Το περασμένο φθινόπωρο η Opel κάλεσε δημιουργικά ταλέντα και σπουδαστές σχεδίου να δημιουργήσουν το δικό τους κουλ ή τρελό σχέδιο Rocks-e στο “Rocks-e-Design-Hack”. Ανάμεσα στις πολλές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες προτάσεις ξεχώρισε αυτή του 26χρονου φοιτητή βιομηχανικού σχεδίου, Λούκας Βεντσχόφερ, ο οποίος παρουσίασε μια ψηφιακή παραλλαγή του Rocks-E στην το ηλεκτρικό microcar είχε μεταμορφωθεί σε ένα περιπετειώδες όχημα παντός εδάφους.
Το Rocks e-XTREME έχει ένα εξαιρετικά φαρδύ μετατρόχιο και στους δύο άξονες, πιο φαρδιά ελαστικά, ένα έντονο κίτρινο roll bar που εκτείνεται πάνω από τη διθέσια καμπίνα αλλά και μια XXL πτέρυγα στο πίσω μέρος.
Η Opel δείχνοντας την εμπιστοσύνη της στο project του Βεντσχόφερ προχώρησε στην υλοποίηση της πρότασής του και μάλιστα χωρίς ουσιαστικές αλλαγές από το ψηφιακό πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει ο γερμανός φοιτητής. Το μοναδικό αντίτυπο του Rocks e-XTREME που κατασκευάστηκε παρουσιάζεται, πλέον, σε ειδικές εκδηλώσεις, με τη γερμανική φίρμα να υποστηρίζει ότι πάνω του θα βασιστούν, ενδεχομένως, μελλοντικά της project.
Η τιρκουάζ επιγραφή e-XTREME και ο αριθμός 001 υποδεικνύουν ότι πρόκειται για ένα απολύτως μοναδικό διθέσιο με μπαταρίες, που υποτίθεται ότι φέρνει ένα πράγμα πάνω από όλα: καθαρή οδηγική απόλαυση εκτός δρόμου.
Οι προδιαγραφές έχουν παραμείνει ίδιες με αυτές του μοντέλου παραγωγής. Το Rocks-e, με ισχύ 6 kW (8,2 hp), έχει σχεδιαστεί ως τετράτροχο ελαφρύ μηχανοκίνητο όχημα για την κατηγορία άδειας οδήγησης AM και μπορεί να οδηγηθεί, ως τέτοιο, από την ηλικία των 15 ετών. Υπενθυμίζεται δε ότι το «απλό» Opel Rocks-e ζυγίζει 425 κιλά και ενσωματώνει μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 5,5 kWh που εξασφαλίζει 75 χλμ. αυτονομίας (βάσει WLTP) και φορτίζει σε 3,5 ώρες.