το λιλιπούτειο ηλεκτρικό Rocks-e (το αδελφό μοντέλο του Citroen Ami).

    To σχέδιο που βραβεύτηκε ανήκει σε έναν νεαρό σπουδαστή του School of Design του Pforzheim University στην Γερμανία. Το όνομά του είναι Lukas Wenzhofer και το δημιούργημά του το ονομάζει Rocks e-Xtreme.

    Το σχέδιο εντυπωσίασε τους ανθρώπους της Opel οι οποίοι μάλιστα αποφάσισαν να προχωρήσουν και στην κατασκευή του, έστω σε ένα και μόνο αντίτυπο.

    Όπως βλέπουμε ο νεαρός σχεδιαστής δημιούργησε ένα πολύ εμπνευσμένο σχέδιο με νέες αναρτήσεις με διπλά ψαλίδα τα οποία επιτρέπουν στους τροχούς να βρίσκονται αρκετά έξω από το αμάξωμα.

    Οι μοναδικής σχεδίασης τροχοί εφοδιάζονται με ελαστικά εκτός ασφάλτου, ενώ έχει ανέβει σημαντικά και η απόσταση από το έδαφος.

    Το αμάξωμα έχει επιπλέον ένα επιπλέον σωληνωτό πλαίσιο πάνω από την καμπίνα των επιβατών, υπάρχουν έξτρα φωτιστικά σώματα και μία εντυπωσιακή αεροτομή στο πίσω μέρος.

    Ο 26χρονος σχεδιαστής υποστηρίζει ότι απευθύνεται σε νέους ανθρώπους με περιπετειώδεις life-style που αναζητούν ένα μικρό αυτοκίνητο που θα μπορεί να φθάσει όσο πιο μακριά γίνεται σε ένα δύσκολο έδαφος. Αρκεί βέβαια να μην απομακρυνθεί αρκετά από πρίζες και φορτιστές…

    Πηγή: newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς