Παρασκευή, 10 Νοεμβρίου 2023 15:40

Συναρπαστικό το νέο MINI Countryman JCW

Γράφτηκε από την
Ad Slot

H κορυφαία έκδοση του crossover της MINI θα διαθέτει τόσο εντυπωσιακές επιδόσεις, όσο και κορυφαία οδηγική απόλαυση.

Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, οι εκδόσεις με τα χαρακτηριστικά John Cooper Works υπήρξαν ανέκαθεν αυτές με τα κορυφαία χαρακτηριστικά στη γκάμα της MINI, και αυτό συμβαίνει για άλλη μια φορά με το νέο Countryman.

Η νέα γενιά μοντέλων του πιο ευρύχωρου MINI έχει μεγαλώσει αισθητά και προσφέρει ακόμα περισσότερους χώρους, άνεση και ασφάλεια. Και χάρη στο σύστημα τετρακίνησης ALL4, το συγκεικριμένο μοντέλο είναι επίσης πολύ ικανό εκτός δρόμου.

Σε αυτή τη νέα έκδοση, το λογότυπο John Cooper Works έχει επανασχεδιαστεί με πιο μοντέρνα εμφάνιση. Παράλληλα το νέο MINI John Cooper Works Countryman έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,26, καθιστώντας το ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του

Κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται τοποθετημένος ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με απόδοση 300 ίππων και ροπή 400 Nm. Χάρη σε αυτό το μοτέρ η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα γίνεται σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα.

O κινητήρας έχει δεχθεί αρκετές επεμβάσεις σε πολλά σημεία (έμβολα, σύστημα εισαγωγής κ.ά), έτσι ώστε εκτός από την αυξημένη ισχύ να εξασφαλίζει και μεγαλύτερη αντοχή. Υπάρχει επίσης το κλασικό σύστημα τετρακίνησης της MINI, ελαστικά με μεγαλύτερο πέλμα, σε ζάντες 19 και 20 ιντσών και σχεδιασμένες αποκλειστικά για την έκδοση JCW, ενώ και το σύστημα πέδησης είναι αναβαθμισμένο. Ο χαρακτηριστικός ήχος από την εξάτμιση κάνει επίσης το MINI John Cooper Works Countryman άμεσα αναγνωρίσιμο, ενώ υπάρχει και σύστημα επιπλέον ενίσχυσης του ήχου μέσω ηχείων.

Το νέο MINI JCW Countryman διαθέτει συνολικά 12 αισθητήρες υπερήχων και τέσσερις κάμερες περιμετρικής κάλυψης. Υποστηρίζουν τα καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και επιτρέπουν τη μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2 στο ολοκληρωμένο πακέτο προαιρετικών επιλογών Driving Assistant Professional.

Σε ό,τι αφορά τις διαφορές του από την υπόλοιπη σειρά, υπάρχουν αεροδυναμικά βοηθήματα σε όλο το αμάξωμα, νέα οκταγωνική μάσκα σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα ενώ οι νέοι προβολείς MINI LED με οριζόντιες μπάρες στο JCW Signature Mode δίνουν στο Countryman μια πιο εκφραστική εμφάνιση.

Στο εσωτερικό, το νέο MINI John Cooper Works Countryman έχει πιο σπορ πινελιές, καθώς κυριαρχούν το κόκκινο και μαύρο χρώμα στο ταμπλό, κατά μήκος των θυρών και στα υψηλής ποιότητας σπορ καθίσματα JCW, τα οποία μια αναφορά στην αγωνιστική κληρονομιά της MINI. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από δίχρωμο ύφασμα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.

Η πίσω σειρά καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί σε μήκος έως και 13 εκατοστά. Με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, ακόμη και ογκώδη αντικείμενα μπορούν να μεταφερθούν εύκολα στο χώρο αποσκευών χωρητικότητας 460 έως 1.530 λίτρων.

Από την μεγάλη οθόνη ΟLED στην κεντρική κονσόλα, μπορούν να επιλεγούν οι ρυθμίσεις οδήγησης με την ονομασία MINI Experience Modes, μεταξύ των οποίων υπάρχει και η λειτουργία go-kart που προσφέρει μια ιδιαίτερα σπορ οδηγική εμπειρία και αυξημένη ένταση του ήχου στην καμπίνα.

Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τον επίσημο κατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας, η τιμή του MINI Countryman John Cooper Works ALL4 ξεκινά στην χώρα μας από τα 57.750 ευρώ.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 10 Νοεμβρίου 2023 10:17

Σχετικά Άρθρα

  • Έρχεται το MINI Aceman
    Έρχεται το MINI Aceman

    H ΜΙΝΙ βρίσκεται στην τελική ευθεία της εξέλιξης του Aceman, του μοντέλου που θα αποτελεί μια νέα προσθήκη στην ηλεκτρική της γκάμα

    Το Aceman θα είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα καινούργια μοντέλα της χρονιάς. Οι πρώτες πληροφορίες για την ύπαρξή του έγιναν γνωστές πριν από περίπου ενάμισι χρόνο, με την παρουσίαση του ομώνυμου πρωτότυπου. Το καινούργιο μοντέλο έρχεται να προστεθεί στην γκάμα της MINI και είναι το τρίτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο της εταιρείας. Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το νέο Cooper αλλά είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, συγκριτικά. Συγκεκριμένα, το μήκος του είναι 4.075 χλστμ., το πλάτος του 1.754 χλστμ. και το ύψος του 1.495 χλστμ
    Οι άνθρωποι της εταιρείας ολοκλήρωσαν τις δοκιμές εξέλιξης του Aceman και πλέον καθορίζουν τις λεπτομέρειες για την επίσημη παρουσίασή του. Αυτή θα γίνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Κίνας (όπως ονομάζεται πλέον η Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου) η οποία θα διεξαχθεί από τις 24 Απριλίου έως τις 4 Μαΐου στην πρωτεύουσα της χώρας.

    Το Aceman θα κατασκευάζεται στην Κίνα και θα εντάσσεται μεταξύ του Cooper και του Countryman. Σύμφωνα με όσα έχει ανακοινώσει η εταιρεία θα διατίθεται σε δύο εκδοχές αναφορικά με τις μπαταρίες και την απόδοση.
    Η πρώτη, θα έχει συσσωρευτές ενεργειακής χωρητικότητας 40 kWh και ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 184 ίππων. Η δεύτερη, θα έχει μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 54,2 kWh και μέγιστη ισχύ 218 ίππους. Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του Aceman θα είναι από 300 χλμ. έως 400 χλμ. αναλόγως της έκδοσης.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού MINI Cooper
    Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού MINI Cooper

    Το νέας γενιάς MINI Cooper SE θα διατίθεται και σε έκδοση John Cooper Works.

    Η ηλεκτρική έκδοση του MINI Cooper, του βρετανικού μοντέλου που το αρχέτυπο μοντέλο έχει γράψει τη δική του ιστορία στην αυτοκίνηση και έχει αγαπηθεί όσο λίγα στην κατηγορία του ετοιμάζεται για το επόμενο μεγάλο βήμα.

    Η MINI αποκάλυψε πρόσφατα την ειδική έκδοση του Cooper SE, την John Cooper Works, η οποία θα διαθέτει εντυπωσιακά και δυναμικά αισθητικής φύσεως στοιχεία.

    Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος και τη μάσκα, έχουν προστεθεί το λογότυπο και τα μικρότερα λογότυπα JCW, με το μαύρο χρώμα να κυριαρχεί.

    Τα φώτα ημέρας έχουν λεπτή σχεδίαση με τα LED να ξεχωρίζουν λόγω του ότι είναι σαν δύο παράλληλες γραμμές. Οι ζάντες επίσης αλλάζουν στη συγκεκριμένη έκδοση, με νέες 18 ιντσών, ενώ οι δαγκάνες των φρένων είναι κόκκινες. Συνολικά, το κόκκινο χρώμα ξεχωρίζει έντονα στην οροφή και στους καθρέφτες, ενώ το γραφικό δεν λείπει και από το καπό.

    Οι πινελιές με «άρωμα» JCW δεν σταματούν μόνο στο αμάξωμα, αλλά επεκτείνονται και στο εσωτερικό. Όπως τα μπάκετ καθίσματα που είναι επενδυμένα από συνθετικό δέρμα με κόκκινες ραφές.

    Επιπλέον, όταν επιλεγεί το πρόγραμμα «Go-Kart» μέσω του συστήματος infotainment, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός του εσωτερικού αλλάζει σε κόκκινο χρώμα. Αυτό το προφίλ οδήγησης υπάρχει για βελτιωμένη απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, ικανοποιώντας παράλληλα τις «ανήσυχες» διαθέσεις του οδηγού.

    Η έκδοση JCW του MINI Cooper SE θα διατηρήσει τον ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 215 ίππους και την μπαταρία των 54,2 kWh με αυτονομία περίπου 400 χιλιόμετρα. Υπενθυμίζουμε, ότι με αυτά τα νούμερα το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Δοκιμές εξέλιξης για το νέο MINI Countryman
    Δοκιμές εξέλιξης για το νέο MINI Countryman

    Η ΜΙΝΙ ετοιμάζει τη νέα γενιά Countryman, το οποίο δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring.

    Το MINI Countryman πάντα αποτελούσε μία εναλλακτική λύση για όποιον ενδιαφερόμενο αγοραστή ήθελε ένα premium μοντέλο στην κατηγορία των crossover, με διάχυτα στοιχεία εξατομίκευσης και πάνω από όλα στυλ.

    Ήδη ο Βρετανός κατασκευαστής έχει ξεκινήσει τις απαραίτητες δοκιμές της νέας γενιάς Countryman, σε διάφορα μέρη της Ευρώπης, όπως την άκρως απαιτητική πίστα του Nurburgring.

    Σε ότι αφορά την γκάμα του, φήμες αναφέρουν ότι στην κορυφή θα υπάρχει η έκδοση με το τρικύλινδρο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης 1,5 λίτρων που θα αποδίδει 322 ίππους, ενώ θα προσφέρεται και μία λιγότερο ισχυρή έκδοση PHEV.

    Παράλληλα τα μοτέρ 1,5 λίτρων και 2,0 λίτρων θα συνδυάζεται με τεχνολογία mild hybrid 48V, ενώ θα υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρικό, ως Countryman S, το οποίο θα αποδίδει 188 ίππους.

    Η έκδοση SE ALL4 θα διαθέτει διάταξη διπλού κινητήρα με τετρακίνηση και 308 ίππους. Η MINI ανέφερε μόνο ένα πακέτο μπαταρίας των 67,4 kWh που θα εξασφαλίζει αυτονομία σχεδόν 450 χιλιομέτρων.

    Η επόμενη γενιά του Countryman θα βασίζεται στην πλατφόρμα FAAR της BMW, η οποία βρίσκεται και στην BMW X1, ενώ θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το σημερινό.

    Το νέο μοντέλο δείχνει πιο επιθετικό και πιο ογκώδες, αν και παραμένει πιστό στην γνώριμη αισθητική της μάρκας.

    Όσο για το εσωτερικό, θα υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι και μία νέα κεντρική οθόνη. Επίσης η εταιρεία θα κάνει εκτεταμένη χρήση ανακυκλωμένων και βιώσιμων υλικών στο σαλόνι.

    Η παρουσίαση του νέου μοντέλου αναμένεται πριν το τέλος του έτους, και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2024.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H ΜΙΝΙ εξελίσσει το νέο Cooper
    H ΜΙΝΙ εξελίσσει το νέο Cooper

    Ένα από τα πιο αγαπητά μοντέλα, το MINI, ετοιμάζεται να παρουσιαστεί στη νέα του γενιά, τόσο ως ηλεκτρικό, όσο και σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης όπως είναι η John Cooper Works.

    Κοιτώντας το νέο Mini Cooper από το πλάι, δεν φαίνεται μεγάλη διαφορά από την υπάρχουσα γενιά, αλλά παρατηρώντας καλύτερα τις λεπτομέρειες, όσο είναι αυτό δυνατό με το κιτρινόμαυρο καμουφλάζ του πρωτοτύπου, διακρίνονται περισσότερες καμπύλες.

