Δευτέρα, 04 Δεκεμβρίου 2023 15:28

Το ψηφιακό hypercar της Genesis

Γράφτηκε από την
Ad Slot

To premium παρακλάδι της Hyundai θα μπορούσε άνετα να υποστηρίξει ένα hypercar που θα στεκόταν απέναντι σε παραδοσιακούς κατασκευαστές υψηλών επιδόσεων μόνο που το πρωτότυπο που έχουμε δει ως τώρα υπάρχει προς το παρόν μόνο σε ψηφιακή μορφή.

Μόνο ψηφιακά δείγματα έχουν δοθεί μέχρι τώρα από το εικονικό κόνσεπτ που δημιούργησε η Genesis για το Gran Turismo. Το ψηφιακό hypercar θα παρουσιαστεί επίσημα στο επόμενο update στο δημοφιλές video game. Το τελευταίο teaser που δημοσιοποιήθηκε από το επίσημο κανάλι του Gran Turismo είναι αρκετά απόκρυφο, αλλά από τα λίγα που αποκαλύπτει φαίνεται πως το hypercar της Genesis θα είναι πανομοιότυπο με ένα πρωτότυπο που είχε δείξει η εταιρία το 2022 και πάλι στο Gran Turismo.
Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα preview που ενθουσιάζει τους λάτρεις των video game ενόψει του update. Σε κάθε περίπτωση, μάλλον δεν μιλάμε για ένα ρεαλιστικό σχέδιο που μπορεί να δούμε από την κορεάτικη εταιρεία καθώς είναι κάτι που απέχει πολύ από αυτά που κατασκευάζει και πουλάει αν και ποτέ δεν πρέπει να αποκλείουμε το ενδεχόμενο κάποιας έκπληξης από τους Κορεάτες

Το ψηφιακό hypercar ίσως να κατηγοριοποιηθεί στην ενότητα των Hyper GT, αλλά αυτό δεν είναι σίγουρο λόγω του μακριού αμαξώματος. Γενικότερα, δεν μοιάζει με ένα κόνσεπτ που θα μπορούσε το ίδιο άνετα να αποκτήσει αγωνιστική υπόσταση αλλά και να προσφέρει επιδόσεις και οδηγική απόλαυση στο δρόμο και την πίστα.
Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 04 Δεκεμβρίου 2023 10:22

Σχετικά Άρθρα

  • Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Genesis
    Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Genesis

    Η Genesis δημοσιοποίησε το πρωτότυπο Neolun, το οποίο προλογίζει την ηλεκτρική SUV ναυαρχίδα της πολυτελούς κορεάτικης εταιρίας του ομίλου Hyundai

    Neolun σημαίνει «νέο φεγγάρι» και η premium κορεατική μάρκα υπονόησε πως το νέο μοντέλο θα έχει άμεσες ομοιότητες με το Kia EV9 και το Hyundai Ioniq 7, καθώς θα δανειστεί την πλατφόρμα E-GMP, τους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες τους.

    Η Genesis δεν παραχώρησε σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο παραγωγής, αλλά τόνισε πως θα έχει όλα τα premium και πολυτελή χαρακτηριστικά που διακρίνουν την μάρκα στον Όμιλο Hyundai. Αυτό που μαγνητίζει αμέσως το βλέμμα στο κόνσεπτ είναι τα περιστρεφόμενα εμπρός καθίσματα και οι πίσω πόρτες που ανοίγουν ανάποδα. Το τελευταίο σημαίνει πως η παρουσία της μεσαίας κολώνας καθίσταται αχρείαστη, συνεπώς δεν υπάρχει, τουλάχιστον στο κόνσεπτ.

    Το πάτωμα στο εσωτερικό έχει ξύλινη επένδυση και το σύστημα θέρμανσης χρησιμοποιεί αγώγιμες μεμβράνες που διαχέουν τη θερμότητα μέσω του πατώματος, του ταμπλό, των θυρών, των καθισμάτων και της κεντρικής κονσόλας.

    Επίσης, το ηχοσύστημα είναι πολύ ποιοτικό και δυνατό και συνδυάζεται με δύο πολύ μεγάλες οθόνες, ώστε να προσφέρεται μία «διεγερτική εμπειρία», όπως τονίζει η Genesis. Η αέρινη οθόνη του infotainment είναι εξαιρετικά υψηλής ευκρίνειας και ο χρήστης μπορεί να τη λειτουργεί μέσω μοχλού που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

    Ωστόσο, δεν λείπουν οι φυσικοί διακόπτες από το ταμπλό όπου βλέπουμε οκτώ ξεχωριστούς. Οι περισσότερες λειτουργίες βέβαια ρυθμίζονται μέσω της κονσόλας ή του τετραγωνισμένου τιμονιού.

    Όσον αφορά τη μάσκα του Neolun, έχει ομοιότητες σχεδιαστικά με τα G90 και GV80, αφού βλέπουμε δύο λεπτές μπάρες LED να διασχίζουν μπροστά τη μάσκα σχηματίζοντας ένα μικρό V στο κέντρο.
    Η Genesis δεν γνωστοποίησε κανένα τεχνικό χαρακτηριστικό του Neolun, ωστόσο αν υποθέσουμε ότι θα έχει παρόμοιο κινητήριο σύνολο με το EV9, τότε μιλάμε για είτε 204 είτε 384 ίππους, αναλόγως εάν ο πελάτης θα επιλέξει την έκδοση με το πισωκίνητο ή το τετρακίνητο σύστημα με μπαταρίες 76,1 ή 99,8 kWh, αντίστοιχα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Τετρακίνητο το hypercar της Porsche
    Τετρακίνητο το hypercar της Porsche

    Να δούμε τι πρέπει να προηγηθεί προτού βγει τελικά στην παραγωγή το επόμενο hypercar της Porsche.

    Στην ιστορία της έχει δημιουργήσει μοντέλα όπως η 918 Spyder ή η Carrera GT ή ακόμα πιο παλιά η 959, ωστόσο θα έλεγε κανείς ότι δεν καίγεται να δημιουργήσει ακραία αυτοκίνητα για χρήση πίστας.
    Το πιο πρόσφατο δείγμα hypercar της Porsche είναι το Mission X, το οποίο παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή το 2023. Το Mission X είναι πολύ εντυπωσιακό με στοιχεία από τα αγωνιστικά μοντέλα της μάρκας, ηλεκτροκίνητο και με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το hypercar της Porsche ωστόσο δεν έχει προχωρήσει μέχρι τώρα, καθώς υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να τελειοποιηθούν.
    Ένα από τα βασικά στοιχεία του Porsche Mission X είναι ότι θα απαρνηθεί την πίσω κίνηση και θα χρησιμοποιήσει τετρακίνηση. Αυτό δεν έχει να κάνει με την απόδοση, αλλά με τον τρόπο διαχείρισης της ενέργειας. Ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι πιο αποτελεσματικό όταν εφαρμόζεται σε τέσσερις τροχούς αντί για δύο. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που η δομή του αυτοκινήτου δεν επιτρέπει τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας, η διαχείρισης της ενέργειας είναι πολύ σημαντική.



    Η Porsche έχει σχεδιάσει ένα σύστημα 900 V για το Mission X το οποίο επιτρέπει φόρτιση 320 kW με μόλις 18 λεπτά από 10-80%. Εκτός από το ζήτημα της μπαταρίας και της αυτονομίας σε σκληρή χρήση πίστας, η Porsche έχει φροντίσει να κάνει την καμπίνα πιο ευρύχωρη – με ψηλότερη οροφή – για να μπορεί ο οδηγός να φορέσει κράνος.

    Σημαντικό ζήτημα είναι η αεροδυναμική με τους ανθρώπους της Porsche να θέλουν περισσότερη κάθετη δύναμη από μια 911 GT3 RS και αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1 προς 1.

