H Koenigsegg δημιούργησε το Gemera, το πρώτο τετραθέσιο μοντέλο στην ιστορία της, το οποίο προσφέρει στον οδηγό και στους επιβάτες του μοναδικές επιδόσεις, χάρη στον συνδυασμό ενός θερμικού κινητήρα και τριών ηλεκτροκινητήρων.
Θυμίζουμε ότι στο σουηδικό μοντέλο o 3κύλινδρος twin-turbo κινητήρας των 2,0 λίτρων αποδίδει 598 ίππους, ενώ ένας από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες έχει ισχύ 407 ίππους και οι υπόλοιποι δύο από 508 ίππους έκαστος.
Συνολικά, η συνδυαζόμενη ισχύς του hypercar φτάνει τους 1.727 ίππους. Σύμφωνα με την Koenigsegg, το Gemera επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητά του να φτάνει τα 400 χλμ./ώρα.
Ωστόσο, το ανήσυχο πνεύμα του ιδρυτή της εταιρείας Christian von Koenigsegg και η επιθυμία του για δημιουργία ακόμα πιο ξεχωριστών οχημάτων, τον έκανε να θέλει το Gemera ακόμα πιο ιδιαίτερο.
Έτσι, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια νέα εκδοχή του η οποία θα έχει τον twin-turbo V8 κινητήρα των 5,0 λίτρων που προέρχεται από το Jesko. Αυτός αποδίδει 1.280 ίππους με αμόλυβδη βενζίνη και 1.600 ίππους με βιοαιθανόλη «E85».
Ωστόσο, όταν θα συνδυαστεί με το υβριδικής διάταξής σύστημα που υπάρχει στο Gemera, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του αυτοκινήτου θα φτάνει αισίως τους 2.300 ίππους με τη χρήση βιοαιθανόλης «E85».
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν το μοντέλο με τον κινητήρα του Jesko αλλά θα πρέπει να πληρώσουν επιπλέον 365.000 ευρώ. Να σημειώσουμε ότι η «βασική» τιμή του Gemera ξεκινά από τα περίπου 1,7 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως έχει ανακοινώσει η Koenigsegg, το Gemera θα κατασκευαστεί σε 300 αριθμημένες μονάδες και οι παραδόσεις στους αγοραστές του θα ξεκινήσουν από το 2025.