    Αξιοσημείωτο είναι πως το μοτίβο των πίσω φωτιστικών σωμάτων «Union Jack» θα διατηρηθεί και στη νέα γενιά του μοντέλου, ενώ όπως φαίνεται, θα έχουμε και πάλι τη διάταξη με το κεντρικό «άνοιγμα» για τις εξατμίσεις στον πίσω προφυλακτήρα.


    Το πρωτότυπο Mini Aceman που είδαμε πρόσφατα, μπορεί να μας δώσει και αυτό ορισμένες ιδέες για το πώς το βλέπουν σε επίπεδο αισθητικής το μέλλον του μοντέλου από την ίδια την εταιρεία. Αυτό που αξίζει να κρατήσει κανείς, είναι το ότι παράλληλα με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου, η MINI ετοιμάζει και την ηλεκτρική και μάλιστα σε διαφορετικές πλατφόρμες. Το ηλεκτρικό θα είναι μεγαλύτερο από το υπάρχον σε ότι έχει να κάνει με το μήκος και το μεταξόνιο, ενώ θα είναι και ελαφρύτερο.


    Η ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου που θα είναι διαθέσιμη με μπαταρία 40 kWh ή 50 kWh και θα εμφανίζει αυτονομία κοντά στα 300 ή 400 χιλιόμετρα αντίστοιχα, ετοιμάζεται στην Κίνα με τη συνεργασία του εγχώριου κατασκευαστή Great Wall. Αντίστοιχα, οι εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, φέρονται να χρησιμοποιούν μια εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας FAAR, όμοια με αυτή που χρησιμοποιεί και το υπάρχον 3θυρο Mini.


    Η παρουσίαση των εκδόσεων αυτών θα γίνει μέσα στο 2023, ενώ εκείνη των ηλεκτρικών εκδόσεων του μοντέλου θα ακολουθήσουν λίγο αργότερα και στις αρχές του 2024, θα δούμε και τις δυνατές (John Cooper Works) εκδόσεις του μοντέλου.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Κλασικά Mini με ηλεκτρική καρδι
    Κλασικά Mini με ηλεκτρική καρδι

    Η MINI περνά στο καθεστώς της ηλεκτρικής κινητικότητας και μέσω της δημιουργίας του τμήματος MINI Recharged.

    Η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε τη σύσταση της MINI Recharged, η οποία θα δραστηριοποιείται σε restomod κατασκευές, με βασικό αντικείμενο τα κλασικά Mini και συγκεκριμένα όσα παρήχθησαν το διάστημα 1959-2000.

    Μέσω του τμήματος οι Recharged, οι λάτρεις της κλασικής σχεδιαστικής φόρμας των Mini θα μπορούν να τους χαρίσουν μια δεύτερη ευκαιρία ζωής, μεταμοσχεύοντάς τους… μια ηλεκτρική καρδιά.

    Τη θέση του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα (A-Series) θα παίρνει ένα ηλεκτρομοτέρ 122 ίππων, που θα επιτρέπει στα αναγεννημένα Mini να ολοκληρώνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα.

    Για την τροφοδότηση του ηλεκτροκινητήρα θα φροντίζει μια μπαταρία υψηλής τάσης. Η εκτιμώμενη αυτονομία των 160 χλμ. σίγουρα δεν εντυπωσιάζει, αλλά σύμφωνα με τη MINI, επιτρέπει στους οδηγούς να κινηθούν άκοπα εντός των αστικών κέντρων, δίχως να υπόκεινται σε κυκλοφοριακούς περιορισμούς.



    Η εταιρεία, με έδρα το εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη, διασφαλίζει ότι οι μετατροπές θα είναι αναστρέψιμες, μιας και ο «αυθεντικός κινητήρας (εσωτερικής καύσης) κάθε οχήματος θα φυλάσσεται, ώστε να μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί», σε περίπτωση που κάποιος μετανιώσει.

    Παράλληλα, η μετατροπή δεν θα αλλοιώσει το design των εμβληματικών μοντέλων, πέρα από την προσθήκη μιας θύρας φόρτισης, αλλά και ενός επικαιροποιημένου πίνακα οργάνων, ο οποίος ωστόσο θα ακολουθεί το ρετρό σχεδιαστικό μοτίβο.

    Η MINI είχε σοβαρό κίνητρο να το κάνει βλέποντας το παγκόσμιο ενδιαφέρον των αναβιώμένων παρότι πανάκριβων μοντέλων της David Brown Automotive να ξεπερνά κάθε προσδοκία.

    Η ηλεκτρική έκδοση ίσως είναι ένα φιλί ζωής στο πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο του προηγούμενου αιώνα...
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το κλασικό Mini σε πολυτελή συσκευασία
    Το κλασικό Mini σε πολυτελή συσκευασία

    Η David Brown Automotive λανσάρει την συλλεκτική έκδοση Mini Remastered Oselli Edition με το αντίστοιχο κόστος

    H βρετανική εταιρεία μας είναι γνωστή για τις restomod εκδόσεις του κλασικού Mini, με τελευταία την συλλεκτική Oselli Edition που δημιουργήθηκε για να τιμήσει τα 60 χρόνια του μοντέλου, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό το μακρινό 1959.

    Για την κατασκευή του χρειάστηκε η απαραίτητη συνεργασία της DBA με τον βελτιωτή κλασσικών αυτοκινήτων Oselli και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εξαιρετικό. Βασικό γνώρισμα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ο αναβαθμισμένος κινητήρας της γενιάς A-Series που από τα 1,0 λίτρα έχει ανέβει στα 1,45 λίτρα και διαθέτει διπλούς εκκεντροφόρους SU. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ισχύς να ξεπερνά πλέον τους 110 ίππους, ενώ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Αλλαγές υπάρχουν επίσης στην ανάρτηση και στο σύστημα πέδησης, ενώ το πακέτο συμπληρώνουν το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και οι τροχοί 13 ιντσών της Enkei.


    Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές του Mini Remastered Oselli Edition έχουν τη δυνατότητα επιλογής δύο εκδόσεων, μίας τετραθέσιας και μίας σαφώς πιο σπορ αυστηρά διθέσιας, η οποία διαθέτει μεταξύ άλλων μπάκετ καθίσματα, ζώνες τεσσάρων σημείων και πίσω roll cage.
    Σύμφωνα με την David Brown Automotive, η συλλεκτική έκδοση θα παραχθεί σε 60 κομμάτια, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 114.000 ευρώ για την τετραθέσια και 126.000 ευρώ για την διθέσια.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τα cabrio της Mini σε... Sidewalk!
    Τα cabrio της Mini σε... Sidewalk!

    Στο νέο MINI Convertible θα έχουμε επανεμφάνιση της εξοπλιστικής έκδοσης Sidewalk, από τον ερχόμενο Μάρτιο που θα κάνει και το επίσημο ντεμπούτο της στις αγορές.

    Οι πιστοί του ανοιχτού Mini, έχουν κάθε λόγο για να χαίρονται. Η νέα έκδοση του μοντέλου είναι έτοιμη και αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές μέσα στο έτος που μόλις ξεκίνησε. Μάλιστα, μετά το 2007 που πρωτοπαρουσιάστηκε, έχουμε επανακυκλοφορία της έκδοσης Sidewalk που έχει να κάνει τόσο με το χρώμα του αμαξώματος, όσο και με άλλες επιμέρους λεπτομέρειες, αισθητικές και εξοπλιστικές.



    Το μπλε μεταλλικό χρώμα του αυτοκινήτου των φωτογραφιών για παράδειγμα, είναι το Deep Laguna και είναι αποκλειστικά για την έκδοση Sidewalk. Χαρακτηριστικές της συγκεκριμένης έκδοσης είναι και οι δίχρωμες ζάντες των 17 ιντσών αλλά και οι αυτοκόλλητες ταινίες στο καπό. Το πιο ξεχωριστό στοιχείο της έκδοσης Sidewalk, είναι ωστόσο η υφασμάτινη οροφή με το σχέδιο που έχει πάνω της, χάρη στη χρήση διαφορετικού υλικού που έχει χρησιμοποιηθεί κατά την παραγωγή της.