    Αν όλες οι αλχημείες που πρέπει να γίνουν έχουν επιτυχία τότε το Mission X θα πάρει έγκριση να προχωρήσει στην παραγωγή από την Porsche. Αν γίνει αυτό, τότε θα έχουμε μάλλον το επόμενο ρεκόρ πίστας στο Νίρμπουργκρινγκ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Brabus 930 τα βάζει με αρκετά hypercar
    Η Brabus 930 τα βάζει με αρκετά hypercar

    Η Brabus παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα που βασίζεται πάνω στην Mercedes-Benz S-Class.

    Για όποιον θεωρεί ότι η νέα Mercedes-AMG S63 E-Performance δεν είναι αρκετά δυνατή, ο Γερμανός βελτιωτής Brabus προσφέρει μία αναβαθμισμένη έκδοσή της, την 930 που στην ουσία προσφέρει ισχύ και ροπή αντίστοιχες με ένα hypercar.

    Όπως μαρτυρά και το όνομά του, το νέο δημιούργημα της Brabus έχει απόδοση 930 ίππους και ροπή που φτάνει τα 1.510 Nm.


    Για να επιτευχθούν τα παραπάνω, η Brabus αναβάθμισε τον V8 κινητήρα της AMG, με την ισχύ του να φτάνει τώρα τους 750 ίππους (από 612 PS), προσθέτοντας νέα turbo, νέα εξαγωγή και σύστημα εξάτμισης, καθώς και νέο πρόγραμμα και χαρτογράφηση της ECU. Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στον πίσω άξονα παραμένει και εξακολουθεί να αποδίδει 190 ίππους.
    Σύμφωνα με τον βελτιωτή, η "930" ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και ο «κόφτης» μπαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Η Brabus χαρίζει και τρία χρόνια εγγύηση (ή μέχρι τα 100.000 χιλιόμετρα) μαζί με το αυτοκίνητο, κάτι που δεν το συνηθίζει.

    Τέλος, έχει τροποποιηθεί και η ανάρτηση, μειώνοντας έτσι την απόσταση του δαπέδου από το έδαφος.

    Το αμάξωμα και το εσωτερικό έχουν δεχθεί όλες τις αισθητικές αλλαγές στις οποίες προχωρά συνήθως η Brabus. Τα ανθρακονήματα πληθαίνουν, οι μονομπούλονες ζάντες είναι στις 22 ίντσες, ενώ εσωτερικά υπάρχει άπλετη χρήση δέρματος.


    Σε ότι αφορά το κόστος, η Brabus 930 διατίθεται στη γερμανική αγορά έναντι του ποσού των 405.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η κουπέ έκδοση του Genesis GV80
    Η κουπέ έκδοση του Genesis GV80

    Τα ανανεωμένα πολυτελή μοντέλα GV80 και GV80 Coupe που παρουσιάστηκαν στη Νότια Κορέα, χαρακτηρίστηκαν ως «σημαντικό ορόσημο» στο «ταξίδι προς την επιτυχία» της εταιρείας.

    Το Genesis GV80 Coupe είναι έντονα εμπνευσμένο από το ομώνυμο concept, που αποκαλύφθηκε τον Απρίλιο του 2023. Διαθέτει πιο κομψή σχεδίαση από το αδερφάκι του SUV, με κυρτό πίσω άκρο και αεροτομή τοποθετημένη ακριβώς πάνω από τα πίσω φώτα.

    Ένα ενεργό πτερύγιο αέρα έχει συνδυαστεί με τέσσερις μπροστινούς αεραγωγούς, οι οποίοι βελτιώνουν την ψύξη. Το GV80 Coupé μπορεί να επιλεγεί με ζάντες 20 ιντσών ή 22 ιντσών. Στο εσωτερικό, διαθέτει υλικά και σχέδια από άνθρακα, με προσαρμοσμένες ραφές ταπετσαρίας και μεταλλικές λεπτομέρειες.

    Το GV80 SUV, εν τω μεταξύ, έχει αποκτήσει μια σχεδιαστική ανανέωση, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας μπροστινής μάσκας, πιο λεπτών προβολέων και αρκετές αναβαθμίσεις εσωτερικού. Η καμπίνα του SUV λαμβάνει ένα τεράστιο σύστημα infotainment 27 ιντσών, με δορυφορική πλοήγηση και αναπαραγωγή βίντεο, ενώ υπάρχουν και επιφάνειες αφής για τη ρύθμιση του κλιματισμού.

    Υπάρχει επίσης δίχρωμο τιμόνι και κορυφαία υλικά από ξύλο, δέρμα και αλουμίνιο, στην κεντρική κονσόλα.

    Και στα δύο μοντέλα, οι οδηγοί έχουν πρόσβαση σε έναν ασύρματο φορτιστή τηλεφώνου, μια μεγαλύτερη ποτηροθήκη για την κεντρική κονσόλα και έναν περιστροφικό επιλογέα, για να συντονίσουν το ραδιόφωνο ή να ρυθμίσουν την ένταση του ήχου.

    Το GV80 SUV έρχεται με μια επιλογή από δύο κινητήρες: έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων και 299 ίππων και έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων, με απόδοση 374 ίππων. Eίναι επίσης διαθέσιμο με αυτούς τους δύο κινητήρες, αλλά προσφέρει μια τρίτη, κορυφαία επιλογή: έναν υπερτροφοδοτούμενο υβριδικό 3,5 λίτρων, με 409 ίππους. Αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει έλεγχο εκκίνησης, λειτουργία οδήγησης Sports+ και ρυθμιζόμενη απόκριση φρένων.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το ηλεκτρικό hypercar της Tushek
    Το ηλεκτρικό hypercar της Tushek

    Η Tushek δημιουργεί ένα ηλεκτρικό μοντέλο με εξωπραγματική ισχύ.

    Η ομώνυμη εταιρεία του Αλιόσα Τούσεκ που έχει έδρα τη Σλοβενία και που ιδρύθηκε το 2008 παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα, Aeon, το οποίο θα διατίθεται στις αγορές τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με κινητήρα υβριδικής διάταξης.

    Όπως ανακοινώνει η Tushek, στην πρώτη περίπτωση, το Aeon E έχει συνδυαστική ισχύ 2.535 ίππους, ενώ η δεύτερη Aeon H, διαθέτει έναν V8 θερμικό κινητήρα καθώς και ηλεκτροκινητήρα με την ισχύ να φτάνει τους 1.957 ίππους.

    Η σλοβενική εταιρεία δεν έκανε γνωστά τα τεχνικά στοιχεία που να αφορούν και τις δύο εκδοχές του Aeon, ωστόσο, για να τονίσει τις δυνατότητες των επιδόσεων και της επιτάχυνσης που θα έχουν και οι δύο εκδόσεις του Aeon, γνωστοποίησε το βάρος τους.

    Έτσι, το ηλεκτροκίνητο Aeon E θα ζυγίζει 1.600 κιλά, κάτι που σημαίνει αναλογία μόλις 0,6 κιλά/ίππο. Αντίστοιχα, στο Aeon H, το βάρος του θα είναι 1.480 κιλά, κάτι που σημαίνει μια η αναλογία μόλις 0,7 κιλά/ίππο.

    Ο Τούσεκ δήλωσε ότι και στις περιπτώσεις ο ιδιοκτήτης θα μπορεί να εξατομικεύει το συγκεκριμένο hypercar σε μεγάλο βαθμό, αναφορικά με τον εξοπλισμό του και τον χρωματισμό τού εσωτερικού. Επίσης, υποσχέθηκε ότι θα είναι απαράμιλλη η οδική συμπεριφορά του και η ευχαρίστηση που θα δίνει στον οδηγό.

    Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί πότε θα παρουσιαστεί επίσημα το Aeon. Βάσει των πρώτων στοιχείων, θα ανταγωνίζεται τα κορυφαία hypercars της εποχής μας είτε αμιγώς ηλεκτροκίνητα, όπως το Pininfarina Battista, είτε με κινητήρα υβριδικής διάταξης, όπως το Koenigsegg Gemera.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το ηλεκτρικό hypercar της Pininfarina
    Το ηλεκτρικό hypercar της Pininfarina

    Το Automobili Pininfarina B95 αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό δείγμα της ιταλικής σχολής σχεδιασμού και στυλ.

    Ο Ιταλός κατασκευαστής Automobili Pininfarina παρουσίασε το νέο του δημιούργημα που φέρει την ονομασία B95, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 10 αντίτυπα, ενώ η τιμή του θα αγγίζει τα 4,4 εκατομμύρια ευρώ.

    Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό hypercar, το οποίο μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης με το Pininfarina Battista, συνδυάζοντας την εξαιρετική σχεδίαση και τις απίστευτες επιδόσεις.

    Κατασκευασμένο με τη σχεδιαστική φιλοσοφία PURA της Pininfarina, το B95 διαθέτει μια αποκλειστική ανοιχτή διθέσια διαμόρφωση που ξεφεύγει από την λογική του Battista. Η κομψή σιλουέτα του αναδεικνύεται από ένα μεγάλο εμπρός splitter, τους λεπτούς προβολείς LED, τα τονισμένα εμπρός φτερά και ένα ιδιαίτερης σχεδίασης καπό.

    Αυτό που κάνει το B95 να ξεχωρίζει περισσότερο είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα των ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αεροδυναμικών καλυμμάτων, τύπου φέρινγκ, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.

    Εμπνευσμένα από τον κόσμο της αεροναυπηγικής και πιο συγκεκριμένα από τα μαχητικά αεροπλάνα του παρελθόντος, τα καλύμματα αυτά είναι κατασκευασμένα από διαφανές πλαστικό με εκτεθειμένα στηρίγματα αλουμινίου, ενώ μπορούν να αλλάζουν ύψος ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

    Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του B95, που διαθέτει ένα ταμπλό από ανθρακονήματα με σχέδιο αιωρούμενης πτέρυγας, διακοσμημένο με πολυτελές δέρμα. Τα καθίσματα επίσης μοιράζονται το ίδιο δερμάτινο φινίρισμα, ενώ τα προσκέφαλα διαθέτουν πολυτελές ύφασμα με μαύρα και λευκά στοιχεία.

    Σε ότι αφορά τα τεχνικά στοιχεία το B95 διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 120 kWh, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 1.925 ίππους. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 20% στο 80% σε μόλις 25 λεπτά.

    Ανάλογες είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα, παρά το γεγονός ότι δεν διαθέτει παρμπρίζ.

    Η παραγωγή του Pininfarina B95 πρόκειται να ξεκινήσει το 2025, συμπίπτοντας με την 95η επέτειο της εταιρείας. Ήδη το βιβλίο των παραγγελιών από εκείνους που έχουν να ξοδέψουν 4,4 εκατομμύρια είναι γεμάτο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ο μεγάλος αντίπαλος της Koenigsegg
    Ο μεγάλος αντίπαλος της Koenigsegg

    Η μικρή αμερικάνικη εταιρεία Czinger προκαλεί ευθαρσώς γνωστούς κατασκευαστές hypercar μοντέλων.

    To 2021 η νεοσύστατη Czinger με έδρα την Καλιφόρνια των ΗΠΑ είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το hypercar 21C, το οποίο χάρη στην εξωφρενική ισχύ του (1.250 ίπποι) προσέλκυσε το ενδιαφέρον του ειδικού Τύπου.

    Δύο χρόνια μετά και η εταιρεία παρουσίασε την πιο ακραία έκδοση V MAX που στόχο έχει να τα βάλει με τα αντίστοιχα μοντέλα των Koenigsegg και Hennessey.

    Το νέο Czinger 21C V Max έχει βελτιωθεί πολύ στον τομέα της αεροδυναμικής προκειμένου να μπορεί σε πραγματικές συνθήκες να ανταπεξέλθει στις επιδόσεις που υπόσχεται. Έτσι, έχει αυξηθεί η κάθετη δύναμη που παράγεται από τα αεροδυναμικά στοιχεία, έχει επανασχεδιαστεί ο διάχυτης στο πίσω μέρος, ενώ και οι αεραγωγοί εισόδου στον κινητήρα έχουν μεγαλώσει

    Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα το νέο 21C VMax να είναι σε θέση να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα με το 0-400 μέτρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 8,1 δευτερόλεπτα. Ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο επιδόσεων πάντως είναι ότι σε μόλις 27 δευτερόλεπτα φτάνει από στάση τα 400 χλμ./ώρα.


    Ο κινητήρας του Czinger είναι ένας V8 twin-turbo 2,88 λίτρων με υβριδική τεχνολογία 800V, ο οποίος στροφάρει στις 11.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα.

    Συνολικά θα κατασκευαστούν μόλις 80 μοντέλα του Czinger, που όπως όλα δείχνουν θα γίνουν ανάρπαστα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Το άγνωστο hypercar της Lotec
    Το άγνωστο hypercar της Lotec

    Το μοντέλο C1000 της Lotec, αποτελεί τον προπομπό της κατηγορίας των «hypercars» οχημάτων.

    Το 1995 η γερμανική εταιρείας Lotec, γνωστή στους φίλους των motorsports ως κατασκευαστής αγωνιστικών οχημάτων, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα μοντέλο παραγωγής, μετά από απαίτηση ενός πιστού της πελάτη.
    Το C1000 διέθετε έναν twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 5,6 λίτρων, προϊόν της Mercedes-Benz, ο οποίος απέδιδε ισχύ 1.000 ίππων με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 431 χλμ./ώρα.


    Η βάση του C1000 είναι ένα πλαίσιο από ανθρακόνημα, το οποίο ως υλικό έχει χρησιμοποιηθεί και στα υπόλοιπα μέρη του αμαξώματος με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να ξεπερνά ελάχιστα τα 1.000 κιλά.
    Η ισχύς των 1.000 ίππων καταλήγει στους πίσω τροχούς μέσω ενός αγωνιστικού κιβωτίου 5 σχέσεων της Hewland. Η Lotec ήταν εκείνη την εποχή ιδιαίτερα γνωστή για την κατασκευή αγωνιστικών αυτοκινήτων Group 6 και Group C και η παραγγελία από τον μεγιστάνα του πετρελαίου από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ήταν ότι καλύτερο, μιας και δεν τέθηκε κανένας περιορισμός στο τελικό κόστος της κατασκευής.


    Το κόστος υπολογίζεται στα 3,1 εκατομμύρια ευρώ και αξίζει να σημειωθεί πως μιλάμε για το μοναδικό αυτοκίνητο εκείνης της εποχής που βάσει των ισχυρισμών του κατασκευαστή, μπορούσε να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ τα 200 χλμ./ώρα από στάση ήταν υπόθεση που διαρκούσε μόλις 8,0 δευτερόλεπτα.
    Εν έτη 2023 ένας έμπορος στο Μαϊάμι, με την ονομασία Curated, έχει το Lotec C1000 στην κατοχή του και το ετοιμάζει για πώληση, με το αυτοκίνητο να είναι σε άριστη κατάσταση και τα συνολικά χιλιόμετρα στο κοντέρ να είναι μόνο 4.145.


    Σίγουρα θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε με τι ποσό θα μπει σε νέο γκαράζ και σε πόσο καιρό από τώρα, μια και η προηγούμενη αναφορά για την αλλαγή χεριών του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, εντοπίζεται 10 χρόνια πριν.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο