Από τη στιγμή που δεν μπορούμε να την αποκτήσουμε, τι θα λέγατε να μάθουμε τα πάντα για αυτήν μέσα από ένα αναλυτικό βίντεο;
Το κενό ανάμεσα στην Carrera S και την… αγωνιστική 911 GT3 που έχει όμως άδεια κυκλοφορίας στους δρόμους, έρχεται να καλύψει η δεύτερη γενιά της Carrera GTS. Η έναρξη των παραδόσεων έχει προγραμματιστεί να γίνει το Νοέμβριο στη Γερμανία, με τις τιμές να αρχίζουν από τα 117.549 ευρώ.
Θα είναι διαθέσιμη σε coupe και cabrio αμάξωμα, με δυνατότητα επιλογής της κίνησης στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς (Carrera 4 GTS). Εφοδιάζεται με τον 6κύλινδρο boxer των 3,8 lt. που αποδίδει 430 PS. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK η coupe Carrera GTS επιταχύνει από στάση στα 100 km/h εντός 4 sec (4,2 sec για τη cabrio). Η τελική ταχύτητα ξεπερνά σε όλες τις εκδόσεις τα 300 km/h, με την πισωκίνητη coupe να αγγίζει τα 306 km/h (με το μηχανικό κιβώτιο).
Η GTS διαφέρει από τις άλλες Carrera χάρη στο φαρδύτερο πίσω μέρος, τις ζάντες των 20 ιντσών σε μαύρο ματ χρώμα, τις μαύρες γρίλιες στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα και τις απολήξεις της εξάτμισης σε μαύρο χρώμιο. Οδηγός και συνοδηγός περιβάλλονται από τις επενδύσεις αλκαντάρα σε καθίσματα, εσωτερικό θυρών και τιμόνι, όπως συμβαίνει στις εκδόσεις GTS. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει το πακέτο Sport Chrono και το σύστημα ενεργών αμορτιστέρ PASM που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 mm.
Η κατανάλωση δεν επιβαρύνεται σε σχέση με την Carrera S και κυμαίνεται από τα 9,5 lt/100 km για την 911 Carrera GTS Coupe έως τα 10 lt/100 km για την 911 Carrera 4 GTS Cabriolet.