    Στην καμπίνα, κίτρινες και μπλε λεπτομέρειες δίνουν μια άλλη συνολική αίσθηση στο Mini, με το λογότυπο Sidewalk να κοσμεί κάποια σημεία- όπως είναι το κάτω μέρος του τιμονιού. Η έκδοση Sidewalk είναι διαθέσιμη με τους κινητήρες των One, Cooper και Cooper S, η απόδοση των οποίων φτάνει τους 192 ίππους. Αναφορικά με τη μετάδοση, οι επιλογές είναι οι κλασικές δύο, με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και 7άρι αυτόματο. Ακόμα δεν υπάρχουν στοιχεία αναφορικά με το κόστος της έκδοσης Sidewalk η οποία αναμένεται στις αγορές να λανσαριστεί το Μάρτιο του 2020.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • MINI: Το Clubman γίνεται SUV, το hatchback μικραίνει
    MINI: Το Clubman γίνεται SUV, το hatchback μικραίνει

    Η MINI σκέφτεται να αυξήσει το μέγεθος του Clubman στην επόμενη γενιά του, μετατρέποντας το σε SUV, ενώ παράλληλα αναμένεται να μικρύνει εξωτερικά το τρίθυρο hatchback.

    Στις ΗΠΑ, η MINI χάνει αρκετές πωλήσεις επειδή διαθέτει στη γκάμα της μόνο ένα SUV – το Countryman – το οποίο πολλοί Αμερικανοί αντιλαμβάνονται ότι είναι μικρό για να δικαιολογήσει την τιμή αγοράς του. Η στροφή προς τα SUV προκάλεσε απότομη πτώση στις πωλήσεις του hatchback. Ο επικεφαλής σχεδιαστής Oliver Heilmer αποκάλυψε πως το επόμενο Clubman θα μπορούσε να μετακινηθεί προς μια μορφή SUV. Επί του παρόντος, Clubman είναι ελαφρώς μικρότερο από το Countryman, ενώ και τα δύο είναι πολύ κοντά στις τιμές αγοράς.
    Δεν είναι σαφές σε αυτό το στάδιο εάν το Clubman θα γίνει ουσιαστικά μεγαλύτερο προκειμένου να διαφοροποιηθεί από το Countryman, ή αν το τελευταίο θα αυξηθεί για να χωρέσουν δύο SUV με σαφώς διαφορετικά μεγέθη στη γκάμα. Ο Heilmer αρνήθηκε να σχολιάσει την πιθανή επιστροφή του ονόματος Traveler ως ηλεκτρικό MPV που θα μοιράζεται εξαρτήματα με τη BMW i3. Μίλησε για τις προσπάθειες που καταβάλλονται να αναβαθμιστεί η απόδοση του MINI hatchback. Και συνέχισε: “Έχουμε εβδομαδιαίες συζητήσεις για τη βελτίωση του εσωτερικού χώρου αλλά και τη μείωση των εξωτερικών διαστάσεων. Αλλά δεν έχει παρθεί ακόμα κάποια τελεσίδικη απόφαση. Ίσως αυτό να γίνει το επόμενο έτος. Σημείωσε επίσης ότι “το κόστος εξέλιξης είναι επίσης ένα ζήτημα”.

    Ο Heilmer δήλωσε ότι «όλοι πιέζουν προκειμένου να βελτιωθεί η εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου». Σε ότι αφορά στο πεντάθυρο, η ομάδα σχεδιασμού εργάζεται εντατικά ώστε να βελτιώσει την αισθητική της. “Θέλω κάθε μοντέλο να είναι μικρότερο. Αλλά τα μικρά μπορεί να μην είναι χρήσιμα στις πωλήσεις”, παραδέχτηκε – εξ ου και η πιθανότητα ενός μεγαλύτερου Clubman. Ο Heilmer είπε ότι “η αναγνώριση είναι πολύ σημαντική, παραταύτα, τα πίσω φώτα δεν μπορεί να παραμείνουν ίδια. Πρέπει να είμαστε προληπτικοί, όχι αντιδραστικοί”, πρόσθεσε.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch