Η υγρασία μέσα στο αυτοκίνητο δεν περιορίζει μόνο την ορατότητα του οδηγού, αλλά προκαλεί μακροπρόθεσμα διάβρωση και σκουριά, ενώ μυρίζει άσχημα το εσωτερικό.
Η πτώση της θερμοκρασίας και οι βροχές αυξάνουν την υγρασία μέσα στο αυτοκίνητό μας.
Τα τζάμια - και ιδιαίτερα το παρμπρίζ - θολώνουν και εμποδίζουν την ορατότητα, υπάρχει περίπτωση να αρχίσει κάποια στιγμή να μυρίζει άσχημα στο εσωτερικό, ενώ είναι πιθανό να εμφανιστεί μακροπρόθεσμα σκουριά σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Μπορούμε όμως να εξαλείψουμε την υγρασία μέσα από το Ι.Χ. μας κάνοντας ορισμένες απλές κινήσεις:
Όταν βγαίνουμε από το αυτοκίνητο, τινάζουμε καλά τα πατάκια και τα αφήνουμε να στεγνώσουν, επειδή μαζεύουν νερό και υγρασία, που δεν πρέπει να μένει επί ώρες στο όχημα.
Αερίζουμε σωστά το αυτοκίνητο κατά τη διαδρομή επιλέγοντας το πρόγραμμα αντιθαμβωτικής λειτουργίας του αιρ-κοντίσιον και κλείνοντας την ανακύκλωση του εσωτερικού αέρα.
Μαξιλαράκι, που ‘’ρουφάει’’ την υγρασία στο αυτοκίνητο
Καθαρίζουμε τακτικά από μέσα τις γυάλινες επιφάνειες του οχήματος - κατά προτίμηση με ειδικά σφουγγαράκια και καθαρά πανάκια - για να μη θολώνουν εύκολα.
Χρησιμοποιούμε έναν συλλέκτη υγρασίας, που μοιάζει με μαξιλαράκι, τοποθετείται π.χ. στο κόκπιτ και απορροφά την υπερβολική υγρασία και τις μυρωδιές από το αυτοκίνητο. Οι συγκεκριμένοι αφυγραντήρες είναι οικονομικοί και μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, ενώ κάνουν καλή δουλειά.
Καθαρίζουμε τακτικά τα στόμια εξαερισμού του αυτοκινήτου
Φροντίζουμε να είναι ελεύθερο από φύλλα το τμήμα μεταξύ των υαλοκαθαριστήρων και του καπό του κινητήρα, επειδή βρίσκονται εκεί τα στόμια εξαερισμού του οχήματος.
Σε αυτοκίνητα κάποιας ηλικίας πρέπει να ελέγχονται τα λάστιχα από τις πόρτες, επειδή σκληραίνουν και γίνονται πορώδη με την πάροδο του χρόνου, οπότε αφήνουν να περνά υγρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να τα αντικαταστήσουμε με καινούργια.