Μπορεί το Audi R8 να αποδίδει στην ισχυρότερη εκδοχή του 620 ίππους, αλλά αυτό δεν πτόησε τους μηχανικούς της VF Engineering να αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο την μέγιστη ισχύ του V10 μηχανικού συνόλου.
Το R8 άλλαξε περισσότερο τα δεδομένα για την Audi. Η γερμανική εταιρεία είχε ήδη διαμορφωμένη μια πολύ καλή σπορ εικόνα αλλά με αυτό το μοντέλο ενεπλάκη σε μια κατηγορία στην οποία δεν πήγαινε το μυαλό κάποιου, αυτή των supercars.
Με τη βοήθεια της Lamborghini, τα στελέχη της Audi αποφάσισαν τη δημιουργία και παρουσίασαν το 2006 το R8, το οποίο βασιζόταν στην ίδια πλατφόρμα της Gallardo. Το 2015 παρουσιάστηκε η 2η γενιά του R8 και αργότερα ήρθε η κορυφαία έκδοση «Performance» στην οποία ο ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας των 5,2 λίτρων αποδίδει 620 ίππους.
To R8 αποδείχτηκε ένα αγαπημένο όχημα και για τους βελτιωτές, καθώς ο κινητήρας του επιτρέπει την παρέμβασή τους και την εφαρμογή των ιδεών τους ώστε να αυξηθεί η απόδοσή του
Μία τέτοια περίπτωση είναι και αυτή του βελτιωτικού οίκου VF Engineering. Οι άνθρωποι της εταιρείας με έδρα την Καλιφόρνια προσθέτουν στον V10 έναν μηχανικό υπερσυμπιεστή τύπου «Roots», ο οποίος είναι της Eaton και αυξάνει την ισχύ στους 842 ίππους και τη ροπή στα 850 Nm.
Το κιτ βελτίωσης με κωδική ονομασία «VF8XX» περιλαμβάνει εναλλάκτη θερμότητας αέρα-νερού, υδρόψυκτη πολλαπλή εισαγωγή και χωριστό δοχείο υγρού. Επίσης, υπάρχει σύστημα το οποίο αποτρέπει την αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα όταν ο οδηγός κινείται με σταθερή ταχύτητα, χωρίς να πιέζει έντονα το δεξί πεντάλ.
Τέλος, όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να ζητήσει να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό του καπάκι στην κεφαλή του κινητήρα και της εισαγωγής το οποίο να είναι βαμμένο στο χρώμα που επιθυμεί.